Filon Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Takie pytanie, bo nie mogę nigdzie znaleźć... Próbował ktoś skorzystać z ADBL Tire Dressing na zewnętrznych plastikach? Jeśli tak, to z jakim skutkiem?
126tomek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Tire Dressing jest do gumy kolego więc wg.mnie średnio nadaje się na plastiki.
Tommy Lee Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Niekoniecznie, bardzo dużo dressingów do opon można stosować na plastikach zewnętrznych i odwrotnie. Ostatnio używałem tak Koch Chemie Plast Star, TuningKingz Tire Dressing czy GS Black Mamba.
126tomek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Niekoniecznie, bardzo dużo dressingów do opon można stosować na plastikach zewnętrznych i odwrotnie. Ostatnio używałem tak Koch Chemie Plast Star, TuningKingz Tire Dressing czy GS Black Mamba. Zgadza się kolego, lecz większość dressingów do gumy daje bardziej świecące wykończenie. Zalezy też jaką strukturę ma plastik na który chcemy położyć dany dressing oraz efekt jaki chcemy osiągnąć.
ppeettrryykk Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Jakie miejsca podczas polerowania są podatne na przypalenia lakieru? Czy taki rant na drzwiach stanowi jakies "zagrozenie" czy tez nie trzeba sie z nim obchodzic ze szczegolna ostroznoscia? a moze lepiej go okleic waska tasma i nie ruszac w ogole?
Freddy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Ranty są podatne na przecięcia dlatego należy na nie uważać dla bezpieczeństwa możesz okleić Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
karambol Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Wszystko zależy od tego jakiej marki auto polerujesz, producenci stosują różnej jakości lakiery i różnie sie zachowuj. Jeżeli auto jest po naprawie lakierniczej to tez bedzie inaczej w tym miejscu. Natomiast oczywista rzeczą jest że takie miejsca jak kanty, różne zygi czy tam elementy plastikowe należy zachować szczególna ostrożność
ppeettrryykk Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Dzięki Myślicie, że na lakierze twardym (BMW) i polerka orbitalna z niższej półki (ok.500zł) jest się w stanie uzyskać jako taki efekt? Czy lepiej skłaniać się ku rotacji? Póki co wybór padł na polerkę K2
Freddy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zależy co rozumiesz przez jako taki efekt? Chcesz uzyskać połysk czy usunąć w jak największym stopniu defekty i czy to ma być one step czy etapowa. Jeśli nie mialeś w ręku maszyny to chyba lepiej DA Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
rumun1990 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zauważyłem dziś masę takich nalotów na masce i bagażniku... co to jest i jak się tego pozbyć ?
Freddy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 A w ogóle próbowałeś w jakikolwiek sposób się tego pozbyć?? Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Piszesz o tych rysach , czy tym "żółtym czymś" ?
dominiczek9518 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Wiem, że zdjęcie to jedno, ale może ktoś jest w stanie określić na ile mogą być głębokie te ryski? Jak dotąd próbowałem to wyciąć FG400 i białym Flexim, ale bez rezultatu. Domyślam się, że to pamiątka po magnesie od anteny znajomego (podobna jak do CB). Chodzi mi po głowie ruszenie tego papierkiem 2500 a jeśli nie pomoże to może 2000. Jakieś rady?
rumun1990 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Piszesz o tych rysach , czy tym "żółtym czymś" ? o tym rdzawym..
Freddy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Głębokie rysy ciężko jest wyciąć samą pastą tylko je zaokrągla ale nadal są widoczne. Papierem wytniesz na koreczku krzyżowe ruchy tylko jest sens dla jednej rysy czy tak Cię gryzie w oczy? Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
dominiczek9518 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Głębokie rysy ciężko jest wyciąć samą pastą tylko je zaokrągla ale nadal są widoczne. Papierem wytniesz na koreczku krzyżowe ruchy tylko jest sens dla jednej rysy czy tak Cię gryzie w oczy? Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka Każda rysa na lakierze gryzie w oczy Teoretycznie jest to na dachu więc mniej widoczne, ale w sumie jeśli miałbym za dużo tym papierem ściągnąć to może warto odpuścić.
towar Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Czesc wszystkim, czym polerujecie szybkę zegarów? Myslalem o fibrze + pasta polish + finish ?
pablogda Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 czym usunąć plamę z tapicerki po niebieskim powerade ?
airbites Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Pytanie jaka trwałość ? Chyba niska...niż zwykłe do plastyków...
W1Michal Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 jaką prawidłową konsystencje powinien mieć SRP ? gęsty jak UDS czy wodnisty ?
booohal Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Wszystkie SRP jakie miałem były mniej więcej podobne do UDS. Może UDS delikatnie gęstszy.
W1Michal Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 kolega z forum przysłal mi resztke w butelce zastępczej na próbe i jest rzadki jak woda. Po nałozeniu nie dało sie go spolerować, zasechł na amen, musiałem wody uzywać
booohal Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Może nie wymieszał i wlał Ci to co oddziela się na górze... Dodane po 23 sekundach: Bo SRP rozwarstwia się po czasie.
///MPower Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 jaką prawidłową konsystencje powinien mieć SRP ? gęsty jak UDS czy wodnisty ? W1Michal właśnie widziałem Twój temat w dziale Kupię i już miałem Ci pisać że mam końcówkę SRP, ale właśnie u mnie po wymieszaniu zrobił się rzadki, a z tego co pamiętam powinien być gęsty coś jak krem. Nie wiem czym to jest spowodowane.
Rekomendowane odpowiedzi