Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poradzicie mi czym to uratować?

Listwy progowe w aucie, na których od nowości nie zerwano folii zabezpieczającej...

Ja za to zerwałem tą nieszczęsną folię bo przybrała żólto-pomarańczowy kolor ale stary klej wygląda teraz paskudnie...

Od strony kierowcy zerwałem folię, od strony pasażera jeszcze nie :D

Tak to wygląda:

Zerwana folia

4e86633cb21cd.jpg

71c777ad9aa16.jpg

75b03c7ec6cb3.jpg

 

drugi próg z folia:

38493442811f5.jpg

 

 

 

Opublikowano

@pavko zerwać resztki folii i tar@glue remover od ADBL czy Shiny Garage, a na szybko to rozpuszczalnik uniwersalny na wacik i jazda (jak widzę listwy są oryginalne, a napisy są wytrawione). Potem dla looku pasta polerska Autosol :smile:

Opublikowano
6 godzin temu, piotr@sta napisał:

 

malowane?

chcesz usunąć całkowicie czy odnowić?

Chciałem to usunąć całkowicie. Myslałem żeby opalarką to potraktować i pod wpływem ciepła usuwać te pasy. Tylko co potem ? Żęby się nie skończyło malowaniem bo to grubszy temat. 

Myslałem ze jeszcze jakaś fajną chemią potraktować aby łatwiej zdejmowało się. I później ewentualnie delikatnie Maguiars UC ręcznie i po temacie. Ale chyba tak to nie będzie.

Może ktoś miał taką przygodę ??

Opublikowano
[mention=4268]pavko[/mention] zerwać resztki folii i tar@glue remover od ADBL czy Shiny Garage, a na szybko to rozpuszczalnik uniwersalny na wacik i jazda (jak widzę listwy są oryginalne, a napisy są wytrawione). Potem dla looku pasta polerska Autosol 
Klej udało się usunąć IPĄ

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pomagam znajomemu ogarnac auto po lakierniku na lakierowanej dobry czas temu masce (rysy i holo). Podczas przeglądu zauwazylem cos takiego na przetloczeniu, widoczne tylko w metahalogenie i ginie pod katem. Pył ze szlifowania pod bezbarwnym, zgazowanie lakieru? Wygląda identycznie jak pył po paście, ale pod palcami jest idealnie gładkie.

6f219d75fce404962e62623083232c0d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
22 godziny temu, BiałyGTi napisał:

W nowej mam ze stara nie mialem do czynienia 

 

21 godzin temu, Tafla napisał:

Gdzieś na forum widziałem, że zmieniło się opakowanie a sama formuła została bez zmian. Ale to info do weryfikacji.

Witam

Info od SG: " w przypadku Jet Blacka żadnych zmian w recepturze nie wprowadzaliśmy. "

Pzdr

Opublikowano

co polecacie do usuwania sierści z dywaników, jakaś sprawdzona szczotka?, mamy z żoną małego shih tzu i troszkę gubi tego swojego włosa i ciężko mi się tego pozbyć czasami, albo zajmuje sporo czasu... 

Opublikowano

Są specjalne szczotki do zbierania sierści, spróbuj też gumową rękawiczką ściągnąć.

Opublikowano

Tak mozesz- uzywasz duzo wody z szamponem lub dedykowanego siuwaksu dla poslizgu i bedzie ok. Moze chodzilo o fakt ze nie na sloncu i cieply lakier?:-) tak nie wolno.

Opublikowano

Po to uzywasz lubrykantu i kubeczka z woda aby klinke oczyszczac i nadac poslizg. Dotatkowo zagniatanie co jakis czas na czysta strone.

Opublikowano

Panowie and Panie. Czym usunąć lakier z szyby po nieumiejetnym zakryciu tego elementu przez lakiernika?

cb61f3521d6d.jpg

Opublikowano

Na szyby mogą być rozcieńczalniki tylko uważaj na inne elementy przy tej metodzie

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Opublikowano
Na szyby mogą być rozcieńczalniki tylko uważaj na inne elementy przy tej metodzie

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Czyli np aceton i różne te pochodne preparaty?
Opublikowano

Ile kosztuje Was mycie detailingowe?

Mam na myśli chemie średniej jakości

i drugie pytanie:

Ile liczyć za mycie komplet + gliinka, odsmolenie i wosk? (RAV4)

Opublikowano

Tutaj na końcu filmiku (jeśli nie chce Ci się oglądać całości ) jest wzmianka o kosztach mycia. 

Czyli w zależności w jakich baniakach bedziesz kupował chemie.

Opublikowano

Jaka jest różnica w pracy i efektach między Royal Pads Thin One Step a Royal AIR One Step Pad for DA ? Ktoś miał porównanie?

 

Opublikowano

Bawie sie w detaling motocykla, wieksze powierzchnie lakieru na baku i blotnikach normalnie atakowalem maszynzka z bp 75 ( bo taki mam najmniejszy) natomiast jak poradzic sobie w tych zakamarkach w okolicy wajchy zmiany biegow :

oOJBXNa.jpg

jxsbLPI.jpg

Recznie jesli mam to jechac to tez osobno ciecie osobno polisch i osobno wykanczanie ? czy recznie nie zrobie holosow i wystarczy 1 step ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.