jaroszy_ok Opublikowano 30 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 7 godzin temu, Birkhof napisał: Szwagrowi właśnie wycenili na 5-8 tys prace przy e91 177km bo stracił całkiem ciśnienie na 2 cylindrze Zeby ocenić co i jak to musza zacząć rozbierać. Dokładnie ten silnik kosztuje używany ~6k używany także niewesoła sytuacja. Próbuje sprzedać auto od 3 miesiecy i taki klops teraz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Czyżby zapomniał usunąć klapki wirowe na czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 30 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Czyżby zapomniał usunąć klapki wirowe na czas?Kupował auto w Niemczech 3 lata temu ale nie kojarzę aby je usuwał .. :|Nie wiem czy przyczyna to klapy wirowe takze ciezko powiedzieć Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 No to jak klapka poleciła to tylko pogratulować. Czasem trzeba sięgnąć głębiej niż tylko olej i filtry. W bmw takie klapki w M57 i M47 do tego odma M54 i, M52 powoduja spore problemy dlatego że użytkownicy nie wiedzą o ich wymianie przy normalnej eksploatacjiWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 W dniu 30.11.2018 o 18:32, jaroszy_ok napisał: Czyżby zapomniał usunąć klapki wirowe na czas? Jakim Januszem trzeba być by w silniku N47 usuwać klapki, gdzie nowe z uszczelką w ASO to koszt bodajże 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 U siebie w M57 usunąłem i nie zauważyłem żadnych różnic w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 No to jak klapka poleciła to tylko pogratulować. Czasem trzeba sięgnąć głębiej niż tylko olej i filtry. W bmw takie klapki w M57 i M47 do tego odma M54 i, M52 powoduja spore problemy dlatego że użytkownicy nie wiedzą o ich wymianie przy normalnej eksploatacjiWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu TapatalkaKlapy były nieruszane bo były wymienione jeszcze przez Niemca. Maja lekki luz ale to nie one są sprawką.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 4 godziny temu, KapselK napisał: U siebie w M57 usunąłem i nie zauważyłem żadnych różnic w pracy silnika. Kwestia integracji z autem. W automacie rzeczywiście nie czuć ale w manuału da radę odczuc mały spadek po usunięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz65 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Szukamy auta minimum 2006 rok, Silnik benzynowy najlepiej z LPG powyżej 2 litrów. No dajmy ze te 2.0 to minimum, ze skrzynią 6'stką, No i jak fajniejszym wyposażeniem m.in. Xenon to fajna sprawa. Myślę że chcielibyśmy przeznaczyć na to +/- 20tyś. ZŁ. Wiem że dość duże wymagania, ale myślę że idzie coś znaleźć w tej kwocie fajnego. Myślę że marka nie gra tak bardzo dużej roli, ale BMW czy Opel to raczej odpada. Wie ktoś co w tej kwocie można kupić ? Auto nie dla mnie, odrazu uprzedzam tylko kolega szuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 @Mateusz65 Dodge Avenger 2.4 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Jest na forum jakiś posiadacz smarta 2 generacji tj. Od 2007 roku? Stoję przed kupnem auta z 2010r. i sprzedawca twierdzi że ma wspomaganie a kierownica dość oponie chodzi. Zapierać przy skręcaniu się nie trzeba ale 1 palcem jak w każdym normalnym aucie ze wspomaganiem kierownicy się nie skręci. Ma ktoś doświadczenie? Ten typ tak ma czy może być coś uszkodzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Koledzy jak to jest z tymi silnikami TSI od VW ? Na początku słyszało się aby omijać je szerokim łukiem, a teraz (po 2015r) rzekomo te motory są poprawione. Od stycznia zacznę rozglądać się za czymś małym ale w miarę mocnym i mam póki co trzy typy. Ibiza/Fabia z 1.2 TSI 110 KM lub Kia Rio 1.4 109KM. Co byście doradzili ? W grę wchodzi tylko benzyna i najlepiej aby to był któryś z powyższych modeli ze względu na cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 1.2 110km to silniki na pasku. Można brać, nie sprawiają już problemów jak pierwsze wypusty 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 @stawek Ford Fiesta - mały, w miarę niezawodny i mający dużo mocy silnik, to 1.0 ecoboost . 