Administrator AreK Opublikowano 29 Października 2018 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Października 2018 Witam wszystkich fanów moich relacji Po opublikowaniu ostatniego projektu, daliście mi jeszcze więcej powera niż kiedykolwiek wcześniej. Postanowiłem się Wam odwdzięczyć i w kilku słowach opowiem o tym jak "odświeżyłem" wymarzone auto żony. Giulietta to samochód który nie do końca mnie przekonywał. Raz ,że włoski, dwa, że to Alfa a trzy ,że biały. Tak miało być. Zbliżały się urodziny żony a ja byłem coraz bardziej zdecydowany na sprzedaż jej aktualnego auta. Postanowiłem kupić "Julkę". Nie chciało mi się jeździć i szukać tej jedynej. Zdecydowałem się na skorzystanie z pomocy naszego forumowego importera aut. Adam z @vitoocars ma duże doświadczenie w tej kwestii. Jeden telefon i poszukiwania ruszyły. Po dwóch tygodniach auto było już w Pl. Kolor, wnętrze, silnik jak na zamówienie. Stan Alfy niby ok ale jednak "nie po mojemu". Czekała mnie bardzo ciężka i długa praca żeby kilkuletnie auto wyglądało jak z fabryki. Do projektu postanowiłem zaprosić Piotrka, którego poznałem podczas targów w Gdańsku. Świr, pasjonat itd... To była jedna z lepszych decyzji. Wracajmy do samochodu. Zanim zacząłem cokolwiek robić oddałem auto do lakiernika. Błotnik, nakładka progu oraz narożnik zderzaka. Lakiernik jak to lakiernik. Pomalował Pora na moje wypociny. Plan był jasno sprecyzowany. Każdy etap projektu skrupulatnie zaplanowany. Zapraszam na relację z projektu detailingu Alfa Romeo Giulietta!1. SILNIK Stan wizualny komory silnika był dość kiepski. Trzeba było przeprowadzić pełen proces czyszczenia. Ograniczam się do użycia T&G, APC, piany aktywnej oraz dressingu do silników. Jeśli robię gruntowne czyszczenie to zawsze staram się zdemontować wygłuszenie. Najpierw na całość aplikuję APC SONAX #multistar. Mechaniczne wzruszenie brudu za pomocą akcesoriów z #workstuff Po spłukaniu bieżącą wodą i osuszeniu, aplikuję T&G #prickbort i po kilkunastu minutach "pędzelkuję" Jak już rozpuszczę wszystkie tłuste zanieczyszczenia, rozpuszczę brud, nanoszę pianę aktywną. W tym przypadku użyłem produktu który dostałem do testów. Nie pamiętam co to było Po ponownym spłukaniu silnika, używam Tornadora z bardzo słabym stężeniem APC. Pozwala to na oczyszczenie trudno dostępnych zakamarków. Następnie skręcam dostęp chemii i osuszam całą komorę silnika. Gdy jest już czysto i sucho (choć może być mokry silnik), aplikuję #motorplast z KochChemie. Produkt bezobsługowy. Aplikujesz i zamykasz maskę. Nie wystarczyło mi tym razem MP i użyłem pierwszy raz Cartec #motorfresh. Działa równie dobrze. Tak zaaplikowany #mp zostawiamy do odparowania. Produkt zawiera silikon więc musimy pamiętać żeby nie aplikować go w pomieszczeniach które sąsiadują z lakierniom. 2. DEKONTAMINACJA, MYCIE Stan auta fajny. Biały, nic nie widać. Oczywiście nie dla detailera. Proces dekontaminacji wg wszelkich prawideł ale zanim zaczniemy opowieści co i jak, zobaczcie jak wygląda nasza Włoszka. Dwa produkty od których zawsze zaczynam to deironizer oraz tar&glue. Iron z Sonax a t&g tylko i wyłącznie #prickbort. Produkty używam po wstępnym myciu i osuszeniu karoserii. Najpierw "iron" Gdy lotna rdza się rozpuszcza, czyszczę ościeża drzwi, zakamarki za pomocą APC. Brud wzruszam delikatnymi pędzelkami. Lakier pokryty ironem czasami przecieram rękawicą żeby przyspieszyć proces usuwania zanieczyszczeń. Tak samo