AndrewZS Opublikowano Niedziela o 10:18 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 10:18 Carpro nadal jest świetnym wyborem 2
kruchytk15 Opublikowano Niedziela o 10:47 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 10:47 Myślę że jak na nowe auto i zadbane plastiki to jak najbardziej dlux bo inne dressingi to mijają się z celem 2
Mumins Opublikowano Niedziela o 15:21 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 15:21 W dniu 29.11.2025 o 16:03, Alfa47 napisał(a): Kompania, jaką rotację byście polecili do 550zł. Mam Masnera, ale waga trochę duża i kabel krótki. Robię to hobbystycznie, więc do dwóch aut w ciągu roku na jakiś one step. DA posiadam Bass Polska, ale jakoś strasznie wolno mi to idzie Ja mam Heckmanna i jest spoko, bardzo lekka i poręczna. W tym budżecie pokusiłbym się o Terminatora V2 z Liquid Elements (akurat masz kod -15% to nawet złapiesz się poniżej). A w gratisie super obsługa posprzedażowa w SCS. 5 godzin temu, Syrio napisał(a): Panowie potrzebuje coś na plastiki zewnętrzne dla VW T-Roc. Auto nowe, więc nie trzeba odświeżyć ani nadać kolorylu, wymyje i zabezpieczę. Pytanie tylko czym, dawno nie robiłem tego na plastikach i poza Carpro Dlux i Perl nie przychodzi mi nic do głowy. Zasadniczo wszystko siada na plastikach. Zobacz, jaki efekt uzyskałem ADS Wheel Coat na dość wypłowiałym elemencie. Głupi Repel siedzi od roku i nadal ładnie przyciemnia na innym aucie. Obczaj Lahega Plastic Guard, to też świetny produkt. 3
Tomas-sg Opublikowano Niedziela o 17:09 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 17:09 Zwijacz ścienny na wąż wysoko-ciśnieniowy. Najlepiej z automatycznym zwijaniem. W zestawie z min 15 metrów węża lub bez. Macie coś co możecie polecić w normalnych cenach ?
jelinski17 Opublikowano Niedziela o 18:14 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 18:14 @Tomas-sg https://allegro.pl/oferta/waz-pneumatyczny-adler-pu-12x8mmx15m-zwijak-16115879814 może coś takiego? Handlujemy trochę towarami tej firmy i są naprawdę spoko:) fajny stosunek ceny do jakości
Tomas-sg Opublikowano Niedziela o 18:30 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 18:30 @jelinski17 tylko pneumatyka. Ja szukam czegoś pod myjkę
jelinski17 Opublikowano Niedziela o 19:00 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 19:00 @Tomas-sg nie dogadaliśmy się takie tematy jak zwijaki do myjki to raczej techkar ogarnia:) zadzwoń zapytaj na pewno coś Ci dobiorą pod Twoją myjkę , potrzeby i budżet
Alfa47 Opublikowano Niedziela o 22:41 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 22:41 @Mumins Wziąłem ADBL Rollera R V2 za 465 w c4c, powinien być spoko równie.
magal Opublikowano Poniedziałek o 21:54 Zgłoś Opublikowano Poniedziałek o 21:54 Cześć, Mam do Was pytanie. Muszę pozbyć się z maski folii z reklamą która była na samochodzie z 10 lat. i wygląda jak na załączonych obrazkach. Czy ktoś z Was przerabiał temat i może coś podpowiedzieć? od razu mówię ze podgrzanie i próba odklejenia kończy się rwaniem. Może jakaś chemia jest do tego? A drugie pytanie czym zmyć klej który został po folii? - aceton? terpen( nie mylić z tarpenem)? tar & blue? chusol? Będę wdzięczny za każda wskazówkę
Eidos71 Opublikowano Wtorek o 05:21 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 05:21 @magal - niestety, ale musisz uzbroić się w cierpliwość i zarezerwować sobie trochę czasu. Opalarka (rozsądnie) i usuwanie kawałka po kawałku tej folii - raczej nie przyśpieszysz takiej pracy. Do usuwania kleju użyj dowolnego produktu typu tar & glue, lub silniejszego, dedykowanego produktu np. KC Eulex, wspomnianego przez Ciebie Concept CHU-SOL, lub rodzimego Kiurlab SOS (ale nawet wtedy to nie będzie ekspresowa praca). O acetonie zapomnij - szybko uszkodzisz powłokę lakierniczą.
