Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem o Iron-off, były strasznie upierdliwy w nakładaniu (za gęsty na ich atomizer) i przy tym wszystkim działał tak sobie jak na problemy jakie sprawiał. Nie wiem na ile D-Tox dzieli formułę z Iron-offem więc możliwe że teraz jest ok, ale sparzyłem się na Ironie V3 i V4 więc nie będę ryzykował D-Toxem 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gesiu_15 napisał:

jak długo u Ciebie leży FK ? 🙂 

Powiem Ci, że tak naprawdę nigdy nie sprawdziłem rzetelnie trwałości FK na felgach, ale ogólnie przy moich przebiegach 50 km codziennie to 6 tygodni spokojnie mi siedzi. Później i tak juz podbijam BSD/SSW albo zarzucam nowy wosk 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2019 o 00:43, Kuba95 napisał:

Nie dziś, ale wczoraj ogarnąłem skóry w aucie. Po wyschnięciu skór nalozylem protector firmy colourlock. Dzisiaj, po pełnym wchlonieciu wleci zabezpieczenie. Następne czyszczenie odbędzie się za pomocą zestawu gliptone😉 

PS. Niestety innych zdjęć nie mogę dodać. Wyskakuje błąd "-200"

 

Niech zgadnę. Lex z Bielawy? 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jedrek1980 Eibachy są uważane za najbardziej komfortowe i najbardziej miękkie ze sprężyn 'tuningowych'. Czasami bardziej komfortowe niż seryjne. H&R są raczej twarde. Pomiędzy nimi jest Weitec czy Vogtland. Tak przynajmniej miałem w Civicu, a przerobiłem sprężyny prawie każdego producenta. Jeśli chcesz niżej to zazwyczaj w zestawach B12, który ma amortyzatory B8 można wyfrezować otwór na pierścień podtrzymujący niżej niż jest seryjnie i wtedy bardziej dowolnie regulować prześwit. 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, jedrek1980 napisał:
 jest plan na springi H&R podobno bardziej komfortowo i pójdzie trochę w dół jeszcze.Na tych Eibacha siadła równo 2,8 cm

Jeżdżę od roku u siebie właśnie na H&R -40mm na ori sportowych springach w swojej SII.
Spodziewałem się dużo większej utraty komfortu, a jest naprawdę spoko. Miałem juz w domu Eibachy do założenia, ale trafiła się okazja na H&R i szybka decyzja.  Nie żałuje.


Widze, ze tył u Ciebie również lekko wyżej. Ten typ chyba tak ma, bo u mnie identyko.

Żeby nie było offtop to wczoraj odkurzyłem z garażu Botoxa i wleciał na auto. QD z prawdziwego zdarzenia  

 

 

d895cc404fdc948aa3ab89c063f69690.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kuba95 napisał:

@LQS666 Zgadza się. Jak is200 to tylko MM lub Busko 😉

Od razu widać. Fotele przekładane i podgrzewanie nie zostało podłączone? 🙂 

No niekoniecznie 😉 MM wyrobili renomę, ale od jakiegoś czasu robią na sztukę. Lucars jest ok i trochę bardziej przykładają się do wystawianych egzemplarzy. Ale pamiętajmy, że oni też muszą zarobić więc nie sprowadzają igiełek.

Mimo wszystko szukając samemu można znaleźć ciekawsze i bardziej zadbane egzemplarze, często jeszcze od pierwszego właściciela 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LQS666 fotele były szmaciane. Auto było w dobrym stanie, 160 zdjęć dostałem po telefonie do nich. O wadach powiedzieli przez telefon. Wybór mają ogromny, ale trochę dużo wołają. Następne auto będę szukał sam, albo udam się do lucarsa 😉 nie róbmy spamu. Jak cos to priv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.