sardzent Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 @Pimps a masz moze to na jasnych (bezowych) gumach \ plastikach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimps Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 sardzent, przykro mi ale nie posiadam takowych ani na takich go nie kładłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 ok a drążąc dalej ... na "surowym" plastiku (np element lusterka czy zderzaka) na zewnątrz, jak wypada pod kątem trwałości porównując do np 303 Products Aerospace Protectant Koch Chemie Nano Plast Care oczywiście abstrahując od metody aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimps Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 303 moim zdaniem najmarniej, potem Perl a dobiega od niech i to znacząco przede wszystkim trwałością na plus Koch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 18 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 no i przetestowalem ;-) Jasne gumowe dywaniki po dokladnym wymyciu 4nano Predator i wplukaniu dostaly stezenie 1:3 ... wysychly dostaly MF aby upewnic sie ze juz cacy ... nastepnie cala noc w suchym i cieplym miejscu Dzis trafily to auta i ... sa sliskie ale to dosc specyficzne dywaniki (sliskosc oceniam nieco bardziej tępe niz po NL) natomiast bardzo ladnie wyszla mata do bagaznika (to nie guma a dosc elastyczny plastik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nisensai Opublikowano 30 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 @Pimps ja przepraszam, ale jakiej firmy to fibra na focie? <: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaholo Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 A ja bym wybrał CarChem Polymer Rubber & Plastic Protectant.Bije Perla pod każdym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 52 minuty temu, qaholo napisał: A ja bym wybrał CarChem Polymer Rubber & Plastic Protectant.Bije Perla pod każdym względem. Dobry żart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaholo Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Niby czemu miałbym żartować, porównywałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sT3VE Opublikowano 23 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Kilka 50/50: Perl nierozcieńczony (zalecenie 1:1) Perl rozcieńczenie 1:3 (zalecane 1:3) A tak się prezentuje po ok. 100km w mieście, auto niemyte od 2tygodni - zobaczcie na przednią szybę, pełno piachu Nierozcieńczony (zalecenie 1:3) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Tak tylko zostawię info. Perl na oponach nałożyłem 20/05/2018 przy przebiegu 6100km. 04/08/2018 przy przebiegu 11250 wciąż opony odpychały brud i kropelkowały chociaż przyciemnienie było minimalne. Wciąż za to był satynowy szajn. Nakładany był nierozcieńczony i nie docierałem fibrą. Kolejny etap testu - wczoraj nałożyłem ponownie, na jeden raz, po kilku minutach docierając. Wrzucę jakąś editkę za miesiąc/dwa. Do opon chyba nie da się tego pobić bo siedzi to jak głupie, aplikuje się łatwo i poza ekstra efektem estetycznym powoduje, że opony są znacznie czystsze. Totalnie nie sprawdził mi się na elementach zewnętrznych w nowym aucie. Nie chciał siąść jednolicie. Na niektórych elementach jeszcze się nie zmył dokładnie i są jakieś ślady widoczne z bliska (listwy, matowe plastiki, ramię wycieraczki) Lepiej zachowuje się na starym wypłowiałym plastiku (zrobiłem na dwóch autach). Na żony mondeo (mało jeździ, nocuje w garażu) leży już 4 miesiące (ale ledwo z 1000km). Niesamowicie usiadł w mondeo na plastikach wewnętrznych (1/4) i bardzo ładnie równo się rozprowadzał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V1RU$ Opublikowano 10 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Dostałem próbkę 1:1 czy mogę taki na plastiki testowo zew. posadzić czy za mocny ? I jeszcze to rozcieńczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bapko Opublikowano 19 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 CP Perl na opony lepiej nakładać w rozcieńczeniu czy w koncentracie? Ktoś testował w oby formach i ma jakieś wnioski którymi się może podzielić? ps. Aplikator po aplikacji jak wyczyścić? W wodzie wypłukać pare razy czy może w apc? Czy jaki sposób jest preferowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Na opony według mnie jeżeli już to tylko koncentrat, a i tak trwałość moim zdaniem mocno średnia. Jeżeli chodzi o aplikator do opon to ja stosuję zasadę - nie czyścić. Zapakować w woreczek strunowy, opisać i niech czeka na następne użycie tego dressingu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bapko Opublikowano 20 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Na opony według mnie jeżeli już to tylko koncentrat, a i tak trwałość moim zdaniem mocno średnia. Jeżeli chodzi o aplikator do opon to ja stosuję zasadę - nie czyścić. Zapakować w woreczek strunowy, opisać i niech czeka na następne użycie tego dressingu Dzieki z odpowiedz! Słyszałem ze ten dressing fajnie przysycha i nie ciągnie kurzu i to Wlansie było moim celem! Będę eksperymentował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Cześć, To w końcu jak z tym Perlem jest, bo nie mam tylu butelek, żeby używać go w trzech stężeniach Do opon - nierozcieńczony, nakładać prosto z butelkiDo plastików zewnętrznych - 1:3 albo wcaleDo środka - 1:5 Czy dobrze myślę? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 U mnie od lat najlepiej sprawdzają się dwa stężenia. Opony, silnik, plastiki zewnętrzne 1:4; wnętrze, dywaniki 1:10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Jak z trwałością w takich proporcjach? Czym i jak aplikujesz? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Aplikacja dowolnym aplikatorem. Opony gąbkowym, reszta mikrofibrowym. Co do trwałości, to PERL nie jest jakoś szczególnie trwały, ale od mycia do mycia wytrzyma. Wiadomo, że wszystko zależy od pogody 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Super. Dzisiaj robię test. Serdeczne dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V1RU$ Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 U mnie poszedł w odstawkę - trwałością nie powalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Nałożyłem na podszybie, coś tam się przyciemniło, ale wyszły małe kropki - czemu? EDIT: Dałem drugą warstwę, solidnie wtarłem i zniknęło. EDIT 2: Jednak nie do końca, co robię źle? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 @MMCzysci podłoże słabo przygotowane/zatłuszczone. Przecierałeś podszybie apc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Nie, tylko umyłem samochód, ale pewnie właśnie tu leży błąd. Inna sprawa, że nakładam raczej dość skromnie, bo boję się przesadzić Na razie jakoś to zakryłem, ale zaraz pewnie znowu wyschnie i wszystko będzie widać jak na dłoni... Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 @MMCzysci no to masz odpowiedź. Przy następnym podejściu umyj porządnie podszybie apc i dopiero potem połóż dressing. A jeszcze lepiej jak umyjesz, odtłuścisz i położysz powłokę. Będziesz miał spokój minimum na rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się