Tommy Lee Opublikowano 13 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2016 Jak na moje oko, to tam jest potrzebne coś więcej niż tyko polerowanie
197158 Opublikowano 13 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2016 Jak na moje oko, to tam jest potrzebne coś więcej niż tyko polerowanie Co masz na myśli. Nie znam sie za bardzo, interesuje mnie co pomoże i czym to jest spowodowane, czy możliwe, że została przegrzana struktura plastiku ?
Bieri13 Opublikowano 20 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2016 Witam, chciałbym przeprowadzić operację regeneracji kloszy lamp w dwóch samochodach - Zafira B oraz Rover 75. Zestaw i technikę wyznaczyłem poniżej (do akceptacji). Papier 600-800-1000-1200-1500-2000-2500-3000 - ścieranie na klocku, nie posiadam DA. Polerka: 1. Menzerna FG500 (pad twardy) , PF2500 (pad średni), SF4000 (pad miękki). 2. Zabezpieczone Headlight Protectant od Megsa. Do zyspozycji mam dwie budżetowe maszyny polerskie rotacyjne. Chciałbym zrobić operację raz a porządnie dlatego prosiłbym o poradę czy podane pady wystarczą czy lepiej zamienić któryś na futro? Kolejna sprawa czy powinienem jeszcze kupić jakiś srodek dla lepszego zabezpieczenia/efektu?
robcok Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 nikt ci nie da przepisu 100% jak nie wiemy jak wygladaja te lampy, pozatym nieraz zaskakuja i trzeba poprawiac odrazu bo cos tam zostaje.. po papierach przydaloby sie futro, natomiast pf2500 mozesz ominac lepsze zabezpieczenie? kwarc, ceramika, folia, lakier bezbarwny..
Bieri13 Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Lampy Rovera wyglądają tak: Które z tych zabezpieczeń powinienem wybrać: HP od Megsa, PlastX, Soft99 Nano Hard Clear, Soft99 Glaco Roll on, a może coś z Colli?
gacuus Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Witam Wypolerowałem lamy. Papier 800-1000-1200-2000 a nastepnie pasta 3M . Efekt widoczny na prawej lampie oceniam na bardzo dobry. Lampa prawa mimo, że była polerowana tak samo, nie uzsykałą doskonałego efektu przejrzystości tzn. powierzchnia jest bardzo gładka, rysy zostały usunięte a mimo to powierzchnia jest nieprzejrzysta. Powiedzcie co jest powodem? https://zapodaj.net/89671059f43f6.jpg.html lewa lampa przed https://zapodaj.net/a36bab96196af.jpg.html lewa lampa po https://zapodaj.net/2eb2e437d6c50.jpg.html całość po W środku mogą być brudne Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
tomiol Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 Można by podejrzewać , że są to 2 różne lampy .
HotSteam Opublikowano 23 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2016 Panowie doradzcie, w jaki sprzet zaopatrzyc sie zeby ulatwic sobie przygotowanie powierzchni lampy do polerowania? Jakas mala polerka DA i pady 3M?do tej pory pracuje recznie papierkami wodnymi, ale juz nie wyrabiam. Jakie gradacje krazkow sciernych polecacie?
PMarcinH Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Witam, Bardzo proszę o podpowiedz jak z tą lampa mocno matowaną poradzić. Wypolerowałem lampy corsy i efekt końcowy - powierzchnia bardzo nieprzejrzysta, coś w rodzaju "mleczko". Na jednej papierem 800 - 1200 - 1500 - 2000 - 2500 - fg500 na futrze - fg500 na białej gąbce - ff3500 na czerwonej gąbce (wszystkie flexipads) i efekt tak jak wspomniałem. Na drugiej lampie zszedłem od 600 - 800- (niepamietam juz czy był 1000 ) napewno 1200 - 1500 - 2000 - 2500 + fg500 futro - fg500 pad - 3500 pad i to samo jak na powyższym zdjęciu. Czy powinienem zejść jeszcze niżej ? od ilu ? jak z tym poradzić ? Ostatnie 4 auta , które polerowałem wyszły jak nowiutkie, tylko ta corsa mi nie wyszła. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Qub@ Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 W lampach magiczne efekty są po papierze 3000, wg mnie jest niezbiedny by wyprowadzic balagan po nizszych gradacjach. Naprawde nie wiem, jak to jest mozliwe, ze po papierze 2500 i fg500 na futrze masz taki efekt coś schrzaniles
dominiczek9518 Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Używał ktoś może do matowania szlifierki Metabo FSX200?
