polo33 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 A sprawdziłeś po korekcie płynem inspekcyjnym czy rzeczywiście wyciągnąłeś ten mat czy tylko wypełniło ?
Damianos Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 nie sprawdziłem, to było w miarę szybkie odświeżenie, jedynie, żeby tego matu się pozbyć z karoserii a nie jest tak, że wypełnić to pasta może rysy, ale mat jednak powinen zejść, nawet czasem od ręcznej zabawy np uc + tricolor? w zeszlym roku robiłem corse b też czerwoną, tylko uc i gąbką polishing, lakier był jeszcze bardziej zmatowiały. Rysy oczywiście zostały, ale mat nie wrocił..
mbieniek Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zależnie jaki wiek i stan i jak był myty lakier. Możliwe, że ten jest taki suchy, że pasta i wymywanie dodatkowo go wysuszyły tylko, pomoże Megs #7. Nie zaszkodzi spróbować. Czy wiesz jaka grubość lakieru?
Pajko Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Inna sprawa że lakier lakierowi nie równy. Nawet na takich samych autach .
Damianos Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Grubości lakieru nie znam. Ale pady momentalnie robiły się czerwone. Ladnie ściągalo wierzchnia warstwę. Może przejechać na szybko jakimś finishem? Mam menzerne 3in1 mam Achillesa, megsa up albo black hole do dyspozycji Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
mbieniek Opublikowano 25 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2016 Przeczytaj tutaj, dlaczego : http://www.autogeekonline.net/forum/ask ... aints.html Możliwe, że cięcięm nic nie zdziałasz, bo lakier przez swoją strukturę jest poprostu wyschnięty i zasuszony. Potrzebuje odżywki. Pinnacle chyba też ma taki produkt, ale nie ze 100 letnią historią. Korci mnie, jak znajdę jakiś akryl chcę sam to sprawdzić
kerad Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Walczę już 3 godziny z kawałkiem maski, pasta fg500 na padzie z mikrofibry, DA Bass, lakier ok 60 mikronów i czy to normalne że pad z mikrofibry robi sie taki szklisty po wypracowaniu pasty? Jedyne co to swirle usunął a głębsze rysy nie, pomimo 4 podejść z czyszczeniem pada za każdym razem. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
AFT Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zacznijmy od tego jakie auto, jaki lakier? 60mikronów to tam już masz niewielkie pole do ścinania czegokolwiek...
kerad Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Kia sportage 2 generacji, w ASO stwierdzili że to normalne dla kia lakier pod 60 do 80 mikronów Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
mbieniek Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ten sam system lakierniczy co Mazda??
kerad Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Nie mam pojęcia czy ten sam :-( Dodatkowo w niektórych miejscach na lakierze a raczej wygląda jak pod sa takie jakby mikrospekania, takie kropeczki
samwdomu Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 kerad, wrzuć zdjęcie na imgur i będzie działać bo teraz to tylko nazwę pliku widzimy.
Damianos Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Przeczytaj tutaj, dlaczego : http://www.autogeekonline.net/forum/ask ... aints.html Możliwe, że cięcięm nic nie zdziałasz, bo lakier przez swoją strukturę jest poprostu wyschnięty i zasuszony. Potrzebuje odżywki. Pinnacle chyba też ma taki produkt, ale nie ze 100 letnią historią. Korci mnie, jak znajdę jakiś akryl chcę sam to sprawdzić co ciekawe, jak po tym macie przejedziesz palcem góra dół to znika z artykułu nic sie nie dowiedziałem, spróbuję achillesem szybki przejazd. nie che nic inwestować dalej do auta tak taniego
Maniektek Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Witam bardzo serdecznie po raz pierwszy na forum. Trafiłem do was bo potrzebuje pomocy w doprowadzeniu mojego nowego nabytku do stanu cieszącego oko właściciela i wzbudzającego podziw wśród znajomych swym olśniewającym blaskiem hehe Z ostatnimi swoimi pojazdami radziłem sobie sam bo nie wymagały gruntownej korekty lakieru a tu bez profesjonalisty się nie obejdzie, a sam boje się żeby nie narobić większych szkód. Auto Volvo XC90 czarne, lakier ma grubość od 65-120um, zmatowiały, rysy. Poszukuje kogoś z Warszawy i okolic kto dopieści moje auto Liczę na wasze wsparcie.
