pawelkoralus Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Cześć, to znowu ja Pora na przedstawienie mojego nowego nabytku jakim jest Ford Mondeo MKIII Po kilkuletniej przygodzie z Setem Ibizą, przyszedł czas na zmianę. Zdecydowałem się na inną klasę niż Ibiza z której byłem bardzo zadowoly Zakup Forda okazał się całkowitym przypadkiem, kiedy to odwiedzając swojego mechanika mogłem usiąść w jego środku czy też pomacać użytych materiałów we wnętrzu, wcześniej szukałem Accorda VIgen. lub Alfy Romeo 156. Jednak to Ford najbardziej przypasował mi ze względu na wyposażenie, czy też miejsce dla pasażerów z tyłu. Już przy Seacie zauważyłem że złapałem "bakcyla" na detailing czy też delikatne modyfikowanie niektórych elementów, praca przy Fordzie sprawiła że zwykła relacja detailingowa została wzbogacona o modyfikację, dołożenie czy też wymianę niektórych elementów. Pracę rozpocząłem z początkiem czerwca, efekt finalny przedstawiam dopiero teraz. Deszczowe weekendy, śluby czy sesje sprawiły że czasu na ogarnięcie mondka było jak na lekarstwo Niektóre elementy pomimo moich usilnych starań nie zostały zdemontowane, bałem się że zostaną połamane lub nie poradzę sobie z ich ponownym montażem. Dobra wiadomość dla fanów scrolowania, ponad 700 zdjęć Dane Podstawowe: Model: Mondeo Mk.III HB Data produkcji: 21.06.2004 Silnik: 2.0 TDCi 130KM Skrzynia: 6B manualna Przebieg: 252tyś. Kolor: Machine silver metalik Tapicerka: Aras Camel Wersja: GHIA Wyposażenie: Szyberdach Podgrzewane i wentylowane fotele przednie El.lusterka składane/podgrzewane Czujniki zmierzchu/deszczu Fotochromatyczne lusterko wsteczne Pakiet oświetlenia Pakiet chrom Sterowanie radiem z pod kierownicy Radio 6000CD Sony Podłokietnik przód/tył Nakładki progowe Wykończenie imitacją drewna "Mocca" Felgi 16" Zanim zabrałem się osobiście za mondka, po zakupie przeszedł u mechanika następujące czynności: Pierwsze odwiedziny Mondziaka u mechanika to oczywiście tzw. Pakiet Startowy Zalanie oleju Castrol EDGE FST 5W40 Zalanie płyny hamulcowego MOTUL RBF 660 Wymiana filtra paliwa Motorcraft Wymiana filtra oleju Motorcraft Wymiana filtra powietrza Ford Wymiana filtra przeciwpyłkowego Ford Świece żarowe wymagały również wymiany Dodatkowo poprosiłem o przegląd ogólny wozidła. Sprawdzone zostało: Turbo, kondycja silnika, układ zawieszenia, układ hamulcowy, olej w skrzyni biegów, błędy w komputerze Koniec wstępnych informacji. Startujemy Na początek przedstawienie zestawu jaki pomoże mi przy Fordzie Niektóre produkty zakupione specjalnie pod tą relację Jak się później okaże i tak musiałem domówić kilka pozycji Inspekcja Na zdjęciach nie wiele widać, wszystko wyjdzie w myciu Pod tablicami gruba warstwa syfu Lecimy z aktywną pianą Zestaw Pianownica PA + TENZI Neutral Magic Foam Nie tracąc czasu kiedy piana zbiera syf, ogarniam wstępnie detale Piana schodzi. Detale lecą na bogato D-Wash Bottle Blue + Pędzelek + ADBL APC PRO Mycie właściwe Dwa wiadra + Rękawica ShiningCar POLAR Mammoth Wash Mitt + ADBL Shampoo Wycieranie do sucha 2x Fluffy Owady i nalot usuwam dzięki GYEON Q2M Bug & Grime Ponowne mycie szamponem oraz wycieranie do sucha Chcąc miec pewność co do usuniętych osadów, leci niewielka dawka ADBL Vampire Ponowne płukanko i mycie Glinka leci w ruch BILT-Hamber Auto Clay Medium Szkoda że nie zrobiłem zdjęć przed użyciem glinki, miałem wrażenie że to ruda, a nie osad Ponowne płukanko Naturalnie ramki i tablice też odżywają Tablice zostają zabezpieczone Zymöl Detail Brud który zszedł ujawnił drobne uszczerbki na lakierze Dobry przykład gdzie ruda tańcuje jak szalona Zamówiony zostaje lakier do wyprawek Tutaj pragnę zaznaczyć że jest to tyko tymczasowe. Po sezonie ślubnym mondziak leci do zaprzyjaźnionego blacharza - lakiernika Zapoznanie się z instrukcją obowiązkowe Z pomocą przychodzi Przeor Tu już efekt "po" Na koniec zabezpieczone wszystko zostaje klarem Kolejną czynnością za którą się zabieram są felgi oraz nadkola Jak się później okazało całość wyszła 3 dni robocze Pracę przyspieszył mały pomocnik Zestaw