3 razy z rzędu silnik roku, ma już trochę stażu i nie ma problemów z przebiegami 200 tysięcy. Do tego w mocach 100/125/140KM, nie wiem jak 140 ale każde 100KM można przełączyć na 125KM, chyba na 140KM też (to nie jest chiptuning, tylko każdy silnik ma dwie, trzy mapy wgrane). No i na pewno najlepiej się prowadzi w klasie i na pewno nie będzie droższy od fabii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @lol19pl@Fredi88 dziękuję za pomoc. A jeśli chodzi o skrzynie automatyczną DSG bo taka z tego co wiem była w VAG-ach montowana to warto rozważyć czy lepiej omijać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrio Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 MY 2014 TSI są już poprawione. DSG zależy od silnika, do każdego jest dobierany inny model. Generalnie DSG ma opnie bardziej wytrzymałem niż Fordowski Powershift, chociaż nie są to duże różnice. Serwisowana DSG bez problemu żyje 300 tysięcy, aczkolwiek znów, mówimy tu o statystyce a rachunek prawdopodobieństwa jaki jest każdy wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Ewentualne koszty naprawy takiej skrzyni są duże ? Co tam się najczęściej w nich sypie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 mechatronika, moduł sterujący, standardowo dwumasa, sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Ok dzięki koledzy za pomoc. W takim razie od początku przyszłego roku biorę się za poszukiwania. Swoją drogą co Wy byście wybrali z tych powyższych modeli ( Rio, Fabia, Ibiza, fiesta) ? Oczywiście wszystkie z silnikiem benzynowym, po 2014 roku. Auto głównie w miasto, ale zapewne jakieś autostradowe trasy raz na tydzień się trafią więc dobrze by było jakby się to jakoś zbierało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 @stawek jeśli chcesz auto które w późniejszym czasie sprzedaż bez problemu Za jakieś normalne pieniądze to bierz tylko coś z vag'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 20 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Jestem chyba na ostatniej prostej Walczę myślami między : ford focus ll 1.6 101 km volvo V50 z tym samym silnikiem chociaż może nawet i 1.8 mial ktoś przyjemność jazdy takim V50 z 1.6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 21 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 W dniu 3.12.2018 o 21:21, Mateusz65 napisał: Szukamy auta minimum 2006 rok, Silnik benzynowy najlepiej z LPG powyżej 2 litrów. No dajmy ze te 2.0 to minimum, ze skrzynią 6'stką, No i jak fajniejszym wyposażeniem m.in. Xenon to fajna sprawa. Myślę że chcielibyśmy przeznaczyć na to +/- 20tyś. ZŁ. Wiem że dość duże wymagania, ale myślę że idzie coś znaleźć w tej kwocie fajnego. Myślę że marka nie gra tak bardzo dużej roli, ale BMW czy Opel to raczej odpada. Wie ktoś co w tej kwocie można kupić ? Auto nie dla mnie, odrazu uprzedzam tylko kolega szuka. Szukaj zadbanej Mazdy 6 z silnikiem 2.0, bo one mają skrzynię 6-tkę, 1.8 mają 5-tkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemallo Opublikowano 21 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 31 minut temu, kedar napisał: Szukaj zadbanej Mazdy 6 z silnikiem 2.0, bo one mają skrzynię 6-tkę, 1.8 mają 5-tkę. Mechanicznie jest fajnie ale blachy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 11 minut temu, przemallo napisał: Mechanicznie jest fajnie ale blachy... Kumpel z pracy ma z 2006 roku Mazde 6 2.0 PB/LPG i blachy już robił i znowu wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 21 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Kumpel z pracy ma z 2006 roku Mazde 6 2.0 PB/LPG i blachy już robił i znowu wychodzi. Ma chyba najbardziej rdzewiejący model mazdy no może jeszcze poza 3-ką z generacji bk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochu70 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 czy jest na forum ktoś kto użytkuje Mini Morisa z lat 2008-2011 i mógłby podzielić się informacjami jak ten samochód się sprawuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się