Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok a drążąc dalej ... na "surowym" plastiku (np element lusterka czy zderzaka) na zewnątrz, jak wypada pod kątem trwałości porównując do np

303 Products Aerospace Protectant

Koch Chemie Nano Plast Care

oczywiście abstrahując od metody aplikacji.

Opublikowano

303 moim zdaniem najmarniej, potem Perl a dobiega od niech i to znacząco przede wszystkim trwałością na plus Koch.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

no i przetestowalem ;-)

Jasne gumowe dywaniki po dokladnym wymyciu 4nano Predator i wplukaniu dostaly stezenie 1:3 ... wysychly dostaly MF aby upewnic sie ze juz cacy ... nastepnie cala noc w suchym i cieplym miejscu

Dzis trafily to auta i ... sa sliskie ale to dosc specyficzne dywaniki (sliskosc oceniam nieco bardziej tępe niz po NL) natomiast bardzo ladnie wyszla mata do bagaznika (to nie guma a dosc elastyczny plastik)

  • 2 lata później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
52 minuty temu, qaholo napisał:

A ja bym wybrał CarChem Polymer Rubber & Plastic Protectant.Bije Perla pod każdym względem.

Dobry żart

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Kilka 50/50:
Perl nierozcieńczony (zalecenie 1:1)
zGdGJcQ.jpg?1&key=80f1b9ccadec82752f3323

Perl rozcieńczenie 1:3 (zalecane 1:3)
wHrf4or.jpg?1&key=ea738e1f90f3d58174a37c

8FpKrIR.jpg?1&key=0bed5a3bc451f382b1b2b0

A tak się prezentuje po ok. 100km w mieście, auto niemyte od 2tygodni - zobaczcie na przednią szybę, pełno piachu 😛 Nierozcieńczony (zalecenie 1:3)URsa3st.jpg

  • Okay 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak tylko zostawię info.

Perl na oponach nałożyłem 20/05/2018 przy przebiegu 6100km. 04/08/2018 przy przebiegu 11250 wciąż opony odpychały brud i kropelkowały chociaż przyciemnienie było minimalne. Wciąż za to był satynowy szajn. Nakładany był nierozcieńczony i nie docierałem fibrą. Kolejny etap testu - wczoraj nałożyłem ponownie, na jeden raz, po kilku minutach docierając. Wrzucę jakąś editkę za miesiąc/dwa.

Do opon chyba nie da się tego pobić bo siedzi to jak głupie, aplikuje się łatwo i poza ekstra efektem estetycznym powoduje, że opony są znacznie czystsze.

Totalnie nie sprawdził mi się na elementach zewnętrznych w nowym aucie. Nie chciał siąść jednolicie. Na niektórych elementach jeszcze się nie zmył dokładnie i są jakieś ślady widoczne z bliska (listwy, matowe plastiki, ramię wycieraczki)

Lepiej zachowuje się na starym wypłowiałym plastiku (zrobiłem na dwóch autach). Na żony mondeo (mało jeździ, nocuje w garażu) leży już 4 miesiące (ale ledwo z 1000km). Niesamowicie usiadł w mondeo na plastikach wewnętrznych (1/4) i bardzo ładnie równo się rozprowadzał.

  • Super 1
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Dostałem próbkę 1:1 czy mogę taki na plastiki testowo zew. posadzić czy za mocny ? I jeszcze to rozcieńczyć ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

CP Perl na opony lepiej nakładać w rozcieńczeniu czy w koncentracie? Ktoś testował w oby formach i ma jakieś wnioski którymi się może podzielić?

ps. Aplikator po aplikacji jak wyczyścić? W wodzie wypłukać pare razy czy może w apc? Czy jaki sposób jest preferowany?

Opublikowano

Na opony według mnie jeżeli już to tylko koncentrat, a i tak trwałość moim zdaniem mocno średnia. Jeżeli chodzi o aplikator do opon to ja stosuję zasadę - nie czyścić. Zapakować w woreczek strunowy, opisać i niech czeka na następne użycie tego dressingu 😉 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Na opony według mnie jeżeli już to tylko koncentrat, a i tak trwałość moim zdaniem mocno średnia. Jeżeli chodzi o aplikator do opon to ja stosuję zasadę - nie czyścić. Zapakować w woreczek strunowy, opisać i niech czeka na następne użycie tego dressingu  


Dzieki z odpowiedz! Słyszałem ze ten dressing fajnie przysycha i nie ciągnie kurzu i to Wlansie było moim celem! Będę eksperymentował
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć,

 

To w końcu jak z tym Perlem jest, bo nie mam tylu butelek, żeby używać go w trzech stężeniach

 

Do opon - nierozcieńczony, nakładać prosto z butelki

Do plastików zewnętrznych - 1:3 albo wcale

Do środka - 1:5

 

Czy dobrze myślę?

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Jak z trwałością w takich proporcjach? Czym i jak aplikujesz?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

Opublikowano

Aplikacja dowolnym aplikatorem. Opony gąbkowym, reszta mikrofibrowym. Co do trwałości, to PERL nie jest jakoś szczególnie trwały, ale od mycia do mycia wytrzyma. Wiadomo, że wszystko zależy od pogody 😉 

  • Dziękuję 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nałożyłem na podszybie, coś tam się przyciemniło, ale wyszły małe kropki - czemu?

 

EDIT: Dałem drugą warstwę, solidnie wtarłem i zniknęło.

 

EDIT 2: Jednak nie do końca, co robię źle?ceffcfb39fef1e69959e9451cbf6a288.jpg&key=ee4bf8c270ed84ccb61935217298288b49455a4c3dc82464679c8ab8746f319e

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Nie, tylko umyłem samochód, ale pewnie właśnie tu leży błąd. Inna sprawa, że nakładam raczej dość skromnie, bo boję się przesadzić

 

Na razie jakoś to zakryłem, ale zaraz pewnie znowu wyschnie i wszystko będzie widać jak na dłoni...

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

@MMCzysci no to masz odpowiedź. Przy następnym podejściu umyj porządnie podszybie apc i dopiero potem połóż dressing.

A jeszcze lepiej jak umyjesz, odtłuścisz i położysz powłokę. Będziesz miał spokój minimum na rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.