Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozumie, że zdjęcie świeże, a nie z przed miesiącu, dwóch?

 

Z drugiej strony mało km chyba robisz?

 

 

Tak, świeże. Chcieliście zdjęcie to zszedłem na parking i zrobiłem. ;)

Że robię mało kilometrów to fakt. ( ok. 7 kkm / rok). Kilometry jakie robię to głównie Warszawa, czasami jakieś podmiejskie tereny. Gdybym robił dłuższe trasy, to nie było by to Seicento. Co by nie mówić, nadaje się tylko do miasta.

Jednak mimo małego przebiegu, to stoi cały czas pod chmurką. Deszcz, śnieg, sól, słońce to wszystko działa na powłokę. Nie wspominając, jakie wcześniej miałem cyrki, żeby na plastikach coś się dłużej trzymało.

 

 

Przecież nie zepsujesz lamp, a kto ci broni spróbować ;) ?

 

To pytanie do mnie ? :)

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

piotr13 nie do ciebie, a do kolegi wcześniej ;) Według mnie wyraźnie jest napisane, że nadaje się na reflektory :)

Evo ja stosuje. Zauważyłem, że dużo lepiej się sprawuje aniżeli zwykły wosk. Wiem, że to nie produkty do tego przewidziane, ale już nieraz tu na forum ktoś kładł np Rain-X na lakier i dało się ;)

U mnie NW Diamondbrite na lampach z przodu trzyma dobrze ponad miesiąc i ma się bardzo dobrze :) Ale stosuje to bardziej dla zabawy :)

Opublikowano
kamil_rosen, mi się nie udało położyć na reflektory, ale może mam 2 lewe ręcę :mrgreen:

 

Trwałość Trima jest określana na rok/15kkm ;)

 

No i właśnie o to mi chodziło aby ktoś się wypowiedział kto próbował nakładać środek na klosze. A co się stało jeżeli można wiedzieć że się nie udało?

Opublikowano

Wygląda dobrze. Ciekaw jestem jakby to wyglądało w jakimś miejscu bezpośrednio narażonym na czynniki zewnętrze.. Będzie wiosna to wybiorę samochód i sam się przekonam ;) Wrzucę spostrzeżenia.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

piotr13, powiedz mi jak i czym czyściłeś zakraplacz i ściereczki po użyciu TRIMa??

Opublikowano

Gajek, Zakraplacz rozebrałem na części pierwsze i wypłukałem wodą z APC. Ściereczki normalnie uprałem, ale nie dużo to dało bo zrobiły się sztywne. Ściereczki w przypadku powłoki są raczej jednorazowe, bo produkt z nimi wiąże i robią się sztywne. ;)

Opublikowano

U mnie ściereczka zesztywniała, czyli śmietnik. A zakraplacz też umyłem wodą, ale nie mogę go rozebrać, nie schodzi ta gumowa część.

 

A powiedz mi jeszcze, którą stroną aplikatora go nakładałeś? Piankową czy gąbkową??

Opublikowano
ale nie mogę go rozebrać, nie schodzi ta gumowa część.

 

 

Mocniej pociągnij i zejdzie. ;)

 

A powiedz mi jeszcze, którą stroną aplikatora go nakładałeś? Piankową czy gąbkową??

 

Na zdjęciu widać. Czarnym ( chyba gąbka ).

 

13xuDNt.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gyeon ma już 8 miesięcy. Nie wygląda jak by się gdzieś wybierał. Odprowadzenie wody ciągle na wysokim poziomie. Poziom zaczernienia, nadal robi wrażenie. :)

 

DSC06051.jpg

DSC06052.jpg

DSC06054.jpg

DSC06055.jpg

Opublikowano

A ja mam pytanie. Czy ten środek nadaje się na szare, śliskie tworzywa? Przyciemnia je czy poczernia? Bo właśnie takie w Volvo są, Dionysus daje radę, Kochchemie radzi sobie lepiej, no ale nie dłużej jak miesiąc.

Opublikowano

Mój UP bez zdjęć ( wiem wiem nie liczy się )

 

15 k km - zaczernienie powoli znika , kropli coraz mniej , miejscami widać lekkie prześwity braku zaczernienia .

 

Generalnie wypadałoby odświeżyć powłokę

 

Zrobię fotki do wrzucę .

Opublikowano

kedar, Nie umiem Ci odpowiedzieć na pytanie, ja mam wszystkie czarne. Najlepiej jak napiszesz do chłopaków z DS, na pewno coś poradzą. :good:

Opublikowano

kedar, preparat sam w sobie jest bezbarwny, więc nie można go określić czernidłem. Efektem jego zastosowania jest zintensyfikowanie koloru tworzywa, ale z pewnością nie zmieni on jego barwy :)

Opublikowano
HubertRinkon, czekam na fotki :) czyli da się go ściągnąć, trzeba jeździć :mrgreen:

 

Wszystko się da zrobić. Dziwni mnie tylko to, dlaczego chcesz wszystko ściągąć, usuwać, zmywać, wylewać ? :dontknow:

Po to się używa tych produktów, żeby mieć spokój i ochronę na dłuższy czas.

Opublikowano

piotr13, ale ciągniecie dalej temat tego wylewania. Nie chcę, chłopaki z DS pisali, że ciężko to w jakikolwiek im znany sposób usunąć i dlatego napisałem o tym jeżdżeniu.

  • Administrator
Opublikowano
Wymyślcie coś takiego na opony i będzie miód

 

W US ludzie stosowali z powodzeniem DLUXa na opony, więc myślę że Trim też by podszedł ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.