Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@DaV i oceniłbym rzeczywiście, czy te niskie gradację są potrzebne. Mówisz ze masz tylko kilka grubszych rys. Wiec może zacznij p600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 i nawet 3000 na koniec. A potem przeleć pasta finishowa na koniec i zabezpiecz czyms, co masz 🙂 

Opublikowano
4 godziny temu, Bielutomek napisał:

A potem przeleć pasta finishowa na koniec i zabezpiecz czyms, co masz 🙂 

Bierzesz pod uwagę, że klosz jest szklany? 

  • Okay 1
Opublikowano
5 godzin temu, Bielutomek napisał:

i oceniłbym rzeczywiście, czy te niskie gradację są potrzebne.

są, znacznie przyśpieszy mizianko

Opublikowano

@DaV u, nie doczytałem ze szklane... mój błąd. 

Myślałem ze mowa o tworzywie sztucznym. 

@rygryss to racja, grubsze papiery potrzebne 

Opublikowano

Dobra pierwsze darcie za mną. Polerka rotacyjna z bp 75mm a na to Mirka Abranet  P180. Jakoś tam idzie ale polerka szkła to ciężka sprawa więc z braku czasu rozbiłem to na dwa etapy i jutro wracam do zdzierania szkła papierem p180. Mam małe pytanie zauważyłem, że po nagrzaniu się papieru i powierzchni szkła matowanie idzie o wiele wydajniej, lecz obawiam się czy wysoka temp nie narobi tu szkód? Klosz jest dość gorący można go spokojnie dotykać ale już nie wiele brakuje żeby palił pod palcami. @rygryss ? Jakie prędkości przy takiej gradacji były by optymalne? Ja jadę na około 1200 obr.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie proszę o poradę, niedawno nabyłem auto które ma dziwną przypadłość na przedniej szybie, ślady w miejscach pracy wycieraczek, tak jakby zacieki które wgryzły się w szybę ale wierzę że można to jakimś środkiem wyeliminować. W załączeniu przesyłam zdjęcie. Ciężko mi uwiecznić problem bo na większości zdjęć jakie robiłem smugi słabo lub w ogóle nie widać, na tym zdjęciu pionowy ślad widać mniej więcej po środku szyby oraz drugi bliżej prawego słupka. Na szybie są naloty jakby poprzedni właściciel używał jakiegoś denaturatu jako płynu do spryskiwacza szyb. Szybę traktowałem benzyną ekstrakcyjną, kilka godzin polerowałem też szybę ręcznie mleczkiem Sonax do usuwania rys i zabrudzeń i...nic. Początkowo myślałem że to rysy ale co istotne, od środka tych nalotów nie widać, jest to widoczne tylko od zewnątrz.

Panowie, pomożecie? ;-)

P90429-172453.jpg

Opublikowano

Czy tlenek ceru + DA (15mm) z padem filcowym lub twardym padem gąbkowy da jakieś efekty polerowaniu i usunięcie części rys, czy nie będzie żadnego efektu? 

Opublikowano

Rotacją z filcem usunięcie rys od wycieraczek i lekkich od skrobania, licząc z myciem i potem nałożeniem NW zajmuje mi jakieś 4h także DA na gąbce to głaskanie. Filc też średni pewnie. 

Opublikowano

@rygryss Ok, wiec temat polerowania zostawiam dopóki nie kupię rotacji 😉

A jeśli mowa o dobrym przygotowaniu szyby pod NW to twardy pad na DA plus poorboys Professional Polish wystarczy, czy filc? 

Opublikowano
20 minut temu, rudi0018 napisał:

poorboys Professional Polish 

Spoko, ale ja wolę tlenkiem

 

Osobiście robię to tak

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj ogarniałem szybe glass polish od RRC. Nie było głębokich rys, a potężne zmatowienia. Nocą naprawdę jechało sie źle. Z szybą walczylem niewiele bo ok 2h (mała bo C2) Wstępnie jestem zadowolony, co chcialem zeszło i nawet rysy zniknęły. Wieczorem wyjazd i ostateczna ocena. Jeśli będzie nie tak, poprawka oczywiście. Pastą pracowało sie naprawdę dobrze, chociaż to mój pierwszy raz z tego typu produktem. Polerka Krauss P7. Zdjęć brak😉😜

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Odświeżam temacik 😁

Idzie takie zarysowania zlikwidować pastą polerską? Czy tylko i wyłącznie lecieć trzeba tlenkiem ceru? 

Jest grubsza rysa na przedniej szybie, ale nie jest głęboka. IMG_20190810_191203.jpg.c78a40a5cb171def4f67d59493924c9a.jpg

IMG_20190810_191221.jpg.50b80006bd5ac4b1b3afe72575a09c30.jpg

IMG_20190810_191330.jpg

IMG_20190810_191250.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy i koleżanki, proszę o poradę.

Pacjentem była przednia szyba w moim autku, która była mocno porysowana od wycieraczek. Odpryski mi aż tak mocno nie przeszkadzały więc postanowiłem użyć tlenku ceru i flexipada 130mm.Wszystkie rysy usunąłem, byłem zadowolony...jednak radość trwała bardzo krótko. Szyba zrobiła się matowa, tak jakby była zaparowana. Nie widać tego było patrząc się na nią z zewnątrz. Jazda z taką szybą w słoneczny dzień i nocą koszmar. Co poszło nie tak? Czy to może jestem szczęśliwcem co miał tą zewnętrzną powłokę na szybie o której wcześniej było wspominane?

Najważniejsze pytanie, czy da się to jakoś naprawić? Czy zostaje tylko wymiana?

Opublikowano

Tak,kupiłem flexipada, pad był dedykowany do polerowania szyb. Jednak później próbowałem "zwykłym" filcowym, który kupiłem w sklepie budowlanym. Żadnej poprawy. Auto to volvo s80 z 2006r. Po zabiegu zwyczajnie umyłem szybę płynem do szyb a później pojechałem na myjkę by umyć całe auto. Próbowałem odtłuścić jeszcze rozcieńczalnikiem uniwersalnym jednak bezskutecznie. Zdjęcia mogę wrzucić dopiero jak żona wróci z pracy.

Dodam, że patrząc z zewnątrz pod kątem tam gdzie nie dojechałem dyskiem ( przy krawędziach, gdzie szyba ma czarny obrys po obwodzie) szyba jest błyszcząca, a tam gdzie pracował dysk widać matowe krążki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.