robię z t&g. Aplikuję, czekam a na koniec wzruszam mechanicznie. Wszystko na umytym lakierze żeby zminimalizować prawdopodobieństwo dodatkowego zarysowania lakieru. Robię tak tylko gdy kolejnym etapem będzie korekta lakieru. Częstym błędem który obserwuję w relacjach #psb jest czyszczenie szczelin, zakamarków pędzelkiem na brudnym lakierze. Umyjmy a następnie czyśćmy detale. Gumowe elementy jak zawsze Tire&Rubber Cleaner. Tym razem wybór padł na produkt Excede. Gdy mamy już usunięte większość nalotów, przechodzimy do mycia zasadniczego. Piana Sonax, wg mnie bije na głowę rodzimych producentów. Wydajność, skuteczność cena, zapach-MISTRZ! Podczas mycia zauważyłem,że iron nie dał sobie rady. Powtarzamy czynność ale tym razem #liquidvampire. Nadeszła pora na glinkę. Miała nie za dużo pracy. Wydech ogarniam przeważnie zestawem #eulex plus wełna stalowa. Tym razem ta kombinacja nie dała rady. Pasty które miałem również. Musiałem użyć papierów ściernych, szczotki stalowej na wkrętarce. Podejrzewam, że nikt nigdy tego nie czyścił. Auto zrobiło sie tak białe, że nie ogarnąłem ustawień w aparacie. Nie było czasu na zabawę.... 3. DETAILING WNĘTRZANie często się zdarza wyciągać fotele bo najzwyczajniej nie mam na to czasu ale w tym przypadku musiało byc inaczej. Zwłaszcza, że chciałem malować skóry. Spójrzmy jak wygląda wnętrze po demontażu i jazda. Co się da, gdzie się da. Tam czyścimy. W tornadorze mam ok 10% multistara. Dlaczego tak mało? Jak damy więcej to "zapylenie" jest nie do zniesienia. Pamiętajcie, że jak używamy Tornadora to zakładamy maskę. Nawet taką jednorazową żeby ochronić górne drogi oddechowe. Skóry czyszczę systemem Colourlock. W tym przypadku Strong Cleaner ponieważ są bardzo mocno zabrudzone. Dywaniki i wszystkie tkaniny piorę za pomocą produktów MAXIFI. Odkurzacz ekstrakcyjny Numatic Georga. Sprzęt służy mi już dobre kilka lat i jest niezniszczalny. Od niedawna do szorowania wykładzin wykorzystuję szczotkę montowaną na wkrętarkę. Niezastąpiony gadźet. Lecimy dalej z czyszczeniem..... O ile w dziupli mam nieskazitelny porządek o tyle w trakcie pracy nie jest idealnie..... Wnętrze jest w miarę czyste. Pora na zabezpieczenie. Mam swoje ulubione produkty. Jeśli mat to tylko #madmoiselle z FunkyWitch.eska rozdzielcza matowa #plasticcare MB ale robione przez Svisswax. Lekka satyna na dolne partie to #topstar KochChemie lub jego konsumencki odpowiednik. Na tworzywa jakies fajne woski z SW Nasz najlepszy przyjaciel. Wspaniały Whitee!!! Nie oddalał się od nas na krok przez cały tydzień!!!! Takie detale jak trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnica również wymagają pielęgnacji i zabezpieczenia. Uszczelki od lat zabezpieczam tym samym produktem. 1Z #gummipflegastift Impregnacja dywaników oraz wykładzin spoczywa na produkcie CarProtect #nanocare Na szybach pozostały naklejki które bardzo mnie denerwowały. Usunąłem ja za pomocą preparatu #chusol Wnętrze mamy z grubsza ogarnięte. Oczywiście nie jest to praca na 100% ale mnie w pełni satysfakcjonuje. Pora przejść do malowania foteli skórzanych. Nie potrzeba było malować całych. Jedynym problemem były spękania powstałe na skutek normalnego używania. Nie chcę opowiadać o całym procesie renowacji ponieważ zajęło by mi to więcej niż cała relacja. Do renowacji wykorzystuję system firmy Colourlock. Farbę mieszała żona na szkoleniu z systemu Colourlock po późniejszej weryfikacji przez specjalistów z firmy. Zobaczcie jak fajnie to wyszło. Skóry ogarnięte. Wyglądają świetnie. Jestem bardzo zadowolony ze swojej pracy. Możemy przejść do kolejnego etapu pracy. 