mbieniek Opublikowano 23 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2016 Kolego najpierw miej pewność że wypracowałeś pastę w pełni. Jaki pad i jaka maszyna? Czy PF2500 zostawiała holosy że wykańczałes jeszcze drobniej?
kaarolek1 Opublikowano 23 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2016 polerka Euroteca gąbki karbowane pomarańczowa i czarna.. tak wyczytalem że zawsze po 2500 trzeba przejechać 4000... więc zrobiłem polerke dwuetapowa
Ojciec Dyrektor Opublikowano 23 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam. Naświetlę trochę temat: do polakierowania mam kabinę samochodu dostawczego. Z racji warunków i doświadczenia położenie idealnej warstwy odpada i bez polerki raczej się nie obejdzie. Auto będzie malowanie niebieskim akrylem. Ile po lakierowaniu odczekać, czym najlepiej to zrobić? Czy Farecla G3 będzie dobrym wyborem? Jakie pady do tego? Będę wdzięczny za pomoc.
trillest Opublikowano 29 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 Witam, odebrałem auto od lakiernika, które zostało całe polakierowane. Zostawił po sobie ślady po polerce, hologramy. Na słońcu jak stoi z daleka, widać jakby był wysmarowany kremem i jakby nikt go nie wtarł. Z bliska widać hologramy., świrle, drobne ryski. Mam maszynę polerską i użyłbym jej pierwszy raz w życiu. Korekty odpadają bo boję się że zniszczę lakier. Na niedużych obrotach jakimś miękkim padem chciałbym zlikwidować te ryski środkiem od Sonax SwirlX. Na pewno później będę chciał nałożyć ceramikę od Nanolex i pytanie: Co przed tym zrobić z tymi śladami jak na moje możliwości. Polerkę zrobię, ale nie ścierną !! o mogę użyć żeby zniknęły hologramy i móc nałożyć ceramikę. Na porządnym myciu i przygotawaniu auta pod ceramikę się mniej więcej znam, ale co do pozbycia się szkód po lakierniku nie wiem czego użyć. Proszę o jakieś szczegółowe rady
Dawid_Bojarski Opublikowano 29 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2016 Nie usuniesz tego bez właściwości ściernych. Może być swirlx, moim zdaniem lepszy na początek jak coś mnie UC... Hologramy i drobne rysy usunie Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
trillest Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Nie usuniesz tego bez właściwości ściernych. Może być swirlx, moim zdaniem lepszy na początek jak coś mnie UC... Hologramy i drobne rysy usunie Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka I można zaraz po tym kiedy znikną mankamenty na lakierze, kłaść ceramikę ?
Dawid_Bojarski Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Należy jeszcze przygotować powierzchnię, zmyć caly lakier IPĄ bądź czyms dedykowanym w stylu prepa i dopiero powłoka Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
trillest Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Dzięki za odpowiedź. A jakiego pada do maszyny użyć do UC ?
powalla Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2016 Myślisz że nigdy o tym nie pisaliśmy? Może czas poczytać forum?
robcok Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2016 piszesz ze na porzadnym myciu i przygotowaniu auta pod cerami sie znasz a sie pozniej pytasz jak przygotowac auto pod ceramike...troche to dziwne... pod powloke auto powinno przejsc korekte..
trillest Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2016 piszesz ze na porzadnym myciu i przygotowaniu auta pod cerami sie znasz a sie pozniej pytasz jak przygotowac auto pod ceramike...troche to dziwne...pod powloke auto powinno przejsc korekte.. Dlatego pytałem o polerkę. Po tym zabiegu już sobie poradzę sam i nałożę ceramikę. Teraz muszę poprawić lakier po lakierniku poprzez korektę.
zdrowy_zab Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Panowie, czy jeśli pod lakierem jest szpachla, miernik będzie pokazywał "więcej"..czy jak. Mam jakis miernik za 100 parę złotych, jedna strona samochodu w normie, ok 130 mikronow, natomiast druga, gdzie jest trochę szpachli i była malowana pokazuje ok 60...
