Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Menzerna FG400 jest dedykowana do rotacji; jeżeli nie robisz jakiegoś twardziela (np metaliczne Audi) to 04-06 da radę z cięciem, ponadto nie narobi bałaganu zarówno na lakierze (nie pyli) jak również nie zostawia tyle hologramow przy cięciu
ghost Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2017 4 godziny temu, Strus napisał: Jako że szukam jakiejś pasty to czytam i czytam i zmierzam w strone 04/06. Tylko czy ja dobrze Was rozumiem - to jest pasta z założenia do finishu ale również dobrze sprawdza się do cięcia, tak ? Jak w tej ostatniej kwestii czyli cięcia 04/06 ma się do FG400 ? Menzerną przy pierwszym podejściu do korekty zostało mi sporo holsów ale fajnie wycinało (robiona DA) i chciałbym spróbować innej pasty która zostawi lepszy finish z mniejszą szansą na holsy ale również dobrze wycinającej. Jeżeli będziesz nadal używał DA to zamiast klasycznego 04/06 (Perfect Finish) zerknij na EX04/06 dedykowane pod DA. FG400 to pasta mocno tnąca. EX nie jest pastą mocno tnącą (szlifpaste ) ale coś pomiędzy poliszem a fniszem. Może pełnić obie te funkcje zależnie od warunków. Czyli od średniego cięcia po wykończenie
Strus Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2017 A coś mocniej tnącego ? Koch ? Będę chyba musiał kupić maszynę i stąd temat past wrócił. Być może będę miał do zrobienia biały akryl. Nie mam wprawy w ocenianiu stopnia zmęczenia lakieru ale raczej jest mocno zmęczony. Czy np kombinacja Sonax EX04/06 i fibra lub futro z krótkim będzie lepsza niż powiedzmy Koch Heavy Cut i biała gąbka NAT ? Nie mam w polerkach wprawy więc szukam kombinacji która będzie skuteczna i da jakiś sensowny finish tak żeby to w jednym podejściu ogarnąć.
powalla Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Sprawdź ostatni filmik MX Nowicki , bo testują kilka past na DA i na padach MF .
Strus Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zerknę. Dzięki Zerknąłem. Zerknąłem również na ofertę Sonaxa bo jako mało pylące są w kręgu zainteresowania na szczycie listy. I przyznam że głupi jestem nadal Poniższe produkty mnie interesują. Kategoria określona liczbowo cięcie/wykonczenie Sonax Profiline EX 4/6 Sonax Profiline Cut & finish 5/5 Sonax Profiline Cutmax 6/3 Sonax Excut 5/5 Czym poza ceną różnią się Cut & Finish od Excut ?
Moderator Domel Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Strus napisał: Czym poza ceną różnią się Cut & Finish od Excut ? 1
Moderator Domel Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Strus napisał: Czym poza ceną różnią się Cut & Finish od Excut ? FILMIKI NA KONCU
Strus Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Nadal nie wiem czym różni się 5/5 od Cut & Finish. Czy 5/5 to po prostu nowa nazwa czy któraś jest bardziej pod DA a któraś bardziej pod rotację ?
powalla Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Te z "EX " w nazwie to do DA .
tomek96 Opublikowano 18 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2018 Witam. Przymierzam się do polerki one step na samochodach Peugeot 106 (lakier metalik) oraz Fiat 126p (lakier akrylowy), która z past będzie lepszym wyborem: SONAX Profiline EX 04-06 czy SCHOLL S17+? Może ktoś miał do czynienia z tymi dwoma pastami? Polerkę będę robił na maszynie LARE LD09 LITE.
Shark Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2018 Panowie, i ja mam kilka pytań. Generalnie moja aktywność na forum w 98% ogranicza się do czytania, nie jestem typem który zaczyna od zadawania pytań bo wiem, że nie ma co iść na łatwiznę. Ale czasami trzeba by przeczytaną wiedzę podsumować i uporządkować. Maszyna to Krauss DB5800S czyli klasyczne DA. Obecnie używałem na niej past Menzerny 400, 2500 i 3500. Pady to NAT niebieski, żółty i czarny oraz DM te same kolory. Teraz zakupiłem (nie używałem) Rupes niebieski i żółty. Oczywiście pady w dwóch rozmiarach 130mm i 80mm. Wiem, że pasty Menzerny nie są dedykowane do DA więc chciałbym zmienić system na pasty dedykowane. Sporo osób poleca Sonax i w tym kierunku bym zmierzał, ale które pasty konkretnie wybrać by mieć pełne spektrum zastosowań ? Chciałbym pastę do One Step, Finish, Medium i Havy cut. Mój samochód to VW Passat 2011 czarny UNI, drugie auto to Fiat Panda, ale chciałbym być przygotowany na robienia każdego rodzaju lakieru głównie One Setp (od tych miękkich do twardych). Pytanie pierwsze czy iść w system Sonax-a ? Jeśli tak to które konkretnie pasty wybrać ? Jeśli nie Sonax to co ? Jakie pady najlepsze pod DA lub do współpracy z zaproponowanym systemem past ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się