4. Nadkola i koła Widzieliście jak wyglądały felgi. Postanowiłem dać je do lakierowania. Jestem a raczej byłem wrogiem lakierowania proszkowego do momentu kiedy poznałem człowieka który ogarnia to mistrzowsko. Powierzyłem mu sporo elementów do malowania i zawsze było super. Zdecydowałem,że felgi maja być polakierowane na kolor grafitowy z cieniowaniem. Zanim dotarły do mnie musiałem wyczyścić wnęki kół oraz je zabezpieczyć. Zrobiłem to w garażu. Żeby nie brudzić posadzki użyłem mat wykonanych na zamówienie u partnera naszego forum. Czyszczenie nadkoli to tradycyjnie #tarandglue oraz #wheelcleaner z FunkyWitch, produkt który miałem możliwość testować zanim wszedł do produkcji. Nieodzownym narzędziem był mój ulubiony #tornador. Nadkola plastikowe zabezpieczyłem powłoką z firmy TEVO a całe zawieszenie moim ulubionym woskiem do zabezpieczeń firmy INNOTEC Pora zabezpieczyć felgi. Po odtłuszczeniu nałożyłem powłokę Tevo #metalguard. Aplikacja banalna. Następnego dnia na samo otwarcie serwisu ogumienia byłem już po nowe opony zimowe. Wybór padł na Continental. Na opony położyłem dressing w którego tworzeniu brałem odział. #darkandshine FunkyWitch. #buffcoat z Tevo na tzw. finish Koła i nadkola w cudownym stanie. Możemy przejść do etapu który najbardziej lubię czyli korekta lakieru. 5. KOREKTA LAKIERULakier jak to lakier, zawsze wymaga skorygowania. Tym bardziej w 7 letnim aucie. Nigdy nie miałem doi czynienia z białym akrylem AlfaRomeo i byłem pewien, że to łatwy kawałek chleba. Piotrek był tego samego zdania. Ochoczo zabraliśmy się zatem do pracy. Po zrobieniu maski już coś mi świtało,że jest ciężko. Każdy kolejny element był gorszy. Zacząłem od średnich kombinacji a skończyłem na konkretnym cięciu. Nie będę się rozpisywał jakie kombinacje próbowałem bo nie starczy miejsca na forum Nastał wieczór i przed korekta postanowiłem zrobić wyprawki. Lakier dorobił mi Paweł, jak zawsze trafił w 10. "Pędzel" prosto z USA. Następnego dnia już o 6 rano musiałem pojechać po nowy obiektyw. Tylko taka opcja wchodziła w rachubę żeby móc focić wg nowych standardów Po powrocie, szybkie urbrojenie i lecimy z temate. Biały......................... Oklejamy moja ulubioną taśmą #kamoi Po wstępnej weryfikacji postawiłem na pady SuperShine. Tylko one dały radę z cholernie twardym lakierem Alfy. Pasta KochChemie #heavycut i moja ulubiona VRG na zmianę z rotacją Flex Pe14-2 Używałem też past Herrenfahrt, CarPro, Sonax, AngelWax. Pady NAT, KochChemie, Supershine, stożki z Aliexpress. Maszyny to Flex VRG, Flex PE14-2, FLEX PE8, FLEX XFE, RUPES BigFoot 15 Różne BP, przedłużki, wałek giętki z małymi padami NAT. Bardzo dużo tego bo cały czas się bawię i testuję. Taka choroba Mogę powiedzieć, że lakier był bardzo twardy, ciężki w obróbce, nie udało mi sie zrobić korekty w dwóch krokach. Musiałem jechać na 3 etapy. To co zawsze mi sę udaje z HeavyCut czyli takie wykończenie które pozwala na użycie tylko finishu tutaj się nie udało. Cała korekta trwała bardzo długo. Cały dzień od 9 do 22 i następny od 9 do 12 tj około 16 godzin. Wg moich norm to tragedia. Zwłaszcza ,że dużą część robił Piotrek. Sam stwierdził,że lakier go pokonał. Nikt z nas nie spodziewał się tak ciężkiej przeprawy. HARDCORE!!!!!!! Kto z Was pamięta ochronie słuchu podczas pracy maszyną polerską? Nawet słuchawki i muzyka to zbawienie dla naszych uszu. Jak widzicie kombinacji i produktów zostało użyte bardzo dużo. Wszystko po to by być mądrzejszym następnym razem. Chciałem też przetestować nowości z mojej szafy. 