Gozdziu23 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Tak powinno pokazywac, ze jest wiecej, np 400 mikronów na szpachli Ale 60 mikronów to maja nowe samochody obecnie wychodzące a nie malowany bok, chyba ze ktos zdarł i zrobił od nowa jak fabryka kazała
serath Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A miernik skalibrowany przed pracą? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
zdrowy_zab Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Na innych pokazuje poprawnie to chyba tak...
cinek1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam dzis podszedlem do pierwszej korekty na celownik wziolem sobie maske. Teraz pytanie co zle co do poprawki. Siedze od jakiegos czasu i czytam forum ale zawsze pojawiaja sie watpliwosci. Zestaw menzerma 400 i 3500 pady flexipads proo wolf jakos tak i wafel z gabki wykonczeniowy maszyna krauss 5800s. Maska umyta wyglinkowana zrobilem jeszcze adbl vampirem umyta ponownie potem przejechalem IPĄ. Auto okleilem w garazu lakier zimny. Zabralem sie do przejazdu najpierw paste wykropkowalem maszyna na lakierze potem na 1 rozprowadzilem paste 400 potem 2.3.4.5 po dwa przejazdy zrobilem pionowo i poziomo potem zwalnialem obroty i konczylem na lakierze wylaczajac maszyne zreszta wlaczalem tak samo mam watpliwosci czy paste dobrze wypracowalem bo ciagle widzialem takie tlustawe ale nie chcialem dluzej jej wypracowywac by czegos bardziej nie spartolic ). Po tym pad wyczyscilem pasty dawalem malo 4 kropki choc czasem chyba ciut za wiele. Ipa przecieralem potem wykonczylem 3500 tak samo przejazdy. Docisk robilem przy wiekszych obrotach. Efekt hmm na pewno lakier zyskal glebie tych szczotkowanych rys poznikalo choc troszeczke zostalo pare grubasow tez. Jakie uwagi? co do poprawki z gory za rady i podoowuedzi dziekuje Podejrzewam ze padow mam za malo jakie dokupic?
Ibex Opublikowano 17 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2016 Pacjent Opel Astra 3, czarny Metalik i ogromny problem ze sticky paint. Jakakolwiek pasta zasycha po kilku sekundach, również na DA. Nie pomaga psikanie qd, wodą. Udało mi się usunąć większość rys ale hologramy to jakis koszmar. Mam niestety tylko pasty koch antihologram, micro cut oraz menzerna 4000. Jakieś sugestie jak sobie z tym poradzić? Wydaje mi się że próbowałem już wszystkiego, ale może cos przeoczylem. Lakier był polerowany najpierw menzerna 400 na białym nat, potem 2500 na żółtym 3m.
Gozdziu23 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2016 Jak nie użyłeś antiholograma to sie dziwisz, że zostały ci holosy ?
Ibex Opublikowano 20 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2016 Chyba się nie zrozumieliśmy. Próbowałem i kochem antihologram, jak i micro cut oraz menzerna 4000. Pasta zasycha niemal natychmiastowo i nie ma możliwości jej wypracowania. Dzisiaj kupiłem Ultrafine i może tak tłusta pasta pomoże.
nefifer13 Opublikowano 25 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2016 Można jeszcze brać pod uwagę Sonaxa.Mają dość tłuste pasty i szybko nie zaschną.Podstawa to zimny lakier.Nie robisz przypadkiem w słońcu lub na zewnątrz w gorąco?
Ibex Opublikowano 28 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2016 Wszystkie zabiegi były wykonywane w garażu, także problemem nie było słońce czy nagrzany lakier. Ultrafina pomogła, jej dosyć spory dodatek do kocha antiholo pozwolił na usunięcie holosow.
dawidos145 Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Czy zmatowany lakier p2000-›p2500 , warto potraktować futrem z twardą pasta czy to mija się z celem. Z auta usuwana była tzw skórka pomarańczy. Czy wystarczy twardy cut ? Analogicznie po wszystkim finisz
zdrowy_zab Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Twardy cut wystarczy
mbieniek Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2016 Zależy od lakieru Moim zdaniem nie warto czasami przegrzewać lakieru twardą gąbką i wieloma przejazdami jak można sobie przyspieszyć i dać panelowi żyć tnąc futrem;) Ale generalnie to tak, wystarczy.
George Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Mercedes A 2014r czarne lakierowane słupki "B" Zostały mi hologramy na słupkach po 3 etapach prac. Cut - menzerna 400 + biała twarda gąbka koch obr. 1500 Medium - menzerna 2500 + żółty pad koch Finisz - koch antihologram + niebieski pad 3M za bardzo zagrzane, nie wypracowana pasta? Brudne pady? Wydaje mi sie ze można to wyeliminować. Czy taki typ mercedesa?( nigdy nie miałem problemu z tą kombinacja przy innych samochodach(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się