Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj porzadne ogarnięcie auta i nałożenie ssw. Przed zimą wpadnie jeszcze pewnie jakiś wosk bo niestety dzisiaj nie miałem przy sobie żadnego bo zostal w domu i musiałem się wspierać to co na miejscu miałem.
Oczywiście pełna dekontaminacja i deironizacja oraz glinka która jak widać nie bardzo miało co robic (to są dwie strony po całym aucie bez zagniatania)19d2a1e6e31ec2de7b5d8ccc348926a4.jpgffdd044de961229b4f3591a87590d733.jpg4754e2548fd6e5694f0d66532badd8ba.jpg5e52bbcb29c2e0c3824e1c9b0554f124.jpgaba3cd9241219910523682d19400bed2.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=4462]bienek[/mention] też chciałbym tak "bez spuszczania" odnawiać felgi 
Uwierz mi, że z bliska widać sporo niedoskonałości. Przeskoczyłem proces podkładu wypełniającego i porządnego szlifowania do perfekcji i poszedl szybki podkład mokro/mokro i od razu baza i bezbarwny.
Nie miałem czasu na zabawę z nimi i wyrobiłem się w 8 godzinach ze wszystkim. Białe felgi do foki robiłem 4 dni...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patryk14 glinkę najlepiej jest jednak zagniatać przynajmniej co te 2-3 elementy. Dlaczego? W zetknięciu z zimnym lakierem glinka szybko twardnieje, robi się "plastikowa" i mało co tak naprawdę zbiera. Więc to, że twoja glinka nie zebrała wiele zanieczyszczeń wcale nie oznacza, że żadne nie zostały.😉 Na przyszłość polecam zaopatrzyć się w kubek z ciepłą wodą i moczyć ją co jakiś czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=16759]Patryk14[/mention] glinkę najlepiej jest jednak zagniatać przynajmniej co te 2-3 elementy. Dlaczego? W zetknięciu z zimnym lakierem glinka szybko twardnieje, robi się "plastikowa" i mało co tak naprawdę zbiera. Więc to, że twoja glinka nie zebrała wiele zanieczyszczeń wcale nie oznacza, że żadne nie zostały. Na przyszłość polecam zaopatrzyć się w kubek z ciepłą wodą i moczyć ją co jakiś czas. 

Dobrze sie pracuje na dwa kawałki, pojemnik zamykany z ciepła woda tak ze 50 stopni i wymiana co element

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, ktm950 napisał:

@Patryk14 glinkę najlepiej jest jednak zagniatać przynajmniej co te 2-3 elementy. Dlaczego? W zetknięciu z zimnym lakierem glinka szybko twardnieje, robi się "plastikowa" i mało co tak naprawdę zbiera. Więc to, że twoja glinka nie zebrała wiele zanieczyszczeń wcale nie oznacza, że żadne nie zostały.😉 Na przyszłość polecam zaopatrzyć się w kubek z ciepłą wodą i moczyć ją co jakiś czas. 

Ciepła woda oczywiście że była, po prostu jak się dba to glinka nie ma co robić. Już prick i deiron miały mało do roboty 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przy aucie ale przy arsenale 😉

Dzień drugi porządków w arsenale.

Dzisiaj od rana walczyłem z akcesoriami:

Segregacja fibr na: środek (szyby, wnęki, kokpit), zewnątrz (pasty, docieranie wosków) zewnątrz (QD, QW)

Aplikatory oddzielnie, pędzle oddzielnie, pady oddzielnie, ręczniki rękawice washpady oddzielnie, atomizery oddzielnie (tutaj problem ze nie wiem który jest do czego 😀)

Zostało porobić naklwjki, ponazywac pudełka i gdzieś je upchnąć 😉

 

IMG_20181014_120817.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bienek napisał:

Uwierz mi, że z bliska widać sporo niedoskonałości. Przeskoczyłem proces podkładu wypełniającego i porządnego szlifowania do perfekcji i poszedl szybki podkład mokro/mokro i od razu baza i bezbarwny.
Nie miałem czasu na zabawę z nimi i wyrobiłem się w 8 godzinach ze wszystkim. Białe felgi do foki robiłem 4 dni...

Jakie farby uzywasz? Kusi mnie zmienić kolor na czarny alusow zimowych.. rozumiem że zaczynamy papier 200-600, następnie podkład, papier 600-2000 i na to  kolor? Da radę to wykonać laik czy bez sensu się bawić i oddać specjalista (ok 600zl komplet)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię maszynka więc pod podkład wypełniający może być szlif papierem 240-320. W miejscach trudno dostępnych pasta matująca i czerwoną włóknina. Później podkład i poszlifowaniu na to od razu baza i bezbarwny.
Przyjmuje się że ręcznie trzeba podwoić wartości papierów.
Czasami jak nie da rady maszynka to robię ręcznie 800 na wodę i wychodzi super. Jest bardzo dobra przyczepność bazy, a rys nie ma. Można tez 1000 robić na mokro pod baze ale wolę 800.
Bezbarwnych mam kilka, tutaj akurat uhs PPG 8175 ze względu na to że schnie w 2 godziny i jest bardzo twardy i odporny za zarysowania.
Samemu można się bawic, ale nie ma gwarancji że wyjdzie super i jeżeli ma się opłacać to pewnie tylko sprayami, no chyba że masz odpowiedni sprzęt do lakierowania pistoletem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcin s. jak już chcesz sam psikać to koniecznie lakier bezbarwny z utwardzaczem. Dla przykładu coś takiego https://allegro.pl/lakier-utwardzacz-2k-spray-bezbarwny-motip-twardy-i7375561716.html ale moim zdaniem wpierw przejedz się do kogoś kto zajmuje się felgami albo samym malowaniem proszkowym bo może wyjść na to, że nie będzie się opłacać samemu tego robić. Kasa na materiały to jedno ale czas, i męczenie się z tym a efekt może być marny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dało by tym radę coś zrobić. Jak masz nieduże uszkodzenia to myślę że ten podkład da radę, jedynie co to bym kupił bezbarwny z utwardzaczem bo jest odporny na chemię i warunki atmosferyczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomas22 Ładnie odżywia banana, który po miesiącu leciutko przygasł z wet lookiem 😉 Generalnie Amigo ładnie współpracuje z banana, a banana ze slickiem. Zrobiłem małe porównanie na masce Slicka z AF Finale i jak dla mnie Slick daje większy wet look i 'żyje' troszeczkę dłużej.

Gdzie i tak na szybkie akcje Finale to mój ulubieniec, a zaraz po nim jest slick - jeśli chodzi o sezon letni 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bienek napisał:
2 godziny temu, marcin s. napisał:

Myślę że dało by tym radę coś zrobić. Jak masz nieduże uszkodzenia to myślę że ten podkład da radę, jedynie co to bym kupił bezbarwny z utwardzaczem bo jest odporny na chemię i warunki atmosferyczne.

Felgi akurat się okazyjnie trafiły, niestety często atakowały krawężniki... jak były brudne tego aż tak widać nie bylo- teraz niestety razi, przynajmniej mnie...

Muszę przemyśleć- felgi typowo na zime, jest jeszcze 3cia opcja założyć AlloyGatora

20181014_142239.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.