6. FOLIE OCHRONNEPostanowiłem zabezpieczyć elementy narażone na nadmierne zużycie. Folie XPEL nakleiłem na reflektory, wnęki klamek oraz parapet tylnego zderzaka. Nie mam dużego doświadczenia w oklejaniu PPF ale uważam, że wyszło mi zawodowo 7. ZABEZPIECZENIE LAKIERU ORAZ SZYBChoć nie jestem fanem powłok to tym razem postanowiłem zabezpieczyć lakier w ten sposób. Wybór był prosty. MaxProtect v.1 jako podłoże dla MaxProtect ProElite. Mam możliwość aplikacji tej powłoki ze względu na współpracę z firmą MP. Nałożyłem ją na swoje Audi i efekt bardzo mnie zadowala. Dlatego też takie samo combo poszło na Alfę. Aplikacja v.1 to banał. Nakładamy i po ok 15 min polerujemy. Zanim nałożyłem niewidzialną wycieraczkę na szyby, porządnie je umyłem i odtłuściłem. Jaka niewidzialna wycieraczka? Nowość z CarProtect #nanowiper Aplikacja banalna, trwałość wg producenta do 25tyś km. Zobaczymy.... Następnego dnia, zaraz po montażu kół (było wcześniej ) nałożyłem powłokę MaxProtect ProElite. Powłoka dostępna dla autoryzowanych studiów detailingu. ...i dla mnie Aplikacja bardzo wymagająca, ale nie dla mnie. Nie przysparza mi to wiele problemów. W celu zabezpieczenia nieutwardzonej powłoki aplikuję SilkCoat+ Na dworze zimno więc postanowiłem uruchomić "solarium". Pofociłem sobie przy okazji Ostatnie dotarcie pod komorą silnika. Pamiętacie, że po umyciu nałożyłem #motorplast. Trzeba zweryfikować stan i nałożyć dressing na podszybie. FunkyWitch #plasticfantastic to kolejna nowość firmy. Zapach i efekt po nim obłędny. Też maczałem paluchy w jego tworzeniu. KONIEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8. PODSUMOWANIE I ZDJĘCIA KOŃCOWE Alfa Romeo Giulietta to auto o którym od zawsze marzyła moja żona. Udało się znaleźć wersję która spełniła jej największe oczekiwania. Nie byłbym sobą gdybym nie zadbał o auto jak tylko potrafię. W tym projekcie zrobiłem wszystko czego nauczyłem się podczas kilkunastoletniej praktyki. Doszły takie elementy jak folie PPR oraz renowacje tapicerki skórzanej. Lakier przysporzył nas sporo problemów ale efekt końcowy wynagrodził problemy. Cały projekt trwał 5 dni w dwie osoby. Tak wiem, cholernie długo ale był to projekt edukacyjny. Raz dla Piotra który cały czas się szkoli a dwa dla mnie, osoby która cały czas testuje nowe kosmetyki, nowe rozwiązania i analizuje wszystko aż nadto. Piotrek dziękuję za wspaniale spędzony czas. Takich ludzi można szukać ze świeczką. Będę kibicował Twojej karierze a gdy już ruszysz ze swoimi projektami, będę im kibicował z całego serca. Zanim pochwalę się efektem prac, pamiątkowe zdjęcie Czas na efekty..... Dziękuję za uwagę. Nie wiem dlaczego ale zdjęcia poniżej cały czas się pojawiają. Błąd skryptu? Nie wiem... .................................................................................... 8 1
kicaj Opublikowano 30 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2018 Kilkanaście minut spędzonych na oglądaniu jednej relacji. Szok! Dzięki Arku, że tak chętnie dzielisz się swoim doświadczeniem i opiniami o różnych produktach. PS. Alfa jednak ma ciagle u mnie pierwszeństwo. Musze kiedys wrócić do tej marki. Godzinkę temu oglądałem Top Gear ze wspaniałą białą 4C.
