Skocz do zawartości

Zakup używanego auta 2


Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, glorusek napisał:

Witam przymierzam sie do zakupu audi a3 8p, silnik benzynowy.

Chcialbym po zakupie wymienic wszystkie plyny, ale zastanawiam sie czy nie kupic jakiejs plukanki do silnika przed wymiana? Co sadzicie i co ewentualnie polecacie do plukania? 

Eeeee.... ? 😉 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dareme89 napisał:

Jak po mieście to bierz Up! tylko w dobrym wyposażeniu. Ja swojego w max opcji wytargalem za ta cenę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ja do siebie bym wziął nawet smarta, ale auta szuka moja mama i minimum to segment B... wszystkie małe pokroju upa 500tki citigo aygo odpadają. 😕

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do siebie bym wziął nawet smarta, ale auta szuka moja mama i minimum to segment B... wszystkie małe pokroju upa 500tki citigo aygo odpadają.
 

Pamiętaj ze w tych segmentach różnice się zacierają. Co innego segment c ale może warto zeby mama siadła w 5d wersji czy jej nie będzie pasować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2018 o 16:25, Fredi88 napisał:

Może ma ktoś z was do sprzedania jakiegoś kompakta segment C lub B do 20 tys zl? Czego w ogóle w tej kasie szukac? Auto glownie do jazdy po miescie.

Fiata Bravo 1.4 T-Jet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś może jeździł BMW E46/E39 w trudniejszych warunkach (ośnieżona droga, duże opady) i może się wypowiedzieć na temat działania ASC, ASC+T i DSC - czy pierwsze dwa także coś pomagają w trudniejszych sytuacjach kiedy stabilizacja samochodu jest niepewna (uślizg przez aquaplaning czy też poślizg osi w zakręcie). Nie znalazłem konkretnego potwierdzenia co i jak a znajomy używa swojej E36 Ti jedynie w weekendy z dobrą pogodą 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Malinek napisał:

@tango, użytkuje na co dzień E46, czy to lato czy zima.. Mam ASC i ogólnie to coś blokuje ale tył napęd nie jest taki straszny jak go piszą jeżeli ma się chociaż trochę rozumu 😉

Heh, dzięki za info 🙂 Rozum oczywiście trzeba mieć, ale mając w pamięci totalnie analogowego Poloneza zimą jestem ciekaw jak sobie radzi elektronika i czy rzeczywiście cokolwiek pomaga (mówię tylko i wyłącznie o tej konkretnej opcji systemów BMW w podanych modelach - zdaję sobie sprawę że w ciągu tych ok 15 lat technologia poszła do przodu i dzisiejsze systemy to inna liga).

No i nic nie zastąpi rozsądku, ale widząc na rynku modele E46/E39 z różnymi systemami zastanawiam się po prostu który faktycznie pomaga podczas jazdy a który pomaga jedynie przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tango napisał:

Panowie, czy ktoś może jeździł BMW E46/E39 w trudniejszych warunkach (ośnieżona droga, duże opady) i może się wypowiedzieć na temat działania ASC, ASC+T i DSC - czy pierwsze dwa także coś pomagają w trudniejszych sytuacjach kiedy stabilizacja samochodu jest niepewna (uślizg przez aquaplaning czy też poślizg osi w zakręcie). Nie znalazłem konkretnego potwierdzenia co i jak a znajomy używa swojej E36 Ti jedynie w weekendy z dobrą pogodą 🙂

ASC - klapeczka przy przepustnicy która odcina dostęp powietrza do silnika - tak jakby ujmuje gazu gdy wyczuje że któreś z tylnych kół jest w poślizgu
DSC - to już wyższa szkoła jazdy, powyższe + sterowanie hamulcami w celu ustabilizowania toru jazdy, czyli działa praktycznie zawsze :), jeździłem po mokrym z DSC, poezja co potrafi zrobić 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Koledzy jedno pytanko. Przegląd dzisiaj załatwiony i jednocześnie dokonano ostatniego wpisu do dowodu rejestracyjnego.

Jak powinno się to prawidłowo zrobić lub jak jest korzystniej ?

Ps. Wiecie jaki jest koszt wyrobienia nowego dowodu rejestracyjnego ?

 

Nie rozumiem po co masz dziś robić jakąkolwiek zmianę?

Za rok robisz przegląd. Dostajesz papier ważny 30 dni.

Z papierem idziesz do urzędu. Skladasz wniosek o nowy dowód.

Jeśli chcesz tymczasowy do momentu otrzymania nowego płacisz jakieś 74 złote.

Jeśli nie chcesz tymczasowego to 54pln.

A może się okazać że nic nie będziesz musiał robić jeśli nie zechcesz bo w sumie mają znieść obowiazek wożenia dokumentów.

Ale za granicę z dowodem bez wpisu przeglądu i tylko z kwitem ze stacji to bym się nie wybierał.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tango, DSC działa rewelacyjnie. Kiedyś w 330Ci na oblodzonym parkingu z ciekawości skręciłem koła na max i wcisnąłem gaz w podłogę - DSC nie pozwoliło na najmniejszy poślizg.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem e46 z ASC i działał tak jak wyżej zostało napisane. Pomocny przy ruszaniu bo dusi obroty jak wychwyci uślizg tylnego koła, podobnie podczas  jazdy powiedzmy 2 tys obrotów gaz w podłodze a on dusi obroty zamiast się rozpędzać 😄 jeśli tylne koła tracą trakcję oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam E91 z DSC. Z włączonym systemem bączka nie zrobisz 😄 Co do kończącego się dowodu, przecież ostatnio była masa krzyku w mediach, że gdy skończą się okienka to kolejną pieczątkę można wbić w miejscu na adnotacje urzędowe i nie musimy zmieniać dowodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.