andy1980 Opublikowano 18 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2015 Co sądzicie o Megs Ulimate wax liquid? Jak z wytrzymałością? Megs poleca jako cleaner przed tym sealantem UC lub swirx. Uważacie że to jest dobre połączenie? Możecie pomóc w tej kwestii? Dzięki
Moderator krd Opublikowano 18 Listopada 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2015 Jeździ ktoś na klockach hamulcowych Jurid ? Zbliża mi się wymiana w Swifcie i zastanawiam się co kupić. Waham się pomiędzy TRW, Ferodo, Bosch i właśnie Juridem. Ponoć dobrze hamują i wolniej się ścierają (są też najdroższe), z kolei Ferodo daje 3 lata gwarancji w przypadku piszczenia. Miałem założone fabrycznie i przejeździły 4,5 roku i blisko 75tys km. Nic nie piszczało, przesadnie nie pyliły. Teraz mam założone Brembo bo akurat takie były od ręki dostępne w pobliskim sklepie, ale jakbym miał zamawiać to też brałbym Juridy.
piszczek Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Mam pytanko. Mam polo w czarnym metalicu. Są przetarte zderzaki. Da się to jakoś ogarnąć? Z racji że to plastik obawiam się użycia papieru wodnego. Czy może przesadzam?
Wenega Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Mam pytanko. Mam polo w czarnym metalicu. Są przetarte zderzaki. Da się to jakoś ogarnąć? Z racji że to plastik obawiam się użycia papieru wodnego. Czy może przesadzam? wszystko zależy od tego jak duże jest to przetarcie (rysy). wrzuć zdjęcia bo bez tego to wróżenie z fusów..
cyga Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Czy menzerna SF3500 poradzi sobie z FG400? Dotychczas robiłem klasycznie FG400 lub FG500 i potem FF3000, ale dostałem SF3500 zamiast FF3000 i zastanawiam się, czy sobie poradzi? Pytam zanim zacznę robić, bo może przejadę przez sklep dokupić FF3000.
Wenega Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Czy menzerna SF3500 poradzi sobie z FG400? Dotychczas robiłem klasycznie FG400 lub FG500 i potem FF3000, ale dostałem SF3500 zamiast FF3000 i zastanawiam się, czy sobie poradzi? Pytam zanim zacznę robić, bo może przejadę przez sklep dokupić FF3000. po lewej stronie jest kombinacja 400 i 3500, sam oceń czy sobie poradziła a tu pod sungunem..
cyga Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 Wenega, wygląda ok, a w ostrym słońcu nic nie widać? Czasami mam problem z dostrzeżeniem hologramów przy sztucznym świetle, a potem jednak je widać.
Wenega Opublikowano 19 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2015 cyga, hologramów nie było na 100% (generalnie dobrze pracując samą fg400 wg mnie ciężko zostawić hossy..) viechooo, rotacja
cyga Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Dzięki Wenega, jutro zobaczę jak wyjdzie to u mnie
Killaz Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Jakie są konieczne kroki przed nałożeniem wosku, żeby dobrze leżał? Muszę budżetowo potraktować auto na zimę, tzn. zrobić i kupić tylko to, co konieczne, aby wosk przeleżał zimę.
Pajko Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Killaz, Rejestracja: 04 mar 2013 i o takie rzeczy pytasz ?
Maciek1993 Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Panowie, szybkie pytanie. Nakładać jedną warstwę Soft KoG czy dwie ? Jeżeli 2 to w jakim odstępie czasu ?
Crockett84 Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Wydaje mi się, że w przypdku każdego wosku lepiej 2 niż jedną. Najlepiej w odstępie 24H, tyle że do tego trzeba mieć garaż.
Pajko Opublikowano 20 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2015 Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi . Ja np. naturalne woski zawsze kładę w 2 warstwach po około 15-18 h minimum . Ale syntetyki rzadko kiedy warstwuję , bo wg mnie lepiej przyłożyć się do przygotowania niż warstwować syntetyk
double-bart Opublikowano 21 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2015 mam taki specyfik: surf city garage wipe out eliminator na odwrocie jest info, że mozna stosować tylko ręcznie. Moje pytanie narobie szkód stosując go na maszynie?
marcelonip Opublikowano 21 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2015 Jeszcze mam takie jedno pytanie dotyczące tego mycia pianą aktywną. Odpisaliście mi, że piana aktywna na brudne auto i suche, no to powiedzmy poleciała piana, czy wtedy mogę sobie wziąć swoją rękawicę carpro wool wash mitt i ją rozprowadzić dokładnie żeby zastąpić ogólnie mycie samochodu i zdjąć brud? Chodzi mi o samo użycie piany aktywnej i rozprowadzić ją jeszcze dokładniej rękawicą i po tym zakończyć mycie, bez używania osobno szamponu we wiaderku, tylko jedno na wodę aby lekko przepłukać rękawicę
Crockett84 Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Narobisz sobie wtedy rys. Poczytaj ten temat, tu masz opisane po kolei - co, jak i dlaczego: viewtopic.php?f=6&t=2601
qob Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 double-bart, spokojnie możesz tego używać na maszynie. To jest odpowiednik Megsowego UC. marcelonip, jesli chcesz oszczędzić czas i nie zawsze masz wiaderko z szamponem, to dorzuć jeszcze 2 PLN i po pianie opłucz pożądanie auto z brudu, piasku itp. Dopiero teraz możesz ruszać furę rękawica. Jest na to prosty i w miarę bezpieczny sposób, ale będziesz potrzebował zwykły opryskiwacz z pompka (nawet taki za 6 PLN), który możesz wozić w aucie. Zwilż rękawice, daj na nią krople szamponu, i jedziesz po wilgotnym lakierze, dolewając opryskiwaczem (a w nim najlepiej woda + szampon) przed rękawica od góry do dołu. Potem już tylko ostatni program, i gotowe.
ostryziom Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Pojechać cały samochod rekawica bez jej wyplukania,ryzykowne chyba ze samochod szczur.moim zdaniem lepiej juz samym cisnieniem wymyc/wyplukac ile się da. A mycie z prawdziwego zdarzenia zrobic jak się będzie miało na to czas. Edit:nie doczytalem że wiadro do plukania jest. Więc po pianie, szampon z oprysku i jedziesz. Chociaż czasowo wydzie podobnie jak z dwoma wiadrami
wiggly Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Hej. Do tej pory czyściłem kierownicę Predatorem od 4nano i AG Interior Shampoo. Predator mi się skończył, AG się kończy, a mówiąc szczerze boje się ją czyścić Cyclonem. Pytanie, jaka jest orientacyjna trwałość zestawu konserwującego od Colourlock:http://sklep.colourlock.pl/czyszczenie-skory/zestaw-konserwujacy-do-kierownic.html? Jeżdżę praktycznie codziennie. Ponawiam zapytanie
marcelonip Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Dobra to chyba już wszystko ogarniam, więc sprawa wygląda tak: Piana aktywna na suche, brudne auto, po kilku minutach spłukuję, biorę rękawicę (+ewentualnie pędzelek), 2 wiadra jedno z szamponem drugie z czystą wodą i lecę z myciem dokładnym, coś pominąłem?
kamilkok Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Czy ściąganie auta na prawą stronę może być spowodowane wywazeniem kół czy złą zbieżność? Na letnich delikatnie mnie ściągało a teraz na zimowych jest już dużo gorzej. Zbieżność robiłem w lipcu
Michael MSTP Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2015 Pewnie sprawdzałeś ale zapytam, a ciśnienie?
Rekomendowane odpowiedzi