PMarcinH Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Qub , gdzies chrzanilem i ja to wiem... pytanie brzmi, gdzie popelnilem ten blad ? dorzuce jeszcze doty z przed ta praca
dominiczek9518 Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Na pewno te zmatowienie jest na zewnątrz? Może to od wewnątrz
PMarcinH Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 jeśli od wewnątrz to jakie opcje naprawy są?
Gozdziu23 Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 Otworzenie lampy i zrobienie tego samego tylko od środka
robcok Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 sporo lamp juz mam w swoim portfolio i wydaje mi sie ze poprostu te lampy albo sa zaparowane brudne od srodka albo ten typ tak ma. czasem niektore lampy tak wychodza i nic nie idzie z nimi zrobic. lampy sa roznych producentow, depo itp zamienniki chinskie itp..ostatnio robilem ibize i obie lampy wyszly jak nowe ale jedna miala taka jakby zielonkawa poswiate. okazalao sie ze to byl tani zamiennik..do okola lampy nigdzie nie bylo brudne ani grzyba ani glonow itd
Moderator Domel Opublikowano 2 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 669375 800 - 1200 - 1500 - 2000 - 2500 ja zaczynam od 500 a koncze na 5000 a ty tylko na 2500 ? to co sie dziwisz.....
manio49 Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 Spokojnie po 2500 będzie akceptowalnie, ale ja zwykle robię do 5000. Corsa ma banalne lampy do roboty, nic tylko jazda z nimi
PMarcinH Opublikowano 2 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2016 no zobaczymy, będę próbowac od 500 do 5000 a jeśli to samo wyjdzie to od wewnatrz.
PMarcinH Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2016 669375 800 - 1200 - 1500 - 2000 - 2500 ja zaczynam od 500 a koncze na 5000 a ty tylko na 2500 ? to co sie dziwisz..... zaczalem dzis od 400. bez zmian. dalej jest "mleczko" a wiec od wewnatez trzeba byloby. dalem juz z tym spokoh.
Qub@ Opublikowano 3 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2016 bez przesady, robiłem niedawno corse c, dość mocno była zajechane, zacząłem od 1000, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000, 5000, wyszło pięknie. Czasem zamiast schodzic na ostre gradacje lepiej takim 1000 przeleciec kilka razy. Druga sprawa, jeśli rzeczywiście są sfatygowane od wewnątrz to chyba idzie to zweryfikować wizualnie, nawet namacalnie?
noyy Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Należy odpowiedzieć sobie na pytanie: "Chcemy za jakiś czas ponownie polerować czy na dłużej?". Chcąc uzyskać efekt na dłużej - proponuję lakier bezbarwny. Proces jest taki sam, czyli szlifujemy papierami by usunąć nalot z lamp. Różnicą jest to, że zamiast polerować, natryskujemy lakier bezbarwny. Pamiętana sytuacja, jeżeli chodzi o polerowanie - u mnie się nie bardzo to spisało - wciąż zostawało "mleczko", matowa powierzchnia, więc zastosowałem metodę drugą, czyli lakier bezbarwny i jest . Do dziś. (operację tę przeprowadziłem 1-2 lata temu) Usuwanie nalotu - 1500-2000 na mokro, jednak należy pamiętać, że każda lampa jest inna. Bardziej lub mniej zniszczona.
druhh Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 Czy po zmatowieniu klosza i nałożeniu bezbarwnego lakieru to nie odbije się na jakości doświetlania drogi?
booohal Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 Nie. To tak jak z lakierem. Przejście szlifujesz P1500 i na to klar, a bazę widzisz idealnie bez żadnych zaburzeń.
noyy Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 Nie. To tak jak z lakierem. Przejście szlifujesz P1500 i na to klar, a bazę widzisz idealnie bez żadnych zaburzeń. By następcy nie zapomnieli - powierzchnię odtłuszczamy. Na daną chwilę nie jestem w stanie przeprowadzić filmu, w którym pokazałbym Tobie jak to powinno zostać zrobione, ale mam dla Ciebie równie dobry poradnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się