Tomek1419 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 No ja wlasnie juz sam nie wiem. Powiem, że te soki po tygodniu są uciążliwe do usunięcia. Chyba lepsze jest codzienne czyszczenie szmatka odchodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrek Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Znalazłem chwilę, chociaż od rana padało ale wieczór się zrobił pogodny, żeby wyskoczyć na myjnie i umyć turasa. Mój podstawowy pakiecik -piana sg fruit foam -szampon DM ale tylko jedno wiaderko -felgi dostały rotona a opony sg i szczotkowanie. Dwa miesiące temu kladlem bodywax'a, po drodze było dwa razy plukanko na bezdotyku i co.. Maska, dach i wszystkie drzwi wosk zdechł. Jako tako trzyma się na zderzakach, klapie i blotnikach. Nie wiem dlaczego tak krótko jak starałem się przy nakładaniu robić wszystko zgodnie ze sztuką tj tylko glinka nie udało mi się obleciec samochodu.. Reszta zachowana jak nakazano. Na zdjęciach "krople" z maski i dachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryman Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 W dniu 8.08.2018 o 12:54, krzychu2805 napisał: Jakiś czas temu zmieniłem koło w golfie na VW Santa Monica 17' Dość niechlujnie pomalowane, ale z daleka nie widać Może w przyszłym sezonie pomyśle nad renowacją. Nie chcę Cię martwić, ale te felgi powinny wyglądać tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Raz do roku staram się umyć komorę silnika. W tym roku jakoś nie miałem do tego kompletnie serca ale dziś się zebrałem. Trochę na odwal ale jest lepiej niż było:)- czas pracy 1,5 godziny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 @Kryman wiem, kupiłem je za nieduże pieniądze Według mnie w takim kolorze nawet lepiej wyglądają w porównaniu do ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanesku Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Eryczek napisał: Raz do roku staram się umyć komorę silnika. W tym roku jakoś nie miałem do tego kompletnie serca ale dziś się zebrałem. Trochę na odwal ale jest lepiej niż było:)- czas pracy 1,5 godziny. Dobry efekt , ja się chcę za to zabrać pierwszy raz .Jakby Ci się chciało opisać jak to zrobiłeś i czym to byłbym wdzięczny. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 @Romanesku Piana pedzelek t&g apc i myjka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 @Romanesku zrobiłem to mniej więcej tak jak Ci koledzy radzą. Torebkami foliowymi przykryłem akumulator i alternator. Kompa nie chowałem bo akurat w mojej Hondzie jest bardzo dobrze zabezpieczony przed wilgocią. Nie wiem w jakim stanie masz silnik. Jeśli jest zachlapany olejem to musisz użyć produktu w stylu tar remover. Jeśli silnik jest jedynie zakurzony i ubłocony to robisz mu oprysk z jakiegoś APC 1:4 (ja użyłem Megsa) a po chwili walisz piany ile wlezie (możesz ją zmieszać z APC dla wzmocnienia efektu). Zostawiasz na 10 - 15 minut i spłukujesz wodą pod niskim ciśnieniem. Dalej bierzesz wiadro z szamponem, szczotę w dłoń i szorujesz matę pod maską silnika oraz wszystko co duże, twarde, łatwo dostępne i nie do popsucia. Później APC w lewą dłoń a pędzelek w prawą (chyba że jesteś leworęczny to odwrotnie) i jedziesz po przewodach, rurkach i wszystkim co małe i delikatne. Kiedy już Ci się wydaje że z grubsza wszystko ogarnąłeś, spłukujesz wszystko wodą, otwierasz maskę na maksa i czekasz aż Ci wyleci maksymalnie dużo wody z maty pod maską. Na koniec fibra w dłoń i jakiś dressing do plastików zewnętrznych (ja mam akurat BOOST Engine Shine & Seal - mam go od lat i polecam), psikasz i przecierasz puki wszystko nie będzie czarne i błyszczące:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanesku Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Dzięki, biorę się za robotę. Sprzedający nie należał do dbających Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 @Romanesku bez stresu. Większość masz tam przykryte, dużo roboty nie będziesz miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 [mention=12799]Kryman[/mention] wiem, kupiłem je za nieduże pieniądze Według mnie w takim kolorze nawet lepiej wyglądają w porównaniu do ori x lat temu miałem mk4 i m.in. santy i tak jak Kryman pisze, te koła nie w ori kolorze tracą 50% urokuchoć to oczywiście subiektywna opinia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 @tazman Mnie własnie się spodobało to malowanie, bo ramiona wizualnie wyglądają na szersze. Santy w oryginale ciężko upolować w przyzwoitym stanie, dlatego kupiłem takie. Chciałem do golfa założyć koła Oz Aristo z R32 i teraz w sumie się waham co będzie lepiej wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanesku Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 [mention=780]Romanesku[/mention] zrobiłem