Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Mniej więcej tak to wyglądało po wymuszonym przez wypadek 5 letnim postoju :D :

DSC07448.jpg

DSC07447.jpg

 

Rozbiórka:

kubosz1.jpg

Kubasz2.jpg

 

Składanie:

Kubasz3.jpg

Kubasz4.jpg

 

Generalnie nie kończąca się opowieść,ale na własne życzenie.. :lol:

Na pocieszenie powiem tylko,że znów się delikatnie sączy,strasznie cięzko jest to uszczelnić.Za jakies 2 miesiące auto wraca na ponowną zabawę.

Pomyśl sobie,że nie mam uszczelnionych jeszcze misek olejowych :kox: Chociaż z nich prawie wcale nie cieknie,ale też trzeba to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

691134 Generalnie nie kończąca się opowieść,ale na własne życzenie.. :lol:

Na pocieszenie powiem tylko,że znów się delikatnie sączy,strasznie cięzko jest to uszczelnić.Za jakies 2 miesiące auto wraca na ponowną zabawę.

Pomyśl sobie,że nie mam uszczelnionych jeszcze misek olejowych :kox: Chociaż z nich prawie wcale nie cieknie,ale też trzeba to zrobić.

 

Świetny Mesio :good: Tylko się nie zniechęcaj. Mnie także czeka wyrzucanie silnika i uszczelnienia misek i wału z tyłu ;) Ale to już w lato brat ma garaż z podnośnikiem

 

No dokładnie taka jest zabawa ze starociami. Są tacy co to poprostu lubią ten dreszczyk emocji, czy to już teraz czy jeszcze nie :D

 

Chciałem wymienić tarcze i klocki z tyłu bo już ledwo zipią, lewa strona zdjąłem aby zobaczyć no i jest gitara.

Zatem przystąpiłem do dzieła od strony prawej a tam zonk. Zacisk do wymiany. :D

Ale biorę to na klatę, bo dłubać lubię poprostu. Poza tym moje roczne przebiegi teraz, jak nie jeżdżę autem do pracy, są żałosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej już się nie zniechęcę-Wymieniam po kolei wszystko na nowe,inaczej się nie da.

W aucie 15-20 letnim i starszym wszystko jest już tak naprawdę do wymiany.Jak inwestować w takie auta to tylko w topowe wersje bo ma to jakiś sens w moim odczuciu.Tymbardziej,że S-klasa czy 7er to produkcja na masową skalę.

 

Strach myśleć z jaką furą wyskoczysz za jakiś czas...A6 C5 to chyba tylko cisza przed burzą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good:

W zamyśle to opłacalne jest tylko jeśli ktoś wykonuje pracę samemu.

 

Nie wiem czy sie moge zgodzić. Wszystko to wymieniają maniacy właśnie ;) ekhm.... Powoli się z tego leczę.

Inwestuję ile muszę. To też nie jest problemem w sumie wyłożyć parę dineros na jakieś teile ;) tylko wchodzimy w terytorium pryncypium "diminishing returns" = fajnie jest coś pokręcić kluczami ale jeszcze fajniej coś pojeździć ;)

 

Obecne audi to C4 a nie C5 :)

 

Kolejne nie wiem co będzie, kiedyś za 50 000PLN było butelkowe zielone E32 w longu m60b44 o ile dobrze pamiętam 94 rocznik i minęło 3 lata więcej takie się nie pojawiło.

A8D2 mogłoby być ale musiałoby być rzeczywiście coś bardzo smakowitego.

 

DSCN9971_800_x_600_zps9dl0kbsb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to C4,czyli jeszcze większa egzotyka tam u Ciebie.

No ja w pewnym sensie jestem zmuszony do kupowania wszystkiego.Samochód w momencie zakupu nie był rodzynkiem,miałem co do niego inne zamiary.Teraz to będzie tylko samochód weekendowy i raczej prędko się z nim nie rozstanę,oczywiście jak już będzie skończony.To jest co innego niż auto na codzień więc Twoje działania jest całkowicie słuszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie nie

A4 zostało wyeliminowane, w jego miejsce kupiliśmy A6Q z 1996.

fajny klasyk, ale przy odsprzedaży a4 to chyba straciłeś procentowo i wartościowo najwięcej ile się da? Jak obserwuje używane a4b8 to taką skonfigurowaną za 200 koła można po 4 latach kupić za około 1/4 wartości (z przebiegiem flotowym lekko powyżej 200 tys.km). Sam się zastanawiam, czy swojej nie odkupić z firmy, bo na razie bezawaryjne, chociaż możliwe że po 200 tys.km zacznie się sypać (a serwis audi tani nie jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sergiej7 pewnie ze straciłem, jeszcze w ogóle nie spotkała mnie sytuacja żebym zarobił na samochodzie w końcu się go użytkuje. :kox

Utrata wartości kosmiczna. Nieco ponad 1/3 w 3 lata.