Rafal9304 Opublikowano Wtorek o 06:24 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 06:24 Jeżeli masz parownicę to też możesz spróbować parą ale u mnie zazwyczaj w ciężkich przypadkach najlepiej spisywała się właśnie opalarka + plastikowa żyletka (element później do polerowania). Następnie T&G który może trochę poleżeć, zostawić na dłuższy czas i później wymycie pod ciśnieniem, resztę kleju co zostanie usunąć Koch Eulex. Niestety, mozolna robota...
magal Opublikowano Wtorek o 07:18 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 07:18 @Eidos71@Rafal9304 dziękuje Panowie za wskazówki. Domyślam się, że czeka mnie mozolna praca. Ale ja z tych co nie odpuszczają. Domówiłem odpowiednie akcesoria przed chwilą i będę działać.
Mumins Opublikowano Czwartek o 04:08 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 04:08 Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic, kto podjąłby się korekty na Maździe CX5? Pewnie dość mocno dojechana, bo myta na szczotkach. Niestety czarna. Trzeba by zrobić pewnie dwa etapy lub jeden, w zależności co tam wyjdzie. Użytkownikowi chodzi głównie o usunięcie wżerów po soku z jabłek, które spadły i jakiś czas leżały na samochodzie.
analyzator Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu Siemanko. Wyczułem palcem na dole wieńca kierownicy coś niepokojącego i o to prezentuje się rysa na kierownicy która ma 6000 km przebiegu. Nie wiem skąd. W serwisie? Nie jeżdżę w sygnetach Co z tym zrobić?
przemas.p Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu @analyzator niestety nic z tym nie zrobisz . Odwieczny problem w moich autach . Ja takie rysy trochę wygładzamy i jeżdżę dalej. W miarę użytkownika powinny być coraz mniej wyczuwalne . W moim przypadku winną okazała się moja kobieta i zamek błyskawiczny z kurtki . Niestety w nowym aucie boli bardziej.Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
analyzator Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Opublikowano 20 godzin temu @przemas.p wygładzamy tj po prostu wymasować to? mała zaderka ale wyczuwalna pod opuszkiem. Bym to czymś zapastował/ malował precyzjnie i wrzucił werstilunga. Najlepiej prduktem bawrionym który jest jednocześnie top coat.
przemas.p Opublikowano 18 godzin temu Zgłoś Opublikowano 18 godzin temu @przemas.p wygładzamy tj po prostu wymasować to? mała zaderka ale wyczuwalna pod opuszkiem. Bym to czymś zapastował/ malował precyzjnie i wrzucił werstilunga. Najlepiej prduktem bawrionym który jest jednocześnie top coat.Dokładnie tak , wymasować i będzie mniej wyczuwalne. Nie bawił bym się w uzupełnianie produktu bo czegokolwiek nie użyjesz będzie się różnić kolorem . Żeby nie było czuć pod palcem to musiałbyś przeszlifować a później malować . Moim zdaniem nie warto ruszać tak małego uszkodzenia w nowym aucie . Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
analyzator Opublikowano 12 godzin temu Zgłoś Opublikowano 12 godzin temu @przemas.p bardziej żeby nie zassalo tłuszczu. Mogę to malu malu zaprawionym czy wykałaczka. Auto traktuje jakby miało u mnie dożywocie
przemas.p Opublikowano 9 godzin temu Zgłoś Opublikowano 9 godzin temu @przemas.p bardziej żeby nie zassalo tłuszczu. Mogę to malu malu zaprawionym czy wykałaczka. Auto traktuje jakby miało u mnie dożywocie Możesz spróbować tylko nie napaciaj . Farby colourlock są całkiem trwałe . W F10 robiłem kierownicę już prawie 3 lata temu i nadal jest git . Ludzie mówią że się nie opłaca bo nie posiedzi a tu jednak siedzi .Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się