Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gemaro, Miałem Brillance i Sigmę, z tych dwóch najłatwiejszy w aplikacji i najtrwalszy był Brillance. Sigma jest za gęsta i tuż po nałożeniu jest tłusta przez co przyciąga brud. Fajniejszy wg. mnie od Brillanca i Sigmy jest Dressing od Tuning Kingz. Łatwo się nakłada, długo utrzymuje się na oponie i daje ładne błyszczace wykończenie.

20151004_162045.jpg

 

20151004_162145.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Co waszym zdaniem lepiej wziąć jako dressing do opon, który będzie się ładnie błyszczeć i chociaż przez okres 1-2 tygodni utrzyma się na oponie? Chcę czegoś budżetowego, więc wybrałem dwie pozycje: Brillance i K2 Sigma, który mimo firmy jest dość chwalony. Co z tych dwóch pozycji wybralibyście?

 

 

Meguiars Endurance. Nie wiem czy chcesz akurat całą butle ale zawsze można odkupić używke albo małą buteleczkę bodajże coś koło 100 ml, sam kiedyś kupiłem taką i mi starczyła na calutki rok :) jest mega wydajny, i nie schodzi z opony po 3 dniach, jest bardzo trwały

Opublikowano

Endurance jest bardzo wydajny. Ja jedno opakowanie mam od około 1,5 roku i jest jeszcze więcej niż 1/3 butli. W stosunku cena/wydajność chyba jeden z najbardziej opłacalnych produktów.

Opublikowano

troche sie po nim łapy kleją i cięzko domyć ale chyba za to tak długo siedzi na oponach, a jak już zacznie schodzić to nie ma żadnych dziwnych śladów i innych efektów jak np brązowienie itp. ogólnie czołówka środków do opon

Opublikowano

I na to znajdzie się sposób. Ja do Endurance bez rękawiczek już nie podchodzę, ale nie przeszkadza mi to za bardzo, efektem (który mi odpowiada) i trwałością wybacza tą "niedogodność" ;)

Opublikowano

Panowie od niedawna używam Endurance i mam wrażenie, że trochę się lepi brud do niego zwłaszcza na tylnej osi to chyba dlatego, że ma tłustą konsystencję mimo iż po aplikacji przecieram i tak fibrą. U Was też tak jest?

  • Moderator
Opublikowano

A co do rękawiczek to do każdych dressingów zewnętrznych - opony i plastiki się przydają ;)

Opublikowano
małą buteleczkę bodajże coś koło 100 ml, sam kiedyś kupiłem taką i mi starczyła na calutki rok :)

Da się gdzieś kupić 100ml?

Opublikowano

tak jest 177 ml, trafiłem kiedyś na forum, jak mówiłem starczyła na cały rok i jeszcze zostało sporo. Co do lapania brudu - po aplikacji nie przecieram niczym, wysycha na oponie i nie łapie brudu wogóle. Z tym że jak robie opony to zazwyczaj po aplikacji auto nie jezdzi tego samego dnia więc ma sporo czasu aby dobrze wyschnąć przez noc

Opublikowano

nie ma wogóle, nie lepi sie wcale brud, sam sie troche zdziwiłem bo jednak on jest lepki troche, ale z drugiej strony jak wyschnie przez noc i dotkne opony na drugi dzień to ona już sie nie klei, Jakby sie miał brud kleić to po paru km byłaby cała w syfie, nawet bez deszczu bo spod opon cały czas leci kurz i rózny brud .....

Opublikowano

Od siebie mogę Ci powiedzieć, że np. na Kleberach, które są praktycznie gładkie, a ewentualne wzorki ma jedynie na napisach kurzu praktycznie nie ma, a na takich Michelinach, które właściwie całe są we wzorkach, kurz/brud widać zdecydowanie bardziej, to pewne, ale wystarczy opłukać i jest ok, a jazda w deszczu wygląda dokładnie tak jak napisałeś, opona delikatnie matowieje, ale jest czysta ;)

Opublikowano

Ja się właśnie z Enduranca przerzuciłem na Black Mambe . Efekt wizualny jednak bardziej mi w Mambie pasuje, wydajnosc trwalosc bardzo podobna. A przerobilem cala butle Megsa

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie do użytkowników Megsa Endurance: Efekt taki jak na zdjęciach po dwóch dniach jazdy po mieście w błocie pośniegowym oraz deszczu (ok. 70 km). Czy u Was też tak wyraźnie się odznacza wygląd pomiędzy przodem, a tyłem? Bo jak dla mnie to trochę marnie to wygląda, dodam że opona wymyta dokładnie Tire Cleanerem od aplikacji minęło 4 dni, auto garażowane.

 

Całość - widać wyraźnie różnicę pomiędzy przodem a tyłem

 

331e7c1f3062134bmed.jpg

 

Przód - nawet fajnie :good:

 

bef93e87d4e016d4med.jpg

 

Tył - szarość :thumbdown:

 

7c6472235d5c3345med.jpg

 

Polane wodą - przód i krople

 

d8a178746b9f3d8cmed.jpg

 

Polane wodą - tył i tafla ;/

 

37ab5abb17bd13f8med.jpg

 

Dziś podjechałem na bezdotyk spłukać ciśnieniem jest odrobinę lepiej ale bez szału

Co Wy na to?

  • Master
Opublikowano
624976 Czy u Was też tak wyraźnie się odznacza wygląd pomiędzy przodem, a tyłem

Niestety, ale tak to już jest. Tylna oś zdecydowanie bardziej się brudzi i jest bardziej narażona na zabrudzenia. Zwykle dresing na 'tyle' szybciej 'siada', zwłaszcza przy takiej deszczowej pogodzie. Jak widzisz, Endurace wcale nie wytrzymuje tak długo, jeśli ma trudne warunki. Zresztą nie tylko Endurance.

Opublikowano

hmmm... u mnie w felicii szybciej pada właśnie na przedniej osi a nie tylnej :o natomiast w Tolku jest równomiernie i nie widać różnic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.