montoy Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 Czy próbował ktoś mikrofibr sonaxa czerwonych do uncr-a??? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Dodane po 2 godzinach 11 minutach 14 sekundach: Sonusa Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
SzaKal Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 Będę mieć w przyszłym tygodniu fibry które są genialne do UNC-R, jak coś to pisać.
montoy Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 Szakal poszło PW Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
epyck Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 SzaKal, hej bylbym zainteresowany fibrami do uncra
hihol Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 To piszcie na pw a nie robicie gielde z tematu o uncr
wali11 Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 SzaKal, obejrzałem twój film i poprostu nie potrafie w to uwierzyc. Wczoraj kladlem go na czerwony akryl, specjalnie wstalem o 6rano,ale temp w garazu i tak 20st. Nakladalem, a ojciec od razu za mna scieral, dwie fibry, po czym ja jeszcze raz trzecia! Totalna masakra. Kazde laczenie to był placz i nie potrafilem tego dotrzec. W ostateczności musialem przecieraz IPą, ale nie wiem czy nie usuwala powloki... Niby nie kladlem go pierwszy raz, ale za kazdym razem mam problemy. A temat unc-ra studiuje juz chyba 30raz, takze wszystko wg zalecen. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Jedyna opcja to ten aplikator,bo ja uzywalem od CarPro ale ze szmatkami (3na auto) no i te fibry (mialem fioletowe terryTowel te polecane). Musze podjechac po te noName do Tenzi
epyck Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 Podejrzewam ze kwestia fibr, nie zbieraja zbyt dobrze. Kupilem specjalne do powlok z gyeona i slabo zbieraja.
Novus Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 Fibry o gramaturze 360 i docieranie banalne jak wosk. Generalnie mamy jakieś 60 aut w UNC-Rze i co mogę polecić przy aplikacji to: temp do 25 stopni, wilgotność powyżej 40%, 4-5 mikrofibr o gramaturze 360 (nie muszą być kosmicznie drogie), aplikatory 2-4 sztuki, aplikacja w świetlówkach + np scan grip. W metalo nie zawsze zobaczycie łączenie, natomiast w świetlówkach od razu. Odczucia subiektywne
montoy Opublikowano 10 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2016 Widzę że odpowiednia fibra odgrywa tu dużą rolę ..... Wiem że na przykład CarPro Terry Cloth są odpowiednie ale może ktoś podpowie jakieś tańsze i ewentualnie lepsze [sMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
oo0ps34 Opublikowano 10 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2016 położyłem już kilka aut w UNC-R i zawsze kupuje te fibry http://shiningcar.pl/pl/p/Eurow-mikrofibra/346 Na jedno auto 2-3 fibry mi idzie. Nakładam aplikatorem ze szmatką od CPL. Z butelki zrobię 2 auta i 2 komplety kół. Wielkości powiedzmy bmw 5 czy zafiry. Kładę cienko szczelnie i zaraz wycieram. Po aplikacji nie muszę moczyć fibr przed praniem, jakoś mega mi sie nie zapychają. Sama pralka daje rade
Vespa Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2016 No, w końcu znalazłem ten topik. Nie wiem dlaczego nie ma już działu o powłokach kwarcowych / ceramicznych i to wszystko znalazło się w woskach... Poleci ktoś sprawdzone QD na UNC-Ra, czarny lakier Citroena? Skończył się Reload, z którego byłem zadowolony, choć wolałbym coś, co bardziej wydobędzie głębię czarnego, niż nada szklistości. No i cenowo mogłoby być korzystniejsze w zakupie.
bulikcbr Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2016 Czy można tą powłokę położyć na lakier matowy?
