Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co sądzicie o Megs Ulimate wax liquid? Jak z wytrzymałością? Megs poleca jako cleaner przed tym sealantem UC lub swirx. Uważacie że to jest dobre połączenie?

Możecie pomóc w tej kwestii? Dzięki

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Moderator
Opublikowano
Jeździ ktoś na klockach hamulcowych Jurid ? Zbliża mi się wymiana w Swifcie i zastanawiam się co kupić. Waham się pomiędzy TRW, Ferodo, Bosch i właśnie Juridem. Ponoć dobrze hamują i wolniej się ścierają (są też najdroższe), z kolei Ferodo daje 3 lata gwarancji w przypadku piszczenia.

 

Miałem założone fabrycznie i przejeździły 4,5 roku i blisko 75tys km. Nic nie piszczało, przesadnie nie pyliły.

Teraz mam założone Brembo bo akurat takie były od ręki dostępne w pobliskim sklepie, ale jakbym miał zamawiać to też brałbym Juridy.

Opublikowano

Mam pytanko. Mam polo w czarnym metalicu. Są przetarte zderzaki. Da się to jakoś ogarnąć? Z racji że to plastik obawiam się użycia papieru wodnego. Czy może przesadzam?

Opublikowano
Mam pytanko. Mam polo w czarnym metalicu. Są przetarte zderzaki. Da się to jakoś ogarnąć? Z racji że to plastik obawiam się użycia papieru wodnego. Czy może przesadzam?

 

wszystko zależy od tego jak duże jest to przetarcie (rysy). wrzuć zdjęcia bo bez tego to wróżenie z fusów..

Opublikowano

Czy menzerna SF3500 poradzi sobie z FG400?

 

Dotychczas robiłem klasycznie FG400 lub FG500 i potem FF3000, ale dostałem SF3500 zamiast FF3000 i zastanawiam się, czy sobie poradzi? Pytam zanim zacznę robić, bo może przejadę przez sklep dokupić FF3000.

Opublikowano
Czy menzerna SF3500 poradzi sobie z FG400?

 

Dotychczas robiłem klasycznie FG400 lub FG500 i potem FF3000, ale dostałem SF3500 zamiast FF3000 i zastanawiam się, czy sobie poradzi? Pytam zanim zacznę robić, bo może przejadę przez sklep dokupić FF3000.

 

po lewej stronie jest kombinacja 400 i 3500, sam oceń czy sobie poradziła ;)

571edeadb5e23c4amed.jpg

 

a tu pod sungunem..

e362928af877bf90med.jpg

Opublikowano

Wenega, wygląda ok, a w ostrym słońcu nic nie widać? Czasami mam problem z dostrzeżeniem hologramów przy sztucznym świetle, a potem jednak je widać.

Opublikowano

cyga, hologramów nie było na 100% (generalnie dobrze pracując samą fg400 wg mnie ciężko zostawić hossy..)

viechooo, rotacja

Opublikowano

Jakie są konieczne kroki przed nałożeniem wosku, żeby dobrze leżał? Muszę budżetowo potraktować auto na zimę, tzn. zrobić i kupić tylko to, co konieczne, aby wosk przeleżał zimę.

Opublikowano

Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi .

 

Ja np. naturalne woski zawsze kładę w 2 warstwach po około 15-18 h minimum . Ale syntetyki rzadko kiedy warstwuję , bo wg mnie lepiej przyłożyć się do przygotowania niż warstwować syntetyk

Opublikowano

mam taki specyfik: surf city garage wipe out eliminator na odwrocie jest info, że mozna stosować tylko ręcznie. Moje pytanie narobie szkód stosując go na maszynie? :o

Opublikowano

Jeszcze mam takie jedno pytanie dotyczące tego mycia pianą aktywną. Odpisaliście mi, że piana aktywna na brudne auto i suche, no to powiedzmy poleciała piana, czy wtedy mogę sobie wziąć swoją rękawicę carpro wool wash mitt i ją rozprowadzić dokładnie żeby zastąpić ogólnie mycie samochodu i zdjąć brud? Chodzi mi o samo użycie piany aktywnej i rozprowadzić ją jeszcze dokładniej rękawicą i po tym zakończyć mycie, bez używania osobno szamponu we wiaderku, tylko jedno na wodę aby lekko przepłukać rękawicę :?:

Opublikowano

double-bart, spokojnie możesz tego używać na maszynie. To jest odpowiednik Megsowego UC.

 

marcelonip, jesli chcesz oszczędzić czas i nie zawsze masz wiaderko z szamponem, to dorzuć jeszcze 2 PLN i po pianie opłucz pożądanie auto z brudu, piasku itp. Dopiero teraz możesz ruszać furę rękawica. Jest na to prosty i w miarę bezpieczny sposób, ale będziesz potrzebował zwykły opryskiwacz z pompka (nawet taki za 6 PLN), który możesz wozić w aucie. Zwilż rękawice, daj na nią krople szamponu, i jedziesz po wilgotnym lakierze, dolewając opryskiwaczem (a w nim najlepiej woda + szampon) przed rękawica od góry do dołu. Potem już tylko ostatni program, i gotowe.

Opublikowano

Pojechać cały samochod rekawica bez jej wyplukania,ryzykowne chyba ze samochod szczur.moim zdaniem lepiej juz samym cisnieniem wymyc/wyplukac ile się da. A mycie z prawdziwego zdarzenia zrobic jak się będzie miało na to czas.

 

Edit:nie doczytalem że wiadro do plukania jest. Więc po pianie, szampon z oprysku i jedziesz. Chociaż czasowo wydzie podobnie jak z dwoma wiadrami

Opublikowano
Hej. Do tej pory czyściłem kierownicę Predatorem od 4nano i AG Interior Shampoo. Predator mi się skończył, AG się kończy, a mówiąc szczerze boje się ją czyścić Cyclonem. Pytanie, jaka jest orientacyjna trwałość zestawu konserwującego od Colourlock:http://sklep.colourlock.pl/czyszczenie-skory/zestaw-konserwujacy-do-kierownic.html? Jeżdżę praktycznie codziennie.

 

Ponawiam zapytanie :)

Opublikowano

Dobra to chyba już wszystko ogarniam, więc sprawa wygląda tak:

Piana aktywna na suche, brudne auto, po kilku minutach spłukuję, biorę rękawicę (+ewentualnie pędzelek), 2 wiadra jedno z szamponem drugie z czystą wodą i lecę z myciem dokładnym, coś pominąłem? :kox:

Opublikowano

Czy ściąganie auta na prawą stronę może być spowodowane wywazeniem kół czy złą zbieżność?

Na letnich delikatnie mnie ściągało a teraz na zimowych jest już dużo gorzej. Zbieżność robiłem w lipcu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.