powalla Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Nie wiem czy sledzicie watek usera mateuszk, bo on ma pp i uc , a 400 tylko spytal czy kupowac . Co do lakieru tylko po cieciu 400 to jest wiecej fotek w temacie 50/50 Mozna zostawic tylko po co jak np. pp ma na stanie.
mateuszk Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Dokładnie ja się spytałem czy inwestować w fg400, czy próbować swoich sił UC albo PP. Obecnie nie mam czasu, warunków do działania ale wolałbym się wcześniej przygotować. To może jednak lepiej domówić FG400 a po niej na żółtym PP.
bienek Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wnioskując z twojego podpisu profilowego Golf 4 i passat jeżeli mają org lakier to na pewno będzie z tych twardszych. PP jedynie go liźnie i wypełni trochę rys, jak wczesniej użyjesz fg 400 to na pewno usuniesz sporo więcej, pytanie tylko czy Ci na tym zależy. Musisz jasno sprecyzować swoje oczekiwania. Czy ma być mocne cięcie i usuwanie rys czy tylko "żeby się błyszczało". Jeżeli to drugie to działaj tym co masz i tyle.
mateuszk Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Działam więc tym co mam a za rok się coś przytnie . Zrobię więc test i polecę i UC a później PP. Dzięki Panowie. Zastanawiam się jedynie czy tą PP nie lepiej przelecieć pomarańczowym flexi ?
mateuszk Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Sorka za post pod postem, jako, że miałem trochę czasu to maskę i błotniki, jak kończyłem błotnik przedni w Golfie IV i zjechałem w jego dolną część (pad 135mm więc pewnie tutaj mój błąd) pad wystrzelił na kawałki o tak http://s6.ifotos.pl/img/201408221_eahwwpw.jpg na szczęście udało mi się i BP nie dotknął lakieru. Pad nowy jedynie maskę nim przeleciałem. Dodatkowo czy to normalne, że Meg's UC tak pyli na boki z pada ?
Bukaj Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2014 -I ja się dołącze do tematu Pacjent astra 2 Podczas polerki pojawił się pewien problem ,polerowałem manzerna fg500 + pad abw niebieski obroty jak na opakowaniu 900-1200(teraz po prześledzeniu wątku wiem żę za niskie) ,pasta bardzo pyliła podczs polerowania maski ,cała maska i szyba była w pyle,co robie źle,dodatkowo lakier jaet nardzo gorący czy nalęzy tego unikać.Czy powinno spryskiwać sie elemenet lub pad wodą by zmniejszyc pylenie?? Druga sprawa po skonczeniu połowy auta pad jest dość zużyty, na ile aut powinien wystarczyć pad?? Kolejne co mnie zastanawia ,pastą fg500 poleruje sie do momentu uzyskania zamierzonych widocznych rezultatów ,ale jak długo powinno sie polerować pastą polish i finish (ile przjazdów)?? Czasami podczas polerownia ,gdy chce ciąć głębsze rysylakier jest bardzo gorący.Czy należy tego unikać??Dodam że lakier był bardzo gorący dociskałem mocno ,a itak głębsze rysy nie chodziłym może twardszy pad albo futro?? Może głupie pytanie ,ale czy pomiedzy zmianami past np z cuting na polish itd powinno myć się auto?? Troche się tego nazbierało
rustin Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Panowie potrzebuję szybkiej rady. Zacząłem robić auto. Mam pady z MF i futro z krótkim włosiem do tego pady flexi biały , pomarańczowy i czarny. Pracuję z DA a do tego FG400 , UC i SX. FG400 Strasznie sie pyli, całe auto jest w pyle. Co dziwne nie widzę różnicy w cieciu czy to MF czy futro i nie duża różnica jest jak przy białej gąbce. Rozprowadzam na 3 potem kilka przejazdów na 4-5 biegu , na koniec kilka na 6 biegu i potem jeden spowrotem na 4 biegu. Efekt nie jest zbyt zadowalający bo głębokie rysy nie schodzą. Robiłem FG400 na MF i Futrze na przemian a potem UC na białej gąbce , zrobiłem pół auta i reszta na jutro. Jak pracować z tym co mam ?
