Gozdziu23 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Hejka ,sorry ża pytanie może denerwujące ale czytam tutaj forum i juz mam mętlik w głowie . Będę robił jutro one step Menzerną 3w1 na Pomarańczowym Flexipads ,ile powinienem przejazdów zrobić ? Ile powinno mi to zająć (vw polo) 4-6H ? Wiktor, mogłeś zapytać masz nie daleko oszczędzili by ci krytyki , tylko nie wymywaj tej 3w1 bo szkoda jej właściwości
mbieniek Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Nic złego nie miałem na myśli Poprostu wymsknęło mi się. Pytanie odnośnie alarmu w samochodzie dokładanego, nie fabrycznego. Może 10 letniego. W słupku zamontowano diodę - świeci na czerwono. Czy to jest jakaś dioda typu czujnik czegokolwiek? Dioda mruga jak się otwiera/zamyka auto z pilota. Samochód ma immobiliser i nie chciałbym wyciąc diody tylko po to żeby później nie odpalić auta? Mogę wyciąc bo to tylko dummy czy nie ruszać?
hadam Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Co myslicie o usuwaniu fabrycznej morki (skorki pomaranczy) warte swieczki? Mam lekka morke a lakier okolo 80 mikronow japonski, probowac czy nie ryzykowac?
Arkeolowy Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Co myslicie o usuwaniu fabrycznej morki (skorki pomaranczy) warte swieczki? Mam lekka morke a lakier okolo 80 mikronow japonski, probowac czy nie ryzykowac? Moim zdaniem nie warto, lepiej to zrobic jak juz lakier bedzie zaniedbany. 80 mikronow, japoniec wiec lakier mega delikatny i duzo go nie ma, wiec tylko oslabisz to miejsce
hadam Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tez myslalem wlasnie w ten sposob ale jednak kusilo Dzieki za szybka odpowiedz
Maciej WTN Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 obecnie zastanawiam się na wyborem pasty polish, bo kończy mi się Menzerna 2500. Zostac przy niej czy może wziąć IP 2100 albo coś z Kocha, Scholla, Sonaxa? I drugi temat odnośnie Tar & Glue Removera, kończy mi się Prickbort i zastanawiam się czy zamienić na ADBL albo Nielsena?
Szymi022 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Pasty sonaxa to bardzo dobry wybor sa na bazie wody nie zasychaja nie pyla fajnie sie nimi pracuje polecam w zamian za menzerne 2500 fs05-04
Gozdziu23 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Nielsen do prickborta jest mega słaby ,a adbl nie używałem
Tomas-sg Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 mało detailing owo ale pytanko o sprawy mechaniczne błędy p0638 p0639 błąd siłownika przepustnicy ( pali się kontrolka tez ) oznaczać to może ze konkretnie przepustnica nawalila? czy np. przepływomierz ?
pawelpp Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Przepływomierz ma swoje połączenie elektryczne i swój błąd P0101 wiec szukaj przyczyny w przepustnicy. A tak na marginesie...nie macie jakiegoś swojego forum Dodge"owego ? Tam pewnie ludzie znają wszystkie słabe strony i rozwiązania. Zaglądałes czy nie jest zasyfiona ? Sa spraye do czyszczenia przepustnic. Od tego trzeba by zacząć.
