woof Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Panowie, po 4-5 przejazdach mam cos takiego na FG500.Mozecie powiedziec czy to oznacza za slabo wypracowana pasta czy cos innego ?Obrazek I cos takiego Obrazek woof miales racje, zmiana poziomu od razu polepszyło ale dalej takie male, minimalne rysy widoczne.. Chyba jednak futro pora użyć albo niebieskiego pada lepszej jakosci ? bo abw moze nie daje rade? na pewno nie futro do wykończenia. naprawdę nic nie poczytałeś że mieszasz finish z ostrym cięciem?(do tego służy futro)
kubaPb Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Do finiszu uzywam miekkiego czarnego, a chce Futro zamiast bialego pada,bo po wszystkich etapach ciagle widze mniejsze ale glebsze rysy.
woof Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 po fustrze będziesz miał milion rys. cos robisz zle, jaka pastą to wykańczasz?
kubaPb Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 najpierw jade FG500 na bialym padzie (3 krople po 1cm) i tak 10przejazdów, pozniej PF2500 na pomaranczowym 5-8przejazdów i na finiszu czarny pad na SF4500 po 5-6przejazdow.
woof Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 inspekcje robisz po 500 i 2500? gdzieś tu bym szukał kłopotów... ew pad do finiszu robi syf
kubaPb Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Tak,po 500 robie kontrole IPA i dalej mam rysy..Nastepnym razem naloze mniej pasty i moze pad slaby..
woof Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Aaa aaa a aaa aaa po pierwszym etapie w 98 procentach przypadków są rysy
mateuszk Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Ja robilem miękkim czarnym farecla jeden z najtańszych .1minute na 1 a później minute na 2 poziomie i na 3 poziomie minute...nie mam pojęcia ,maskę na słońcu robilem ,może żle pracuje bo to moja pierwsza poletka.jakieś rady? No ale jaką polerką to robisz na jak przygotowanym lakierze, jakim lakierze, czemu miękkim padem ? Jakiś dziwny sposób polerowania na czas, robisz przejazdy a nie na czas. Przeczytaj tutorial na stronie detailer.
wojti91zmc Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 polerka :http://allegro.pl/polerka-szlifierka-samochodowa-3-gabki-2200w-180mm-i4651807621.html jesli chodzi o pada to tylko taki miałem ale dziwne ze takim miekkim mozna sobie na lakierze hologramów zrobić... lakier laguna I 99r ciemny granat metalik przejechanie odpowiednio maski zniwelowało by te defekty? MG scratch X w aplikacji ręcznej podobno niwelujje hologramy
Nietykalny Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Czy posiada ktoś polerkę power up?? Mam taką już od jakiegoś czasu, ale jestem średnio zadowolony. Na pierwszym biegu, delikatnie mocniejszy docisk i staje...W ogóle zakres obrotów ma od 0 - 3000, tylko nie wiem jak na poszczególnych biegach zwiększa się prędkość obrotowa, może podrzuci ktoś jakieś info ??? Zwykle kończę na 3 biegu..
kubik Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 kubaPb, fibra+czyszczenie kompresorem. Wełna+za dużo pasty= grudki=spustoszenie Poza tym co to za moda na 2etapy 3etapy i inspekcji nie trzeba,bo musi być igła
Qub@ Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Nie przesadzajmy, ze na zajechanym lakierze po przejezdzie futerm + ostra pasta jest milion rys Futro + fg400 potem twardy pad + fg400 i efekty muszą być widoczne. kubaPb, mniejszy obszar pracy, wiem ze chcialby sie szybko wszystko za jednym zamachem zrobić, ale niestety, tak nie da rady. Korektato ciezka, monotonna praca, fajnie to sie oglada fotki w relacjach psb Po kazdym przejezdzie przelec dany obszar ipą, kontroluj by nie przegrzac lakieru (w przypadku pracy z gąbką) jaki docisk to nikt Ci nie napisze, to trzeba wyczuć, z biegiem czasu bedziesz wiedzial jaki
kubaPb Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Nie przesadzajmy, ze na zajechanym lakierze po przejezdzie futerm + ostra pasta jest milion rys Futro + fg400 potem twardy pad + fg400 i efekty muszą być widoczne. kubaPb, mniejszy obszar pracy, wiem ze chcialby sie szybko wszystko za jednym zamachem zrobić, ale niestety, tak nie da rady. Korektato ciezka, monotonna praca, fajnie to sie oglada fotki w relacjach psb Po kazdym przejezdzie przelec dany obszar ipą, kontroluj by nie przegrzac lakieru (w przypadku pracy z gąbką) jaki docisk to nikt Ci nie napisze, to trzeba wyczuć, z biegiem czasu bedziesz wiedzial jaki Zakupie futro i wtedy przejade jeszcze raz. Qub@ masz racje, jedziesz 2h jeden wiekszy fragment,patrzysz na auto a tu jeszcze 90% temu chce sie szybciej. Postaram sie robic fragmenty 40x40 lub cos podobengo.
