Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

@paperson już dopisałem ;) ogólnie auto w moich rękach nie jest oszczędne, ale nie taki jest też jego cel. Jako całokształt jestem bardzo zadowolony i cieszę się, że nie zdecydowałem się na inne alternatywy jak kupowałem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2017 o 17:42, Evo napisał:

Trasy to różnie, lokalne drogi zgodnie z przepisami to ok. 7,5 l. Autostrada zgodnie z przepisami ok.8-9l. 

Zacny wynik mi się nie udało w RSie zejść poniżej 10 w trasie chyba mam ADHD ;)

 

Za to wielki plus dla reno za wskazanie spalania. Na całym baku przekłamuje mi koło litra. Ostatnio spalono wg kompa 53l zalałem 52 litry na dystrybutorze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Pływak napisał:

Zacny wynik mi się nie udało w RSie zejść poniżej 10 w trasie chyba mam ADHD ;)

 

Za to wielki plus dla reno za wskazanie spalania. Na całym baku przekłamuje mi koło litra. Ostatnio spalono wg kompa 53l zalałem 52 litry na dystrybutorze :D

Wilgoć dodała literka od siebie na przestrzeni wyjeżdżenia całego baku :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie w RSie, bak mi starcza na... 7 dni więc wilgoć nie zdąży :lol: Raz pokazuje litra w tą raz w tamta ale ogólnie wylicza to dość dokładnie, inne samochody potrafią się kopnąć litr na każde 100km przejechanych ;) Za to poziom w baku pokazuje pi razy drzwi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, danielek. napisał:

Prezent urodzinowy od Narzeczonej :)

Jaki masz kompresor do niego? Napisz jak sobie daje radę, bo swego czasu myślałem o takim, ale kompresorek malutki i skończyło się na kluczu elektrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KHOT https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Airpress-sprezarka-HL425-50-dwutlokowa-8bar-zbiornik-50l-wydajnosc-425lmin-36843/6076?gclid=CjwKCAiAxarQBRAmEiwA6YcGKKXzlYnj7PUuE6z5ljCR4GmnIRvkcITrxpguLK8EddGm4uOPBT0GcxoCqqgQAvD_BwE

Po nabiciu do pełna powietrza odkrecilem i przykrecilem 2 sruby od koła kompresor się nie włączył. Przy odkrecaniu nie zdążył się załączyć udar wiec myślę że jest spoko. Zapotrzebowanie klucza to to max 370l/min a wydajność na ssaniu kompresora 425 l więc do przydomowego warsztatu spokojnie wystarcza. Bardzo duże znaczenie ma przekrój wewnętrzny przewodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, danielek. napisał:

@KHOT https://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Airpress-sprezarka-HL425-50-dwutlokowa-8bar-zbiornik-50l-wydajnosc-425lmin-36843/6076?gclid=CjwKCAiAxarQBRAmEiwA6YcGKKXzlYnj7PUuE6z5ljCR4GmnIRvkcITrxpguLK8EddGm4uOPBT0GcxoCqqgQAvD_BwE

Po nabiciu do pełna powietrza odkrecilem i przykrecilem 2 sruby od koła kompresor się nie włączył. Przy odkrecaniu nie zdążył się załączyć udar wiec myślę że jest spoko. Zapotrzebowanie klucza to to max 370l/min a wydajność na ssaniu kompresora 425 l więc do przydomowego warsztatu spokojnie wystarcza. Bardzo duże znaczenie ma przekrój wewnętrzny przewodu.

Dzięki, to mam o takich samych parametrach. Może się jeszcze skuszę na pneumata, chociaż elektryk póki co się sprawdza doskonale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Michał126 napisał:

@kursien a automat to na samym P i też nie ma prawa się stoczyć, jeżeli nie ma nie wiadomo jakiej góry :P Ręczny tylko lekko żeby się światła do jazdy dziennej przestały świecić ;)

a co ma niby ręczny do świateł do jazdy dziennej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
32 minuty temu, Michał126 napisał:

Volkswagen of America Inc.

można to wykodowac z modułu :P bo rozwiązanie mega durne zaciągnięty ręczny światła zgaszone, ręczny spuszczasz światła sie zapalają :P można ustawić inne rozwiązanie jesli ktoś sie nie boi kodowania to niech pisze na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja to uważam za bardzo dobre rozwiązanie! Świeci sam przód (zgodnie z przepisami), nie trzeba pamiętać, sam gaśnie i po kłopocie. Ręcznego akurat moja matka i tak używa. Tak używa, że w następstwie niezaglądania do niego, obie linki się zapiekły, w tym jedna tak, że koło na N się prawie nie kręciło, zeżarło klocki, tarczę i zacisk, który miał takie wżery, że był nie do uratowania - nie dałoby rady zmienić samego tłoczka i żeby to sprawnie chodziło. Akurat temat z dzisiaj.

Ale w tym kontekście coś poprawiło mi humor: kupiłem zacisk TRW za 280 (zamiast oryginału z 3x tyle), zawiozłem do serwisu i mechanik popatrzył i mówi: to jest oryginał! :D Tylko miał zeszlifowany znaczek VW. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.