Tomas-sg Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Przepływomierz ma swoje połączenie elektryczne i swój błąd P0101 wiec szukaj przyczyny w przepustnicy. A tak na marginesie...nie macie jakiegoś swojego forum Dodge"owego ? Tam pewnie ludzie znają wszystkie słabe strony i rozwiązania. Zaglądałes czy nie jest zasyfiona ? Sa spraye do czyszczenia przepustnic. Od tego trzeba by zacząć. Fora są ale pytanie raczej ogólne. Każdego modelu to dotyczy. wyczytałem tez że dość popularny problem z przepustnicami. Chciałem mieć po prostu pewność bo teraz mechanicy na urlopach
pawelpp Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Pytanie ogólne ale konkretne auta mają swoje dolegliwości. Nie chcę cię straszyć ale jest tez gorsza opcja z którą kiedyś się spotkałem...błąd przepustnicy a problem był w sterowniku/komputerze silnika. Jak się trochę znasz to może spróbuj od wyczyszczenia a później do mechaniorów. Po angielsku doczytasz ? https://www.obd-codes.com/p0638
Tomas-sg Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Po angielsku bez problemu. Kasowalem błędy przez bluetooth. Problem wracał. Póki nie wyczyscilem przepustnicy było dobrze. Wyjalem ja wyczyscilem włożyłem na miejsce i silnik pracuje jak na 3 cylindrach ( chodzi jak traktor) błąd wraca wiec sam nie wiem. Problem w tym ze tez po angielsku mechanicy nie są w stanie mi wytłumaczyc (mieszkam w Finlandii)
Arkeolowy Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jakie polecacie szmatki do wycierania past/wycierania QW/QD, Mr gray od ADBL'a odpada, bo już mam
Prox Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 A ja mam pytanie teoretyczne - co "tradycyjnie" rozumie sie jako twardy wosk i jaka jest alternatywa (miekki wosk?). Tradycyjnie znaczy dla osob nie zainteresowanych detalingiem. Bo slysze to pojecie i sie zastanawiam jak sie do tego odnosic
KUBAS_95 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 Witam Wszystkich. Mam problem po użyciu APC Meguair's (buteleczka 750 z rozpylaczem). Latem chcąc wyczyścić deskę poleciało na szybę trochę APC, nie zmyłem od razu i niestety poszlo na gorącą szybę, w skutek czego powstały plamy. Częściowo się zmyło, ale zostały okrągłe plamy, których niczym nie mogę zmyć, żadne pasty żadne alkohole nie pomagały. Czy jest jakaś metoda na usunięcie takich plam? Dodam, że plamy są od wewnątrz auta. Pojazd to Fiat Punto rok 2014. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
typ2006 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 685896 co "tradycyjnie" rozumie sie jako twardy wosk Twarde woski to te o zbitej/kremowej konsystencji w puszkach, bądź mleczka/pasty w butelkach. Alternatywa to wszelkiej maści spray waxy, woski na mokro, QD z dodatkami wosku (QD1, MD, ... ?), itp.
dominooo.o Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2016 Witam Lepiej użyć auto finesse tripple czy cleaner( ValetPro Achilles lub shiny garage paint) pod Finish hi temp? Zależy mi na fajnym lustrze, więc skłaniam się ku aio ale nie ukrywam, że fajnie by było jakby ze 2 miesiące chociaż posiedziało.
rapmen93 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Witam dziś chciałem usunąć plamę na fotelu użyłem pianki z autolandu i niby wyschło ale został tak jakby mokry ślad po niej. Powierzchnie przygotowałem jak trzeba odkurzylem potem piankę wypracowalem szczotka i potem znowu odkurzylem. Co zrobić? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Freddy Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Takimi specyfikami plam nie usuniesz punktowo jak już robisz musisz zrobić sekcję fotela od szwu do szwu ewentualnie apc na fibre i bonetujesz jak sufit możesz punktowo apc nie zostawi po sobie osadu jak owe pianki Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
rapmen93 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Czyli teraz mogę na sekcje fotela użyć APC? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Freddy Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Możesz ale bonetując może nie zejść ten kontur tej plamy ewentualnie jeśli masz odkurzacz na mokro możesz spryskać sekcję apc ale zrosić nie moczyć przeszczotkowac i odkurzyć na koniec przetrzyj czystą suchą fibrą Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
rapmen93 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Co to jest bonetowanie? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Freddy Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 No już bez przesady wujek google albo forum wykaż trochę chęci i poszukaj a nie wszystko na talerzu Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
rapmen93 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Nie mam odkurzacza ale zrosilem delikatnie fotel APC dosłownie mgiełkę wypracowalem szczotka i wytarlem suchą fibra. APC 1:10 i po odkurzanie zwykłym odkurzaczem jak ręka odjął przynajmniej narazie zobaczymy czy potem nie wyjdzie Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi