Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A sprawdziłeś po korekcie płynem inspekcyjnym czy rzeczywiście wyciągnąłeś ten mat czy tylko wypełniło ?

Opublikowano

nie sprawdziłem, to było w miarę szybkie odświeżenie, jedynie, żeby tego matu się pozbyć z karoserii

 

a nie jest tak, że wypełnić to pasta może rysy, ale mat jednak powinen zejść, nawet czasem od ręcznej zabawy np uc + tricolor?

 

w zeszlym roku robiłem corse b też czerwoną, tylko uc i gąbką polishing, lakier był jeszcze bardziej zmatowiały. Rysy oczywiście zostały, ale mat nie wrocił..

Opublikowano

Zależnie jaki wiek i stan i jak był myty lakier.

Możliwe, że ten jest taki suchy, że pasta i wymywanie dodatkowo go wysuszyły tylko, pomoże Megs #7. Nie zaszkodzi spróbować.

 

Czy wiesz jaka grubość lakieru?

Opublikowano

Grubości lakieru nie znam. Ale pady momentalnie robiły się czerwone. Ladnie ściągalo wierzchnia warstwę.

 

Może przejechać na szybko jakimś finishem?

 

Mam menzerne 3in1 mam Achillesa, megsa up albo black hole do dyspozycji

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przeczytaj tutaj, dlaczego :

 

http://www.autogeekonline.net/forum/ask ... aints.html

 

Możliwe, że cięcięm nic nie zdziałasz, bo lakier przez swoją strukturę jest poprostu wyschnięty i zasuszony. Potrzebuje odżywki.

Pinnacle chyba też ma taki produkt, ale nie ze 100 letnią historią. Korci mnie, jak znajdę jakiś akryl chcę sam to sprawdzić :)

Opublikowano

Walczę już 3 godziny z kawałkiem maski, pasta fg500 na padzie z mikrofibry, DA Bass, lakier ok 60 mikronów i czy to normalne że pad z mikrofibry robi sie taki szklisty po wypracowaniu pasty?

Jedyne co to swirle usunął a głębsze rysy nie, pomimo 4 podejść z czyszczeniem pada za każdym razem.

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zacznijmy od tego jakie auto, jaki lakier?

60mikronów to tam już masz niewielkie pole do ścinania czegokolwiek... ;)

Opublikowano

Kia sportage 2 generacji, w ASO stwierdzili że to normalne dla kia lakier pod 60 do 80 mikronów

 

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie mam pojęcia czy ten sam :-(

Dodatkowo w niektórych miejscach na lakierze a raczej wygląda jak pod sa takie jakby mikrospekania, takie kropeczki

Opublikowano
Przeczytaj tutaj, dlaczego :

 

http://www.autogeekonline.net/forum/ask ... aints.html

 

Możliwe, że cięcięm nic nie zdziałasz, bo lakier przez swoją strukturę jest poprostu wyschnięty i zasuszony. Potrzebuje odżywki.

Pinnacle chyba też ma taki produkt, ale nie ze 100 letnią historią. Korci mnie, jak znajdę jakiś akryl chcę sam to sprawdzić :)

 

co ciekawe, jak po tym macie przejedziesz palcem góra dół to znika :/

 

z artykułu nic sie nie dowiedziałem, spróbuję achillesem szybki przejazd. nie che nic inwestować dalej do auta tak taniego

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie po raz pierwszy na forum. Trafiłem do was bo potrzebuje pomocy w doprowadzeniu mojego nowego nabytku do stanu cieszącego oko właściciela :D i wzbudzającego podziw wśród znajomych swym olśniewającym blaskiem hehe :lol:

Z ostatnimi swoimi pojazdami radziłem sobie sam bo nie wymagały gruntownej korekty lakieru a tu bez profesjonalisty się nie obejdzie, a sam boje się żeby nie narobić większych szkód. Auto Volvo XC90 czarne, lakier ma grubość od 65-120um, zmatowiały, rysy.

Poszukuje kogoś z Warszawy i okolic kto dopieści moje auto

Liczę na wasze wsparcie.

Opublikowano

W weekend zaczalem ciac auto, ale czasowo juz wiem, ze uda mi sie zrobic okolo 2 elementy na tydzien.

Lakier LC9Z (czarny, bardzo twardy VAG), wymaga futro+shcc300 > futro+hc1100 > pad+2500 > pad+3500.

Jak podejsc do polerki. Stwierdzilem, ze zrobie pierwsze trzy kroki dla kazdego elementu, a po zakonczeniu wszystkich (okolo 8 tygodni), zrobie po calosci krok ostatni czyli 3500.

Jak to oceniacie? Auto oczywiscie jezdzone okolo 1kkm miesiecznie.

 

hubert

Opublikowano

Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205.

101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa.

Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki?

Opublikowano
Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205.

101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa.

Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki?

 

nie ma uniwersalnych rozwiązań - musisz sam sprawdzić kombinacje, która przyniesie najlepsze efekty. wcale 101 nie musi być "zbyt mocna": wiesz czy to jest ori lakier w 100%??

Opublikowano

I tak robiłbym cięcie całości w całości najpierw. I najwyżej jeździł z holosami.

 

A to dlatego, że pod koniec 6 tygodnia elementy które wcześniej wypolerowałeś mogą złapać ryskę czy dwie, których nie zdejmiesz przejazdami 3500, i co wtedy? Dokładanie sobie roboty?

 

Pamiętaj, że cięcie to etap relatywnie najdłuższy, potem wyprowadzenie go w normalnych warunkach nie powinno stanowić problemu ;) - jeśli lakier w normie

Opublikowano
Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205.

101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa.

Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki?

 

nie ma uniwersalnych rozwiązań - musisz sam sprawdzić kombinacje, która przyniesie najlepsze efekty. wcale 101 nie musi być "zbyt mocna": wiesz czy to jest ori lakier w 100%??

 

Lakier ori w 100%. Kilka lat temu brat robil sobie polerkę pierwszy raz.. :)

Opublikowano
Proszę o pomoc - co to jest i gdzie robię błąd? :o

Lakier jest oryginalny perła Audi A4 B5, maszyna Krauss P7 - robię dwa etapy po 8 przejazdów na twardej gąbce FG400 obroty 1200-1500 docisk średni, jeden etap 6-8 przejazdów na średniej z FG2500 obroty 1500, jeden etap 6-8 przejazdów na miękkim finishu FG3800.

Grube rysy praktycznie są usunięte pod ostrym światłem, ale zostają takie koliste rysy, które widać przy listwach - to po gąbkach?

Są one widoczne na całym elemencie, ale tylko pod odpowiednim kątem - najczęściej patrząc z góry lub dołu na dany element.

Po wymyciu IPA lub zmywaczem po każdym etapie polerowania zostają takie ślady...

Za to znikają zupełnie po nałożeniu pasty ściernej lub wosku czy QD.

090accc071618034.jpg

9fea6f269c33d8ca.jpg

 

U mnie to samo się dokładnie działo co u Johnego777. No nic następnym razem podejdę do tematu delikatniej i bez nerwów :kox:

 

Problem rozwiązany, nie mam zdjęć - musicie uwierzyć na słowo :)

Przyczyna to zbyt dużo finishowej pasty i niedokładne jej wyrobienie, czyli za krótko z nią pracowałem.

Wcześniej nie sądziłem, że FG3800 da się wyrobić do końca a jednak :D

Teraz jest idealnie, dodatkowo dla pewności przecierałem nowymi fibrami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.