A przebieg 47 000. I wypas fura z B&O i panoramą.

Powyżej 200 000 nigdy bym nie kupił tego modelu samochodu. To jeszcze jako tako jeździ po takim przebiegu??

 

Niech wymienie zacisk będzie okazja zapoznać się dokładniej z podwoziem

 

Impex egzotyczny ale mniej zardzewiały od C5.

Co do rodzynkow to hehe ten tez nim nie jest, ale na codzien działa i w końcu nie dygam na parkingu, to inni dygają:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji oddania Ravki do lakiernika trochę przy niej podziałałem :) niestety nie robiłem praktycznie żadnych zdjęć w trakcie więc relacji nie sklecę :(

Stan samochodu rozkręconego przed oddaniem do lakiernika: zderzak przedni porysowany, tylni był pęknięty więc dokupiłem używany nie uszkodzony, no i próg rdzewiejący po nie właściwej naprawie szkody parkingowej w ASO. Lakiernik pomalował i naprawił te elementy i dodatkowo zabezpieczył antykorozyjnie nadkola i podwozie.

80-img_2733_b186bdb714e541b59c7b165e355daa9bc7f852c4.jpg

 

80-img_2734_619a54f7acb9bdb8651a8edfcc53010edd2e21c9.jpg

 

 

80-img_2736_89cc96a0bc7149ea6f487cb794239f7e2929e9db.jpg

 

80-img_2738_6d76f06f3f0cbff972e8cdb251d3c54a9f51065f.jpg

 

80-img_2739_c7f44d4df444fb6cd15c689b0326ed4a092525c2.jpg

 

80-img_2740_fd0307bd799dd37b454841b9fe9bc8f12fa71f1f.jpg

 

80-img_2741_44bc1574423b8e9c6bfbd975b7e1ce2fb261558f.jpg

 

80-img_2742_b622dd2ece3e30f162b114073e42e10595f6af5d.jpg

 

80-img_2743_cb9023acc4de791f5a4a5b78ab23fa19918e0dd8.jpg

 

Auto było rozebrane więc dokładnie wyczyściłem i położyłem Trima na plastikowe nadkola i inne zdemontowane elementy. Lampy przednie wypolerowałem i dodatkowo rozkleiłem i wymyłem w środku co naprawdę dużo dało ich wyglądowi. Pozostałe lampy wypolerowałem. Śrubki odrdzewiłem i pomalowałem.

80-img_2800_d1223be2eca37120ba192681611a9ef1ddb65eb6.jpg

 

Po powrocie od lakiernika zrobiłem kilku etapową korektę lakieru zaczynając od FG400 i kończąc na antihologramie. Szybę przednią i tylna potraktowałem tlenkiem ceru. Na koniec na lakier poszedł MOHS na plastiki TRIM a na szyby VIEW. Efekty końcowe przy tak mało efektownym lakierze nie powalają ale samochód mega odżył :mrgreen:

80-dsc_4098_bfcf500f4e07732383cbfd6b84bba72622042562.jpg

 

80-dsc_4099_53619071892c9862590c389cdeefd558ec5d0b8b.jpg

 

80-dsc_4100_1e1e9ed0834b75dc30a7e8d6a85a6c3bf89402aa.jpg

 

80-dsc_4101_1eac3fc01091adc4a51641f49ef7e2c04546ca3f.jpg

 

80-dsc_4102_d917daee78cc565bb928640faefdfb61e12c9898.jpg

 

80-dsc_4104_2299473ab7bff3e96d31ce842b9f69541e006758.jpg

 

80-dsc_4105_ad817048218d66c86dd609811abdc05110c8980b.jpg

 

80-dsc_4111_083a8b78f620e3994806aad3913d0330605c3fc8.jpg

 

80-dsc_4118_8a64d458c169b9e2b52a15122fecb25c90665180.jpg

 

80-dsc_4126_bb5d9033839f472c264faa60b3538178fc6fb3cd.jpg

 

80-dsc_4129_4eb1d375dc20140816040eba68123503cfe78011.jpg

 

80-dsc_4093_90199df3f2cf0ebb5debbbdac4ee85b4b885869d.jpg

 

80-dsc_4094_aa9905134b3893596bc81a7c5c5f5a71a6e0cff5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis olejowy, wymiana klocków z przodu i płukanie całego układu plus nowy płyn hamulcowy i nowy płyn w układzie sprzęgła...

Dodatkowo zaciski rozebrane i nasmarowane wszystko co się da :)

 

 

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkurzyłem, przeprałem dywaniki, wyczyściłem i nadresingowałem plastiki i rozpyliłem strippera. Do pełni szczęścia brakuje czyszczenia skór ale to już przy plusowych temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.