to mniej więcej tak jak Ci koledzy radzą. Torebkami foliowymi przykryłem akumulator i alternator. Kompa nie chowałem bo akurat w mojej Hondzie jest bardzo dobrze zabezpieczony przed wilgocią. Nie wiem w jakim stanie masz silnik. Jeśli jest zachlapany olejem to musisz użyć produktu w stylu tar remover. Jeśli silnik jest jedynie zakurzony i ubłocony to robisz mu oprysk z jakiegoś APC 1:4 (ja użyłem Megsa) a po chwili walisz piany ile wlezie (możesz ją zmieszać z APC dla wzmocnienia efektu). Zostawiasz na 10 - 15 minut i spłukujesz wodą pod niskim ciśnieniem. Dalej bierzesz wiadro z szamponem, szczotę w dłoń i szorujesz matę pod maską silnika oraz wszystko co duże, twarde, łatwo dostępne i nie do popsucia. Później APC w lewą dłoń a pędzelek w prawą (chyba że jesteś leworęczny to odwrotnie) i jedziesz po przewodach, rurkach i wszystkim co małe i delikatne. Kiedy już Ci się wydaje że z grubsza wszystko ogarnąłeś, spłukujesz wszystko wodą, otwierasz maskę na maksa i czekasz aż Ci wyleci maksymalnie dużo wody z maty pod maską. Na koniec fibra w dłoń i jakiś dressing do plastików zewnętrznych (ja mam akurat BOOST Engine Shine & Seal - mam go od lat i polecam), psikasz i przecierasz puki wszystko nie będzie czarne i błyszczące:) Apc nie miałem, użyłem Akry K2 , pędzelka wody ,a na koniec plaka na plastiki bo nic innego nie mam. Jest lepiej ale do ideału brakuje Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Miałem wczoraj naklejki pod ręką, to poprzyklejałem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 17 godzin temu, Romanesku napisał: Apc nie miałem, użyłem Akry K2 , pędzelka wody ,a na koniec plaka na plastiki bo nic innego nie mam. Jest lepiej ale do ideału brakuje Na Twoim miejscu niczym bym nie smarował i zrobił to dopiero gdy kupisz coś, co da ładny, naturalny efekt Do Plaka będzie Ci się lepić brud strasznie. Jeżeli chodzi o usuwanie olejów (tak ogólnie, bo @Eryczek o tym wspomniał), to ja uważam, że SG Red Devil w maksymalnym zalecanym stężeniu (1:5) radzi sobie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 W dniu 11.08.2018 o 14:32, Eryczek napisał: Raz do roku staram się umyć komorę silnika. W tym roku jakoś nie miałem do tego kompletnie serca ale dziś się zebrałem. Trochę na odwal ale jest lepiej niż było:)- czas pracy 1,5 godziny. Efekt bardzo fajny, honda nie ma osłon, że tam tyle pyłu? Czy jeździsz szutrami tak aktywnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Mieszkam powiedzmy ze na wsi;) - do domu prowadzi szutrowa dróżka - chyba głównie stąd taki syf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canta8 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 W dniu 9.08.2018 o 17:57, Tomek1419 napisał: Nie wiem w jakim dziale to napisać a nie chce zakładać nowego tematu, więc piszę to tu. Ostatnie czasu nie mam możliwości korzystania z garażu. Mam tylko dwie opcje parkowania samochodu i potrzebował bym Waszej porady, które zło jest lepsze. 1: parkować pod kablami wysokiego napięcia gdzie krzywdę robią ptasie odchody 2: parkować obok drzew gdzie puszczająjakies soki i na samochodzie powstaje dziwnie szorsko tlusta powłoka z góry dziękuję za pomoc Wydać ok 120 zł na przepuszczajacy powietrze pokrowiec na samochód. Dziesięc minut roboty i brak zmartwień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolBreeze Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 W weekend wziąłem się za kółka - bardzo tego potrzebowały. W akcji SG D-Tox, i szczota z ChRL (jak ja mogłem bez niej żyć ). Na koniec na felgi wleciał FW Talisman. Buda czaka aż odpuszczą upały. No i przyznam się, że zgrzeszyłem - całe auto potraktowałem proszkiem na myjce - kilkukrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 No i teraz co zrobić z śmierdzącą jajkiem szczotką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoolBreeze Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 No i teraz co zrobić z śmierdzącą jajkiem szczotką Będzie do stóp Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Godzinę temu, DaV napisał: No i teraz co zrobić Ja płuczę myjką i nie śmierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedo Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 ja też myjką, nie śmierdzi, najwyżej jakiegoś włosa zgubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelu Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Jaka jakość tej szczotki? Mógłbyś zalinkować? W szczotach od Chińczyka zawsze się obawiałem, że się szybko zepsują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt1 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Krótka akcja w celu odświeżenia słupków piano. Pierwsza polerka w życiu Przed Po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się