Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko do was drodzy doświadczeni użytkownicy maszyn DA, a mianowicie jaka jest waszym zdaniem kolejność past, od najbardziej tnącej: Menzerna hc300, Koch heavy CUt, megs 105, zephir coarse? I czego używacie na najbardziej oporne lakiery?

Opublikowano

Mam pytanie mam do wypolerowania Bmw x6 która ma błotniki plastikowe mogę je potraktować futrem lub mf pastą fg 400 DA : jest dość mocno porysowana

Opublikowano
Mam pytanie mam do wypolerowania Bmw x6 która ma błotniki plastikowe mogę je potraktować futrem lub mf pastą fg 400 DA : jest dość mocno porysowana

Mozesz tylko nie przegrzej - moje strasznie szybko lapaly temerature lakir jest podobnej grubosci jak na metalowych czesciach.:-)

Opublikowano

Poleruje lakier na felgach i mam pytanie. Zrobiłem megsem 101 na białym booski pads potem sf 4000 na czerwonym. Efekt jak dla mnie jest ok. Chce położyć wosk fk1000 Ale wcześniej paint cleaner+ od sg. Czy po polerce a przed cleanerem mogę umyć felgi na dwa wiadra? Ipa nie mogę dobrze wymyć pasty z zakamarków a myjka pewnie to wypluka? Czy moze mam sie nie przejmowac leciec cleaner i od razu wosk na to?

Opublikowano

zależy gdzie i ile jest tych resztek po pastach. Czasami krócej zajmie fele spłukać myjką niż dłubać się z cleanerem, potem przetrzeć ipa i możesz pociskac woskiem :)

Opublikowano

Chciałem załagodzić na koreczku krater w lakierze po lakierniku i po polerce wyszły rysy. Problem dotyczy jednego obszaru maski, na całej reszcie wyszło bardzo fajnie. Rysy rozszlifowałem jeszcze raz i znowu to samo.. Jakimi ruchami mam zacierać rysy?

Opublikowano

Witam, podłącze się do tematu (mam nadzieję, że dobry, nie znalazłem nic innego pasującego). Mam na białym lakierze takie rysy (nie czuć pod palcem). To nie perła. Zwykły bialy raczej z lakierem bezbarwnym (tak mi się wydaje). Czy jest jakiś sposób na ich usunięcie? Wydaje mi się, że te ryski to nic głębokiego (nie czuć pod palce). Być może to bród w szczelinach? hmm. O pastę tempo nie pytam bo już znam odpowiedzi :) Chyba, że akurat w tym wypadku by dała radę. Nie chcę reklamować ale może k2 venox by dał radę? To takie mleczko. Tylko raz znajduję informację, że może ścierać lakier ale z drugiej strony to płyn a nie żadna pasta. Są to ryski tylko w kilku miejscach i mało widoczne ale jestem drobiazgowy i chciałbym je usunąć. Zdjęcia starałem się zrobić jak najlepiej. Mam przy szybie czołowej i boku drzwi i kilka na progu (ale tam to chyba za głębokie).

Każdy od czegoś zaczynał w zdobywaniu wiedzy, więc nie wieszajcie od razu na mnie psów :)

 

Zdjęcia to ( tak to te siwe kreski, nie wiem co to jest)

1.jpg

1.jpg

Opublikowano

Krótko: czy będzie dobrze?

 

Srebrna Alhambra r. 2000, Jest źle, ma być lepiej. Cel: zdjęcie oksydacji i pomniejszych dziadów. Czas operacyjny: 1 dzień. Nie ma czasu na zastanawianie i próby.

Założenie jest takie:

Przygotowanie (glinka, iron, prick) i od razu Menzerna 500 x1 na futrze, x1 na białym Flexi, 2x 4000 na żółtym.

 

Ok?

 

Mogę zrezygnować z futra i zrobić 2x twardą gąbkę, mogę dołożyć pf 2500 albo w ogóle zamienić sf4000 na pf 2500.

Jak najlepiej, w kontekście czasu?

Opublikowano

[ref]polak200[/ref], powiem Ci tak jak chcesz robić zgodnie ze sztuka detailingu to w 1 dzien sie osrasz, a nie umyjesz auto i zrobisz korektę :) dodaj tam pianę, dwa wiadra i futro/sonax 04-06 Ew pf2500

Opublikowano

Piana, pianownica, apc, wiadro itp. wszystko jest ;)

Ja nie jestem "zielony" i nie chcę w 1 dzień auta "namleczkować" - tylko oceniłem, że w 1 dzień zrobię max 4 przejazdy po całości. Mam zestaw menzerny, mam futra, gąbki, fibry.

 

Nie chodzi o korektę na 100, ani nawet 70%. Chodzi o to, żeby w 1 dzień zrobić jak najlepiej ;)

 

(Dzisiaj zacząłem rozważać opcję 1x futro, 1x cutting, 1raz polishing i 1x car pro essence ;) )

Opublikowano

Panowie ,mam pewien problem . Auto to Porsche Cayenne czarny uni . Nawet ciezkie kombinacje typu futro +koch nie daja rady . Glebsze rysy uwuwaja sie po 8 przejazdach. Jakas podpowiedz moze ktos mial doczynienia z takim przypadkiem ?

Opublikowano

Koch chemie 8.02 czy 7.01 czy może jakiś Sonax? Częściej pod futro choć gąbka też się pewnie zdarzy. Fajnie żeby się nadawało i do rotacji i do DA

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie na szybko. Miałem dziś one-stepa robić ale pod gołym niebem bo nie mam dostępu do garażu ani żadnej hali. A tu jak na złość słońce mi kur*** świeci :zly:

 

Co może pójść źle ?

Opublikowano

Po pierwsze może Ci coś wpaść z wiatrem pod pada i będziesz miał więcej do naprawy niż miałeś (chociaż ja na początku zabawy, tak z 2-3 lata temu robiłem pod gołym niebem i nie zdarzyło mi się to). No i kontrola lakieru pod względem temperatury.

Opublikowano

Słońce nagrzeje Ci panele, więc będzie na pewno problem z wysychaniem. A kto wie czy jeszcze coś w bonusie nie dojdzie

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czyli bokiem do słońca. Polerka. Potem druga strona bokiem do słońca, schłodzic i polerka. Maska i dach na początek żeby się nagrzać nie zdążyły

  • Moderator
Opublikowano
710239 Pytanie na szybko. Miałem dziś one-stepa robić ale pod gołym niebem bo nie mam dostępu do garażu ani żadnej hali. A tu jak na złość słońce mi kur*** świeci

mieszkasz w bloku czy w domu ? jeśli masz kawałek ogrodu/działki ale bez garażu lub wiaty, polecam zainwestować w altanę - nawet ta plastikowa - szybki montaż i demontaż - numer aukcji np ten: 6700354340 albo nawet tunel ogrodowy http://www.meblobranie.pl/tunel-foliowy ... sgodKQoOCQ

 

Bardzo wygodnie się robi w takich warunkach. Dupy nie urywa ale lepsze takie zadaszenie, tymczasowe nawet, niż nic.

Często tu widziałem relacje, gdzieś na polu pod stodołą, w błotnych koleinach.

Są proste metody zadbania o swój komfort pracy.

 

Praca w pełnym słońcu przeszkadza. Lepiej się poleruje w zaciemnionym miejscu a doświetlać sobie ledem - i nawet dla tego że w głowę świeci i wszystko za szybko wysycha.

Pomijam już takie elementy jak kurz i inne latające pyłki.

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Zabrałem się za korektę lakieru w mojej polówce (sedan :] ), aby nabrać troche umiejętności jak i poprawić troche wygląd. Póki co wszystko ładnie szło, lecz gdy przyświeciło słońce ukazały mi się koliste rysy (chyba po padzie bo na hologramy mi to nie wygląda). Pierwsze przejechałem element papierem na mokro P2000 (klingspor) później pasta 3M zielony korek na twardym padzie,IPA, żółty na twardym padzie,IPA i niebieski na miekkim padzie (praktycznie bez docisku). Jak to ładnie wyprowadzić? Bo owe defekty widać tylko pod słońcem. Po za tym również te głębsze rysy ciężej schodzą.

 

Ogólnie lakier wygląda już fajnie ale te koliste rysy psują trochę efekt.

Opublikowano

Tylko co jakiś czas pada czyściłem i delikatnie zwilżałem . Obroty nie przekraczały 2000tys. a kończyłem na ok 900tys.

 

Załączam zdjęcie:

405a7cb8609de.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.