karambol Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 A może te plamy to wina bazy a nie klaru?
proximo Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 jak na moje oko to za słabo tniesz lakier... zaloz cos męskiego - biały cutting flexi czy nawet futro i zobacz efekt.
chodko Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2014 magoor na mój gust to jest wyblaknięta baza pod lakierem nic z tym nie zrobisz.
Bartosh Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam, Jestem w trakcie polerki swojego golfa, po cuttingu futrem chciałem wyrównać twardym padem LC, co robie źle, że lakier się aż tak nagrzewa? Jest gorący po przejeździe.. za mało pasty? zbyt wielki docisk?
ggala Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Hej, mam pytanie co do padów, czy jest różnica w cięciu lakieru pomiędzy małym padem 80mm, a dużym 140mm? Czy oba tną jednakowo? Np. pad flexi cutting.
Administrator AreK Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 ggala, przy zastosowaniu takich samych sił docisku pady tną tak samo (taka sama piana wykorzystana do produkcji) Oczywiście małym będzie nam łatwiej docisnąć dzięki czemu uzyskujemy pozornie silniejszą moc cięcia.
ggala Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 ggala, przy zastosowaniu takich samych sił docisku pady tną tak samo (taka sama piana wykorzystana do produkcji) Oczywiście małym będzie nam łatwiej docisnąć dzięki czemu uzyskujemy pozornie silniejszą moc cięcia. Miałem wątpliwości co do działania, mały pad szybciej łapał temperaturę i robił się miękki, więc wydawało mi się że już stracił swoją moc. Natomiast z dużym flexi cutting ciężko dojść do takiego stanu.
soll Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Mały dociskasz z inną siłą niż duży, niby tak samo, ale siły rozkładają się inaczej, np. przy dużym na jakiś wycinek koła lub środek, przy małym praktycznie cały pad pracuje. Zwróć uwagę jak wygląda pad mały/duży względem wielkości maszyny.
knefelson Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Arekkaz, soll, dobrze mowia. wieksza sila docisku na mm^2, cm^2 i km^2 co za tym idzie - wieksza sila ciecia
mateuszk Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Panowie już szczerze mówiąc zgłupiałem, nabyłem dość sporo produktów i byłem raczej przekonany, że "coś" nimi zdziałam ale teraz zacząłem już wątpić . Napiszę może co posiadam a co domówiłem. Posiadam: Meguiar's UC Autoglym SRP Menzerna PP Ultra Pady: 80mm i 135mm: żółty i pomarańczowy flexipads Domówiłem: Krauss DB 900w DA 80mm i 135mm: biały flexipads 80mm i 130mm: MF flexipads Początkowo chciałem zrobić całe auto Menzerną PP Ultra na biały flexipadzie ale tak czytam i wydaje mi się, że ma ona mniejszą siłę cięcia jak UC. UC z kolei z tego co czytałem na stronie Meguiar's polecają stosować z padem polishing a to mnie raczej nie zadowoli przy pracy z twardym lakierem Czy podjąć się próby w ten weekend z UC/Menzerna PP Ultra i którymś z padów, czy domówić FG400 i polecieć białym flexi albo MF ? Nie liczę na pełną korektę, dlatego, że zależy mi na tym aby zrobić to jako one step no i wiadomo, że będę działał DA Zrobię sobie miejsce testowe na kawałku maski jednak chciałbym poznać waszą opinie którym specyfikiem lepiej wystartować. Menzerna z tego co testowałem ręcznie i czytałem na niemieckim forum jest bardzo tłusta, więc powinno się nią łatwo pracować. Potrzebowałbym również wskazówki co do ustawionej prędkości. Rozprowadzam na 1, później na 4-6 i z powrotem np. na 2 ostatni przejazd/dwa ? Prosiłbym o podpowiedź.
senz Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Jeżeli nie chcesz kupować FG400 to: Zrób UC na białym padzie z Flexipads. Rozprowadzaj na 4 i pracuj na 5-6. Potem PP na żółtym padzie Flexipads, rozprowadź na 4, pracuj na 5-6. Jak chcesz kupić FG400 to: FG400 na padzie z mf od Flexipads. Rozprowadzaj na 4 i pracuj na 4,5-5/6 UC na żółtym padzie z Flexipads. na koniec PP.
