Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

No to dzisiaj nie wyjeżdżaj bo szkoda takiego widoku, no chyba że u ciebie nie pada śnieg ale ja właśnie idę zaraz popracować łopatą bo niebawem będę miał problemy z wyjechaniem z garażu.

U mnie pod garazem nawalilo 22cm :( musialem jechac wiec auto wyglada juz jak stol Durczoka , ale za to milem poranną gimnastykę

@Pajko to jest benzyna czy TDCI ?

Jesli TDCI to jak teraz sprawuja sie te silniki w Mondeo MK3 ? Poprawili te problematyczbne wtryski ?

Tdci w automacie , to jest 2,0 calkiem inny silnik niz te w mk3 tu jest silnik grupy PSA .Stare z mk3 sa oferowane jako 1,8 i bez dpf .

Teraz tylko podstawowe czynności obslugowe i jezdzic . Ale na 2,0 z mk3 zlego słowa nie powiem zrobilem nim 50 tys w 2 lata bez awarii, trochę mitów krąży o awarynosci tamtego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mity są bo większość Mondeo MK3 to złomy z Niemiec z cofniętymi licznikami albo jeżdżone na kiepskim paliwie.W rodzinie od nowości Mondeo MK3 2003r przebieg ok 150kkm.Wtryski sprawdzane były rok temu jak odpalać nie chciał i były bardzo OK facet powiedział że drugie tyle zrobią.Przyczyną był czujnik wałka rozrządu.Auto jeździ tylko na VERVA ON.Często jeżdżone aż do ostatniej kropelki w baku i na dodatek tata nie przypomina sobie aby wcześniej wymieniał więc filtr paliwa wymieniłem dopiero po 100kkm.Z napraw nieeksploatacyjnych to tylko wąż gumowy od intercoolera,czujnik wałka i bieżnie od ABSu,uszczelka w silniku i mechanizm maski bo się nie otwierała.

 

Dziś poranek w garażu odkurzone w środku auto z tony piachu.Nałożone dressingi.I wycieraczka od kierowcy do wymiany bo dziura się zrobiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mity są bo większość Mondeo MK3 to złomy z Niemiec z cofniętymi licznikami.W rodzinie od nowości Mondeo MK3 2003r przebieg ok 150kkm.Wtryski sprawdzane były rok temu jak odpalać nie chciał i były bardzo OK facet powiedział że drugie tyle zrobią.Przyczyną był czujnik wałka rozrządu.Auto jeździ tylko na VERVA ON.Często jeżdżone aż do ostatniej kropelki w baku.Z napraw nieeksploatacyjnych to tylko wąż gumowy od intercoolera,czujnik wałka i bieżnie od ABSu,uszczelka w silniku i mechanizm maski bo się nie otwierała.

 

Dziś poranek w garażu odkurzone w środku auto z tony piachu.Nałożone dressingi.I wycieraczka od kierowcy do wymiany bo dziura się zrobiła.

 

Tylko dwumasa troche boli w tym mondeo :) Nie wspominam, ze koroduje wszystko, lacznie se stelazami uszczelek hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mity są bo większość Mondeo MK3 to złomy z Niemiec z cofniętymi licznikami.W rodzinie od nowości Mondeo MK3 2003r przebieg ok 150kkm.Wtryski sprawdzane były rok temu jak odpalać nie chciał i były bardzo OK facet powiedział że drugie tyle zrobią.Przyczyną był czujnik wałka rozrządu.Auto jeździ tylko na VERVA ON.Często jeżdżone aż do ostatniej kropelki w baku.Z napraw nieeksploatacyjnych to tylko wąż gumowy od intercoolera,czujnik wałka i bieżnie od ABSu,uszczelka w silniku i mechanizm maski bo się nie otwierała.

 

Dziś poranek w garażu odkurzone w środku auto z tony piachu.Nałożone dressingi.I wycieraczka od kierowcy do wymiany bo dziura się zrobiła.

 

Tylko dwumasa troche boli w tym mondeo :) Nie wspominam, ze koroduje wszystko, lacznie se stelazami uszczelek hehe

 

Dwumasa wymieniona przy 132kkm w 90% jazda miejska na jednomas Valeo.Co do korozji to auto nie jest garażowane i naprawdę się trzyma.Po 10 latach dopiero na tylnych rantach wyszła ruda delikatnie.Nawet z tyłu jest obdarty od 4lat do metalu i nie rdzewieje.Na rantach widać drzwi widać rudą ale nie jest to tak żeby aż przegniło.Możliwe że wersja po FL była lepiej zabezpieczona i auto od nowości ma oryginalne chlapacze zamontowane na 4 kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Robota z wczoraj: dolozone drugie gniazdo zapalniczki pod tunelem i poprowadzony ladnie kabelek zasilajacy kamerke (podsufitka, slupek i pod deska). Teraz jest wszystko profi. Sama sie wlacza po zaplonie i nie trzeba o niczym pamietac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robota z wczoraj: dolozone drugie gniazdo zapalniczki pod tunelem i poprowadzony ladnie kabelek zasilajacy kamerke (podsufitka, slupek i pod deska). Teraz jest wszystko profi. Sama sie wlacza po zaplonie i nie trzeba o niczym pamietac ;)

 

a zdjęcia to gdzie Krzychu? :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.