Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 3


Rekomendowane odpowiedzi

Akumulator sie skonczyl na szczescie w najlepszym momencie.
Co kupic? Zawsze wybieralem bannery. Czy jest cos "lepszego". Auto jezdzi glownie w miescie na krotkich odcinkach. Silnik benzyna z turbo.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Kupić najtańszy z gwarancją 2 lat, a resztę zainwestować w prostownik.

Ja już przerobiłem kilka Bosch S5, od 60 Ah do 110 Ah. Padają średnio po 3 do 5 lat. W maszynach idziemy wlansie tymi najtańszymi i działa tak samo.

Dla spokoju ducha Duracel albo Yuasa, ale czasem kosztują 30-40% więcej a wytrzyma chwilę dłużej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, PiterG napisał:

Akumulator sie skonczyl emoji16.png na szczescie w najlepszym momencie.
Co kupic? Zawsze wybieralem bannery. Czy jest cos "lepszego". Auto jezdzi glownie w miescie na krotkich odcinkach. Silnik benzyna z turbo.

Akumulator sygnowany logo producenta samochodu, obojętnie kto go wyprodukował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komuś spodobały się zaślepki spryskiwaczy w 508.

Zamawiam nowe w ASO po numerze vin. Zadowolony odbieram (mój błąd i nie przymierzam ich), oddaję do lakiernika i przy próbie montażu zonk.. nie pasują i są do wersji rxh

Mają w Peugeocie błąd w swoim własnym programie. Facet mi pokazywał, dobrze rozkodowuje model/wyposażenie ale te zaślepki pokazuje błędne. Mi np. w Audatexie, czyli programie kosztorysowym w pracy pokazuje dobre. No nic, przyjęli stare, kasę oddali i dali rabat na nowe. Niestety lakierowanie jestem w plecy.

Do tego mój lakiernik pojechał na urlop i jeżdżę z czarnymi, ale zawsze to lepiej niż dziura w zderzaku 4f5ac5b679d6a2b033e8c7a0888032f6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2020 o 09:03, Michał126 napisał:

Akumulator sygnowany logo producenta samochodu, obojętnie kto go wyprodukował.

No właśnie.

Akumulaotry BMW (róźni producenci), wytrzymują bardzo długo.

W F11 z 2010 roku do dziś jeździ fabryczny

W F11 z 2013 też do dziś fabryczny

Gdzie zmieniam to daje BMW. W F02 miałem fabryczny (koniec 2014, chyba 52 tydzień) i komputer pokazywał 81% sprawności. Wymieniłem na nowy z 2019 roku (bo mialem mozliwosc 1:1) i pokazuje 96% sprawnosci.

Kolega do MB kupił akumulator Mercedesa - rozumiecie ? 😆 I tez pare lat jest ok.

 

Także to co kiedys pisałem o częściach. 

To że produkuje je firma X i sprzedaje je pod szyldem X oraz Y to nie oznacza że X i Y jest tej samej jakości.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z e39 wyciągałem też z 2003r. Tylko co jak pierwsza zima i nie ruszymy silnika. Wskazania isty są wyliczane a nie mierzone także to trochę teoria jak z olejem czy klockami. Prędzej chodzi o to że auta były użytkowane normalnie w trasie na długich odcinakch. Ja swoje aku zajeżdżam dojazdami do pracy po 17 km w jedną stronę.

Co do tego że Bosch w barwach BMW czy inna marka przy innych częściach 100 % prawdy. Te poduszki silnika Corteco które mają zamazane logo BMW to ta sama poduszka która nie spełniła wymogów na OE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2020 o 00:41, kepa416 napisał:

Ja swoje aku zajeżdżam dojazdami do pracy po 17 km w jedną stronę

Skoro tak, to znaczy że układ ładowania masz niesprawny.

Prad potrzebny na rozruch, nawet zimą po minucie powinien zostać zwrócony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukasz_byd napisał:

Skoro tak, to znaczy że układ ładowania masz niesprawny.

Prad potrzebny na rozruch, nawet zimą po minucie powinien zostać zwrócony. 

Ja do pracy dojeżdżam 6 km w jedną stronę. Roczni ok 4-5 tys. Akumulator od nowości 9 lat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak, to znaczy że układ ładowania masz niesprawny.
Prad potrzebny na rozruch, nawet zimą po minucie powinien zostać zwrócony. 
Kurde to widzę co producent to różne informacje :)

Ja w newtis.info albo w instrukcji do e39 albo e60 czytałem że jendo odpalenie to 40 min jazdy.
Ja do pracy dojeżdżam 6 km w jedną stronę. Roczni ok 4-5 tys. Akumulator od nowości 9 lat 
A jaki silnik auto?
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kepa416 napisał:

Ja do pracy dojeżdżam 6 km w jedną stronę. Roczni ok 4-5 tys. Akumulator od nowości 9 lat 

przebijam, od nowości 16 lat, w tym roku padł,  również benzyna 1,2 polo 9n. Gdy mi ktoś powiedział, nie uwierzyłbym.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie 3.0 Diesel R6. Także ta różnica. Alternator był sprawdzony co prawda nie na stole ale napięcie mierzone miernikiem i przez OBD i licznik ladowanie jest najniższe 13.8 do 14.2 także też książkowo. Jednak tak czy siak niedługo idzie do regeneracji bo 15 lat ma a cudów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kepa416 napisał:

No to u mnie 3.0 Diesel R6. Także ta różnica. Alternator był sprawdzony co prawda nie na stole ale napięcie mierzone miernikiem i przez OBD i licznik ladowanie jest najniższe 13.8 do 14.2 także też książkowo. Jednak tak czy siak niedługo idzie do regeneracji bo 15 lat ma a cudów nie ma.

Napięcie to nie wszystko. 

Piki mogą zabijać. 

Albo skoki prądu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, lukasz_byd napisał:

Napięcie to nie wszystko. 

Piki mogą zabijać. 

Albo skoki prądu. 

Albo zwarcie na celi podczas jazdy...i auto gaśnie, przy 150. Zostaje laweta i wymiana aku. A po wymianie, niespodzianka, spalony moduł wspomagania 😑

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niech mnie coś trzaśnie. Elegancko zrobiłem dekontaminacje, wjeżdżam pod dach, przynioslem halogen, już podekscytowany, że wezmę maszynę rąk... z dwóch lamp świeci jedna, nie za bardzo coś widzę... come on

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrek305 Nie pracuje w autoryzowanym serwisie gdzie są szczelne komory, piece itd. Samochód to ciężarowy MAN. Pracuje w dużej firmie produkującej... Nie ważne co😁 mam do tego odpowiednie pomieszczenie z wyciągiem, filtrami itd. A jednak gdzieś ten mały samolot się przedostał. Jeśli myślisz że mając komorę lakierniczą wszystko wychodzi "perfekto" to jesteś w błędzie. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.