Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

Jest git. Nałożyłem UNCR na maskę - kolejne panele dzień po dniu.

Ponieważ lakier był robiony na tip top w wakacje stwierdziłem, że zrobię sobię tylko finish Sonax ProfiLine Perfect Finish i będzie cacy.

Zabrałem się do roboty.

Panel pierwszy - lubiany - maska.

Zaczeło sie od tego że użyłem ADBL Clay Sponge i ADBL Lube.

Oj i jakie było moje zdziwienie. Gąbeczka ta zostawiła na maskę ogromne spustoszenie. I to nie zwykłe swirle ale normalne głębokie rysy.

Coś jakby dostawało się pod gąbeczkę i rysowało pierońsko.

Dlatego na tym lakierze podziękuję i użyję tradycyjnej elastycznej glinki w następnych sekcjach.

 

Po tych spustoszeniach trzeba było zrobił pełną korektę.

Koch Heavy Cut - pomarańczowa DM - rotacja

Sonax ProfiLine Perfect Finish - żółta DM - DA

 

Jak już było cacy to wymywanie i odtłuszczanie ADBL Wipe Out i Gyeon Prep.

 

Aplikacja wprost na aplikator Car-Pro (proces wedle

Docieranie MF Car-Pro

Finish docierania dzięki - latarka LedLenser 7.2 - zółty halogen - biały led stacjonarny - MF Flexipads zielona bez krawędziowa.

 

Dzieki Ledlenserowi byłem w stanie zauważyć wszystkie "haze'iki" i wyszło jak ta lala.

 

Fotki robione latarką - zmniejszone pod wymagania forum - więc nie wiem czy coś widać

 

2017-04-27_21.25.38.jpg

2017-04-27_22.03.18.jpg

2017-04-27_22.03.24.jpg

2017-04-27_22.06.03.jpg

2017-04-27_22.06.30.jpg

2017-04-27_22.06.55.jpg

2017-04-27_22.07.21.jpg

2017-04-27_22.45.15.jpg

2017-04-27_22.45.47.jpg

2017-04-27_22.45.52.jpg

2017-04-27_22.46.02.jpg

2017-04-27_22.47.00.jpg

2017-04-27_22.50.19.jpg

2017-04-27_22.50.32.jpg

2017-04-27_22.50.36.jpg

2017-04-27_22.51.13.jpg

2017-04-27_22.51.25.jpg

2017-04-27_23.07.02.jpg

2017-04-27_23.07.18.jpg

2017-04-27_23.09.46.jpg

2017-04-27_23.09.51.jpg

2017-04-27_23.10.08.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]wobbjack[/ref], Dokładnie textary strasznie pylą ojciec miał wcześniej zamontowane textary i pyliły nie miłosiernie, zmieniliśmy na ATE zwykłe i pyłu jest o wiele mniej ;) Ja do swojej postanowiłem założyć ceramikę ze względu na mniejsze pylenie, a praktycznie jego brak :D

 

[ref]piotr@sta[/ref], Co do ATE i Textar, co raz więcej jest podróbek, nawet na głównej stronie ATE było napisane, żeby uważać na podróbki, których jest sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ostatnio wleciały nowe tarcze i klocki Textar oraz wymiana płynu hamulcowego na ATE SL6 na przód do Citroena. Nawiązując do dywagacji między klockami ATE czy Textar to jest mój kolejny zestaw zakładany do swojego samochodu. Drugi samochód jest ubrany :D w Textar na obu osiach i jestem z tego zestawu zadowolony dlatego zdecydowałem się go ponownie wykorzystać. Co do ATE to jest jakaś prawda że się ich jakość pogorszyła, bądź jest zbyt dużo podróbek co psuje opinię tej marce. Prawda jest jedna że ile jest osób tyle będzie opinii.

Cały zestaw.

 

IMG_20170427_100303.jpg

 

Zdjęcie starych tarcz.

 

IMG_20170427_100839.jpg

 

Piasta po oczyszczeniu - gotowa na przyjęcie nowych tarcz.

 

IMG_20170427_105240.jpg

 

Już założona nowa tarcza.

 

IMG_20170427_105747.jpg

 

Tak prezentuje się całość na gotowo z prawej strony.

 

IMG_20170427_123241.jpg

 

Lewa strona.

 

IMG_20170427_150642.jpg

 

Całość prac zajeła mi około 4 godzin z czyszczeniem i wymianą płynu hamulcowego. Niestety nie mam zdjęć z wymiany - czas gonił :D

Do oczyszczenia piasty użyłem Boscha ze szczotką drucianą.

 

Pozdrawiam :ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ATE to jest jakaś prawda że się ich jakość pogorszyła, bądź jest zbyt dużo podróbek co psuje opinię tej marce. Prawda jest jedna że ile jest osób tyle będzie opinii.

W piątek rozmawiałem z facetem w serwisie Citroena, bo umawiałem się na pełen serwis w C3 i przy okazji zagadnąłem o tarcze i klocki do przodu, bo mam nierówno zużyte i jeszcze je dojadę, a potem wymienię. Teraz mają ofertę, że cały przód i wymiana z gamy Eurorepar jest za 450 zł. Sprzedaje i firmuje to Citroen, ale facet stwierdził, że bez sensu, bo to przecież też jakiś zamiennik. I stwierdził, że ma kumpla co robi w fabryce Brembo w Dąbrowie Górniczej i tam np. klocki do tych popularnych marek dzielone są na różne kategorie z różnie restrykcyjną kontrolą jakości: dla Inter Carsu i innych hurtowni idą praktycznie bez kontroli, do ASO - z kontrolą, natomiast jak chodzi o marki typu Maserati, to potrafią całą partię wycofać znajdując wadę w jednym. Także czasem nie bez powodu różni się jakość i ceny w różnych punktach, a tym samym opinie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.