Bielutomek Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2019 @DaV według mnie, między 1000 a 2000 dodałbym 1200 lub 1500. To za duży przeskok.
DaV Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2019 @Bielutomek Dzięki za radę Akurat mam trochę arkuszy o takiej gradacji.
Bielutomek Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2019 @DaV i oceniłbym rzeczywiście, czy te niskie gradację są potrzebne. Mówisz ze masz tylko kilka grubszych rys. Wiec może zacznij p600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 i nawet 3000 na koniec. A potem przeleć pasta finishowa na koniec i zabezpiecz czyms, co masz
DaV Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2019 4 godziny temu, Bielutomek napisał: A potem przeleć pasta finishowa na koniec i zabezpiecz czyms, co masz Bierzesz pod uwagę, że klosz jest szklany? 1
DZIADZIA Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Bielutomek napisał: i oceniłbym rzeczywiście, czy te niskie gradację są potrzebne. są, znacznie przyśpieszy mizianko
paperson Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2019 @DaV może NW położysz na koniec?
Bielutomek Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2019 @DaV u, nie doczytałem ze szklane... mój błąd. Myślałem ze mowa o tworzywie sztucznym. @rygryss to racja, grubsze papiery potrzebne
DaV Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dobra pierwsze darcie za mną. Polerka rotacyjna z bp 75mm a na to Mirka Abranet P180. Jakoś tam idzie ale polerka szkła to ciężka sprawa więc z braku czasu rozbiłem to na dwa etapy i jutro wracam do zdzierania szkła papierem p180. Mam małe pytanie zauważyłem, że po nagrzaniu się papieru i powierzchni szkła matowanie idzie o wiele wydajniej, lecz obawiam się czy wysoka temp nie narobi tu szkód? Klosz jest dość gorący można go spokojnie dotykać ale już nie wiele brakuje żeby palił pod palcami. @rygryss ? Jakie prędkości przy takiej gradacji były by optymalne? Ja jadę na około 1200 obr.
konradkik Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Panowie proszę o poradę, niedawno nabyłem auto które ma dziwną przypadłość na przedniej szybie, ślady w miejscach pracy wycieraczek, tak jakby zacieki które wgryzły się w szybę ale wierzę że można to jakimś środkiem wyeliminować. W załączeniu przesyłam zdjęcie. Ciężko mi uwiecznić problem bo na większości zdjęć jakie robiłem smugi słabo lub w ogóle nie widać, na tym zdjęciu pionowy ślad widać mniej więcej po środku szyby oraz drugi bliżej prawego słupka. Na szybie są naloty jakby poprzedni właściciel używał jakiegoś denaturatu jako płynu do spryskiwacza szyb. Szybę traktowałem benzyną ekstrakcyjną, kilka godzin polerowałem też szybę ręcznie mleczkiem Sonax do usuwania rys i zabrudzeń i...nic. Początkowo myślałem że to rysy ale co istotne, od środka tych nalotów nie widać, jest to widoczne tylko od zewnątrz. Panowie, pomożecie?
rudi0018 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Czy tlenek ceru + DA (15mm) z padem filcowym lub twardym padem gąbkowy da jakieś efekty polerowaniu i usunięcie części rys, czy nie będzie żadnego efektu?
DZIADZIA Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2019 @rudi0018 będzie bardzo czysta ... rotacja, filc i tniesz 1
Lukaso Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Rotacją z filcem usunięcie rys od wycieraczek i lekkich od skrobania, licząc z myciem i potem nałożeniem NW zajmuje mi jakieś 4h także DA na gąbce to głaskanie. Filc też średni pewnie.
rudi0018 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2019 @rygryss Ok, wiec temat polerowania zostawiam dopóki nie kupię rotacji A jeśli mowa o dobrym przygotowaniu szyby pod NW to twardy pad na DA plus poorboys Professional Polish wystarczy, czy filc?
DZIADZIA Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2019 20 minut temu, rudi0018 napisał: poorboys Professional Polish Spoko, ale ja wolę tlenkiem Osobiście robię to tak
daniel87 Opublikowano 11 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2019 Dzisiaj ogarniałem szybe glass polish od RRC. Nie było głębokich rys, a potężne zmatowienia. Nocą naprawdę jechało sie źle. Z szybą walczylem niewiele bo ok 2h (mała bo C2) Wstępnie jestem zadowolony, co chcialem zeszło i nawet rysy zniknęły. Wieczorem wyjazd i ostateczna ocena. Jeśli będzie nie tak, poprawka oczywiście. Pastą pracowało sie naprawdę dobrze, chociaż to mój pierwszy raz z tego typu produktem. Polerka Krauss P7. Zdjęć brak
rafalk Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2019 RR Customs Glass Polish Przed Po Dla mnie super.
rafalk Opublikowano 19 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2019 16 godzin temu, rudi0018 napisał: @rafalk filc+rotacja? Tak 1
Alfa47 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Odświeżam temacik Idzie takie zarysowania zlikwidować pastą polerską? Czy tylko i wyłącznie lecieć trzeba tlenkiem ceru? Jest grubsza rysa na przedniej szybie, ale nie jest głęboka.
Gozdziu23 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2019 tlenek tylko i wylacznie 1
goofpin85 Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2019 Koledzy i koleżanki, proszę o poradę. Pacjentem była przednia szyba w moim autku, która była mocno porysowana od wycieraczek. Odpryski mi aż tak mocno nie przeszkadzały więc postanowiłem użyć tlenku ceru i flexipada 130mm.Wszystkie rysy usunąłem, byłem zadowolony...jednak radość trwała bardzo krótko. Szyba zrobiła się matowa, tak jakby była zaparowana. Nie widać tego było patrząc się na nią z zewnątrz. Jazda z taką szybą w słoneczny dzień i nocą koszmar. Co poszło nie tak? Czy to może jestem szczęśliwcem co miał tą zewnętrzną powłokę na szybie o której wcześniej było wspominane? Najważniejsze pytanie, czy da się to jakoś naprawić? Czy zostaje tylko wymiana?
Birkhof Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2019 Pad filcowy do szkla?Co to za auto, jakies foto wrzuc.Dawales potem cos na szybe? Jak odtlusciles?
goofpin85 Opublikowano 1 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2019 Tak,kupiłem flexipada, pad był dedykowany do polerowania szyb. Jednak później próbowałem "zwykłym" filcowym, który kupiłem w sklepie budowlanym. Żadnej poprawy. Auto to volvo s80 z 2006r. Po zabiegu zwyczajnie umyłem szybę płynem do szyb a później pojechałem na myjkę by umyć całe auto. Próbowałem odtłuścić jeszcze rozcieńczalnikiem uniwersalnym jednak bezskutecznie. Zdjęcia mogę wrzucić dopiero jak żona wróci z pracy. Dodam, że patrząc z zewnątrz pod kątem tam gdzie nie dojechałem dyskiem ( przy krawędziach, gdzie szyba ma czarny obrys po obwodzie) szyba jest błyszcząca, a tam gdzie pracował dysk widać matowe krążki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się