Skocz do zawartości

Jestem w trakcie polerki, pytanka


Rekomendowane odpowiedzi

Lybex, jeszcze kilka dni i wrzucę "złote myśli forumowiczów", efekt tego co znalazłem tu na forum w skondensowanej postaci :) trochę pewnie pomoże mimo że będzie z naciskiem na DA. Też mam Opla a tu lakier nie taki straszny :)

PS. Czy ktoś mógłby wrzucić fotkę obróbki wnęki klamki? Ta od kierowcy prawie zawsze jest w opłakanym stanie więc traktujemy to papierkiem i co dalej? Jak tam wjechać padem [nawet 80mm] i nie przetrzeć na krawędziach lakieru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz drzwi. Ściągnij we wnęce zaślepkę pod którą jest torx pewnie 15 lub 20 -> złap klamkę w pozycji otwartej i odkręcaj torxa -> po chwili ta mniejsza część klamki będzie luźna i ją wyciągasz ciągnąc do siebie -> dłuższą część klamki lekko do siebie i do tyłu auta, a następnie 180 stopni w stronę przodu i już masz klamkę na zewnątrz.

W przypadku Opla nawet papiery nie będą potrzebne.

 

Jeżeli nie ma masz małego pada to pastę cutting na mikrofibrę i jedziesz. Znacznie lepiej przy klamkach spisuje się kawałek mikrofibry niż aplikatory czy nawet tricolor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Novus odpiszesz na mój post z wczoraj 17:35 w tym wątku ? Bo nie wiem czy inwestować FG400 i coś jeszcze, czy kupić jakąś inną pastę aby coś zdziałać DA na tym moim lakierze :/ Jak napisałem mam też problem z pracą maszyną na dwóch elementach, nie wiem jak sobie tam poradzić, kreska na BP stoi w miejscu pomimo małego docisku i wysokiej prędkości. Dzieje się zapewne tak gdyż nie idzie tam trzymać pada płasko / na całej powierzchni :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem dobrą osobą w sprawie DA, bo używam tej maszyny jedynie do finisha i cleanera.

FG jest dobra, tylko że masz twardy lakier i DA a to kłopot.

Nie chcesz zainwestować w pad z mikrofibry? Chłopaki chwalą strasznie do DA, uderz do kubika wiem, że on to polecał. Do tego megs 101 i lecisz ostro.

 

Co do blokowania tej maszyny to jakie obroty jej tam dajesz, że stoi. Może zmniejsz nacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krauss DB na 5. Tylko ona staje jak jadę w tym miejscu szczególnie http://s6.ifotos.pl/img/polplGOLF_eaxqepp.jpg bo tam na tym zaokrągleniu pad nie będzie dotykał całą swoją powierzchnią elementu a jedynie kawałkiem. To samo jak robię rogi błotników. Jak pad dotyka całkowicie lakieru to nawet z naciskiem jej nie zatrzymam, ale nie mogę sobie poradzić z tymi zaokrągleniami :/

 

Mam twardy pad z MF flexipads. To co zainwestować w M101 ? Cena prawie jak za rotacje K2 :kox: później po M101 można wykończyć UC na żółtym flexi ?

 

FG400 kosztuje 40 zł. Czy tym M101 coś zdziałam DA ? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mateuszk, wiesz nie możesz tak liczyć złotówek w tym hobby ;) czasem trzeba dołożyć trochę do wykonanej pracy. Jakiś czas temu miałem audi a4 b7 i za nic nie mogłem dogadać się z jego uni lakierem. Nawet tutaj pisałem o tym. Dokupiłem inne/różne pady, mf wydałem ponad 200zł a efektu zamierzonego nie osiągnąłem. Czasem trzeba trochę dołożyć żeby czegoś nauczyć się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz wydałem łącznie dość sporo gotówki na wszystkie produkty, pady, maszynę itd. więc trochę już skąpię. Szczególnie, że nie widzę efektu mojej pracy. Dlatego się zastanawiam czy pakować się w M101 czy kupić pierw FG400. Zakup taniej rotacji wydaje mi się, że też jest dobrym pomysłem. Po zrobieniu korekty używałbym i tak później tylko DA do nakładania jakichś cleanerów, glazów. Oglądałem fotki użytkowników i tą tanią rotacją K2 też się da osiągnąć sukces.

 

Krojcefeld nie mów, że DA mógłbym coś takiego zrobić na tym lakierze skoro ma problem z usunięciem nawet delikatnych rysek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym ale raczej DA nie uszkodziłbym tak lakieru. Chyba, że się mylę ? Nie trzymam maszyny w jednym miejscu tylko wykonuję ruchy według tutoriali.

 

Mogę się pochwalić, że dzisiaj powtórzyłem wczorajszą nierówną walkę. Polerowałem na średnim padzie i z większym naciskiem jak wczoraj. UC, ryski ładnie usuwał a większe wygładzał także nadal się uczę :ad:. Zakupię chyba na początek FG400 i po nim UC na żółtym flexi. Dobry pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, jakie pasty użyć do polerki Astry II lakier czerwony Y547 jednowarstwowy, 12 letni, lekko wyplowiały i zmatowiały.Myslalem nad pastami menzerny 500 2500 4000 bo nie są bardzo drogie i w mniejszych pojemnościach mozna je dostac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek909,

 

Nie jedno warstwowy a dwu - podklad i baza czyli tak zwany akryl.

Zanim zaczniesz lecieć 400 czy 500 spróbuj najpierw 2500. Robiłem teraz nissana 200sx w tym kolorze i poszło bez 400. Może taka kombinacja Ci wystarczy bo w tym przypadku 400 i twardy pad robił mi bałagan na lakierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jestem w trakcie korekty jaguara s type granatowy metallic. Zrobiłem przejazdy na futrze Wolfs Chemicals wp5n, po tym biały flexi i na czarnym waflu wykończeniową wp1n, i tu pytanie czy wystarczy 1 przejazd wykończeniową jeżeli będę nakładał cleaner Lusso RC maszynowo, dopełni tą korektę, usunie minimalnie holo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.