Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chciałem kupić cutting mf flexipads oraz nat miekki średni i twardy, są jeszcze średniomiękkie ale tych już nie biorę. wtedy mógłbym mf pojechać np. sonax maxcut a gąbką drugi etap.

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

 

Dodane po 15 minutach 13 sekundach:

powiedzmy, że sonax, czy starczy 250 ml na auto. jak tak to szukam sklepu kupuje i testuje, czy maxcut można z padem mf, szybka odpowiedź i zamawiam

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

powiedzmy, że sonax, czy starczy 250 ml na auto. jak tak to szukam sklepu kupuje i testuje, czy maxcut można z padem mf, szybka odpowiedź i zamawiam

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@Domel Powiedz proszę czy już po zastosowaniu drugiego produktu sonax ex0406, trzeba przejechać auto finishem, czy wystarczy wymyć auto nałożyć cleaner - ipa - wosk? A i przed każdym rozpoczęciem panelu czy też części należy z pewnej odległości psiknąć na pad wodą >??

  • Moderator
Opublikowano
@Domel Powiedz proszę czy już po zastosowaniu drugiego produktu sonax ex0406, trzeba przejechać auto finishem, czy wystarczy wymyć auto nałożyć cleaner - ipa - wosk? A i przed każdym rozpoczęciem panelu czy też części należy z pewnej odległości psiknąć na pad wodą >??

 

Wszystko zalezy od lakieru.

Sonax 0406 to tak na prawdę bardzo dobry one step - Sila ciecia 4/6 i gloss 6/6. Zresztą na szkoleniu przedstawiciele Sonaxa sami to potwierdzali.

Finish zalezy od lakieru. W srebrnym fordzie wymywalem zywaczem silikonu i na to wosk lub politura+wosk

Ale np w czarnym Saabie mikrofibry zrobily mi sajgon na masce i musialem jeszcze cleanerem lekko sciernym pojechac.

Opublikowano

Czyli by mieć pewność po cutmaxie i 0406 przejechać ipą a później cleaner i wosk. Chodzi mi o to czy trzeba używać ipe pomiędzy cleaner a wosk by wosk leżał dłużej ?

 

Dodane po 4 minutach 14 sekundach:

@powalla poczytałem na opisach zagranicznych, dopiero wtedy skapowałem, że to polish o dużych zaletach finishingowych

Opublikowano

Gruno17, może najpierw pożądne mycie :good:

polerowania czeka Cię bardzo dużo, ale najpierw przeczytaj jeszcze więcej forum.

Opublikowano
Gruno17, może najpierw pożądne mycie :good:

polerowania czeka Cię bardzo dużo, ale najpierw przeczytaj jeszcze więcej forum.

 

Dziękuje, nawet umyty wygląda bardzo podobnie:) , czytalem ale chce to jakoś sam ręcznie, zawsze jakiś efekt ale nie wiem jakim specyfikiem, Myśle o zwykłym jakimś tempo ale srednioscierny czy maxx:)

Opublikowano

To co widzisz na swoim samochodzie to są właśnie skutki używania pasty tempo lub tym podobnych rozwiązań - czytaj lenistwo.

 

Jeśli liczysz, że ogarniesz auto tak aby wygrało zdjęcie na samochód roku w konkursie ogólnoświatowym, zajmie to 30 minut i flanelką pojedziesz tempem na relaksie, to niestety ale się przeliczysz ;)

 

Szybkie efekty ale w kontekście tego forum, to odszczurzanie, którego jest niemało, jakieś 5 godzin, potem już tylko wysuszyć, i podejrzewam, że ze dwie godziny pracy ręką na panel ;)

Albo coś mocno wypełniającego. Pełno tego w sklepach, ja moge polecić ze swojej strony CarPro Essence, idealny do takich zastosowań :roll:

 

Do tego po feldze widać, że to jakies audi w metaliku...Krzepki zawownik :good:

Opublikowano
649358 To co widzisz na swoim samochodzie to są właśnie skutki używania pasty tempo lub tym podobnych rozwiązań - czytaj lenistwo.

Nigdy nie polerwoałem tempo, stwierdziłem że to od myjek (szczotki)

Dziękuje za poradę

Opublikowano

No Ty nie musiałeś, może poprzedni właściciel?

 

Ktoś czymś spowodował taki stan lakieru, prawda? Albo ogarniesz to usuwając na ile się da defekty, z tym że ręcznie nie wiem czy prędzej nie usuniesz woli walki ;) albo ukryjesz je raz na jakiś czas.

 

Ale jak juz chcesz robić, rób porządnie :good:

Opublikowano
649366 Ktoś czymś spowodował taki stan lakieru, prawda? Albo ogarniesz to usuwając na ile się da defekty, z tym że ręcznie nie wiem czy prędzej nie usuniesz woli walki ;) albo ukryjesz je raz na jakiś czas.

 

aha rozumiem, czyli pomyśle nad zakupem sprzętu do tego, poszukam na forum...

Opublikowano

Panowie, mam taki problem

 

auto: Mitsubishi Carisma 2002 rok czerwony akryl, auto bylo całe zmatowiałe

 

sprzęt: maszyna Vander Da pad futro flexi i menzerna Heave Cut 400 (dawne FG400)

 

 

mat schodził pieknie, auto ładnie wyglądało, mimo, że bez finisha. Po myciu ręcznym wszystko ok.

 

Niestety po myciu na myjni bezdotykowej, na samochodzie w niektórych miejscach powracajają taiej jakby matowe zacieki, plamy, miejsca gdzie ten mat tak jakby powraca. Polerowałem drugi raz i niestety, znowuż po myjni bezdotykowej wychodzą plamy, ale mniej i mniejsze

 

co to może być? co robię źle? dodam, że mat z tych plamkowych miejsc schodzi nawet od tarcia słoneczkiem megsa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.