kamil_rosen Opublikowano 12 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2014 Spróbuj zrobić jakiś obszar np błotnik na gotowo Przejdź przez 3 etapy, wymywaj, kontroluj zrób igłę. Wtedy będziesz wiedział co i jak A nie, że robisz jedną pastą, nie kończysz, masz bałagan, robisz następną, dalej źle. A ta rysa co pokazałeś to chyba pod papierkowanie się nadaję a nie cięcie futrem Ale ciężko po zdjęciach coś wnieść Generalnie według mnie 500 wcale na twardej gąbce nie tnie mocno. Jak masz styrany lakier będzie ciężko po paru przejazdach zdjąć wszystko Ale z futrem może da radę
Zubero81 Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2014 Witam, Jestem po pierwszej próbie polerki. Lakier czarna perła mazda premacy. Robiłem dwustopniowo tj. menzerna 2000 i pomarańczowy pad oraz jako wykończenie menzerna 4000 na żółtym padzie flexi. O ile z 4000 szło super i ładnie wykańczało, to przy 2000 szybko zasychała mi pasta. Do tego stopnia, że pasta miejscami zasychała w białą skorupę. Wszystko ładnie się zmyło przy pomocy IPA, ale nie o to chodzi. Obroty miałem max 1500. Nie wiem co źle robiłem? Ciężko mi się rozprowadzało równomiernie pastę na panelu. Robiłem to na małych obrotach, ale nie wszędzie było jej równo. Tam gdzie za pierwszym razem dotknąłem padem było najwięcej i ciężko było rozprowadzić . Może powinienem panel spryskiwać wodą, albo pada? Z góry dziękuję, ze podpowiedź
woof Opublikowano 13 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2014 daj ciutke qd, i mniej pasty. trafiłeś na miękki lakier - nie będzie łatwo
Zubero81 Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Witam, Co rozumiesz przez dodanie odrobiny qd? Jakis konkretny produkt do szybkiego detailingu, aplikacja na pada, karoserię?
Yasiek Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Zubero81, aplikacja na pada. Zapobiega to nadmiernemu wysychaniu pasty na padzie od wysokiej temperatury.
Draxos Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Dobry dzionek. Pogoda wróciła można spokojnie zacząć. Mam kilka pytań troche czytałem ale troche mam niepewność. 1. Jak mam nowy pad to przy pierwszym użyciu mam dać tylko kilka kropel pasty, czy spryskać pad 2-3 razy wodą ? 2. Czy 4-5 przejazdów to ilość duża maksymalnie robić 4-5 wolnych aby nie przypalić? 3. Do pasty średnio ściernej mogę miękkiego pada? 4. Czy lepsze dla amatora będą grube pady(50mm) czy cieńsze(20mm) z BP?
Pit_Krk Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Dobry dzionek. Pogoda wróciła można spokojnie zacząć. Mam kilka pytań troche czytałem ale troche mam niepewność. 1. Jak mam nowy pad to przy pierwszym użyciu mam dać tylko kilka kropel pasty, czy spryskać pad 2-3 razy wodą ? 2. Czy 4-5 przejazdów to ilość duża maksymalnie robić 4-5 wolnych aby nie przypalić? 3. Do pasty średnio ściernej mogę miękkiego pada? 4. Czy lepsze dla amatora będą grube pady(50mm) czy cieńsze(20mm) z BP? Lektura forum się kłania
Qub@ Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Draxos, oczekujesz, ze ktoś Ci napisze jak sie poleruje lakier w kilku zdaniach. To tak jakby mi ktoś na forum tłumaczył jak położyc płytki w kiblu, niby wiedziałbym o co chodzi, ale raczej na 1 raz efekty nie byłyby ciekawe
Rafal Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Kurcze nie mogę sobie poradzić. Sytuacja taka. Mentora 500 plus biały pad, kolejno 2500 na żółtym i 4000 na pomarańczowym i nie wyciąga mi rys które zostały po 500. Widać je pod ledem, pod halogenem nie. Próbowałem mieszać pastami i padami, ale nic mi nie wychodzi. Może 1000 kupić
Rafal Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Rower 75, nie ważne czy pracuje na malowanych miejscach czy na oryginale, wszędzie tak samo
Novus Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Spróbuj na końcu 500-tki zejść z obrotów na 2-3 przejazdy, zostawi to lepsze wykończenie i może wtedy 2500 podoła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się