Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem czy sledzicie watek usera mateuszk, bo on ma pp i uc , a 400 tylko spytal czy kupowac .

 

Co do lakieru tylko po cieciu 400 to jest wiecej fotek w temacie 50/50 ;) Mozna zostawic tylko po co jak np. pp ma na stanie.

Opublikowano

Dokładnie ja się spytałem czy inwestować w fg400, czy próbować swoich sił UC albo PP. Obecnie nie mam czasu, warunków do działania ale wolałbym się wcześniej przygotować. To może jednak lepiej domówić FG400 a po niej na żółtym PP.

Opublikowano

Wnioskując z twojego podpisu profilowego Golf 4 i passat jeżeli mają org lakier to na pewno będzie z tych twardszych. PP jedynie go liźnie i wypełni trochę rys, jak wczesniej użyjesz fg 400 to na pewno usuniesz sporo więcej, pytanie tylko czy Ci na tym zależy.

 

Musisz jasno sprecyzować swoje oczekiwania. Czy ma być mocne cięcie i usuwanie rys czy tylko "żeby się błyszczało". Jeżeli to drugie to działaj tym co masz i tyle.

Opublikowano

Działam więc tym co mam a za rok się coś przytnie 8-). Zrobię więc test i polecę i UC a później PP. Dzięki Panowie. Zastanawiam się jedynie czy tą PP nie lepiej przelecieć pomarańczowym flexi ? :dontknow:

Opublikowano

Sorka za post pod postem, jako, że miałem trochę czasu to :ad: maskę i błotniki, jak kończyłem błotnik przedni w Golfie IV i zjechałem w jego dolną część (pad 135mm więc pewnie tutaj mój błąd) pad wystrzelił na kawałki o tak http://s6.ifotos.pl/img/201408221_eahwwpw.jpg na szczęście udało mi się i BP nie dotknął lakieru. Pad nowy jedynie maskę nim przeleciałem. Dodatkowo czy to normalne, że Meg's UC tak pyli na boki z pada ?

Opublikowano

-I ja się dołącze do tematu :-] Pacjent astra 2

Podczas polerki pojawił się pewien problem ,polerowałem manzerna fg500 + pad abw niebieski obroty jak na opakowaniu 900-1200(teraz po prześledzeniu wątku wiem żę za niskie) ,pasta bardzo pyliła podczs polerowania maski ,cała maska i szyba była w pyle,co robie źle,dodatkowo lakier jaet nardzo gorący czy nalęzy tego unikać.Czy powinno spryskiwać sie elemenet lub pad wodą by zmniejszyc pylenie??

Druga sprawa po skonczeniu połowy auta pad jest dość zużyty, na ile aut powinien wystarczyć pad??

Kolejne co mnie zastanawia ,pastą fg500 poleruje sie do momentu uzyskania zamierzonych widocznych rezultatów ,ale jak długo powinno sie polerować pastą polish i finish (ile przjazdów)??

Czasami podczas polerownia ,gdy chce ciąć głębsze rysylakier jest bardzo gorący.Czy należy tego unikać??Dodam że lakier był bardzo gorący dociskałem mocno ,a itak głębsze rysy nie chodziłym może twardszy pad albo futro??

Może głupie pytanie ,ale czy pomiedzy zmianami past np z cuting na polish itd powinno myć się auto??

Troche się tego nazbierało :P

Opublikowano

Panowie potrzebuję szybkiej rady.

Zacząłem robić auto. Mam pady z MF i futro z krótkim włosiem do tego pady flexi biały , pomarańczowy i czarny. Pracuję z DA a do tego FG400 , UC i SX.

FG400 Strasznie sie pyli, całe auto jest w pyle. Co dziwne nie widzę różnicy w cieciu czy to MF czy futro i nie duża różnica jest jak przy białej gąbce. Rozprowadzam na 3 potem kilka przejazdów na 4-5 biegu , na koniec kilka na 6 biegu i potem jeden spowrotem na 4 biegu.

Efekt nie jest zbyt zadowalający bo głębokie rysy nie schodzą.

Robiłem FG400 na MF i Futrze na przemian a potem UC na białej gąbce , zrobiłem pół auta i reszta na jutro. Jak pracować z tym co mam ?

Opublikowano

jakie masz tempo pracy przy cięciu futrem czy mf? czy stosujesz docisk?(może być potrzebny męski docisk...)

 

powiem tyle - powoli.....

co do kurzu - to jest normalne(psiuknij sobie czasem wodą na pad - tak jedno spryskanie z atomizera).

głębokie rysy - spróbuj papierem wodnym np 2000. potem przelot na twardym padzie.

