Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pomocy :(

Na aucie mam 3 plamy niewiadomego pochodzenia.

Traktowałem je już Tar&glue, apc, ipa, szamponami, aktywną pianą, glinką i nic...

2 z nich są na masce i strasznie je widać nawet z daleka, szlag mnie trafia i nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić.

Oto fotki tego gówna:

73ca138b42612b7fgen.jpg

bc5438393552b6abgen.jpg

 

Może wrzątek? :D Wygląda to z bliska jak wosk taki ze świeczki, jest twarde jak kamień i glinka się zwyczajnie po tym ślizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie w temacie KA. ale warto spytać.

Wybudowałem kanał w garażu i teraz chciałbym go przykryć deską. Potrzebuje deski 25x100 grubość 5cm. Mam do kupienia sosnowe za 180zł lub dębowe za 300-350zł warto dołożyć do dębu czy sosna wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Rocca. Jeśli powyższe metody tj. chemia i temperatura nie pomogą to pozostaje zabawa z papierkami ściernymi. Podpowiem pewien sposób którym usuwałem zacieki na lakierze, szpachlujesz szpachlą poliestrową typu Finisz na równo zaciek lub w twoim przypadku to co jest przyklejone do lakieru z lekkim zapasem wkoło. Tworzy się w ten sposób maska dla dobrego lakieru wkoło naszego "problemu" żeby nie przetrzeć lakieru bezbarwnego. Następnie papierkami wodnymi na klocku (można zacząć gradacją 800) ścieramy szpachel (obficie spryskując szlifowane miejsce wodą) razem z "problemem" aż dojdziemy na równo do bezbarwnego. Sposób wymaga cierpliwości, czasu i troszkę wprawy, ale działa. Najlepiej użyć szpachlówki wykończeniowej, żeby się w miarę łatwo się szlifowała, po zeszlifowaniu szpachli kontrola i ewentualnie powtórka. Dalej nie obejdzie się bez przejścia papierkami na wyższe gradacje tj.1000,1500,2000,3000 plus praca pastami polerskimi. Nie przesadź z grubością szpachli, ma być minimalnie, lepiej powtórzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, w czerwcu odebrałem nowy samochód (A klasa - lakier czarny metalizowany), czytam od jakiegoś czasu forum i przeglądam strony partnerów i zastanawiam się nad położeniem powłoki ceramicznej (troche za jak i przeciw) vs nauczenie sie detailingu i samemu dbanie o auto w postaci preparatów i wosków, co nie zmienia faktu ze po nałożeniu powłoki nie będe dbał o samochód. Auto jest garażowane w pracy jak i w domu. Pomógłby ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, w czerwcu odebrałem nowy samochód (A klasa - lakier czarny metalizowany), czytam od jakiegoś czasu forum i przeglądam strony partnerów i zastanawiam się nad położeniem powłoki ceramicznej (troche za jak i przeciw) vs nauczenie sie detailingu i samemu dbanie o auto w postaci preparatów i wosków, co nie zmienia faktu ze po nałożeniu powłoki nie będe dbał o samochód. Auto jest garażowane w pracy jak i w domu. Pomógłby ktoś?

 

 

jeżeli nauczysz się i zrobisz/będziesz dbał sam - to będzie więcej satysfakcji, jeżeli oddasz do firmy to będziesz miał więcej czasu. teraz zastanów się i odpowiedz sobie na jedno bardzo ważne pytanie: co jest dla Ciebie ważniejsze ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, w czerwcu odebrałem nowy samochód (A klasa - lakier czarny metalizowany), czytam od jakiegoś czasu forum i przeglądam strony partnerów i zastanawiam się nad położeniem powłoki ceramicznej (troche za jak i przeciw) vs nauczenie sie detailingu i samemu dbanie o auto w postaci preparatów i wosków, co nie zmienia faktu ze po nałożeniu powłoki nie będe dbał o samochód. Auto jest garażowane w pracy jak i w domu. Pomógłby ktoś?

Okej, spróbuję rozwiązać dylemat:

 

Nałożenie powłoki zleć w studiu detailingu, a późniejsze, mniej skomplikowane prace wykonuj sobie sam, sprawdzając na bieżąco, czy złapiesz bakcyla. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opatentowal moze ktos jakas butelczyne min 2l pasujaca pod glorie fm10? Litrowa ledwo starcza mi na golfa a co dopiero na mondka. Pasuje ktoras od jakichs kwazarow czy czegokolwiek?

podbijam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buteleczki z atomizerem do rozcienczania produktów od Shiny Garage, warto wydać 8 zlociszy?

 

Mam dwie, dobrze się komponują do reszty na regale :) jeśli chodzi o jakość to niczym nie odbiegają od tych w których są pełnowartościowe produkty. Czy warto? Myślę, że warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie daleki jestem od zadawania pytań na forach, ale czasami trzeba. Szukałem odpowiedzi przez 1h i się poddaje.

Mam problem z plamami na samochodzie, wygląda to jak zaschnięta żywica, soki drzew itp. Jest to bardzo twarde i nie chce zejść środkami typu: APC, Vampire czy Tar&Glue, paznokciem też się nie poddaje.

Załączam kilka poglądowych fotek i pytanie czym chemicznym można z tym powalczyć, czy może robić korektę i zejdzie pod pastą np. 2500 ?

Zdjęcia:

9529b0fb3860308cmed.jpg

e5703d276ec1aa41med.jpg

81755dbdbef1fb6fmed.jpg

6bc9719e39012dc9med.jpg

a7787ec09f6d12b7med.jpg

 

Proszę nie zwracać uwagi na ślady dookoła bo to tar&glue który później spłukałem na bezdotyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.