Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Michał126 napisał:

Nigdy nie myślałem kategoriami "zwracania się". Dla mnie diesel to przede wszystkim określona charakterystyka, którą lubię i możliwość oszczędnej jazdy. Fakt, zakup nowego jest droższy, ale używek się niestety nie konfiguruje, więc wtedy różnica w cenie zakupu nieraz się rozmywa.

Ale zwróciłeś uwagę na przebieg dlatego ci napisałem że raczej* nikt nie dopłaci np 2tys e tylko po to żeby "taniej" jeździć bo w rzeczywistości przepłacił na starcie. Dlatego te 28kkm na rok to niewiele. W przypadku b6 beznyny akurat też bym nie wziął, może poza r36 :)

*są oczywiście wyjątki ;) kilka lat temu mój znajomy (od tej c5 co ostatnio ogarniałem) kupił od dziadka chyba ok 10 letnią xsarę picasso hdi z 60 tyś przebiegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec rozglądał się ostatnio za Laguna III mówię mu żeby nawet na DCI nie patrzał tylko brał F4RT i gazował bo z gazem będzie tak samo ekonomicznie jak diesel, a odchodzi martwienie się o osprzęt, który w klekotach przy 200k km lubi dawać o sobie znać. Jak się okazało benzyn jak na lekarstwo, a jak ładna to cena sporo wyższa niż za dci od lekarzy z niemiec, których jest wysyp ;] Chyba już się nawet w Polsce te "ekonomiczne" dizle przejadły bo ekonomiczne one są do pierwszej awarii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
4 godziny temu, wobbjack napisał:

tylko mnie bawi to jak przeglądam ogłoszenia sprzedaży aut, a tam nie ważne czy samochód ma 5 czy 20 lat zawsze jest ta sama magiczna liczba przejechanych kilometrów równa 200 tysięcy emoji16.png

no nie tylko ciebie bawi :P ja szukałem długi czas, obejrzałem dość duzo autek i vw, audi oraz skody  :P i masz racje 250, 280 to takie sławne przebiegi czy rok 2005 czy 2010 :P ten na szczęście od jednego własciciela, kupił nowego w salonie i jeździł 8 lat i sprzedał, wszystkie naprawy oddawał do serwisu. Żadko kiedy sie tak trafia zeby ktos wszytsko wymieniał w serwisie. Gosc nawet na wymianę wycieraczek oddawał auto do serwisu.

 

@Fredi88 no wszystkie papiery gosc zbierał od pierwszego dnia co gdzie wymieniane i za ile. Na ta chwile zostało mi wymienić kierunkowskaz w lusterku (juz zamowiłem) oraz olej za 500 km bo będzie 15 tys juz od ostatniej wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.11.2017 o 19:56, Fredi88 napisał:

Dużo jak na diesla? Przecież to wychodzi niecałe 28tys km rocznie...  @BiałyGTi

U mnie Astra z dieslem przez 3 lata od kupna zrobiła niecałe 13 tyś :) Jeździ tylko w trasach.

Przy zakupie miał 12 800, teraz ma niecałe 134 tyś. Data pierwszej rejestracji 31.12.2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
39 minut temu, lk1407 napisał:

Proponuję zrobić czarny sufit i słupki, fajnie będzie przy tym wnętrzu bo to są chyba jedyne jasne elementy

Tu moze byc problem bo w slupkach przednich srodkowych oraz tylnych sa kurtyny, a z tego co kojarze to nie bylo oryginalnie czarnych slupkow A B C oraz podsufitki. A szkoda bo pewnie bym juz szukał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel_t11 coś tam dorzuciłem co miałem, w tym tygodniu trochę ją ogarnę to jej cyknę parę fotek i tu dorzuce :D Jakoś mnie zajarała ta Ibiza, kupiłem na pierwszy samochód, ale jakiś pajac mi wymusił pierwszeństwo i musiałem szukać nowej. A szkoda bo tamta była w takim stanie, że naprawdę musiał ktoś ją pod kocem trzymać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szox witaj w warmińsko-mazurskim klubie wielbicieli Seatów :good:Też miałem taką 6j, tyle, że w wersji Sport z silnikiem 1.6 16v. Sport w tych ibizach jest trochę mylący, gdyż to tylko przyjemny pakiet dodatków, m.in.: fotele z trzymaniem bocznym, utwardzone zawieszenie, alu 16'', dwukomorowe reflektory z przodu, doświetlanie zakrętów, podłokietnik i inne duperele. Miło wspominam Ibizkę :) Obecnie wożę się jej starszym bratem Leonem ST.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czyzu6491 aż łezka kręci się w oku. Tu masz akurat wersję przed liftem. Wrzuć koniecznie relację jak skończycie :P Tutaj widzę, że siedzi 1.5 i 90 kucy. Moim marzeniem był silnik 1.7 ;) W tych modelach przed i po lifcie strasznie pamiętam, że na potęgę rdzewiały pasy przednie. Tu widzę, że już coś było kiedyś robione z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.