Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@Putkowski07 no ja najtaniej znalazłem 320 zł , choć raz udało mi się kupić za 250 zł.

Za 280 zł to warto...430 zł bym się zastanowił.

Z prostych to na pewno Gyeon Mohs, Ewocar Hydro36 i wczoraj kladlem Aqua 9H, no i pod pewnymi warunkami Neoxal 111, aplikacja prosta, docieranie trochę trudniejsze ale bardzo długi czas pracy, po 30 minutach jeszcze można poprawić.

9H po 5 minutach jak znalazłem nie dotartą to już nie dotrzesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pablo15005  zakup firmowy i liczę kwotę Netto 🙂 

@marcineke dzięki za info. Ale chyba skuszę się na tego admire. Mam jeszcze końcówkę elastomeru Luminusa Diamond pro to położę akurat jedne drzwi i porównam bo tam hydro jest zajebiste. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Putkowski07 zapomnij że Cancoat posiedzi rok, oczywiście o hydro mówimy.
6 miesięcy to max chyba że podbijanie QD co miesiąc to będzie do złomowania pojazdu tylko hydro będzie z QD a nie z Cancoata.


Ciekawe od czego to zależy. I jak duża jest degradacja klasycznego cancoat do nowego evo. Z tego co kojarzę to Dziadzi przy prawidłowym serwisie (i skoro to był test to raczej bez podbijania żadnym QD) stara wersja przeleżała ~1,5 roku z naprawdę dobrym hydro.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adrian89 u mnie 6 miesięcy max, auta po korekcie, położone zgodnie ze sztuką, miałem Mercedesa 7 miesięcy po aplikacji,robione u znanego detailera w okolicy znanego z dobrej roboty, było słabo, zrobiłem serwis nie wiele się poprawiło, położyłem Boostera i siedzi 4 miesiąc jak wściekły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adrian89 u mnie 6 miesięcy max, auta po korekcie, położone zgodnie ze sztuką, miałem Mercedesa 7 miesięcy po aplikacji,robione u znanego detailera w okolicy znanego z dobrej roboty, było słabo, zrobiłem serwis nie wiele się poprawiło, położyłem Boostera i siedzi 4 miesiąc jak wściekły.

Stąd właśnie się zastanawiam, jak to jest że raz siedzi jak zły a innym nie dociąga do „deklarowanego” czasu. Wiadomo, że dużo zależy od przebiegu i regularności mycia. Z tego co kojarzę to @DZIADZIA kończył test przy ~1,5roku i 10k przebiegu więc nie był to jakoś specjalnie dużo jeżdzony samochód. Na pewno plus jest taki, że jak zaczyna słabnąć hydro to nie trzeba go ściągać, wystarczy zrobić porządny serwis i nałożyć „jak Qd” i kolejne pare miesięcy z bani


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CanCoat u mnie na aucie wytrzymał spokojnie rok. Drzwi padły dość szybko ale dach czy maska nie miała większych problemów 😏 jako roczną powłokę spokojnie można go kłaść moim zdaniem, choć jak ktoś już to kiedyś napisał CanCoat nie jest pełno prawną powłoką bo czegoś jej brakuje w składzie chemicznym.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze używałem papierów ściernych do lamp ręcznie, zacierając rysy po poprzednich papierze na krzyż. Efekt pod koniec był taki, że po p3000 nie widziałem rysek. 
Teraz zrobiłem dwie lampy na rotacji (krążki papieru ściernego) i efekt po p3000 jest taki ze są wszędzie koliste rysy. 
Co mogłem źle zrobić? 
maszyna skakała? Słabej jakości krążki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sztefan24 napisał(a):

@Jacak ja ze swojego doświadczenia i pracy z papierami na DA jadę maszynowo 600-800-1000-1200-1500 a reszta już ręcznie zacieram.

Tez nie mogłeś maszynowo wyciągnąć tych rys? Tak jest po prostu?

 

myslalem, że przyspiesza sobie prace, ale jeżeli taki efekt jest po robocie maszynowej to nie ma sensu. 
takze pytanko czy maszynowo również można zrobić igłe z lampy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacak zawsze mi minimalne rysy zostawały - koliste rysy zawsze jest trudniej zatrzeć. W końcu darowałem sobie eksperymenty bo szkoda mi było czasu i wróciłem do ręcznej pracy na ostatnich papierach. Możliwe, ze szlifierka oscylacyjna z niskim skokiem albo coś jak ma Kovax do szlifowania an sucho nie zostawi rys ale ja sobie darowałem - kolejne narzędzie na półce mi nie potrzebne.

 

Jakby co to pracuje talerzem 75mm na małej polerce DA Vonroc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, sztefan24 napisał(a):

@Jacak robisz chyba w najgorszy sposób czyli na rotacji więc może być ciężko

Próbowałem ręcznie od 1500 w górę, ale rysy nadal były. Zrobiłem obie lampy ręcznie od 800 w górę i efekt jest super.

takze moim zdaniem rotacja nie nadaje się do tego, fakt mocno odświeżyła, ale mnie te rysy końcowe denerwowały.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rafal9304 a klockiem "filcowym" robiłeś czy gąbką? na osadach z "twardej wody" chemia musi popracować i Aqua bez problemu dawała radę. na szybko - trzeba filcem potrzeć.  Soft, Prostaff są ok ale jako przygotowanie "czystej" szyby przed NW.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rafal9304 a lusterka są "firmowe" czy ktoś zamontował coś na szybko z allego po cenie? 😉 różnie bywa, sam kiedyś "zaoszczędziłem" i koniec końcem jak zaczęło matowieć szkło (a raczej akryl) przeprosiłem się z oryginałem. jakieś tam auta czasem robię i bywa problem z zamiennikami lusterek - niby pasuje ale odcień odbicia nie ten, niby grzeje ale słabo, "zaciemnianie" - bez komentarza. Rozmiary lusterek - losowe.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat pranie. 
zaschnięta farba elewacyjna prawdopodobnie. Plama jest prawie na gładko z materiałem więc skrobanie prawie niemożliwe. Próbowałem maxifiy, attack, tar and glue do tego wrzątek. Zeszło może z 10% plamy. Ktoś jakiś pomysł? 
jakiś ksylen, denaturat? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.