 

swoją drogą może byś napisał jakie auto robisz

 

zobacz też czy po usunięciu większych rys nie lepiej by było przejść na uc i średni pad bo jak masz miękki lakier to tylko szkód sobie narobisz

Opublikowano
(może być potrzebny męski docisk...)
teraz robię właśnie swoje S3 przy uzyciu FG400 i bez konkretnego docisku rys nawet nie rusza za bardzo :/ twardy ten lakier jak diabli... ale powoli idzie :)

 

Szybkie pytanko

po FG400 futrem jadę jeszcze lekko na białym padzie Nat potem polecę PF2500 i na jakim padzie radzicie ? zółty karbowany NAT lub czerwony krabowany ABW mogę użyć

Opublikowano

robię mondeo mk3 black panther.

Przejazdy powoli na 6biegu i mocny docisk.

Obejrzałem filmy junkmana2000 i dzisiaj robiłem tak jak on. Tzn na 5 biegu , docisk nie wielki , tak ok 6kg i są efekty :) robię to na białym padzie i fg400 a potem średni i UC. Jakoś MF i Futro mi nie pasuje. Nie wiem czemu ale na nim gorzej mi tnie.

Opublikowano

Futro jest takie męskie;)

 

Generalnie co lakier to inaczej się pracuje. Najczęściej u mnie jest tak ze bez futra ani rusz.

Choć miałem przypadek ze lakier ładnie się ciał na średnim padzie i ff2500.

Co do padów to po prostu spróbuj który lepiej wykańcza ewentualnie jak nie ma różnicy to weź ten który lepiej pracuje na lakierze.

 

Co do audi... oj tak trzeba walczyć z lakierem ale z drugiej strony potem mniej się niszczy.

Opublikowano

Ok korekta prawie skończona , wszystkie rysy zniknęły , chyba , że naprawdę głębokie.

Zrobił bym fotki ale nie wiem jak Wy je robicie z halogenem czy latarką , że coś widać :) Mi nie wychodzą.

 

Nałożyłem cleaner miękkim padem i jutro wosk na to pójdzie. Cleanerem robiłem już ze 3 przejazdy tylko.

Opublikowano

Rustin ile tego UC dajesz na pad i ile robisz przejazdów ? Mi coś szybko znikał i cholernie pylił ale Ty też chyba już o tym pisałeś. Jak możesz to powiedz jeszcze z jakimi prędkościami używałeś UC.

Opublikowano
Co do audi... oj tak trzeba walczyć z lakierem ale z drugiej strony potem mniej się niszczy.
mam oryginalny na całym aucie, od 2001r zrysowany jak nie wiem co, zrobiłem dach, maskę i 1 bok (cutting polishin) i na dziś mam dość

 

[ Dodano: 26 Sierpień 2014, 22:37 ]

Zrobił bym fotki ale nie wiem jak Wy je robicie z halogenem czy latarką , że coś widać Mi nie wychodzą.
obojętnie jaką lampę odbijesz w lakierze :) byle było widać, ja tam np cykam ze świetlówką albo z lampą błyskową bo innego sprzętu nie mam.

 

45e78939eb25bc82m.jpg 25c52fd2aca74aabm.jpg

Opublikowano
Przy takich zdjęciach żadnej ryski nie widać u mnie
bo polerujesz forda a nie stare zjechane audi, ja musze pasty dać więcej, bo gdybym tak 3 krople dawał to bym musiał z 10 razy nakładać na kawałek elementu
Opublikowano
mkbewe pisałem o tych 3 kroplach do mateuszk bo pytał o UC
a no a no to sorki

ogólnie to zawsze najwięcej mi idzie mocnościernych past, potem to już znikome ilości.

Opublikowano

Witam

Przeprowadzam 1 korektę w życiu na MB W124 po lakierniku . Lakier bardzo twardy . Dzisiaj zabrałem się za maskę , połowa wyszła zadowalająco ,ale po podejściu do drugiej połówki nie mogę jej wyprowadzić w żaden sposób. Jechałem na futrze flexi +fg500 .

Może to być spowodowane , że futro jest "brudne" ?

Opublikowano

Rustin powiedz mi czy tak samo łatwo się usuwa po polerowaniu lakieru fg400 jak UC ? Bawiłem się Menzerną PP Ultra i strasznie się to maże.

Opublikowano

Pasty menzerny czym wyższe tym mi się dłużej je wypracowuje a jeszcze gorzej wymywa. Do 4000 długo szukałem pada który będzie dobrze z nia grać.

 

 

Co do polerki meśka tak futro może być brudne, mogło na zbierać wszystkiego włącznie z nie zdjęty syfem z lakieru.

Opublikowano

Czyli fg400 się ciężko usuwa po polerce ? Nie wiem jak ten proces fachowo nazwać. Jednak mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Nie chcę pasty która się maże.

Opublikowano

Mickul, czarną corolle robiłem rotacją i nie było problemu :) albo toyota była twardsza niż myślałem, albo po prostu udało mi się wypracować pastę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.