Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, miałem ostatnio auto u lakiernika i mam pytania:

- zawitałem tego samego dnia na bezdotyk. Całe auto ładnie kropelkuje (nie tylko elementy malowane). Przed naprawą (a już po zimie) nie było przeze mnie niczym smarowane. Możliwe, by po polerce pojawiły się kropelki? Wydawało mi się, że powinna być raczej tafla wody. Może lakier nie został dostatecznie odczyszczony po polerowaniu? Czy po prostu samochód został nawoskowany lub użyli quick detailera, by efekt był lepszy (a i tak jest beznadziejny - o czym poniżej)? :shock:

- na lakierowanych elementach widać pełno swirli, a w sztucznym świetle po myciu zauważyłem nawet rysy! Wygląda to jak lakier, który już przeszedł swoje... Zwróciłem na to uwagę już przy odbiorze auta, ale pan mi wmawia, że te swirle normalne - zwłaszcza przy ostrym słońcu. Na razie odpuściłem, bo nieraz czytałem na tym forum, że po odbiorze auta od lakiernika od razu przygotowani byliście na polerowanie - to jednak dotyczyło raczej hologramów, a nie swirli i rys (!). Na malowanych elementach nie ma hologramów, są one natomiast na reszcie auta. Były tam już wcześniej, ale mam wrażenie, że wygląda to teraz gorzej, bo cały samochód mógł być przez nich "polerowany". Reklamować?

- naprawa dotyczyła również dachu, w tym celu została zdjęta i założona podsufitka. Przedtem była w stanie dobrym, dosłownie w dwóch czy trzech miejscach drobne zabrudzenia. Teraz na całej powierzchni są liczne ciemne ślady - ewidentnie od brudnych łap. Po zwróceniu uwagi coś tam podczyścili, ale generalnie z problemem zostałem sam. Co z tym zrobić?

 

Naprawa była robiona przez ASO. Samochód dostałem więc naprawiony, ale stylistycznie wygląda raczej gorzej, niż przedtem. Oczekiwałem lakieru bliskiego ideału, chociaż w tych miejscach, które były malowane. W gratisie dostałem jeszcze ufajdaną podsufitkę. Czy więc mam prawo do reklamacji jednej i drugiej sprawy? Co, jeśli po prostu sobie z tym nie poradzą, bo nie potrafią polerować? Mogę to oddać gdzieś indziej i żądać od nich pokrycia kosztów? Czy to wyłącznie kosmetyka - naprawione jest; a to, że mi przeszkadzają jakieś ryski to wyłącznie moje nieuzasadnione spaczenie?

 

Sorry za trochę za długi post, ale nie mogłem znaleźć dla niego lepszego miejsca. W razie co proszę o przeniesienie, jeśli to koniecznie mogę założyć osobny temat.

Opublikowano

Napsuć krwii to im, oraz przy okazji sobie, możesz.

Niestety obawiam się, ze nic nie wskórasz.

Ja bym im auta polerować nie oddał, na respray szans nie masz.

Podsufitka, o ile masz zdjęcia Robione przed, to jak jesteś to w stanie udowodnić?

Ten brak szacunku do własnych produktów to bolączka zachodu. Kult umiejętności pracy manualnej, aby chociaż wykonać ja dostatecznie, upadl. Teraz liczy się aby poprostu wykonać. Jakkolwiek

Opublikowano

a ja bym reklamował i jedno i drugie, a jak nic nie wskórasz to uderzaj do Centrali a później do rzecznika praw konsumenta, tak dla zasady

Opublikowano

[ref]Kepacz[/ref],

 

Nie odpuszczaj im. Tym bardziej że aso. Nie rozmawiaj z doradcą tylko z kierownikiem.

Dzisiejsze lakiery są bardzo podatne na rysy, bo są budżetowe. Przypuszczam że, po lakierni auto poszlo na szczoty.

Opublikowano

Panowie ile bezpiecznie dodać APC do wiadra z szamponem żeby lepiej schodziły zabrudzenia. Mam kilka mocnych zabrudzeń i chciałbym trochę APC dodać żeby lepiej oczyścić.?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Panowie ile bezpiecznie dodać APC do wiadra z szamponem żeby lepiej schodziły zabrudzenia. Mam kilka mocnych zabrudzeń i chciałbym trochę APC dodać żeby lepiej oczyścić.?

