Moderator BiałyGTi Opublikowano 27 Września 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 Jak to mowi moj kolega "Jestem gruby bo mnie stac" wiec mozna powiedziec ze ci co leja wiecej to "Psikam duzo bo mnie stac " hehhe a tak na serio to kazdy uzywa tyle ile potrafi ja tam wole psiknac ten raz wiecej zeby miec pewnosc ze starczy a to ze wiecej na fibre wciagnie to nieszkodzi 1
ghost Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 1 godzinę temu, BiałyGTi napisał: Jak to mowi moj kolega "Jestem gruby bo mnie stac" wiec mozna powiedziec ze ci co leja wiecej to "Psikam duzo bo mnie stac " hehhe a tak na serio to kazdy uzywa tyle ile potrafi ja tam wole psiknac ten raz wiecej zeby miec pewnosc ze starczy a to ze wiecej na fibre wciagnie to nieszkodzi Byle tylko nie przesadzić, bo zaczną się mazy, trudności z docieraniem, albo szybko przesączona fibra i trzeba szukać kolejnej Wszystko z głową
paperson Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 23 godziny temu, lamo napisał: Który sposób lepszy... Jeszcze jedno pytanie. Na tylnej klapie mam jakby piasek (...) sprobowac inny sposob? Jeżeli inny sposob, to jaki? @lamo jeśli nikt Cię nie goni z myjni, to pierwszy sposób jest zdecydowanie lepszy. Świeżej powłoce wosku nic się nie stanie przez te 20 km. Przy drugim sposobie ryzykujesz płucząc lakier tylko wodą. Glinka może tu nie przyjąć po trasie jakiś grubszych spraw. Przez te km zawsze się coś przyklei trwałego, jakiś owad, asfalt, itp. Ryzykujesz obniżoną trwałością lakieru i rysami na blacharce. Na tylną klapę po umyciu zapodaj wpierw np. ADBL vampire, potem glinka. Nie widzę tej klapy. Może to być np. pył z klocków. Potwierdzisz jeśli maska będzie krwawić. Jeśli działasz samą mf, automatycznie rysujesz lakier.
Moderator Domel Opublikowano 27 Września 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 4 godziny temu, Nano Ceramic Protect napisał: Umiejętne używanie a rozrzutność to dwie różne rzeczy Nie ma co żydzić na wszystkim, ale też nie warto bezsensownie wyrzucać produktów, bo nadmiar i tak ściągamy fibrą. Zgadza się, wszystko z głową
dawid123l1 Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 Tak wiem że była wiele razy ale co użytkownik to inna opinia. Biorę się za glinkowanie auta a potem nałożenie wosku(Wybrałem SOFT99 Fusso). Lakier jest raczej zaniedbany i zmatowaiły. Kłaść pod Fusso jakiś Cleaner? Czy wystarczy przetrzeć auto IPĄ?. Wszystko nakładam ręcznie. Oraz czy jeden ręcznik Puffy Towel będzie dobry do dotarcia wosku?.
paperson Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 @dawid123l1 Obowiązkowo zrób porządne przygotowanie. Możesz obejrzeć na yt film mx Nowicki #29. Piszesz, że masz zniszczony lakier, więc jeśli nie planujesz korekty, to cleaner lekkościerny lub/i wypełniający jest tu obowiązkowym minimum. Inaczej szkoda wosku-efekt będzie mizerny. Jeden puffy będzie dobry pod warunkiem, że umiejętnie kładziesz cienką warstwę wosku i go nie zapchasz.
Balzac Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 Pod wosk z marki Soft polecam clener Primo Amigo
lamo Opublikowano 27 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2017 4 godziny temu, paperson napisał: @lamo jeśli nikt Cię nie goni z myjni, to pierwszy sposób jest zdecydowanie lepszy. Świeżej powłoce wosku nic się nie stanie przez te 20 km. Przy drugim sposobie ryzykujesz płucząc lakier tylko wodą. Glinka może tu nie przyjąć po trasie jakiś grubszych spraw. Przez te km zawsze się coś przyklei trwałego, jakiś owad, asfalt, itp. Ryzykujesz obniżoną trwałością lakieru i rysami na blacharce. Na tylną klapę po umyciu zapodaj wpierw np. ADBL vampire, potem glinka. Nie widzę tej klapy. Może to być np. pył z klocków. Potwierdzisz jeśli maska będzie krwawić. Jeśli działasz samą mf, automatycznie rysujesz lakier. Dziękuję za odpowiedź, a napisz proszę czy ten specyfik jest zagrożeniem dla chromowanego plastiku? Niestety, ale te niedoskonałości znajduja sie w jego pobliżu.
paperson Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 @lamo na stronie ADBL masz opis preparatu Vampire Liquid, gdzie pisze: "Neutralne pH sprawia, że jest bezpieczny dla wszystkich powierzchni na zewnątrz auta i może być stosowany do codziennej pielęgnacji felg i lakieru. Świetnie radzi sobie z bieżącymi zabrudzeniami jakie każdy spotyka na drodze." Ja mam chrom tylko przy przedniej atrapie i relingach - tam nic złego się nie dzieje. Zawsze jednak agresywniejsze środki sprawdzam na małej powierzchni.
dawid123l1 Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 Okej dokupiłem Dodo Juice Primer i aplikator TriColor na to Soft99 FUsso. Po glinkowaniu i osuszeniu auta gdy będę kładł cleaner ile groszków dawać na aplikator ? Podzielić auto na jakieś cześci ? Kiedy będe wiedział że mam już go docierać? Po jakim czasię mogę przymć go ipą i kłaść wosk ?