Gesiu_15 Opublikowano 30 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2018 Arku relacja cudooo . Widać bardzo duże doświadczenie i serce jakie włożyłeś żeby skończyć ten projekt Wyszło ... przepięknie jak nówka Gratuluję świetnego prezentu dla Żonki ( pewnie bardzo Szczęśliwa ) i bezawaryjności życzę Dużo zdrówka i czekam na nowy projekt
Moderator krd Opublikowano 30 Października 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2018 @AreK, brakuje tylko zdjęcia uśmiechniętej od ucha do ucha żony
Administrator AreK Opublikowano 31 Października 2018 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 @krd ona ma alergię na aparat. Pierwszego dnia bała się jechać autem do pracy. Teraz jest już ok. Ochłonęła
Mumins Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Nie wiem kim jesteś Piotrek "but I will find you and I will kill you" #opadszczeny @AreK i weź tu teraz oddaj auto do mechanika i odbierz je z porysowanymi błotnikami
PiterG Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Chapeau bas Mam nadzieję ze Was nie urazę ale Po polsku chciałoby się użyć "klasyka".... Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Moderator BiałyGTi Opublikowano 31 Października 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 To i ja cos dodam mimo ze widzialem pare zdjęć przedpremierowo oraz wiedzialem co sie dzieje z autem podczas prac. Mega zangazowanie i na pewo Justa byla mega zadowolona z tego co zrobiles z jej autem tego jestem pewiem. Widze ze i tego kochanego pieska Whitee nie moglo zabraknac (jest mega) ;). Szczerze mowiac to nie wiadomo co napisac bo za co sie zabierasz to urywa ja.a moje zdanie znasz. Rob to co robisz bo jestes mistrzem w tej dziedzinie. Ja od siebie dziekuje za ta relacje i za to co robisz dlamnie za cala pomoc z twojej strony. Powiem tyle Jest Moc !!!!!!! Oby tak dalej
Funky Witch Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Hmmm......co napisać? Ochy i achy jakoś mało tutaj pasują. Arek to jest topowa marka w detailingu europejskim a może i swiatowym. Praca na 11/10. Paweł też super osoba. Pozytywny, wesoły. Taki team to sukces murowany. Gratulacje Panowie
robcok Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Mega robota jak zawsze :) Dlaczego nie powłoka UGC na szyby no i dlaczego nie UNCR ProElite na tworzywa zewnętrzne? O folie nie pytam skąd bo i tak pewnie owiane tajemnica PS. Jakbyś szukał specjaliste mechanika od ALF w Poz to wal śmiało
paperson Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 @AreK relacja bardzo szczegółowa , a tekst pisany "na luzie". To wciąga! Mam do Ciebie pytanie: jak masz patent na szczeliny między błotnikami, a zderzakiem przy korekcie lakieru? Ostatnio, mimo rozprowadzenia pasty na elementach, powchodziła mi ona w te szczelina i namęczyłem się później z jej usunięciem Do zobaczenie w Wawie
robcok Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 5 minut temu, paperson napisał: @AreK relacja bardzo szczegółowa , a tekst pisany "na luzie". To wciąga! Mam do Ciebie pytanie: jak masz patent na szczeliny między błotnikami, a zderzakiem przy korekcie lakieru? Ostatnio, mimo rozprowadzenia pasty na elementach, powchodziła mi ona w te szczelina i namęczyłem się później z jej usunięciem Do zobaczenie w Wawie patyczki do uszu, patyczki do zaprawek, wykalaczki itp
paperson Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 @robcok tak też robię Chodzi mi o patenty zapobiegawcze.
ghost Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Więcej takich relacji! Spoiler
robcok Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 26 minut temu, paperson napisał: @robcok tak też robię Chodzi mi o patenty zapobiegawcze. zapobieganie to oklejanie tasma sasiednich elementow i wciskanie tasmy w szczeliny pomiedzy elementy, pozniej odklejasz razem z ta pasta ktora tam wejdzie ewentualnie zmiana pasty, czyszczenie padow itd lub poprostu przy krawedziach robic przejazdy mniejszym bp, dzieki czemu dokladniej i z wieksza kontrola wytniesz rysy na poczatku mojej kariery tez chcialem wyciac jak najwiecej i jak najszybciej lecz szybko to sie samo zweryfikowalo, bo musialem auto myc drugi raz wlasnie przez paste ktora wchodzila tam gdzie nie miala (masa straconego czasu). Teraz zwracam szczegolna uwage na czystosc pracy bo to mimo iz robisz wolniejsze dokladniejsze przejazdy to pozniej nie tracisz czasu na ponowne czyszczenie auta.