przygotowany do działania Felunek jak widać w nie najlepszej kondycji Na wstępie leci ADBL Wheel Warrior Następnie ADBL Vampire W rogach jeszcze delikatne wżery pozostały Lecę z kolejną warstwą. Tym razem 4nano Rim Cleaner+ Zakurzony ValetPRO Blue Gel Wheel Cleaner może w końcu coś podziałać Tutaj wraz z Vampire Jeszcze jedna warstwa Blue Gel'u leci Zdecydowanie nastąpiła poprawa Glinka idzie w ruch Jak wyżej widać felgi odzyskały blask Tutaj zakończyłem swoją pracę, jednak kilka dni później postanowiłem ściągać wszystkie felgi i ogarniać je w przyzwoity spodsób Sprzęt gotowy Z drugiej strony już nie jest tak czysto Staruję Po pierwszym "maźnięciu" Pierwsze efekty już są widoczne ADBL Wheel Warrior Mikstura siedzi sobie na felunku, a ja zbieram się za nadkola Zaciski też przetarłem Przy okazji śruby otrzymały małą kąpiel Powrót do felg Zanim użyłem glinki jeszcze poleciał GYEON Q2M Bug & Grime Żółta glinka od ValetPRO Po glince jeszcze raz leci Vampir A po vampirze 4nano Rim Cleaner+ Opony umyte dzięki ADBL Tire and Rubber Nadkola domyte tylko do takiego stopnia Zabezpieczenie Nielsen Choice Tutaj trzeba będzie jeszcze wrócić Felgi na gotowo Śruby na gotowo Mycie opon od zewnętrznej strony Jako dressing poszedł Shiny Garage Back2Black Jako zabezpieczenie poszła warstwa FINISH KARE 1000P Hi-Temp Na zimę planuje zabezpieczyć felgi GYEON Q2 RIM Czy opakowanie starczy mi na dwa komplety felg 16 i 17? Kolejną czynnością za jaką się zabieram są detale zewnętrzne Otwieram bagażnik a tam bażant Tutaj tez dawno nie było zagladane Przy okazji ogarnięcia bagażnika dociera do mnie zestaw: Sprężynki z firmy JARTECH oraz siłowniki - z Laguny II Efekt wymiany, automatycznie otwierana klapa bagażnika Demontuje plastiki bagażnika Plastiki przemyte APC od ADBL Zabezpieczone przez AutoBrite Pink Sheen Kolejny plastik leci do mycia Tutaj też należy przetrzeć Trzecie światło stop również delikatnie przetarłem, niestety nie mogłem je rozpiąć Apteczkę i Trójkąt również odświeżyłem Do bagażnika trafia niewielki organizer Pora na nakładki progowe oraz uszczelkę Uszczelka out Pod uszczelką bez nowości 50/50 Po uszczelkach oraz nakładkach progowych lecę na zawiasy, które chyba od nowości nie były ruszane Zestaw standardowy gotowy APC od ADBL Nie tylko APC poszło na zawiasy Lepsze smarowanie zapewnił Wurth HSW100 Kolejna czynnością jest ogarniecie schowka pasażera oraz mniejszego dla kierowcy 50/50 przodu schowka pasażera Oraz tył Przy okazji demontuję kratki nawiewu i co nieco tam oczyszczam Sprawdzenie stanu wycieraczek przód/tył Decyzja prosta, wymiana na nowe. Padło na Premiumy Szyberdach tylko delikatnie przetarty Przechodzę ponownie do środka i biorę się za pranie tapicerki Najpierw inspekcja Kilka zdjęć zaszczurzenia tapicerki Pod kanapą też syf Początek to odkurzanie Ogarniam syf pod kanapą Zestaw startowy Zestaw jako pre wash przygotowany Szczotka, MF, ValetPRO Classic Carpet Cleaner Początek to zakamarki Startuję Następnie w ruch leci Karcher SE 4002 Efekt po przednim fotelu Czynności powtarzane kolejno. Kanapa tył, fotel pasażera Wykładzina bagażnika również została odświeżona Nowy zakup to dywaniki materiałowe, oczywiście zostały odświeżone Pod wykładziną bagażnika również sprzątam Wykładzina na gotowo oraz to co z niej wyszło Dywaniki gumowe out APC w akcji Zabezpieczone przez Nielsen Choice 50/50 półka bagażnika Efekt końcowy Mam wrażenie że w niektórych miejscach mogłem dać większą dawkę środka piorącego, no cóż w przyszłym roku pora jeszcze raz ogarnąć ten temat Zostajemy wciąż w środku Zabieram się na boczki drzwi Colourlock Soft Cleaner Efekty od razu widoczne Podłokietnik również odżył Wszystko zabezpieczone Colourlock Leder Versiegelung Kierownica również umyta i zabezpieczona zestawem Colourlock Wszystkie plastiki przetarte APC od ADBL Tutaj też coś przetarłem Zabezpieczone Taki szczegół też został ogarnięty Od razu po zakupie mondziaka wymieniam gałkę zmiany biegów. Stara była przetarta i skórka z niech odchodziła Dokupuję brakujący zaczep schowka Z internetów