Vespa Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2016 UNC-R ma dedykowany QD Silk Coat. No niby tak, ale cena zabija Jeszcze żeby to było za 500 ml... na ile wystarczy ta setka?
iljash Opublikowano 27 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2016 Postanowiłem napisać w dedykowanym temacie. Potrzebuje rady. Jak juz wcześnie opisywałem: Unc-r 6 miesięcy nie myty ręcznie, tylko na bezdotykach. Widać bylo jak soki z drzew i inny syf znajdujący się w krakowskim powietrzu, powłokę "zapychał", doszło do sytuacji gdzie po bokach auta były jakby tłuste strużki. Zgodnie z radami całość wyglinkowalem (glinka megsa, chciałem czymś delikatnym) i potem przeleciałem raz IPA, a następnie Koch chemie silicon&wachsenterner, powłoka odżyła ale na bocznych partiach auta. Na masce, dachu i klapie bagażnika jest lepiej, ale bez szalu ( nie robi się już tafla, ale efekt kropelkowania i zrzucania wody bardzo mizerny). Stad pytanie: Czy lecieć maszynowo na miękkie gąbce jakimś cleanerem ? Czymś niesciernym oczywiście? Bo już brak pomysłów Jeszcze przez chwile rozważałem, że powłoka spłyneła, bo źła aplikacja (czy coś), ale powłoka najpierw spłynełaby z boków samochodu, gdzie jest najbardziej narażona, a nie płastkich poziomych elementach, które no (na logikę przynajmniej) najłatwiej się "zapychają". Wszelkie rady mile widziane
Vespa Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2016 Wg. moich obserwacji powłoka i w ogóle wszelkie woski najszybciej się ścierają właśnie na masce i na dachu. Jak ktoś jeździ po deszczu, to też na dolnych partiach boków. Ja półrocznego UNC-Ra wyglinkowałem, na to cleaner ręcznie (żeby nie przedobrzyć) i wizualnie było już bardzo dobrze. Na to qd i wygląda jak w dniu po aplikacji powłoki. Warto robić dobrym qd po każdym myciu ręcznym. Czy może mi ktoś doradzić, czy warto kupić setkę Silk Coata czy 5 x więcej Reloada, przy którym raczej nie przekłada się to na 5 x większą wydajność? Jeden i drugi uzupełnia ubytki w powłoce. Gdyby cena nie była taka wysoka, to bym sobie po prostu kupił dla odmiany i sam sprawdził, co mi bardziej pasuje.
Moderator krd Opublikowano 28 Lipca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2016 655965 Warto robić dobrym qd po każdym myciu ręcznym. UNC-R nie nadaje się do nakładania na niego QD.
Vespa Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2016 Z jakiego powodu? Że spływa? EDIT: kupiłem jednak tego Silk Coata, u oficjalnego dystrybutora jest dużo tańszy.
Moderator krd Opublikowano 28 Lipca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2016 Vespa, poszukaj postów Szakal na ten temat. Produkował się gdzieś
iljash Opublikowano 28 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2016 Mam jakis cleaner Wolfganga moze tym sprobuje. Czy jeszcze jakieś rady ? W weekend bede chcial podjac ponowna walkę
Borek Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Pany coś dziwnego. Nałożyłem już UNCra na kilka aut, najstarsza aplikacja ma ok pół roku i ma się dobrze, natomiast na felgach porażka . Po 2 miesiącach od nałożenia przyjechało auto na "lepsze mycie" a na felgach praktycznie zero kropelkowania, brud bardzo przywarty tak ze mycie bezdotykowe praktycznie nic nie zmywa. Lipa taka, że nic nie mówiąc klientowi położyłem RIMa bo aż wstyd. Jakieś pomysły? Przygotowane były bardzo należycie: irony, pricki itd. na koniec zmywacz sylikonu.
Pajko Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 O ile dobrze pamiętam to czytałem gdzieś o wypływie wysokiej temperatury
Pogodny Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Borek, a może powłoka po prostu się zatkała. Umyj felgi szamponem ADBL Shampoo Pro i zdaj relację co i jak. U mnie ten szampon ładnie odetkał dolne partie drzwi po zimie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się