Detailer House Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 @Mumins Jestem, zapraszam do Gdańska @AreK Starałem się jak mogłem, ale aż na taką pochwałę chyba nie zasłużyłem Wielkie dzięki za wspólną prace i czekam na kolejną taka akcję
Administrator AreK Opublikowano 31 Października 2018 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 8 godzin temu, robcok napisał: Dlaczego nie powłoka UGC na szyby no i dlaczego nie UNCR ProElite na tworzywa zewnętrzne? Bo to projekt edukacyjno-testowy a wiem już jak ww. produkty działają na tych elementach (na tylnym dyfuzorze jest MP PE) 8 godzin temu, paperson napisał: Mam do Ciebie pytanie: jak masz patent na szczeliny między błotnikami, a zderzakiem przy korekcie lakieru? Taśma + technika + higiena 9 godzin temu, robcok napisał: PS. Jakbyś szukał specjaliste mechanika od ALF w Poz to wal śmiało Mam malutki problem. PW 8 godzin temu, robcok napisał: patyczki do uszu, patyczki do zaprawek, wykalaczki itp Kto by miał czas na takie pierd.... choć w relacji dostałbym +3 punkty 8 godzin temu, ghost napisał: Więcej takich relacji! Będzie jeszcze czarnuch w tym roku. Połowa zdjęć ale auto jakiego w Pl nie widziałem. Również włoskie. 6 godzin temu, Detailer House napisał: @AreK Starałem się jak mogłem, ale aż na taką pochwałę chyba nie zasłużyłem Wielkie dzięki za wspólną prace i czekam na kolejną taka akcję Wiesz jaka jest sytuacja obecnie i uwierz mi, że bez Ciebie ten projekt nie doszedłby do skutku. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. 10 godzin temu, BiałyGTi napisał: Rob to co robisz bo jestes mistrzem w tej dziedzinie. Ja od siebie dziekuje za ta relacje i za to co robisz dlamnie za cala pomoc z twojej strony. Paweł, Ty mi dziękujesz za relację a ja Tobie za codzienne wsparcie. Panowie, MOC jest w tym co się dzieje dookoła detailingu. Nie mówię tu o przepychankach i gównoburzach na grupach fb ale o tym z jaką serdecznością spotykam się na co dzień. Będę to powtarzał do upadłego. Detailing to pasja a pasja łączy ludzi. O ile zdrowie mi pozwoli będę robił relacje i będę opowiadał o swoich projektach. Jestem Wam to winien. Za to wsparcie płynące z wszystkich stron. Jeśli ktoś z Was chciałby przybić pionę to serdecznie zapraszam na stoisko SONAX na najbliższych targach w Nadarzynie. Będzie mi bardzo miło Was gościć.
Lotek900 Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Robota Master level. Relacja dla mnie, gościa który od 7lat jeździ Alfa i ma już 5 sztukę czysta poezja P. S targi o których mowa to te 18-20.11 targi motoryzacyjne?
SzaKal Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Arek nie będę pisać że wygląda jak nowa bo bym Cie obraził :P Robota jak zwykle super, widać lata doświadczenia :) Dobrze mieć takiego partnera Max Protect
marco80 Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Bardzo dobra relacja, w zasadzie nie wiem co napisać może tylko tyle ze jesteś- niedoścignionym wzorem przynajmniej dla mnie
Moderator BiałyGTi Opublikowano 31 Października 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Godzinę temu, Lotek900 napisał: targi o których mowa to te 18-20.11 targi motoryzacyjne? dokładnie te
397 Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2018 Brawo brawo brawo, uwielbiam oglądać Twoje relacje, oglądałem ją dzisiaj chyba 4 razy. Moja dziewczyna ma chyba zbliżony gust do Twojej żony bo tez zachorowała na taka alfę w bieli ale boje się jej pokazać ta relacje
keza Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2018 @AreK wszystko zostało powiedziane, ja dodam od siebie ,, NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ''. Przy okazji dużo zdrowia żebyś mógł nas raczyć prawdziwą esencją detailingu płynącą z Twoich relacji
Administrator AreK Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2018 @397 nie bądź frajer. Pokaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się