dochodzi również bardzo pomocna książka Przy okazji tutaj też coś czyszczę Wymianiam zdarte nakładki na pedały Naklejka na przedniej szybie out Zabawy było ponad 20min. nawet ginka musiała zostać użyta W tym momencie następuje dłuższy pobyt poza domem Mondziak miał do wymiany: - podnośnik szyby przedniej kierowcy - układ wydechowy - manetka od spryskiwaczy - konserwacja podwozia Zdecydował się na kolejną pakę z kosmetykami ADBL Tar&Glue Remover Black Mamba Gloves L 10szt D-Wash Concours Dryer 90x60cm D-Wash Microfibre Red D-Wash Microfibre Grey ADBL APC R222 GEL WHEEL CLEANER Koch Chemie EULEX Sonax Zimowy plyn do spryskiwaczy ShiningCar Aplikator SUPERIOR California Scents - Fresh Linen ShiningCar Polishing Microfibre Blue 40x40cm | 350gr Novol PLUS 780 Silicone Remover Zaczynam od układu wydechowego który nadawał się tylko na śmieci, oto dowód Wymieniony został cały zestaw wraz z mocowaniami Przy tej okazji postanawiam zajrzeć pod wozidło i delikatnie umyć co tylko mogę Po pierwszym płukaniu Pomocnik ADBL GreenN'gine Po wyschnięciu podwozia Układ wydechowy zabezpieczony Srebrzanką żaroodporną Temat nie podwozia nie zamykam Będzie część druga Podnośnik szyb dotarł, można zawozić go mechaniorowi Kierownica wymagała reanimacji, poszła do obszycia Stara prezentowała się tak W dotyku strasznie śliska, skórka już swoje przeżyła Nowa już na gotowo Do kompletu zabrakło tylko regeneracji ramion kierownicy Jak widać ramiona w nie najlepszej kondycji Ramiona ściągnięte, zabieram się za odtłuszczenie oraz ręczne szlifowanie Zabezpieczam kierownicę Efekt finalny Ze względu na kilkutygodniowy maraton ślubny mondziak tylko pracuje Postanawiam ogarnąć kilka pierdół w garażu pod blokiem Wymieniam wszystkie żarówki podświetlające zegary Jedna była przepalona, a nie chciałem żeby odcien się różnił Wymieniam częściowo oświetlenie kabiny na LEDy Wymienione zostały tylko niektóre żarówki Oto efekty moich działań Standardowe podświetlenie z przodu Po wymianie podświetlenia nóg kierowcy oraz pasażera Góra zostaje standardowa Podświetlenie nóg plus lampki do czytania Nie została wymieniona żarówka C10W Podświetlanie tablicy rejestracyjnej Schowek pasażera Bagażnik Zmianie uległ również kluczyk Klasyczny zastąpił scyzoryk z breloczkiem Przy okazji powrotu z weselicha, postanowiłem zafundować Fordowi małą sesję Po przerwie pora ponownie zabrać się za Forda Dokupiona zostaje dokładka zderzaka tylnego Titanium Dokładka brudna, kilka rys, czyli standard Zestaw gotowy Kolej na Vampir od ADBL Efekt jego działań 50/50 z prawdziwego zdarzenia Szczoteczka też miała swoje 5minut Czas na glinke Oto jaki syf zebrała glinka Pora na suszenie Zabieram się wymontowanie śrub mocujących 20minut roboty Zaczepy do płukanki Efekt końcowy Cały zderzak przecieram zmywaczem sylikonowym Szykuję zaprawki do drobnych rysek Schnięcie Plukanka działa Pora zamontować dokładkę, tata zawsze pomocny Efekt finalny Dociera do mnie druga dokłada, na przód Niestety w innym odcieniu niż wozidło Postanawiam tylko delikatnie ją odświeżyć, żeby wstydu u lakiernika nie było W tym miejscu żegnamy wysłużone oczojebne rękawiczki Vileda Czas na komorę silnika Wszystko co było możliwe umyte APC od ADBL Plastiki out Umyte oraz zabezpieczene Nielse Choice Wleciał nowy płyn letni Unique Baldur Super zapach Dochodzi paka z zapasami ekwipunku - ADBL GreenN'gine - ADBL Vampire Liquid - Prickbort MAC 124 Wyjazd na zewnątrz Wygłuszenie maski, wyglądała bardzo marnie Wygłuszenie gotowe na czyszczenie Zabieram się za syf skryty pod wygłuszeniem Zestaw APC gotowy, pora zaczynać Wygłusznie 50/50 Razem z Przeorem zabieramy się za pranie wygłuszenia Spinki zostały delikatnie odświeżone Efekt końcowy Postanawiam zmodzić spryskiwacze szyby przedniej Zostają zakupione spryskiwacze mgiełkowe od MKII Efekt bardzo przyjemny Zaczynam odświeżenie przeźroczystych plastików na pierwszy ogień lecą kierunki Do wyczyszczenia użyłem Meguiar's Plast-X Następnie zabezpieczenie w postaci Zymöl Detail Kierunki lądują z powrotem na swoje miejsce Lampy tył