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Ja bym do szamponu nie dawał APC w ogóle. Ewentualnie przed myciem szamponem spróbować przemyć. APC jest do czyszczenia a szampon do mycia. To dwie różne rzeczy.

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam aplikator tricolor gdzie jedna strona jest do nakładania wosku ( miękka ) druga rzekomo służy do polerowania i jest twardsza. Która nakładać cleener ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

[ref=#ff3366]kalin20[/ref], jak masz cleaner ścierny to twardą stroną, jak masz cleaner bez cząstek ściernych to miękką

Opublikowano

Słuchajcie to jest brud czy po prostu kierownica zajechana i obszycie jedynie zostaje? Szczotka popsikana Gyeon Leather Cleaner zabarwiła się na czarno, jakby schodziła farba... Nie chce szorować na siłę, jeśli to nie da efektu, trzy podejścia już robiłem. :/

 

http://imgur.com/90pnF2F

http://imgur.com/hqt8jwP

http://imgur.com/M8enVbx

Opublikowano

Schodzi farba to już goły materiał albo wyeksploatowanie albo ktoś smarował jakimś kremem koloryzującym on też ma zdolność się zmywać i zostawiać ślady. Są dwie opcje obszycie lub lakierowanie jesli jest ori materiał sugeruje polakierować... Jak coś odezwij się na pw

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Myślałem nad obszyciem, bo gałkę zmiany biegów i tak muszę obszyć, tylko boje się, że takiego wzory skóry z tymi dziurkami może nie być... :| Materiał jest ori. Patrząc na ogólny stan wnętrza wątpię, żeby poprzedni właściciel bawił się w jakieś kremy koloryzujące, ale nie wiem tego na 100%. Dodatkowo to jest jedyne takie miejsce, najczęściej tam kierownice się trzyma. Poczekam jeszcze na inne opinie, bo teraz nie wiem czy próbować dalej to czyścić czy zostaję obszywanie lub lakierowanie. :dontknow:

Opublikowano

Gałkę też można polakierować. To jest skóra perforowana każdy tapicer powinien ją mieć

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Górną cześć gałki ktoś zerwał do plastiku, zostaje tylko ponowne obszycie. Mam dobrego tapicera w okolicy, podjadę w przyszłym tygodniu obadać temat.

Opublikowano

Jeżeli dziura jest niewielka można zaszpachlować to tylko takie info. A wszystko po lakierowaniu wyglada jak po obszyciu. Masz foto poglądoweeaca5c767dec68ce580e3a65a5ab97a4.jpg4b81e917f24c5b47ab558f91d3843e00.jpgbb6b7f5cdcd8dcd295779960008a5fe6.jpg

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

[ref]Freddy[/ref], na tych zdjęciach które wstawiłem te dziurki w skórze zniknęły, po lakierowaniu będą widoczne? Chodzi o kierownicę, bo gałka na bank do obszycia pójdzie.

Opublikowano

Tez mam taka kiere tylko mniej zniszczona, ile taka przyjemność?

 

Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czas to około 3-5h zależy jak zniszczona ile defektów/ubytków ile do szpachli ile do szlifu no jest kilka zmiennych samo przelakierowanie wyjdzie krócej. Jeżeli dziurki wytarte to niestety nie da ich odtworzyć najlepiej taka renowacja wychodzi na gładkich skórach.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jest gdzieś może lista polskich firm robiących chemię detailngową z podziałem na produkujących w Polsce i zlecających produkcję za granicą?

 

SG z tego co mi pisali produkują w Polsce, ADBL niby też się chwali że wszystko robią sami więc w PL. A reszta? Funky chyba zleca za granicę, jeszcze ktoś wart uwagi?

Opublikowano

Tenzi rollex gt - wosk w płynie

Cena licha więc czy jest sens po myciu nakładać na nawoskowane auto czy lepiej zlac do zlewu bo słabe (chodzi mi o to czy są szanse na kropelkowanie i sliskosc lakieru)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.