kursien Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Przy sprzyjającej pogodzie pomyłem dwa autka a do pomocy wziąłem otrzymany testerek Mothers California Gold Carnauba Wash & Wax (dziękuję @ANB Karol) Nie wiedziałem ile szamponu wlać, bo na żadnej stronie jaką otworzyłem nie znalazłem dawkowania, więc na 11l wody poszło 20ml szamponu. Piany prawie nie było, jak to się mówi - mycie wodą . Jednakże brud uciekał z pod rękawicy, poślizg bardzo fajny, i po osuszeniu wygląd też całkiem całkiem - ale dużo słabszy jak VP AP Idzie zima, więc uszczelki wyczyszczone i zabezpieczone sztyftem Sonaxa. Dodatkowo przetestowany Excede Ultimate Wheel Cleaner - polecam! I na koniec po osuszeniu położony ADBL SSW przy pomocy Gyeon BOA. Dzień na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 To jest ta E36 od Kapsla? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Tak, tęsknie za tą babcią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @Michał126 potwierdzam wersję @KapselK Babcia sprawuje się dobrze W nagrodę dostała nowe zimówki Sava Eskimo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Sava Eskimo czyli Dębica Frigo @paperson to nie pokazuj jak jeździsz nią po lesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Bieżnik ten sam, ale inna ciut lepsza mieszanka gumy w Savie .@Michał126 po lesie jeżdzę również z gracją i dbałością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobbjack Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Szybka akcja na bezdotyku Autobrite Magifoam Blue na Epoci plus woda demiralizowana z lancy. Uwielbiam tą pianę, świetnie zmiękcza brud i bardzo długo leżyWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 12 Listopada 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Całe wnetrze APC + dressing, wyczyszczona kierownica, umyte szyby wewnątrz a na przednia wleciała NW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @BiałyGTi Teraz to znowu masz co robić. Przy nowym nabytku nie trzeba nikogo namawiać Kładłeś NW w ciepłym garażu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 12 Listopada 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Teraz, paperson napisał: @BiałyGTi Teraz to znowu masz co robić. Przy nowym nabytku nie trzeba nikogo namawiać a no troszke jest co robic dzisiaj z 6h w aucie spędziłem u Brata w garażu, jutro pewnie powtórka aby nie padało to ogarnę z zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @BiałyGTi Pochwal się jak skończysz. Zazdroszczę tej harówki przy nowym nabytku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Z racji, że wczoraj było okienko pogodowe (nie lało z nieba jak z wiadra) postanowiłem wymienić termostat w aucie. Ostatnio nie dogrzewał mi się tak jak powinien. O ile w mieście jeszcze wskazówka dochodziła do pionu to po wyjechaniu poza miasto zaraz spadała na kreskę po lewej stronie (przy włączeniu ciepłego nadmuchu nawet trochę poniżej). Na szczęście nie było komplikacji przy demontażu wiatraka - wystarczyły 2 klucze 32 i bez uderzania młotem wiatrak puścił. Więcej sie pałowałem ze zdjęciem węży z termostatu bo pomimo zdjęcia zawleczek trzeba było sporo nimi ruszać i obracać odkręconym termostatem aby w końcu złącze się poluzowało i puściło. Jeśli dół "talerzyka" to data produkcji to był to fabryczny termostat (380 000km przejechane). Z nowym termostatem jest miód malina - już po przejechaniu 3.5 km z włączonym ciepłym nadmuchem w kabinie wskazówka w pionie i ani drgnie w dół. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Myślę o tym samym w Corsie. Ale wpierw noszę się z zamiarem wypłukania układu chłodzenia i zalania go świeżym płynem (GM Dexcool). Przypadłość ta sama, z tym, że 90 widywałem tylko na autostradach latem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 U mnie latem tego praktycznie nie było widać. Za to teraz jak się tylko chłodniej zrobiło to jadąc takim leniwym tempem poza miastem to nawet trasa 100 km nie była w stanie zagrzać silnika do właściwej temperatury - do pionu wskazówki brakowało jeszcze trochę. No i przez to niedogrzanie zauważalnie więcej paliwa auto chlało. Ja akurat płyn miałem świeży bo płukałem silnik 2 razy jakieś 1,5 miesiąca temu bo mi puściła chłodniczka od oleju i płynu i zaczął mi się olej w płynie pojawiać więc 2x poszła płukanka LM z wodą destylowaną, potem zalany płyn, pojeżdżone tak miesiąc, płyn spuszczony i zalany jeszcze raz świeży Prestone. Wypłukało chyba dobrze bo z tego co obserwuję to płyn jest już czysty. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dzięki za sposób. Ja myślałem, żeby zrobić tak: płukankę LM do starego płynu, dać pochodzić z pół godziny na zagrzanym i na dużym obiegu, spuścić, a potem płukać samą wodą demineralizowaną przez duży obieg do momentu, aż zrobi się czysta. I jak już będzie czysta, to mikstura Dexcoola z wodą demineralizowaną na -37 stopni. A na sam koniec pewnie i tak nowy termostat... Co ciekawe, auto ogólnie niewiele pali, ale to też zasługa AR6200 stosowanego do paliwa i ogólnie czystości i sprawności układu wtryskowego. Filtr paliwa co roku wymieniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Macie jakieś patenty na szybsze dogrzewanie silnika. Moje 6 cylindrów temperaturę 90 stopni osiąga dopiero po 10-12km, trasa, 90-100km/h, bez pałowania, nawiew wyłączony. Boje się, że gdy przyjdą mrozy będę dojeżdżał do pracy niedogrzanym autem... Może być na PW, żeby nie robić tutaj OT. Co do tematu to dzisiaj odkurzanie, plastiki przetarte APC oraz zadresingowane Hestią. Dodatkowo wyczyszczone siedzisko fotela pasażera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 23 minuty temu, KapselK napisał: Macie jakieś patenty na szybsze dogrzewanie silnika. Moje 6 cylindrów temperaturę 90 stopni osiąga dopiero po 10-12km, trasa, 90-100km/h, bez pałowania Diesel zawsze się dłużej nagrzewa. W benzynie leci ciepłe powietrze po 2-3km Po ilu jest dokładnie 90* tego nie wiem, bo nawet nie mam potrzeby sprawdzać. Jeśli wg Ciebie jest zbyt wolno sprawdź termostat. Jeśli jest ok to (może, o ile są w BMW, w TDI miałem ) sprawdź świece dogrzewające płyn chłodniczy. W tdi były 3 sztuki i u mnie też były w poprzednim aucie padnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Termostaty wymieniane w sierpniu oba na Behr/Mahle. W upały było ok. Ciepłe powietrze leci szybko, ale wolę dogrzany silnik i nawiew wyłączam, grzane dupy sobie włączam, żeby chociaż coś mnie grzało. Czy są świece dogrzewające płyn, nie wiem, nie słyszałem o tym, ale się dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Wyłącz ogrzewanie nagrzeje Ci się raz dwa. Zaobserwowałem to w swoim 2.4 JTDm. Z wyłącznym ogrzewaniem po kilku kilometrach zimą było 90, z włączonym gdy płyn szedł przez nagrzewnice kilkanaście ale za to po kilku było już ciepło w kabinie . Rożnica w nagrzewaniu diesel vs benzyna wynika ze sprawności silników w dizlu jest ona wyższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 15 minut temu, Fredi88 napisał: Diesel zawsze się dłużej nagrzewa. Oprócz TSI. Był 1.4 160 KM na łańcuchu... 1.9 TDI 101 KM wyprzedzał go z grzaniem o połowę. Żeby nie było, 1.9 zrobił dotąd 100 tys., 1.4 200 tys. w cztery lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 1 minutę temu, Michał126 napisał: Oprócz TSI. Równie dobrze mogę napisać że bzdury piszesz... moj tsi nagrzewa się po wspomnianych 2-3km, tdi które miałem poprzednio na tej samej trasie potrzebowało kilkunastu km. Widocznie coś było nie tak z twoim tsi. Wszystkie benzyny jakie miałem nagrzewały się chwila moment. Żadną tajemnicą nie jest że diesel robi to wolniej więc nie wiem po co takie herezje wypisujesz. Jak pisał @Pływak diesel ma większą sprawność więc oddaje mniej ciepła tłumacząc łopatologicznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dziękuję za wykład z mechaniki Ale to akurat autopsja. Nie jestem jedyny, który twierdzi, że TSI (A.D. 2011-2013) tak wolno się nagrzewają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Tak czytam te forumowe tematy i szczęka opada ile Ty tych aut Michał126 w życiu przerobiłeś xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Chcesz twierdzić, że piszę nieprawdę, to twierdź, przecież Ci nie bronię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 5 minut temu, Michał126 napisał: TSI (A.D. 2011-2013) tak wolno się nagrzewają. Tego wcześniej nie dodałeś... to po 1. Po 2 które z tych aut było twoje? Którym zrobiłeś przynajmniej kilkanaście tyś km żeby móc porównać? Jak słyszę szwagra babci taty kuzyn... to ręce opadają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się