oraz przód Jednak z przodu efekt był dość mizerny W ruch poszły papierki wodne Klosze były zżółknięte i chciałem przywrócić im blask Efekt jaki został uzyskany Dzień kolejny zaczynam umyciem mondziaka według standardów Rozpoczynam korektę, pierwszą na "poważnie" Zestaw jaki przygotowałem do tej czynności - Bass Polska BP-5119 - Czerwony NAT - Żółty Monster shine - Novol PLUS 780 Silicone Remover - MENZERNA One-Step Polish 3in1 - MENZERNA SUPER FINISH 3500 - MENZERNA FAST GLOSS FG400 Przetarcie wozidła Novol PLUS 780 Silicone Remover Następnie oklejanie mała pomocnica w odwiedzinach by siac haos i zniszczenie Staruję BP-5119 Poniżej efekty moich zmagań Chwia przerwy ... I lecimy dalej Maska posiadała dość sporą ryskę, nawet nie przypuszczałem że tak dobrze zniknie Decor Piano Black również odżyo Korekta zakończona Patrząc na żywo, a teraz na zdjęcia myślę że 70% rys zostało usunięte. Dla mnie sukces Dzień kolejny, poranne mycie, osuszanie, wjazd do dziupli Ponownie mondziak przetarty Novol PLUS 780 Silicone Remover Jako powłokę wybrałem sprawdzoną na Ibizie CarPRO CQuartz UK Edition Co do kropelki Nocke mondziak spędza pod daszkiem Uff dobrnęliśmy do końca Czas na wykończenie Uszczelki przejechane sztyftem 1Z Einszett Szyby boczne, tylna oraz szyber otrzymały powłokę w postaci Rain-X Doczyszczam szyby Na szyby wleciały dwie naklejki Jednak siadła Zapaszek California Scents - Fresh Linen Decor zabezpieczony Zymol Detail Lampy również zabezpieczone Kilka dni później mogłem oglądać działanie powłoki Podsumowanie: Wymiana lub zmodyfikowane elementy - Kratka zderzaka przedniego - Dokładka zderzaka przód "Titanium" - Dokładka zderzaka tył "Titanium" - Wycierzaka przód/ty - Spryskiwacz mgiełkowy - Automatyczna klapa bagażnika - Kluczyk "scyzoryk" - Obszycie kierownicy - Gałka zmiany biegów - Naladki na pedały - Układ wydechowy Ilość spędzonych godzin i wydanych pieniędzy - Wolę nie liczyć Plany - jest ich dużo Dziękuję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Detailerskie porno ! Brakowało mi takich relacji ! Świetne zdjęcia. Brakuje mi tylko fotek całokształtu i moze trochę wiecej 50/50 P.s Mk3 bardzo miło wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 WOW super relacja, bardzo fajnie się oglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 relacja jak zwykle u ciebie świetna brakuje mi tylko jak powyżej napisał Pajko końcowych, finalnych zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3b Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Paweł, nie mam słów...zatkało mnie! Ibiza była mega zadbana, ale to co zrobiłeś z Mondziakiem to po prostu mistrzostwo świata! Dzięki Tobie ten samochód dostał drugie życie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Baaaaardzo dużo scrollowania Ogarnąłeś sobie kompletnie furę po kupnie i teraz wiesz co masz Allee... Dziwne, że w ogóle nie używałeś środków na smołe tylko atakowałeś to vampirem i glinką I jak wyżej, brakuje fot całości na koniec Dywaniki beżowe zostają na stałe czy będą szare?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Ciekawa relacja, auto zdecydowanie odzyło:) Gdzie obszywasz kierownicę? Jaki koszt? Może być na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Też dotrwałem do końca i podziwiam za ilość włożonej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominiczek9518 Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Mondziak ogarnięty na tip top Dla mnie też dziwne że nie widać w relacji T&G przez co glinka miała pewnie niezły opór. Ciekawi mnie stosowanie colourlocka na boczkach drzwi :> Nie widzę też sensu stosowania papieru 2500 przed malowaniem ramion kierownicy Zdecydowanie polecałbym coś w okolicy P1000 w celu zwiększenia przyczepności lakieru do podłoża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_t11 Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Rewelacja !!! Kierunki boczne w środku brudne czy tylko tak na zdjęciu wyszło? Kiedy część 2 z konserwacji podwozia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fitte Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Zbieram