woof Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jakie masz tempo pracy przy cięciu futrem czy mf? czy stosujesz docisk?(może być potrzebny męski docisk...) powiem tyle - powoli..... co do kurzu - to jest normalne(psiuknij sobie czasem wodą na pad - tak jedno spryskanie z atomizera). głębokie rysy - spróbuj papierem wodnym np 2000. potem przelot na twardym padzie. swoją drogą może byś napisał jakie auto robisz zobacz też czy po usunięciu większych rys nie lepiej by było przejść na uc i średni pad bo jak masz miękki lakier to tylko szkód sobie narobisz
mkbewe Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (może być potrzebny męski docisk...) teraz robię właśnie swoje S3 przy uzyciu FG400 i bez konkretnego docisku rys nawet nie rusza za bardzo twardy ten lakier jak diabli... ale powoli idzie Szybkie pytanko po FG400 futrem jadę jeszcze lekko na białym padzie Nat potem polecę PF2500 i na jakim padzie radzicie ? zółty karbowany NAT lub czerwony krabowany ABW mogę użyć
rustin Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 robię mondeo mk3 black panther. Przejazdy powoli na 6biegu i mocny docisk. Obejrzałem filmy junkmana2000 i dzisiaj robiłem tak jak on. Tzn na 5 biegu , docisk nie wielki , tak ok 6kg i są efekty robię to na białym padzie i fg400 a potem średni i UC. Jakoś MF i Futro mi nie pasuje. Nie wiem czemu ale na nim gorzej mi tnie.
woof Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Futro jest takie męskie;) Generalnie co lakier to inaczej się pracuje. Najczęściej u mnie jest tak ze bez futra ani rusz. Choć miałem przypadek ze lakier ładnie się ciał na średnim padzie i ff2500. Co do padów to po prostu spróbuj który lepiej wykańcza ewentualnie jak nie ma różnicy to weź ten który lepiej pracuje na lakierze. Co do audi... oj tak trzeba walczyć z lakierem ale z drugiej strony potem mniej się niszczy.
rustin Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Ok korekta prawie skończona , wszystkie rysy zniknęły , chyba , że naprawdę głębokie. Zrobił bym fotki ale nie wiem jak Wy je robicie z halogenem czy latarką , że coś widać Mi nie wychodzą. Nałożyłem cleaner miękkim padem i jutro wosk na to pójdzie. Cleanerem robiłem już ze 3 przejazdy tylko.
mateuszk Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Rustin ile tego UC dajesz na pad i ile robisz przejazdów ? Mi coś szybko znikał i cholernie pylił ale Ty też chyba już o tym pisałeś. Jak możesz to powiedz jeszcze z jakimi prędkościami używałeś UC.
mkbewe Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Co do audi... oj tak trzeba walczyć z lakierem ale z drugiej strony potem mniej się niszczy. mam oryginalny na całym aucie, od 2001r zrysowany jak nie wiem co, zrobiłem dach, maskę i 1 bok (cutting polishin) i na dziś mam dość [ Dodano: 26 Sierpień 2014, 22:37 ] Zrobił bym fotki ale nie wiem jak Wy je robicie z halogenem czy latarką , że coś widać Mi nie wychodzą. obojętnie jaką lampę odbijesz w lakierze byle było widać, ja tam np cykam ze świetlówką albo z lampą błyskową bo innego sprzętu nie mam.
rustin Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Przy takich zdjęciach żadnej ryski nie widać u mnie . Daje 3 krople i na 5 biegu wszystko robie. Obejrzyj filmiki junkmana2000
mkbewe Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Przy takich zdjęciach żadnej ryski nie widać u mnie bo polerujesz forda a nie stare zjechane audi, ja musze pasty dać więcej, bo gdybym tak 3 krople dawał to bym musiał z 10 razy nakładać na kawałek elementu
rustin Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 mkbewe pisałem o tych 3 kroplach do mateuszk bo pytał o UC
mkbewe Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 mkbewe pisałem o tych 3 kroplach do mateuszk bo pytał o UC a no a no to sorkiogólnie to zawsze najwięcej mi idzie mocnościernych past, potem to już znikome ilości.
kay Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam Przeprowadzam 1 korektę w życiu na MB W124 po lakierniku . Lakier bardzo twardy . Dzisiaj zabrałem się za maskę , połowa wyszła zadowalająco ,ale po podejściu do drugiej połówki nie mogę jej wyprowadzić w żaden sposób. Jechałem na futrze flexi +fg500 . Może to być spowodowane , że futro jest "brudne" ?
mateuszk Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Rustin powiedz mi czy tak samo łatwo się usuwa po polerowaniu lakieru fg400 jak UC ? Bawiłem się Menzerną PP Ultra i strasznie się to maże.
woof Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Pasty menzerny czym wyższe tym mi się dłużej je wypracowuje a jeszcze gorzej wymywa. Do 4000 długo szukałem pada który będzie dobrze z nia grać. Co do polerki meśka tak futro może być brudne, mogło na zbierać wszystkiego włącznie z nie zdjęty syfem z lakieru.
mateuszk Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Czyli fg400 się ciężko usuwa po polerce ? Nie wiem jak ten proces fachowo nazwać. Jednak mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Nie chcę pasty która się maże.
Mickul Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 fg 400 usuwa się lekko. * - nie dotyczy japońców.
manio49 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mickul, czarną corolle robiłem rotacją i nie było problemu albo toyota była twardsza niż myślałem, albo po prostu udało mi się wypracować pastę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się