Novus Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 porównywał ktoś Megsa 101 i Koch'a power cut ?? bo muszę kupić coś mocnościernego i zastnawiam się co wybrać Megs dużo mocniej tnie Nazwałbym tę pastę: must have
Pabi Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Potrzebuje czegos do regularnego dbania o skórzaną kierownice, gałke, mieszek. Czy Gliptone GT15 + GT11 sprawdzi sie w tej roli? czy raczej polecacie cos innego?
impex Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Hej, czy lakier na BMW E65 z 2004 to jest ten slynny UNI ciezki w obrobce? Kod lakieru to SCHWARZ 2 (668) . Jest to baza+klar, ten lakier jest twardy i podatny na delikatne ryski czy nie? Prosze o szybką odpowiedz jesli to mozliwe.Pozdrawiam
bienek Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Ten lakier jest na pewno na twardy lub bardzo twardy więc dosyć ciężko się z nim pracuje
Michael MSTP Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Czy ten slawny UNI nie wystepuje tylko w VW?
Novus Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Hej, czy lakier na BMW E65 z 2004 to jest ten slynny UNI ciezki w obrobce?Kod lakieru to SCHWARZ 2 (668) . Jest to baza+klar, ten lakier jest twardy i podatny na delikatne ryski czy nie? Prosze o szybką odpowiedz jesli to mozliwe.Pozdrawiam U mnie w pierwszej trójce najtrudniejszych i najtwardszych, właśnie 668
bienek Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Uni to określenie na lakier bez dodatków metalicznych czy perłowych.
impex Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Hej, czy lakier na BMW E65 z 2004 to jest ten slynny UNI ciezki w obrobce?Kod lakieru to SCHWARZ 2 (668) . Jest to baza+klar, ten lakier jest twardy i podatny na delikatne ryski czy nie? Prosze o szybką odpowiedz jesli to mozliwe.Pozdrawiam U mnie w pierwszej trójce najtrudniejszych i najtwardszych, właśnie 668 W takim razie w co polecasz sie zaopatrzyć? Auto jest tak skatowane, ze zupełnie nie ma połysku.Wygląda jakby stało z 10 lat-tyle gnoju i innego syfu.
Novus Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Rotacja, futro z krótkim włosiem, megs 101 i dużo czasu
impex Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Ok to brakuje mi tylko meguiarsa 101.Z wykonczeniem nie ma problemow? S17 i antihologram dadzą rade czy lepiej dokupić cos innego?
Novus Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Ja kończyłem na M4000 i była igła. Co prawda zawsze po futrze lecę na cuttingu F400/500 tak dla pewności
poorsultanpl Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Dziś dowiedziałem się, że we wtorek jest mycie hali garażowej u mnie. Niestety wyjeżdżam i nie mam możliwości wyprowadzenia samochodu. Czy chemia używana do mycia takich posadzek betonowych może mi coś namieszać na lakierze? Mam położony Tenzi Quartz.
mkbewe Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 MENZERNA Super Heavy Cut Compound 300 poczytam dzięki Megs dużo mocniej tnie Nazwałbym tę pastę: must have _________________ 3a będzie się zaopatrzyc, bo tak jak wcześniej pisałem FG400 na moim audi to była droga przez mękę
Tomek WRO Opublikowano 31 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2014 Czy chemia używana do mycia takich posadzek betonowych może mi coś namieszać na lakierze? No oczywiście, że coś namiesza. Mogą wyrosnąć kwiaty paproci i mech od strony północnej na lakierze. Masakra z tymi pytaniami tutaj
lukas10313 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 Witam, mam takie pytanko, lakier po korekcie, położony Sonax PNS, na niego NXT 2.0, po miesiącu pierwszy raz myłem i powiem tak, zrzucanie wody i powstawanie kropelek nie powala, czy może być to spowodowane szamponem, którego używam ( 4nano ultra violet ), czy może NXT słabiej niż PNS odprowadza wodę i nadal siedzi na lakierze powwoduje taki efekt? A, mycie oczywiście na 2 wiadra rękawicą Megsa Proszę o wypowiedzi osób, które używają tego szamponu.
JustGood Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 MENZERNA Super Heavy Cut Compound 300 poczytam dzięki Megs dużo mocniej tnie Nazwałbym tę pastę: must have _________________ 3a będzie się zaopatrzyc, bo tak jak wcześniej pisałem FG400 na moim audi to była droga przez mękę jak wybierzesz Power cuta , to od razu menzerne 2500 razem z żółtym padem też menzerny, na wykończenie, bo będzie duuuuużżżżżooooo holsów po power cut
mkbewe Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 jak wybierzesz Power cuta , po niej polece jeszcze czymś mocnościernym na padzie i myślę że tragedi nie będzie
ktm950 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 lukas10313, ten szampon nie ma nic do stanu kropelkowania. Najprawdopodobniej NXT kaszani całą sprawę. Ewentualnie coś poszło nie tak podczas aplikacji PNSa.
jbiz Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 lukas10313, NXT 2.0, po miesiącu
lukas10313 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 Dzięki za odp. czyli jak już zejdzie NXT, to będę podziwiał piękne kropelki
chris18404 Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 czy znacie jakis sprawdzony sposob na pare w samochodzie? sa jakiej osuszacze powietrza na allegro w cenie ponizej 10zł taka saszetka czy to zdaje egzamin ktos uzywał?
pawelpp Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja kupowałem i jeżdzilem z tymi małymi woreczkami. Cudów nie było. Sa też i większe worki które można gdzieś porozkladać. Albo...gazety pod dywaniki i pogniecione w kulki do bagażnika. No i antypara lub szampon Bambino na szyby.
Borys-Tech Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja na sezon zimowy zakładam zwykłe owiewki na szyby. Chyba nie ma nic lepszego lekko uchylasz okno i nic nie paruje bo wilgoć ucieka. Fakt nie wygląda to może super ekstra, ale ważne że działa.
Devdill Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 lub szampon Bambino na szyby. +1 Stary sposób, ale sprawdzony.
kerad Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2014 Hmmm... ja od lat stosuje sposób że auto jest porządnie wyodkurzane i włączona klimatyzacja która osusza. Ja mam VAGa i tam kompresor klimy nie działa poniżej 5 stopni ale parę na szybach i tak likwiduje. A i podstawa to beznadziejnie wyglądające ale praktyczne w zimie gumowe dywaniki, tzw korytka, no cóż czasami trzeba przymknąć oko na wygląd a postawić na praktyczność...
Rekomendowane odpowiedzi