SzaKal Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 fazy, Zmień fibry na inne, zmień aplikator na świeży, pamiętaj żeby UNC-R był jak najmniej otwarty (powłoka która postoi 1-2 godz. otwarta zaczyna się powoli podsuszać w butelce i przez to mamy później problemy ze ścieraniem) Nie ścieraj tak jak to pokazałeś na zdjęciu, jak już zaaplikujesz sobie pasek na masce to tą ciemną linię, granicę rozetrzyj na boki.
Fojt Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie mam pytanie.... Przygotowałem lakier pod powłoke UNC-R z tym że jest aktualnie problem z dostawą i paczka do PL idzie juz któryś dzień.... Pytanie... Czy moge lakier zabezpieczyć woskiem na jakies 3 dni później ipą go zmyć i nałożyć UNC-R czy przelecieć całość Antihologramem>IPA> UNCR ?? wiadomo ze problem nie jest śmignąć polerką ale mam czas ograniczony z góry dzięki za pomoc....
epyck Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2016 To po co wogole zabezpieczac lakier woskiem na te 3 dni?? A jakby zabezpieczal to nie trzeba nic polerowac tylko porzadnie odtluscic ipa i zmywaczem lub czyms innym.
SzaKal Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Fojt, Rozumiem że samochodem aktualnie się poruszasz ? jest garażowane ? dużo jeździ ?
Fojt Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jeszcze nie wyjechałem. Dziś w nocy chce pojechać na "ciche" wyścigi. Auto stoi czyste w garażu jeszcze bez wosku. A powłoka chyba dopiero w przyszłym tygodniu bedzie... Co sądzicie z tym zabezpieczeniem lakieru ? ma sens nakładać wosk ?
huberts. Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Wg mnie nie ma większego sensu, wosk nie jest pewnym zabezpieczeniem przeciwko ryskom, zmywając go ryzykujesz przypadkowe ryśnięcie lub użyjesz i tak finiszowego kroku aby go zedrzeć, jeśli jest oporny na chemię - czyli zrobisz to co i tak wypadałoby zrobić po jeżdżeniu przez kilka dni. Jeśli nie jest to daily driver i masz czym dojechać do pracy to po prostu uzbroiłbym się w cierpliwość i zostawił auto w garażu.
SzaKal Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Fojt, Normalnie jeździj, a przed aplikacją przeleć samochód jakimś cleanerem, żeby oczyścić lakier, następnie IPA lub zmywacz jak tam wolisz i powłoka.
Fojt Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Fojt, Normalnie jeździj, a przed aplikacją przeleć samochód jakimś cleanerem, żeby oczyścić lakier, następnie IPA lub zmywacz jak tam wolisz i powłoka. Dzięki za podpowiedź. Brudzić go nie będę bo jest pogoda fajna także lakier w du*e nie dostanie.
iljash Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zapchanego, po pól roku nie mycia po Bożemu, Uncra, traktować glinka czy prickami ironami + płynem go garkow ? Auto przez pól roku widziało tylko bezdotyk
oo0ps34 Opublikowano 8 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2016 Panowie, interesuje mnie jak wygląda u was sprawa z łączeniami przy aplikacji, czy staracie się robić na tzn "zakład" czy dojeżdżacie mniej więcej do łączenia starając sie nie wjeżdżać już na zaaplikowaną część lub czy zostawiacie delikatną szczelinę i potem rozciągacie mikrofibrą na boki. W sobotę będę aplikował po raz pierwszy tego typu powłokę i zastanawiam się jak uniknąć śladów po łączeniach, jeśli pojawi się taki problem
Borek Opublikowano 9 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2016 oo0ps34, uważaj na to bo na ciemnych lakierach może być problem. Nawet jesli bedziesz aplikowac równo do końca elementu to polerując potem rozciągniesz powłokę na sąsiedni element i może wyjść przyciemnienie. Kontroluj w niezbyt mocnym świetle, odwrócony gdzieś w drugą naświetlacz ułatwi w porę dostrzec lipę. UNCr ma taką charakterystykę, że warstwuje się przy każdym przeciągnieciu go fibrą i taka cienka warstwa momentalnie dosycha. Bardzo lubię tą powłokę za 1-etapowość i świetny efekt na nielakierowanych tworzywach, ale na pewno więcej nie nałoże jej na UNI przez ciężkie docieranie.
oo0ps34 Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2016 Raczej nie martwię się sąsiednimi elementami, tylko na łączeniach na dużych pojedyńczych elementach typu maska dach
SzaKal Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2016 Panowie, jak tylko będę mieć znów samochód z czarnym UNI to nagram film, zobaczycie jakie to łatwe ...
oo0ps34 Opublikowano 10 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2016 Dobrze by było jestem ciekaw jak robić te łączenia w pojedynkę
Borek Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2016 SzaKal, trzymam za słowo bo po początkowym zachwycie zraziłem się do tej powłoki nad czym ubolewam
hihol Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2016 SzaKal, mozesz pokazac technike pracy z ta konkretna powloka na kazdym kolorze
kaskra1 Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2016 Mam pytanie, odbieram auto 1 czerwca które zostało wyprodukowane 28 kwietnia. Czy mogę od razu kłaść uncr bo krążą jakieś mity o czasie od położenia lakieru do położenia powłoki
Padawan Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2016 Wiele mitów krąży o powłokach trzeba uważać też na te miejscowe zdarzyłem się przekonać że najlepiej po takie info uderzać do dystrybutorów forum - ile ludzi tyle opinii. Dużw faworyzowanie producentów niektórych Odpowiadając na pytanie - jak wyschnie lakier to można kłaść miejmy nadzieje że tutaj takich newsów nie wyczytałeś 640609 kwietnia
SzaKal Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2016 kaskra1, Ale pamiętaj że każdy lakier trzeba odpowiednio przygotować pod powłokę, a za świeży na pewno nie będzie. Nie raz lakieruje jakiś element i na drugi dzień aplikuję już powłokę. Dodane po 1 minucie 18 sekundach: hihol, Pokaże na ciemnym kolorze, bo widzę że to sprawia więcej problemów.
tomsiu1972 Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2016 Przez około 6 m-cy auto było myte tylko na bezdotykowej.Czym odświeżyć UNC-Ra ? Na lakierze są takie plamy jak po twardej wodzie.
kaskra1 Opublikowano 26 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2016 Mam pytanie, co fizycznie daje nałożenie uncr na powłokę v1 ? Warto czy odpuścić? Chodzi mi głównie o ochronę przed rysami bo mam samego uncr od 20 tysięcy km na samochodzie i nigdzie się nie wybiera ale auto już jest do polishu a chciałbym tego uniknąć w przyszłości Pozdrawiam
SzaKal Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2016 kaskra1, Grubsza powłoka czyli lepsza ochrona lakieru i v1 dodaje niesamowitego looka.
jarekrk Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2016 Kurde patrze na nieprzeczytane posty i widzę temat UNC-R i ostatni post SzaKal i już miałem nadzieje na filmik jak to zrobić by nie było problemu:) Ale na robiłeś ochoty
kaskra1 Opublikowano 29 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2016 kaskra1, Grubsza powłoka czyli lepsza ochrona lakieru i v1 dodaje niesamowitego looka. Podpowiedz mi proszę po jakim czasie nakladać uncr na v1? Z góry dzięki za pomoc
SzaKal Opublikowano 30 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2016 kaskra1, Minimum 3 godz. a najlepiej żeby było to 12 godz. Dodane po 1 minucie 9 sekundach: jarekrk, Jakiś tam filmik mam nagrany, ale tak na szybko z tel ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się