sredniaq Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 No nie... Ale teraz na wiosnę mam nadzieje uda się to zrobić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialas1 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 ATE skończyło się kilka lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz85 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 ATE skończyło się kilka lat temu +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Tak jest. Ja ATE pokrzywiłem niedługo po wymianie, teraz mam Textar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bTk^ Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Do każdego auta w rodzinie zawsze montujemy ATE i nie ma z nimi problemów, zestaw jaki zamontowałem jest wielokrotnie sprawdzony i koniec z brudem na felgach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialas1 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Brud na felgach jest wynikiem złego doboru klocków do tarcz (twardości). Każdy producent robi klocki pod swoje tarcze więc najlepiej brać tego samego producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Tez zawsze ATE zakladalem i zero problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 To super, ale jak wyżej napisane: ate się skończyło, teraz jadą tylko na wyrobionej przez lata marce, ale i to kiedyś się skończy Ja już od jakiegoś czasu jeżdżę na textarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Jest git. Nałożyłem UNCR na maskę - kolejne panele dzień po dniu. Ponieważ lakier był robiony na tip top w wakacje stwierdziłem, że zrobię sobię tylko finish Sonax ProfiLine Perfect Finish i będzie cacy. Zabrałem się do roboty. Panel pierwszy - lubiany - maska. Zaczeło sie od tego że użyłem ADBL Clay Sponge i ADBL Lube. Oj i jakie było moje zdziwienie. Gąbeczka ta zostawiła na maskę ogromne spustoszenie. I to nie zwykłe swirle ale normalne głębokie rysy. Coś jakby dostawało się pod gąbeczkę i rysowało pierońsko. Dlatego na tym lakierze podziękuję i użyję tradycyjnej elastycznej glinki w następnych sekcjach. Po tych spustoszeniach trzeba było zrobił pełną korektę. Koch Heavy Cut - pomarańczowa DM - rotacja Sonax ProfiLine Perfect Finish - żółta DM - DA Jak już było cacy to wymywanie i odtłuszczanie ADBL Wipe Out i Gyeon Prep. Aplikacja wprost na aplikator Car-Pro (proces wedle Docieranie MF Car-Pro Finish docierania dzięki - latarka LedLenser 7.2 - zółty halogen - biały led stacjonarny - MF Flexipads zielona bez krawędziowa. Dzieki Ledlenserowi byłem w stanie zauważyć wszystkie "haze'iki" i wyszło jak ta lala. Fotki robione latarką - zmniejszone pod wymagania forum - więc nie wiem czy coś widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 [ref]Domel[/ref], ładnie Ale mi ADBL Clay Sponge nic nie zostawiła na lakierze, często ją płukałem i było wszystko ok. A poślizg miałem zapewniony dzięki Gyeon Q2M ClayLube rozcieczonym 1:10 z wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobbjack Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Mi klocki textar strasznie brudzą felgi Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Każdy producent robi klocki pod swoje tarcze więc najlepiej brać tego samego producenta. tylko że każdy producent ma kilka modeli klocków i tarcz w tym samym rozmiarze i każdy zapewne w innej twardości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bTk^ Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 [ref]wobbjack[/ref], Dokładnie textary strasznie pylą ojciec miał wcześniej zamontowane textary i pyliły nie miłosiernie, zmieniliśmy na ATE zwykłe i pyłu jest o wiele mniej Ja do swojej postanowiłem założyć ceramikę ze względu na mniejsze pylenie, a praktycznie jego brak [ref]piotr@sta[/ref], Co do ATE i Textar, co raz więcej jest podróbek, nawet na głównej stronie ATE było napisane, żeby uważać na podróbki, których jest sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Mam Textary z przodu i nie zauważyłem większego pylenia w porównaniu do poprzednich klocków Boscha. Powiedziałbym nawet, że jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Też uważam, że Textary pylą bardziej od ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Ja po miesiącu nalozylem ponownie KoG, o dziwo przez ten czas i po przebiegu 1200 km nie umarł nawet na dołach. Do tego wnęki drzwi wypiescilem QD, na oponki Gyeon i wystarczy. Jutro wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 polerki i uncr ciąg dalszy Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Dzis odszczurzalem 500tke... niebawem relacja na forum tu efekt koncowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 U mnie ostatnio wleciały nowe tarcze i klocki Textar oraz wymiana płynu hamulcowego na ATE SL6 na przód do Citroena. Nawiązując do dywagacji między klockami ATE czy Textar to jest mój kolejny zestaw zakładany do swojego samochodu. Drugi samochód jest ubrany w Textar na obu osiach i jestem z tego zestawu zadowolony dlatego zdecydowałem się go ponownie wykorzystać. Co do ATE to jest jakaś prawda że się ich jakość pogorszyła, bądź jest zbyt dużo podróbek co psuje opinię tej marce. Prawda jest jedna że ile jest osób tyle będzie opinii. Cały zestaw. Zdjęcie starych tarcz. Piasta po oczyszczeniu - gotowa na przyjęcie nowych tarcz. Już założona nowa tarcza. Tak prezentuje się całość na gotowo z prawej strony. Lewa strona. Całość prac zajeła mi około 4 godzin z czyszczeniem i wymianą płynu hamulcowego. Niestety nie mam zdjęć z wymiany - czas gonił Do oczyszczenia piasty użyłem Boscha ze szczotką drucianą. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Co do ATE to jest jakaś prawda że się ich jakość pogorszyła, bądź jest zbyt dużo podróbek co psuje opinię tej marce. Prawda jest jedna że ile jest osób tyle będzie opinii. W piątek rozmawiałem z facetem w serwisie Citroena, bo umawiałem się na pełen serwis w C3 i przy okazji zagadnąłem o tarcze i klocki do przodu, bo mam nierówno zużyte i jeszcze je dojadę, a potem wymienię. Teraz mają ofertę, że cały przód i wymiana z gamy Eurorepar jest za 450 zł. Sprzedaje i firmuje to Citroen, ale facet stwierdził, że bez sensu, bo to przecież też jakiś zamiennik. I stwierdził, że ma kumpla co robi w fabryce Brembo w Dąbrowie Górniczej i tam np. klocki do tych popularnych marek dzielone są na różne kategorie z różnie restrykcyjną kontrolą jakości: dla Inter Carsu i innych hurtowni idą praktycznie bez kontroli, do ASO - z kontrolą, natomiast jak chodzi o marki typu Maserati, to potrafią całą partię wycofać znajdując wadę w jednym. Także czasem nie bez powodu różni się jakość i ceny w różnych punktach, a tym samym opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 One step i UNC-R 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 [ref]Dante05[/ref], czym robiłeś One Step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Trochę wolnego + ładna pogoda, więc podziałałem... mycie detailingowe, dekontaminacja, deironizacja, glinkowanie, CarPro Essence, Fusso Coat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 [ref]kempus[/ref], różne kombinacje. Pady Royal (one step, medium, cut biały) Pasty: Sholl S17+, Menzerna 2500, Sonax CutMax, EX 04-06. Finalnie najlepiej podeszło pad one step plus Sonax ex 04-06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
397 Opublikowano 1 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Dante05 mówisz o padzie royala one step ? Nie dzisiaj a wczoraj umyty, na lakierze tygodniowy reload od Carpro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi