Dante05 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2017 [ref=#ff3366]klops[/ref], czym wymywasz?
klops Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2017 Ostatnio robiłem grafitowego Acco, też był porysowany ale nie aż tak. I wyszedł naprawdę igła, aż byłem dumny z niego. I teraz poszedłem na skróty - przerzuciłem zestaw z tamtego na tego, zmieniając tylko pada do cięcia z polishowego na cuta. No bo ten bardziej porysowany, zdewastowany wręcz.. No i to był błąd. Kolejny raz się czegoś uczę - poletko testowe od dzisiaj to będzie "must have". I zacząć od najsłabszych kombinacji, jak w każdym poradniku napisane... Dobrze, że mi się nie spieszy, lakieru jeszcze trochę zostało to krok po kroku wykoncze dziada PS. Wymywam 40% IPA.
Dante05 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2017 Wymywaj czystą. Obficie na fibrę i delikatnie po lakierze, ja powoli odchodzę od rozcieńczania IPA.
Kondziooriginal Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam mam problem z hologramami. Czarny lakier honda Civic 2005. Korektę zacząłem od past menzerna 1100, 2500, 3500 na gąbkach lare pro, z maszyna krauss DA. Są pionowe hologramy widoczne przy latarce inspekcyjnej. Użyłem pasty koch antihologram i gabki koch również antihologram i nic... nie wiem co jest grane, nawet wodę mam destylowana (w mojej okolicy jest woda z dużą ilością kamienia). Podpowie mi ktoś co zrobiłem nie tak? Dodane po 2 minutach 57 sekundach: Dodam że czyscilem gąbki przed każdym przejazdem. W odbiciu halogen led 75w nie widać żadnych hologramów. Widać je tylko przy latarce. Niestety na niebie nie ma najlepszego inspektora, od 5 dni brak słońca. Dodał bym zdjęcia ale z telefonu nie widzę tej opcji.
mbieniek Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2017 Jak mówisz hologramy to masz na mysli prawdziwe hologramy jako znaki pozostawione przez maszynę, czy tez masz na mysli mikro rysy które sa widoczne najbardziej jak się przechyli latarke? A pada trzymasz napewno całkiem plasko? Wczoraj ciąłem panamere gts czarny uni ZMASAKROWANĄ hehe jeden przejazd wibratorem na angelwax ressurection z niebieska poduszka DM, następnie pojedynczy na wierzch HD SPEED na żółtej DM. Mimo tego, ze ten produkt maskuje bardzo sprawnie, jak zbyt długo się wpatrujesz w lakier to w końcu zobaczysz mikrorysy Spróbuj może ściernym cleanerem jeśli posiadasz-najpierw maszynką,a jeśli efektu nie będzie to spróbuj ręcznie..Jak jest aż tak cięzko to nie wymywaj tego auta zmywaczem ani niczym innym.Po cięciu moglęś obficie spryskać auto bardzo mocnym APC i zostawić na jakiś czas,ewentualnie proces powtórzyć.Potem umyć czymś odtłuszczającym i zabrać się za finish.Postaraj się dojść do momentu,że hologramy będą praktycznie niezauważalne i zwyczajnie czymś je zamaskuj(jeśli są delikatne).Gwarantuje,że pierwsze następne mycie zniszczy ten lakier dużo mocniej.Może dla wielu pisze coś nie przyjęcia,ale wiem,że są takie lakiery,że czego byś nie zrobił to i tak efekt nie będzie Cie w 100% satysfakcjonować,a to co inni pokazują to nie wierz we wszystko.Mało kto wymywa lakier na 100%.Nawet po mocnej chemii na jakichś specyficznych lakierach może coś wyjść ,wystarczy obfity deszcz. Popieram niektóre auta to naprawdę kupa. A zrobisz na 90% a za dwa tygodnie kaszana
Kondziooriginal Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Dziękuję za zainteresowanie. Tak hologramy po maszynie (gabkach). Jestem już po korekcie, ale nie mogę powiedzieć, że jestem z siebie zadowolony... Czy te delikatne hologramy mogły powstać przez to, że użyłem w pierwszym etapie zbyt agresywnej gabki do pasty 1100? Lakier wykończyłem megsem swirl remover + wosk 2.0 megsa, honda wygląda dobrze. Odniosłem też wrażenie, że mikrofibra (żółta tenzi) zostawia na tym lakierze mikro rysy... czy honda ma aż tak miękki lakier?
mbieniek Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Zobaczysz po paru, doslownie paru, myciach
DomeZ Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Czy takie hologramy ale widoczne tylko po maksymalnym pochyleniu latarki da sie czym usunac? Robilem czarnym padem nat i pasta antiholo i nic nie znika. Lakier audi uni braz wpadajacy w czarny . Udaje sie bez problemu zamaskowac produktem autofinesse ultra glaze. Ale pytanie czym to ewentualnie usunac? Moze to od glinki? Albo przemywaniu pasty mikrofibra po przejezdzie?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
perel.kamil Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Witam, mam nadzieję ze to dobre miejsce na moj wpis. Nowy jestem na forum. Proszę doradźcie mi jaką glinkę kupić. Zaczynam się bawić ze swoim autem i chciałbyym zacząć od glinki. usunąć największe zabrudzenia. Co jeszcze będzie mi potrzebne? Płyn do glinki i to wszystko?
Arkeolowy Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Ja proponuje poczytać trochę forum, wszystko jest opisane generalnie wzdłuż i wszerz.
janr Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Kolega wyżej ma rację. Forum jest pełne wiadomosc.Wystarczy się trochę wysilić...
janr Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Srry że bez przywitania Kolego powodzenia przy nauce.
killym Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2017 Dobra podejscie drugie jako że kupiłem inny samochód mianowicie vw polo 2005: - Mam problem z oklejeniem, pasta dostaje się w szczeliny koło taśmy później mam problemy z wymyciem ipą, najpierw suchą szmatką wypracowaną pastę a potem spryskać ipa i wycierać następną mf? -czy macie jakieś dobre sposoby na wykonanie dobrej jakości zdjęć? tzn. ja widzę rysy jak przyświetlam latarką z telefonu ale jak robię zdjęcia tymże telefonem to jak lapma walnie to tych rys nie widać...
mbieniek Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2017 - Oklejasz listwy itp nie do kantu tylko nadklejasz taśmę może 1mm za krawędź czyli na element, który będziesz polerował. i tak samo z każdą krawędzią. Inna sprawa, że jeśli to nie pył na pasta dostaje się do szczelin, to postępujesz błędnie podczas pracy. Pasty maszyną nie rozprowadzasz do krawędzi, Krawędzie ogarnia się dopiero po pewnym czasie np jednym ruchu góra-dół oraz jednym lewo-prawo. Przy pewnej wprawie można przejeźdżać nawet ostrzejsze kanty takie jak tylną klapę i błotnik bez oklejania, ale jeśli masz problem z białym szitem w szparach to Twoja wina. - potrzebujesz osobne żródło światła pod kątem do lakieru.
MirekGTS Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2017 killed widzę że dopiero zaczynasz przygodę z detailingiem. Polecam Ci poświęcić trochę czasu na przeglądanie relacji w dziale PSB i WW. Szybko załapiesz o co chodzi, a oglądanie efektów pracy tylko nakręca co działania. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
kQba Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2017 Moje boje. Wczoraj zabrałem się za swój lakier. Jest to Audi A4 '04 LY9B Brilliantschwartz. Wiem, że nie jest to dobry wybór dla początkującego, ale jak się nie ma co się lubi... Proszę o ewentualne wskazówki/uwagi. Miałem ambitny plan zrobić całą maskę w jedno popołudnie, ale po czterech godzinach miałem dopiero 1/4 i na tym się skończyło. Efekt zadowala mnie powiedzmy w 80%. Po pierwsze lakier na masce ma już sporo odprysków, po drugie kiepska maszyna PowerUp, której największą wadą jest brak stabilizacji obrotów. Lakier był mocno dojechany, wiec zacząłem od razu z najwyższego kalibru. Nie wiem, czy to dobrze? 1 etap: futro FlexiPads 32mm + Menzerna 500 2 etap: NAT niebieski + Menzerna 500 3 etap: NAT żółty + Menzerna 2500 4 etap: NAT czerwony + Menzerna 4000 (3 zdjęcie) 5 etap: NAT czerwony + Zymol HDC 6 etap: Soft99 Kiwami Black (4 zdj)
killym Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2017 Mój koch heavy cut+pro wool nie zostawia hologramów...Polerka Da. Czy to normalne? Wogóle szybko wysycha (30 sekund polerowania i już się sypie)?
boT Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2017 jakie auto jaki lakier ? Bo koch ciezko zeby sie sypal , ja czesto mam tak na lakierach Crv honda i land rovery czesto kupa pyłu ,pasta sie wysusza moment
killym Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2017 Vw polo 2005, srebrny metalik. Wogóle to tym heavy cutem pracowałem jak one step, bo po 5 przejazdach nie wychodziły holosy a pad wyglądał tak: Czy mniej czy więcej parę przejazdów i zaczynało sypać, taki np. antiholo to cały czas był w konsystencji pasty ale przestałem go używać bo brak hologramów po heavy cut. Czy ten pad jest taki squrwiały czy co ja robię źle? Przygotowany byłem na heavy cut+pro wool oraz czarny/czerwony nat + antiholo.
Dante05 Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2017 Hologramów nie zobaczysz bo to DA. A bałaganu po futrze nie widzisz bo to srebrny, wprawne oko to zobaczy. Użyj innego światła i patrz pod różnymi kątami i dobrze wymyj.
killym Opublikowano 14 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2017 Który pad będzie najbardziej agresywny i najbardziej będzie zbierał? Cena ma znaczenie drugorzędne ( chodzi o da oczywiście) Wysłane z mojego ZUK Z2131 przy użyciu Tapatalka
mbieniek Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 Te nowe dm niebieskie z dziurą tną całkiem spoko ale to tez zależy od tego czym, jak, i jaka pasta. Moze tym razem masz za sucho. Oraz czy możesz stwierdzić ze hologramów brak ale korekta 6zadowalajaca osiągniętą?? Moje boje.Wczoraj zabrałem się za swój lakier. Jest to Audi A4 '04 LY9B Brilliantschwartz. Wiem, że nie jest to dobry wybór dla początkującego, ale jak się nie ma co się lubi... Proszę o ewentualne wskazówki/uwagi. Miałem ambitny plan zrobić całą maskę w jedno popołudnie, ale po czterech godzinach miałem dopiero 1/4 i na tym się skończyło. Efekt zadowala mnie powiedzmy w 80%. Po pierwsze lakier na masce ma już sporo odprysków, po drugie kiepska maszyna PowerUp, której największą wadą jest brak stabilizacji obrotów. Lakier był mocno dojechany, wiec zacząłem od razu z najwyższego kalibru. Nie wiem, czy to dobrze? 1 etap: futro FlexiPads 32mm + Menzerna 500 2 etap: NAT niebieski + Menzerna 500 3 etap: NAT żółty + Menzerna 2500 4 etap: NAT czerwony + Menzerna 4000 (3 zdjęcie) 5 etap: NAT czerwony + Zymol HDC 6 etap: Soft99 Kiwami Black (4 zdj) Kolego cieszę się z Twojego nieszczęścia ze zabrałeś się za ten lakier. Zdjęcia nie wiem z jakim sa źródłem światła i jak wymyty lakier jest, ale widać tam przede wszystkim wyraźnie poprawę oraz mikrorysy. Ten lakier to jest naprawdę suka jeśli chodzi o wykończenie, ze swojej strony radziłbym Ci ciąć na gabce a potem zainwestować w essence do wykończenia. Maszynanie ma tu zbyt wiele wpływu, jeśli tylko masz czas dasz rade. Mniej etapie, alenp co panel zmieniaj gąbkę na świeżą a pezyspieszysz sobie prace.
bols86 Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 Siema!, Panowie lakier w BMW E92 wymaga reanimacji, nie jest jakoś specjalnie zajechany ale chciałbym go odświeżyć, używam maszyny rotacyjnej, teraz pytanie. Czy warto użyć Manzerny FG400 + FG2500 + FG4000 czy może iść na łatwiznę i spróbować Manzerny 3w1?. Jeśli pierwsza opcja to od jakiś gąbek zacząć?.
powalla Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 Ja polecam Menzernę , bo jest dużo lepsza od Manzerny Co do pytania, to mamy Ci powiedzieć że masz iść na łatwiznę? Oj nie! Kupuj pełen zestaw Menzerny , dużo różnych gąbek i działaj
bols86 Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2017 Ja polecam Menzernę , bo jest dużo lepsza od Manzerny Co do pytania, to mamy Ci powiedzieć że masz iść na łatwiznę? Oj nie! Kupuj pełen zestaw Menzerny , dużo różnych gąbek i działaj Hehe, zgadzam się Manzerna jest zdecydowanie lepsza. Powalla zaraz biorę się za zakup zestawu: FG500,PF2500,SF400 - widziałem zestaw na alledrogo za 119 zł z wysyłką ale, ale - jaki pad polecacie do w/w korków?. Chyba odpuszczę sobie białą, kiedyś narobiłem nią niezłego diabła w Avensisie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się