kamilkok Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Tak. W wszystkich kołach równe ciśnienie
chris18404 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 jaki preparat na szyby wewnątrz samochodu, często parują mi szyby i marznie w środku, co polecacie?
booohal Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Bez pełnej geo to wróżenie z fusów.
kamilkok Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 A po wymianie sprężyn mogła się popsuć geometria? Zmieniałem na pro kit i założyłem wtedy 18-nastki i zaczęło delikatnie ściągać ale myślałem przez koła
qob Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Po każdej zabawie w zawieszeniu robię geometrię. Bez tego ani rusz. Podjedź, ustawia, to nie są kwoty z kosmosu.
booohal Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 po wymianie sprężyn Na wielowahaczu robią się kąty zawsze. Osiem dyszek za geo, a będziesz wiedział co i jak.
kamilkok Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 To jutro jadę na geometrie. Dzięki!
Manios Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 kamilkok, do tego wszystkiego co napisali wyżej koledzy sprawdź jeszcze czy bieżnik opony jest równomiernie zużyty, mam tu na myśli czy przez złe kąty nie podjadło z jednej strony bieżnika. To też finalnie może mieć wpływ na ściąganie. Ogólnie może być taka sytuacja że suma wszystkich drobnych problemów takich jak np.bieżnik i sposób jego zużycia, zbieżność oraz inne kąty geometrii, częściowo zużyte elementy zawieszenia, połączone w całość dają efekt ściągania auta w jedną stronę.
Moderator krd Opublikowano 23 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 jaki preparat na szyby wewnątrz samochodu, często parują mi szyby i marznie w środku, co polecacie? Polecałbym sprawdzenie filtra kabinowego i drożności nawiewów. Przy ich normalnej sprawności problem parowania bardzo rzadko występuje. A po wymianie sprężyn mogła się popsuć geometria? Zmieniałem na pro kit i założyłem wtedy 18-nastki i zaczęło delikatnie ściągać ale myślałem przez koła U mnie po wymianie sprężyn geometria nie zmieniła się. Nie było co poprawiać.
Borek Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Przy takim zawieszeniu jak w Fabii, gdzie kąty pochylenia przednich kół nie są regulowane faktycznie może się zdarzyć, że nic się nie popsuje, ale tam gdzie amory są na "fasolkach" zawsze kąty sie rozjadą.
Moderator krd Opublikowano 23 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Borek, jesteś tego pewny? Głowę bym dał, że to też się reguluje. Zawieszenie jest identyczne jak u Ciebie w Leonie...
chris18404 Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 jaki preparat na szyby wewnątrz samochodu, często parują mi szyby i marznie w środku, co polecacie? Polecałbym sprawdzenie filtra kabinowego i drożności nawiewów. Przy ich normalnej sprawności problem parowania bardzo rzadko występuje. A po wymianie sprężyn mogła się popsuć geometria? Zmieniałem na pro kit i założyłem wtedy 18-nastki i zaczęło delikatnie ściągać ale myślałem przez koła U mnie po wymianie sprężyn geometria nie zmieniła się. Nie było co poprawiać. A jak nawiewy sprawdzić? Dodam że jak włączę nawiew na szyby to para znika dość szybko,
bboy3@o2.pl Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Czego używacie do zabezpieczenia aluminiowych elementów typu stopnie boczne, osłony aluminiowe zderzaków? Większość środków to kilka w jednym tzn. czyści, poleruje i zabezpiecza. Np. MOTHERS MAG & ALUMINUM POLISH, chociaż napisane jest, że można ją stosować regularnie. A może coś takiego: 4NANO METAL, CHROME PROTECT Jakieś alternatywy polecacie?
/miodu/ Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 bboy3@o2.pl, Możesz takie elementy zabezpieczyć trwałym sealantem np fk1000p, albo czymś długo dystansowym np powłoka DLUX.
sprytny Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Pytanie: Mercedes i kolor Indium Grey. Jeśli się nie mylę to kod 963. Przygotowuję się do wosku. Cleaner obojętny? Jakiś glaze dopasowany pod wosk? Czy starczy np Meguiars Deep Crystal Polish i Dodo Juice Purple Haze? Cyba, że inny wosk ale ponieważ to są moje początku chce kupić tester.
Piotrek Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Chcesz to robić teraz czy dopiero na wiosnę? Wnioskuje, że na wiosnę po wyborze Purple Haze. Dodo ma swój bardzo dobry cleaner ( Lime Prime ), dostępny również w małym, 100 ml opakowaniu. Takie połączenie będzie dobrym wyborem. Jeżeli ma to być zimowe zabezpieczenie, to raczej nie ten kierunek.
sprytny Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Chcesz to robić teraz czy dopiero na wiosnę?Wnioskuje, że na wiosnę po wyborze Purple Haze. Dodo ma swój bardzo dobry cleaner ( Lime Prime ), dostępny również w małym, 100 ml opakowaniu. Takie połączenie będzie dobrym wyborem. Jeżeli ma to być zimowe zabezpieczenie, to raczej nie ten kierunek. To co polecacie na teraz? nieśmiertelny megs #16 czy zupełnie w coś innego. Cleaner to jedna sprawa dalej pozostaje kwestia politury po cleanerze ( żeby uzyskać weta ) Lime Prime dość drogi. Kompletuję zestaw i całościowo już trochę wyjdzie. Kolor nie jest tu istotny?
Piotrek Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Kolor nie jest istotny. Jest bardzo obszerny temat o wyborze LSP na zimę - viewtopic.php?f=12&t=494&start=675 Jeżeli ma to być maksymalnie budżetowe rozwiązanie to według mnie najlepszym wyborem na zimę będzie FK 1000 HP w testerze za około 20 złotych
haks Opublikowano 24 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2015 Jakie stężenie do deski rozdzielczej APC Koch Green Star?
maciek-drummer Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 Sprawdzi się taka kombinacja Colli 476, a na to jako druga warstwa Nattys Red dla podkręcenia wyglądu?
Misior1993 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 Sprawdzi się taka kombinacja Colli 476, a na to jako druga warstwa Nattys Red dla podkręcenia wyglądu? Smiało, tylko najlepiej by było jakbyś nattys'a kładł na drugi dzien (oczywiście auto przez noc w garażu) Sam na zimę robiłem podobną kanapkę: Amigo->Colli->Vitreo
maciek-drummer Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 Smiało, tylko najlepiej by było jakbyś nattys'a kładł na drugi dzien (oczywiście auto przez noc w garażu) Sam na zimę robiłem podobną kanapkę: Amigo->Colli->Vitreo Zapytałem z ciekawości ponieważ jak na razie mam dwie warstwy 476 położone na zimę, a na wiosnę chyba będę robił tak, że mocny podkład w postaci Colli a na to wosk naturalny.
Misior1993 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 na lato kładz jakiegoś naturala i wspomagaj go jakimś doobrym QD. Będziesz zadowolony
maciek-drummer Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 W lecie kładę Nattys Red na Cherry Glaze, a QD mam Finale i Hype, planuję dokupić Morning Dew.
mbieniek Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2015 Co wybrać, Gtechniq C1 + Exo czy UNC-R ? Zakładając, że cena jest taka sama?
Rekomendowane odpowiedzi