powalla Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Przeleć PP i zobacz , czy takie "wycięcie rys" Ci starczy , jeśli nie dokupisz menzerne 500 lub 400 i usuniesz wcześniej denerwujące Cię rysy po PP. Jak dla mnie PP i UC mają podobną skuteczność "cięcia" , ba możesz nawet sobie test zrobić bo masz to na stanie . Idzie długi weekend więc do dzieła ...tylko pogoda kijowa
mateuszk Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Powalla bardziej pasuje mi twoja opcja gdyż jak już pisałem, najbardziej chciałbym zastosować 1 specyfik. Tylko jakim padem tą PP ? Białym flexi czy MF ? Przeczytałem cały wątek na autopflege odnośniej tej Menzerny, efekty są niezłe jednak większość stosowała rotację. Dużym plusem tej PP jest to, że nie brudzi plastików. W razie potrzeby zapewne znajdę kogoś na forum, kto odsprzeda trochę FG400 bo już budżet nadwyrężyłem bardzo mocno. Pomijam oczywiście kwestie IPA, którą posiadam . Ewentualnie opcja nr1. Senz również wygląda rozsądnie.
zegarek Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 PP Ultra to lekki finish z wypełniaczami. Po wymyciu większość schodzi. Ani biały Flexi ani MF. Żółty Flexipad na DA jest OK do tej pasty.
mateuszk Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 To czym lepiej przejechać UC ? Czy od razu zamówić FG400 jako one step ? Co się może stać jeśli wziąłbym i przejechał tą PP białym flexi ?
powalla Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Dzis juz nic nie kupisz , jutro pewnie masz wolne ...testuj rozne kombinacje tym co masz na stanie , a potem opisz wrazenia
mkbewe Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panowie mam taki problem ze nie mogę sie pozbyć wszystkich rys, FC+ i BRAYT Futro polerskie z wełny jagnięcej strasznie długa robota, lakier dość twardy.. Zamówiłem biały korek z 3m, i myślę że powinno iść lepiej, czy zmienić jeszcze futro na inne ?? i czy po białym 3m mogę zastosować PF2500 i SF4000 ??
senz Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 docisk, wolniejsze przejscia, obroty, czystosc wełny to wszystko ma duze znaczenie. Probuj po kolei az znajdziesz kombo.Jezeli po wełnie nie ma duzego syfu to mozesz leciec pf a jak jest syf to twarda gabka + fc+
Artih Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czy od razu zamówić FG400 jako one step ? Było wiele razy na forum, że FG400 to NIE żaden ONE STEP !
mateuszk Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Co Ty nie powiesz. Wiem, że to nie one step ale pytałem się co lepiej zrobić na szybko (w jednym kroku...). W tym wątku też kolega pisał o FG400 na DA jako jedyna pasta http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 877#385877 Nie mam zamiaru toczyć z nikim wojenki bo mam w tym temacie zerową wiedzę ale napisałbyś lepiej coś bardziej sensownego.
powalla Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jak nie jak tak ? Smialo one step fg400 i ...i potem sobie swoje auto w "przylapane na parkingu" znajdzie z pieknymi hologramami
zegarek Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Akurat na DA takich holsów nie narobi jak rotacją co nie zmienia faktu, że FG400 do one stepów się nie nadaje. Owszem po tej paście i DA będzie pięknie, ale do pierwszego mycia po którym odpłynie wypełnienie.
bienek Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czytał ktoś z was kiedykolwiek etykiete FG400?? Pisze wyraźnie jak byk "ONE STEP POLITUR" więc przestańcie się mądrzyć, że się nie nada na one step! Oczywiście wykończenie nie będzie idealne jak po paście z wyższa gradacją, ale na maszynce DA i padzie z gąbki spokojnie idzie tak zostawić lakier. Polecam ten temat http://www.autogeekonline.net/forum/ask ... eover.html a jeżeli nie znacie gościa, lub podważacie jego kompetencje i wiedzę to raczej nie ma o czym rozmawiać. [ Dodano: 15 Sierpień 2014, 22:36 ] zegarek, One step to nie jest full koretka z wymywaniem itd, więc nawet jak zejdzie trochę wypełnienia to co to zmieni?
powalla Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Czytac etykiete a zobaczyc lakier po samej 400 to 2 rozne kwestie ...ja widzialem takie auto w zeszla srode i wolalbym miec auto po PP niz po samej 400, tym bardziej ze lakier starej amerykanskiej bryki pewnie spooooro rozni sie od naszego nowoczenego super ekologicznego
piotto0 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Od siebie dodam tylko zdjęcie po FG 400 i białej gąbce, lakier twardy - a to też różnica, bo na miękkim może zostawić trochę bałaganu. Na zdj element wymyty oczywiście benzyną ekstrakcyjną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się