Strus Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 Cleanera daje się 1-3 "groszki" na pad. I nie dociera się. Cleaner się wypracowuje prawie do końca. Resztki ściągasz fibrą. Przemycie IPA spowoduje że wymyjesz cleaner i będziesz miał jałowy lakier. Jeśli o to Ci chodzi to możesz przemywać od razu i od razu kłaść wosk
dawid123l1 Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 Czyli np wypracowywuje go na masce ile się da i resztki docieram fibra? Mam bardzo zaniedbany lakier i dlatego chcę położyc ten cleaner a wiele osób zaleca żeby właśnie jeszczę IPĄ prztrzeć poniewaz lepiej FUSSO siedzi.
Strus Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 JAk masz bardzo zaniedbany lakier to zamiast cleanera spróbuj nowości od ADBL - AIO. I na to połóż wosk. 100ml 15zł czyli jest dobrze. I przy okazji staniesz się jednym z testerów trwałości produktu
dawid123l1 Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 dostanę ten Tester od AIO więc w sumie mogę sprobować ale to na całym aucie z tym polecieć ? Zapewne na takim AIO długo wosk chyba nie poleży prawda?
Strus Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 2 minuty temu, dawid123l1 napisał: Zapewne na takim AIO długo wosk chyba nie poleży prawda? Tego nawet sam ADBL Ci teraz nie powie. Myślę że warto spróbować 2 minuty temu, dawid123l1 napisał: ale to na całym aucie z tym polecieć Zawsze możesz sam dla siebie sprawdzić i zrobić 50/50. Połowa na wymyty cleaner, połowa na AIO
dawid123l1 Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 Okej a jak wygląda temat z tym cleanerem . Cleaner - IPA - Wosk ? Czy Cleaner - Wosk ? Bo już zgłupiałem Potrzebne jakieś odstępy czy odrazu można działać ?
Strus Opublikowano 28 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2017 2 minuty temu, dawid123l1 napisał: Cleaner - IPA - Wosk Zostawia Ci jałowy lakier 2 minuty temu, dawid123l1 napisał: Cleaner - Wosk Lakier jest oczyszczony ale zostają wypełniacze wpływające na poprawę wyglądu ale mogące również osłabić wosk. 2 minuty temu, dawid123l1 napisał: Potrzebne jakieś odstępy czy odrazu można działać ? Można od razu
Balzac Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 TUNAP Human Technology do pasów bezpieczeństwa https://sklep.czyszczenia.pl/sklep/pielegnacja-i-konserwacja-dla-alergikow/premium-904-preparat-wnetrz-comfort/ ktoś tego używał??
vaio Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 Witam mam pytanie czy przed połozeniem fusso ipa czy może shiny garage scan inspection działanie chyba podobne ale wole dopytać.
Arkeolowy Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 @vaio To nie jest powłoka ceramiczna także IPA moim zdaniem wystarczy.
vaio Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 15 minut temu, Arkeolowy napisał: @vaio To nie jest powłoka ceramiczna także IPA moim zdaniem wystarczy. Ok dzięki za odp bo akurat mam jedno i drugie
vaio Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 Witam czy ktorys z kolegow nie by byl chetny zrobić korekty za możliwą kasę bo te w studiach detalingowych to kosmos lakier 2 lata bialy
analyzator Opublikowano 30 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2017 Dwa pytania: -czy do ręcznej pianownicy potrzeba jakiegoś specjalnego filcu czy wystarczy dowolny niepodklejany filc? -macie własny sposób na szybsze mycie i brak waterspotów? jak niemacie czasu na godzinkę biegania a chcecie auto polecieć pianą i już? Po takim niedoskonałym myciu po prostu osuszyć auto ale metodą przyklepywania, bez ściągania? Jakieś refleksje na temat szybszego mycia? Myję na myjniach więc jest program zmiękczonej wody na który zawsze przeznaczam 2-3-4 minuty ale już mi po tej miękkiej wodzie raz zostały kółka.
menior Opublikowano 30 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2017 Jak masz auto zabezpieczone to możesz na szybko przeleciec piana i splukac na myjni ostatnim programem,z grubsza umyjesz ale nie kombinowałbym z osuszaniem i żadnym przyklepywaniem po takiej akcji jak nie chcesz sobie szkod narobic
analyzator Opublikowano 30 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2017 20 minut temu, menior napisał: Jak masz auto zabezpieczone to możesz na szybko przeleciec piana i splukac na myjni ostatnim programem,z grubsza umyjesz ale nie kombinowałbym z osuszaniem i żadnym przyklepywaniem po takiej akcji jak nie chcesz sobie szkod narobic Auto jest niezabezpieczone, jeszcze. Odebrałem z salonu i jak usłyszałem, że do odbioru myją szczotką to oprosiłem o wydanie jak jest No nic. Nie ma na nim brudu drogowego jest tylko jakiś nawiany na karoserię piasek rozmyty deszczem. Polecę jednak programem dwa wiadra Szybkim ale zgodnie ze sztuką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się