Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dla mnie UNC-R na lakier auta jest ok, ale na felgi średnio. Już któraś osoba pisze, że na felgach słabo wypada. W końcu to gumowa powłoka, która pod wpływem temperatury się nagrzewa i wszystko łapie. Takie jest moje osobiste zdanie.

Opublikowano

Ciemny lakier na słońcu też osiąga spore temperatury. Rozumiem, żeby jeszcze w okolicach tarczy w jakimś mocno dzidowanym aucie temperatura miała jakiś wpływ, ale nie na całej feldze w spokojnie użytkowanym dupowozie.

 

Dodane po 5 minutach 26 sekundach:

Pogodny, oczywiście brałem pod uwagę zapchanie, ale po zwykłym myciu nic, a wręcz powiedziałbym, że trudniej było domyć niż gdyby nic na nich nie leżało. Wspomogłem się Vapirem ADBL, który poradził sobie ale z pewnym trudem, a tak naprawdę dopiero Aluxem ostatecznie wytrawiłem wszystko do aplikacji RIMa. Tak jakby powłoka zadziałała jak lep na brud :roll:

Opublikowano

A ja się cały czas dziwie dlaczego nakładacie UNC-R na felgi ?

UNC-R nie został stworzony do zabezpieczania felg, na felgi to v1+v2, lub v2, lub v3 .

Opublikowano
Jeżeli chcecie bardziej zabezpieczać przed zarysowaniami, chcecie grubszą powłokę to przed UNC-R aplikuje się UNC-v1 , można jedna warstwę lub parę warstw i na górę UNC-R. Wygląd samochodu po takiej kombinacji również jest jeszcze lepszy.

 

 

SzaKal jaka powinna być przerwa między warstwami V1 i jaka między ostatnią warstwą V1 a UNC-R?

Opublikowano
Pany coś dziwnego. Nałożyłem już UNCra na kilka aut, najstarsza aplikacja ma ok pół roku i ma się dobrze, natomiast na felgach porażka :o. Po 2 miesiącach od nałożenia przyjechało auto na "lepsze mycie" a na felgach praktycznie zero kropelkowania, brud bardzo przywarty tak ze mycie bezdotykowe praktycznie nic nie zmywa. Lipa taka, że nic nie mówiąc klientowi położyłem RIMa bo aż wstyd. Jakieś pomysły? Przygotowane były bardzo należycie: irony, pricki itd. na koniec zmywacz sylikonu.

 

Może klient systematycznie jeździ na jakąś myjnię bezdotykową, na której dają mocny kwas do mycia felg i to zżarło UNC-Ra...

Opublikowano

Od 3 sezonów zabezpieczam felgi UNC-Rem. Zarówno letnie jak i zimowe i nigdy nie było problemu. Aktualnie leży 5 miesięcy i jakieś 15-16 tys km i jak nowy, a tylne łatwo nie mają bo klocki ostro pylą + dostają cały syf z przednich z powodu wystawania przez dystanse.

UNC-R na felgi jak najbardziej daje radę.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A co koledzy powiedzą o wersji 1.5, która można kłaść w temperaturze do 40stC?? :shock:

Opublikowano

Z tymi aplikatorami i szmatkami od Szakala naprawdę fajnie sie nakłada ta powłoka.

Nie moge sobie tylko poradzić z waterspotami zawsze z pod lusterek cos wycieknie i zostaje... Nawet na świeżo po osuszaniu samochodu mi sie pojawiły krople i próbowałem je potraktować silkcoatem ale nie ruszyl.

Ale mycie samochodu z Uncr'em to bajka:)

Opublikowano

Mnie w UNCr jedno irytuje i doprowadza do szewskiej pasji - palcowanie no masakra po prostu .

  • Moderator
Opublikowano
661942 co to palcowanie??

zostaja odciski palcow jak szalone. To tak jak na meblach kuchennych o wysokim polysku. Widac kazdy odcisk palca.

Tez mnie to doprowadza do szewskiej pasji...

Opublikowano

[ref]kamilgt[/ref], tak tak ale na moim lakierze na uncr jest to mega upierdliwe śmiem twierdzić że bardziej niz na zymolowych sloiczkach

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

[ref=#00aa00]SzaKal[/ref], napisz jakąś mala relacje, bo nawet na necie ciezko znaleść konkretny opis co poprawiono w wersji 1,5

Opublikowano

Kładłem już 1.5 i moim zdaniem:

-faktycznie można położyć powłokę na cały element i dopiero wtedy docierać fibrą, ale mimo wszystko łatwe to nie jest

-jest bardziej tłusta i bardziej się rozmazuje

-robiłem test i przy około 30*C zachowuje się podobnie jak poprzednia wersja w temperaturze 20*C

-mam wrażenie, że szybciej i bardziej zapycha fibry

Opublikowano

Z tym zapychaniem spowodowane miałeś aplikowaniem za dużej ilości na aplikator. Biorąc pod uwagę bardziej tłustą konsystencję i się rozmazuje przez to powłoka na pewno jest dużo wydajniejsza :)

Opublikowano
Z tym zapychaniem spowodowane miałeś aplikowaniem za dużej ilości na aplikator. Biorąc pod uwagę bardziej tłustą konsystencję i się rozmazuje przez to powłoka na pewno jest dużo wydajniejsza :)

 

 

Na aplikatorze była odpowiednia ilość. To, że jest bardziej tłusta powoduje to, że łatwiej ją nałożyć, ale do wydajności to wiele nie ma niestety. Jak będziesz mniej na aplikator nakładał skutek będzie taki, że mniej powłoki będzie na elemencie ---> czyli szybciej odparuje i będzie duży problem z dotarciem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.