szczene mnóstwo roboty ale było warto! Efekt końcowy prima sort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Mocna kandydatura w konkursie PSB z IV kwartału 2016. Tylko jedno pytanie... czemu Castrol (nawet niemiecki), przy takiej dbałości o detale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bliźniak Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Super relacja, gratulacje i szacunek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekGTS Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Super relacja, podziwiam wkład pracy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Wow ! Bardzo mi się podoba Jak ja uwielbiam oglądać takie relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Podpisze się pod kolegów wyżej. Ekstra relacja można z niej zaczerpnąć sporo inspiracji Lecz mam prośbę , zrelacjonuj tak jak wyżej konserwacje podwozia. (może jakis poradnik dla laików?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 relacja, level 99.. a to piwo Przeora to dobre jest? zakończenie takiej relacji przydałoby się zakończyć czymś godnym.. np. Porterem ze Szwestką z Cieszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prenrzyk Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Super robota Szacun ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 7 Listopada 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Wyszło fajnie. Osobiście zmieniłbym tylko kolejność przy myciu kół - blue gel i dopiero potem coś krwawiącego. Do tego opony brudne przed dressingiem. Takim miękkim pędzelkiem jak z foto to nic dziwnego. Zainwestuj w porządną szczotkę to dłużej będą ładne No i pranie na pewno do powtórki, wykładzina bagażnika wygląda paskudnie, ale jak rozumiem cały projekt jest rozwojowy i nie da się wszystkiego zrobić na tip top od razu. Zwłaszcza jak samochód służy do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crockett84 Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Kawał dobrej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ipkol Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Super relacja, jest trochę skrolowania : ) Napisałeś że godziny pracy nie do zliczenia, a powiedz ile czasu zajęło Ci przygotowywanie samej relacji i uploadowanie zdjęć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelkoralus Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Hej, dzięki Projekt jest rozwijany, wiele rzeczy jest do powtórki Mondziak jest już zakonserwowany, jednak najbliższa relacja za kilkanaście tygodni (kiedy ogarnę albumy ślubne) Przeor, bardzo lekki. Dwa w słoneczne dni wchodziły idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emig Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Świetna robota Bardzo miło wspominam ten samochodzik (tylko ja miałem maści panther black ) Już na zawsze zostanę przy Fordach (teraz mk4 zakupiłem) mam tylko jedno ale tzn. ch*jowy olej wlałeś.(jeśli twój mechanik Ci tego nie odradził to jest po prostu ch*uja wart ) on nawet nie spełnia norm jakie zalecił producent do tego silnika. Wlej orginalny fordowski 5w30 lub coś lepszego. Ja chwilowo leje orginał,ale chyba zmienię na liqui moly. A jeśli upierasz się na castrol(orginalny jest produkowany przez castrol,ale to ch*jowe oleje) to tutaj masz Castrol EDGE Professional A5 5W-30 Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A5 Jakbyś miał jakieś pytania to wal tutaj lub PW(zawsze pomogę ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driverIN Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Delikatnie można określić, iż poprzedni właściciel za bardzo o niego nie dbał, ale co Ty zrobiłeś, przerosło jakiekolwiek oczekiwania O.O Brawa za wytrwałość w robieniu zdjęć, bo z doświadczenia wiem, że jest o to trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapmen93 Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Fantastyczna robota! Super autko odżyło, no ale... dziwi właśnie brak tego Tar&Glue Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się