maciek-drummer Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Bierz SG, kupiłem ostatnio i jestem jak na razie zadowolony, lepiej niż z Brillance.
Tommy Lee Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 gemaro, Miałem Brillance i Sigmę, z tych dwóch najłatwiejszy w aplikacji i najtrwalszy był Brillance. Sigma jest za gęsta i tuż po nałożeniu jest tłusta przez co przyciąga brud. Fajniejszy wg. mnie od Brillanca i Sigmy jest Dressing od Tuning Kingz. Łatwo się nakłada, długo utrzymuje się na oponie i daje ładne błyszczace wykończenie.
Błaszu Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Będzie trzeba wypróbować TK. Jak dla mnie ma najlepszy efekt spośród w/w trójki
daniel87 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2015 Surf City Garage Beyond Black Tire Pro...używa może ktoś, jak z trwałością jeśli chodzi o pozostawiony efekt to widzę, że raczej połysk
xMarcin95x Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2016 Używałem dressingu od TK, efekt lepszy niż brillance, za to trwałość ciut słabsza
W1Michal Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Co waszym zdaniem lepiej wziąć jako dressing do opon, który będzie się ładnie błyszczeć i chociaż przez okres 1-2 tygodni utrzyma się na oponie? Chcę czegoś budżetowego, więc wybrałem dwie pozycje: Brillance i K2 Sigma, który mimo firmy jest dość chwalony. Co z tych dwóch pozycji wybralibyście? Meguiars Endurance. Nie wiem czy chcesz akurat całą butle ale zawsze można odkupić używke albo małą buteleczkę bodajże coś koło 100 ml, sam kiedyś kupiłem taką i mi starczyła na calutki rok jest mega wydajny, i nie schodzi z opony po 3 dniach, jest bardzo trwały
Crockett84 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Endurance jest bardzo wydajny. Ja jedno opakowanie mam od około 1,5 roku i jest jeszcze więcej niż 1/3 butli. W stosunku cena/wydajność chyba jeden z najbardziej opłacalnych produktów.
W1Michal Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 troche sie po nim łapy kleją i cięzko domyć ale chyba za to tak długo siedzi na oponach, a jak już zacznie schodzić to nie ma żadnych dziwnych śladów i innych efektów jak np brązowienie itp. ogólnie czołówka środków do opon
Kryman Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 I na to znajdzie się sposób. Ja do Endurance bez rękawiczek już nie podchodzę, ale nie przeszkadza mi to za bardzo, efektem (który mi odpowiada) i trwałością wybacza tą "niedogodność"
W1Michal Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 no ja też zaczałem je stosować bo potem masakra jest myciem rąk
maciek-drummer Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 Panowie od niedawna używam Endurance i mam wrażenie, że trochę się lepi brud do niego zwłaszcza na tylnej osi to chyba dlatego, że ma tłustą konsystencję mimo iż po aplikacji przecieram i tak fibrą. U Was też tak jest?
andy1980 Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 To chyba zależy od rodzaju gumy. U mnie nie łapie brudu.
Moderator krd Opublikowano 17 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 A co do rękawiczek to do każdych dressingów zewnętrznych - opony i plastiki się przydają
jqb Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 małą buteleczkę bodajże coś koło 100 ml, sam kiedyś kupiłem taką i mi starczyła na calutki rok Da się gdzieś kupić 100ml?
Piotrek Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 jqb, Da się, w New Car Care Kit jest mała (177 ml) butelka Endurance. Czasami ktoś sprzedaje rozbity zestaw na giełdzie
W1Michal Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 tak jest 177 ml, trafiłem kiedyś na forum, jak mówiłem starczyła na cały rok i jeszcze zostało sporo. Co do lapania brudu - po aplikacji nie przecieram niczym, wysycha na oponie i nie łapie brudu wogóle. Z tym że jak robie opony to zazwyczaj po aplikacji auto nie jezdzi tego samego dnia więc ma sporo czasu aby dobrze wyschnąć przez noc
maciek-drummer Opublikowano 17 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2016 622103 nie łapie brudu wogóle To znaczy, że podczas jazdy w deszczu opona matowieje ale brudu w ogóle na niej nie ma?
W1Michal Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 nie ma wogóle, nie lepi sie wcale brud, sam sie troche zdziwiłem bo jednak on jest lepki troche, ale z drugiej strony jak wyschnie przez noc i dotkne opony na drugi dzień to ona już sie nie klei, Jakby sie miał brud kleić to po paru km byłaby cała w syfie, nawet bez deszczu bo spod opon cały czas leci kurz i rózny brud .....
maciek-drummer Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 To może też zależy od rodzaju gumy, chociaż na przodzie to ładnie wygląda, nawet się opona błyszczy natomiast na tyle słabo...
Kryman Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Od siebie mogę Ci powiedzieć, że np. na Kleberach, które są praktycznie gładkie, a ewentualne wzorki ma jedynie na napisach kurzu praktycznie nie ma, a na takich Michelinach, które właściwie całe są we wzorkach, kurz/brud widać zdecydowanie bardziej, to pewne, ale wystarczy opłukać i jest ok, a jazda w deszczu wygląda dokładnie tak jak napisałeś, opona delikatnie matowieje, ale jest czysta
W1Michal Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 ja mam opony Continentala i jest ok
Trololo Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Ja się właśnie z Enduranca przerzuciłem na Black Mambe . Efekt wizualny jednak bardziej mi w Mambie pasuje, wydajnosc trwalosc bardzo podobna. A przerobilem cala butle Megsa
maciek-drummer Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2016 Pytanie do użytkowników Megsa Endurance: Efekt taki jak na zdjęciach po dwóch dniach jazdy po mieście w błocie pośniegowym oraz deszczu (ok. 70 km). Czy u Was też tak wyraźnie się odznacza wygląd pomiędzy przodem, a tyłem? Bo jak dla mnie to trochę marnie to wygląda, dodam że opona wymyta dokładnie Tire Cleanerem od aplikacji minęło 4 dni, auto garażowane. Całość - widać wyraźnie różnicę pomiędzy przodem a tyłem Przód - nawet fajnie Tył - szarość Polane wodą - przód i krople Polane wodą - tył i tafla ;/ Dziś podjechałem na bezdotyk spłukać ciśnieniem jest odrobinę lepiej ale bez szału Co Wy na to?
Master kecav Opublikowano 2 Marca 2016 Master Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2016 624976 Czy u Was też tak wyraźnie się odznacza wygląd pomiędzy przodem, a tyłem Niestety, ale tak to już jest. Tylna oś zdecydowanie bardziej się brudzi i jest bardziej narażona na zabrudzenia. Zwykle dresing na 'tyle' szybciej 'siada', zwłaszcza przy takiej deszczowej pogodzie. Jak widzisz, Endurace wcale nie wytrzymuje tak długo, jeśli ma trudne warunki. Zresztą nie tylko Endurance.
Justyna Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2016 hmmm... u mnie w felicii szybciej pada właśnie na przedniej osi a nie tylnej natomiast w Tolku jest równomiernie i nie widać różnic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się