hoobi Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 W weekend zaczalem ciac auto, ale czasowo juz wiem, ze uda mi sie zrobic okolo 2 elementy na tydzien. Lakier LC9Z (czarny, bardzo twardy VAG), wymaga futro+shcc300 > futro+hc1100 > pad+2500 > pad+3500. Jak podejsc do polerki. Stwierdzilem, ze zrobie pierwsze trzy kroki dla kazdego elementu, a po zakonczeniu wszystkich (okolo 8 tygodni), zrobie po calosci krok ostatni czyli 3500. Jak to oceniacie? Auto oczywiscie jezdzone okolo 1kkm miesiecznie. hubert
Moderator Domel Opublikowano 5 Lipca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 651509 weekend zaczalem ciac auto a jaka maszyna ?
hoobi Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 651509 weekend zaczalem ciac auto a jaka maszyna ? Rotacja k2.
tomala418 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205. 101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa. Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki?
hihol Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 651509 futro+shcc300 > futro+hc1100 > pad+2500 > pad+3500 brakuje mi tu cuttingu na gabce po tym futrze...
hoobi Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2016 Niby hcc1100 to cut, taki odpowiednik manzerny 500:)
Wenega Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205. 101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa. Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki? nie ma uniwersalnych rozwiązań - musisz sam sprawdzić kombinacje, która przyniesie najlepsze efekty. wcale 101 nie musi być "zbyt mocna": wiesz czy to jest ori lakier w 100%??
mbieniek Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 I tak robiłbym cięcie całości w całości najpierw. I najwyżej jeździł z holosami. A to dlatego, że pod koniec 6 tygodnia elementy które wcześniej wypolerowałeś mogą złapać ryskę czy dwie, których nie zdejmiesz przejazdami 3500, i co wtedy? Dokładanie sobie roboty? Pamiętaj, że cięcie to etap relatywnie najdłuższy, potem wyprowadzenie go w normalnych warunkach nie powinno stanowić problemu - jeśli lakier w normie
tomala418 Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Witam, w przyszlym tygodniu zamierzam polerowac Honde Prelude brata. Kolor czarny, mnostwo drobnych rysek jak i hologramow. Posiadam obecnie maszyne Rupes lhr 15, gabki Rupes, pasty 101 i 205. 101 zapewne bedzie zbyt mocna pasta do miekkiego lakieru. Myslalem o Menzerna 3w1 lub Polytop Rapid One Step, pozniej cleaner DJ i wosk #16 z Megsa. Co sadzicie o tym polaczeniu? Moze inne pasty? Jakich padow uzyc do polerki? nie ma uniwersalnych rozwiązań - musisz sam sprawdzić kombinacje, która przyniesie najlepsze efekty. wcale 101 nie musi być "zbyt mocna": wiesz czy to jest ori lakier w 100%?? Lakier ori w 100%. Kilka lat temu brat robil sobie polerkę pierwszy raz..
johny777 Opublikowano 8 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2016 Proszę o pomoc - co to jest i gdzie robię błąd? Lakier jest oryginalny perła Audi A4 B5, maszyna Krauss P7 - robię dwa etapy po 8 przejazdów na twardej gąbce FG400 obroty 1200-1500 docisk średni, jeden etap 6-8 przejazdów na średniej z FG2500 obroty 1500, jeden etap 6-8 przejazdów na miękkim finishu FG3800. Grube rysy praktycznie są usunięte pod ostrym światłem, ale zostają takie koliste rysy, które widać przy listwach - to po gąbkach? Są one widoczne na całym elemencie, ale tylko pod odpowiednim kątem - najczęściej patrząc z góry lub dołu na dany element. Po wymyciu IPA lub zmywaczem po każdym etapie polerowania zostają takie ślady... Za to znikają zupełnie po nałożeniu pasty ściernej lub wosku czy QD. U mnie to samo się dokładnie działo co u Johnego777. No nic następnym razem podejdę do tematu delikatniej i bez nerwów Problem rozwiązany, nie mam zdjęć - musicie uwierzyć na słowo Przyczyna to zbyt dużo finishowej pasty i niedokładne jej wyrobienie, czyli za krótko z nią pracowałem. Wcześniej nie sądziłem, że FG3800 da się wyrobić do końca a jednak Teraz jest idealnie, dodatkowo dla pewności przecierałem nowymi fibrami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się