Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

Nie No nie żartujmy sobie z wynikiem 20. W mojej cx3 we wnękach jest więcej, nie szło u mnie zejść na mierniki poniżej 60 na elementach zewnętrznych. Także miernik coś słabo pokazuje. Najprawdopodobniej głowica zle przylega.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, dareme89 napisał:

Nie No nie żartujmy sobie z wynikiem 20. W mojej cx3 we wnękach jest więcej, nie szło u mnie zejść na mierniki poniżej 60 na elementach zewnętrznych. Także miernik coś słabo pokazuje. Najprawdopodobniej głowica zle przylega.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Niech i tak będzie 👍 , we wnękach też mam ok 60, cała reszta auta 60-70  A na pokrywie zajebał się czujnik jeden i drugi,  😂 i pokazuje 30-40 i miejscami 20 dziwne nie i w dwóch autach tej samej marki,  jeszcze dziwniejsze 🤔 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed pomiarami skalibrowałem czujnik, pomiary w granicach 60-80 mikronów. Najmniej na początku dachu 56 mikronów.

 

Mam paste 3D one i 520 i one wystąpią w roli głównej na padach NATa ( czerwony, żółty w ekstremalnych sytuacjach niebieski ). Na poprzedniej mazdzie fajnie poszło 3D 520 i czerwony NAT na DA15

Na ławce rezerwowej menzerna 400, 2500, 3800, rotacja i DA8

Wisienką na torcie będzie Zymol ( jeszcze nie wiem który ) na HDC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do listw ktoś jeszcze próbował coś działać ścierką z kuchni, potem się poddał... ewentualnie to efekty mycia eko-mikrofibrami z jonami srebra... Albo jakiś dzieciaczek stawiał pierwsze kroki w detailingu... 2 lata temu byłem świadkiem, jak mój siostrzeniec zabrał się za pucowanie A6 uni black mokrym ręcznikiem papierowym. Mimo ze mialem co innego do roboty, jak już opanowałem migotanie przedsionków, poszedłem zapobiec tragedii... dobrze, że poprzestał na jednym błotniku.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka



  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, smerf91 napisał:

Napotkane na spacerku "hend łasz onli"🤣

O chryste, współczuję tych rys 😄
potem się pewnie użytkownik na myjnie automatyczną przesiadł

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, smerf91 napisał:

Napotkane na spacerku "hend łasz onli"🤣

Co tu się 😜 Zdecydowanie ktoś waterlessem leciał ale zwątpił 😄

A mi wczoraj poprawiła humor kombinacja Rupes Uno Protect + żółty / pomarańczowy pad ADBL i zbieranie pasty Bead Maker-em. Lakier EKQD Citroena C4, w poprzednie wakacje 1step, teraz tylko szybkie odświeżenie. Mega robotę zrobiła ta kombinacja, coś tam wycięła, drobnica zniknęła, 3x 125mm pady, 2x 75mm pady, 2 osoby i po godzinie z małym hakiem było już po zabawie 😜 

Śliskość lakieru - miazga. Podbicie - obecne, odżył kolorek. Trwałość? Na bieżąco wrzucany jest jakichś QD-ek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu się  Zdecydowanie ktoś waterlessem leciał ale zwątpił
A mi wczoraj poprawiła humor kombinacja Rupes Uno Protect + żółty / pomarańczowy pad ADBL i zbieranie pasty Bead Maker-em. Lakier EKQD Citroena C4, w poprzednie wakacje 1step, teraz tylko szybkie odświeżenie. Mega robotę zrobiła ta kombinacja, coś tam wycięła, drobnica zniknęła, 3x 125mm pady, 2x 75mm pady, 2 osoby i po godzinie z małym hakiem było już po zabawie  
Śliskość lakieru - miazga. Podbicie - obecne, odżył kolorek. Trwałość? Na bieżąco wrzucany jest jakichś QD-ek. 
Uno protect potrafi czasem zrobić mega robotę, na upartego ktoś wprawiony z maszyną może co miesiąc odświeżyć lakier w 40 minut Dociera się bajecznie, wrzuć jakiś qd i gotowe

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, peciu napisał:

Wizyta u speca od PDR i po dwóch wgniotach nie ma śladu

Z ciekawości ile płaciłeś? Mam u żony w aucie kilka takich malutkich wgniotek na tylnym błotniku tylko się zastanawiam czy jest sens to robić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smerf91 ja właśnie w aucie żony robiłem😉, płaciłem 350zl za dwa punkty. Przy stali 150zl od punktu przy aluminium 200zl, maske mam aluminiową😐 cena we Wrocławiu. Czy to dużo, czy mało nie mam pojęcia ale wgnioty psuły cały efekt prac przy aucie i już nie mogłem na nie patrzeć.

  • Lubię to 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezione na OLX (czasem oglądam, co jest wystawione, tak bez konkretnego powodu... zboczenie ) C8 z przebiegiem 293 tkm, bodajże też z 2005. Brudne fotele, zamęczona wykładzina, kurz w środku, nawet uszczelka przy progu kierowcy zwisająca luzem. Z zewnątrz też bez rewelacji. W opisie "auto w stanie adekwatnym do wieku i przebiegu"... nie żebym był jakimś pyszałkiem, ale uśmiechnąłem się do siebie

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maciek-drummer napisał:

Klimek kontra Duda 😉

Znajoma twarz okleiła kampera 😜

Komentarz do zdjęcia nr1:

Klimek: Lepiej tego nie spierdol

RRC: Nie no, co Ty. Ta folia jest jeszcze bardziej zajebistrza od poprzedniej. Nie da się.

Komentarz do zdjęcia nr2:

RRC: Ależ ta folia jest zajebista. Dla profesjonalistów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2021 o 18:21, mancini napisał:

Przed pomiarami skalibrowałem czujnik, pomiary w granicach 60-80 mikronów. Najmniej na początku dachu 56 mikronów.

 Gratuluje nowego samochodu, pochwal się jaki silnik w nim masz no i jak wrażenia z jazdy.  
Może warto zabezpieczyć front ppf skoro tak mało lakieru? 

 

Trudno mi uwierzyć w wyniki rzędu 20 mikronów. Z tego co pamietam to spotkałem się z mazda 3 co miała na masce 45 mikronów co wydawało mi się bardzo bardzo niskim wynikiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie ze udalo mi sie zarazic tylu ludzi klasykami.  Z perspektywy czasu stwierdzam, ze to takie ziarno z ktorego plon sam teraz zbieram. M5 e34, M5 e39 tematy ktore sie lada moment przewiną to mozna powiedziec biale kruki na skale swiatową - szczegolnie te e34.  Pomijajac caly handel samochodami, bo tam wolumen jest zawsze, staralem sie zaszczepiac tez zajawke na young timery nawet u tych u ktorych zaden sentyment do aut nie istnieje.  Po pierwszym udanym egzemplarzu wiedzialem, ze to sie dopiero zaczyna. Dzieki temu mam dzis o wiele ciekawsze zlecenia niz sie spodziewalem. 

1EB6A76A-5B2D-4ACF-B996-6EA60582F456.jpeg

9FE21811-209A-4825-AD65-9E3D19AB7106.jpeg

501512FF-1E66-480D-8181-42571AF5BCA9.jpeg

3F747610-91EC-4F60-BAFF-665846BCC2E3.jpeg

  • Super 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.