kubaPb Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Mam pytanie, jak zaczynam polerowac dany fragment zestawem FG500 + bialy pad ABW to po 12-13 przejazdach dalej wide glebsze male rysy, jechac mocniej czy zwiekszyc obrotoy do 5-6 i mocniej dociskac pad ?
ggala Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Wpadłem może na pomysł, coby dodać chociażby odrobiny lubrykantu dla lepszego poślizgu? No chyba Cie budda opuścił. Może wina lezy po stronie pada? Jeśli cutting idzie Ci bezproblemowo, to tym bardziej finisz powinien isc gładziutko. Pad jest nowy.
zegarek Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 ggala, Czy na innym lakierze występuje ten sam problem? Jeśli tak, to jednak coś nie tak z techniką/pastą/padem Jeśli nie, to wina lakieru i zmień kombinację pasta/pad
Qub@ Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Mam pytanie, jak zaczynam polerowac dany fragment zestawem FG500 + bialy pad ABW to po 12-13 przejazdach dalej wide glebsze male rysy, jechac mocniej czy zwiekszyc obrotoy do 5-6 i mocniej dociskac pad ? Zmien pad na jakis "lepszy", docisk powinien byc umiarkowany + ty masz sterowac ruchami polerki a nie ona tobą, na tak wysokie obroty to bym nie wchodził, spróbuj futrem, zalezy jakie rysy, zalezy jaka technika, jaki obszar, ile pasty.... widzisz jaki to temat szeroki
woof Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Mam pytanie, jak zaczynam polerowac dany fragment zestawem FG500 + bialy pad ABW to po 12-13 przejazdach dalej wide glebsze male rysy, jechac mocniej czy zwiekszyc obrotoy do 5-6 i mocniej dociskac pad ? Heh a myślałeś ze od fg500 wszystko zejdzie? Proponuję przejść na drugi etap korekty i wtedy popatrzeć
zegarek Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 zalezy jakie rysy, zalezy jaka technika, jaki obszar, ile pasty.... widzisz jaki to temat szeroki No i zależy czy DA czy rotacja. Jeśli to DA, to bieg 5-6 powinien być od początku
Maciej WTN Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Na jakiej prędkości pracujecie z pastą KOch Chemie Antihologram? Chodzi mi o rotację
Moderator krd Opublikowano 9 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Maciej WTN, jak kazdy finisz to 2 bieg w lare. Nie wiem ile tam jest wtedy obrotow, 800-1000?
Xeper Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Maciej WTN, ja swoim Graphitem wypracowywałem Kocha na najniższych obrotach na których stabilizacja nie miała problemów.Ale i pod 2 nie robiło bałaganu. Zależy od lakieru i pada...
Maciej WTN Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Dzięki za odpowiedź. Pytam, bo menzerna do finishu proponuje znacznie wyższe obroty, natomiast koch niskie. I sie troche zamotałem, dlaczego są takie rozbieżności
zegarek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Menzernę trzeba wypracować i przy 1000rpm kawałek robiłoby się 10 minut albo pisało na forum, że sf4000 jest bee, tłuste i niechce się ścierać z lakieru.
kubaPb Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Mam polerke obrotowa. Moze przedstawie szczegolowo. Nakladam pasekj 1cm pasty na pad. Na 1 biegum robie 1runde a pozniej zwiekszam na 3-4 bieg na 3-4 przejazdy, pozniej 5przejazdow na 5 i tyle. Sprawdzilem i dalej mam rysy.
zegarek Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Wszystko w normie i musisz pomęczyć ten lakier dłużej. Po rozprowadzeniu pasty szybciej wchodź na docelowe obroty, żeby wykorzystać moment kiedy pasta najbardziej tnie. Na koniec możesz stopniowo schodzić z obrotów, aby zostawić lepsze wykończenie. Jeśli lakier jest twardy, to możesz użyć futra, które mocniej tnie. Pamiętaj też, że FG500 zostawi ryski po sobie, więc musisz odróżnić te rysy, które nie zostały usunięte od tych które wprowadziłeś przez polerowanie mocno ścierną pastą.
kubaPb Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Nie wiem czy w citroenach jest twardy, ale wiem ze pierwszy problem jaki robilem to ze zacząłem od SF4500 i schodzilem w dół ale to juz poprawie. Wiem tez ze własnie tej wiekszej rysy nie moge zjechac, po 6-8 przejazdach widac dalej. Takie pytanie, czy mocno docisnac pad czy umiarkowanie ? Bo przy finishu to trzeba mininalnie dotykac aby ladnie zakonczyc. tak?
woof Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Drugi raz Ci pisze. Przejdź na poziom wyżej z pasta i padem. Ta podłużna rysa to przypadkiem nie jest wyczuwalna pod paznokciem? Tak możesz docisnąć pad Wymywasz paste? Bo po śladach przy taśmie widzę ze nie
kubaPb Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Drugi raz Ci pisze. Przejdź na poziom wyżej z pasta i padem. Ta podłużna rysa to przypadkiem nie jest wyczuwalna pod paznokciem? Tak możesz docisnąć pad Wymywasz paste? Bo po śladach przy taśmie widzę ze nie Jutro jade dalej z robota. Wymywasz tzn ? Jak rozcierałem paste na wolnych obrotach to tasma od podmuchu odrywala sie,zwykla zolta malarska to pasta troche chowala sie pod tasme
kobart Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Wymywasz tzn ? Czy przecierasz polerowaną powierzchnię po przejazdach np. IPA w celu dokładnego oczyszczenia lakieru z resztek pasty i jego inspekcji?
woof Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 http://youtu.be/mBoP_xQ9LX4 Zobacz co się dzieje jak nie wymyjesz pasty...
kubaPb Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Panowie, po 4-5 przejazdach mam cos takiego na FG500. Mozecie powiedziec czy to oznacza za slabo wypracowana pasta czy cos innego ? I cos takiego woof miales racje, zmiana poziomu od razu polepszyło ale dalej takie male, minimalne rysy widoczne.. Chyba jednak futro pora użyć albo niebieskiego pada lepszej jakosci ? bo abw moze nie daje rade?
manio49 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 kubaPb, jak dla mnie ładujesz za dużo pasty na pada.
Qub@ Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Mniej pasty, rob na początek mniejszy obszar.
wojti91zmc Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Witam.Dzisiaj zabralem się za polerke samochodu MG UC maszynowo i w efekcie w niektórych miejscach szczególnie na masce pod słońce widać hologramy .Czy to przez zbyt szybkie obroty czy ilość pasty a może przez ciepły lakier? Czy ponowna korekta cos pomoże żeby to zlikwidować?pzdr
mateuszk Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Jakim padem to robiłeś ? Ja sobie narobiłem trochę holsów twardym padem flexi z UC, zmieniłem na średni pad też z UC i udało mi się ich pozbyć. Zastosowałem mocniejszy docisk, wolniejsze przejazdy tylko te moje holsy były mega małe i tylko w paru miejscach. Maszyna DA.
kubaPb Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Ok, spróbuje dawac z 30-40% mniej pasty i zobaczymy. A mozecie powiedziec czemu po 10-12 przejazdach bialym padem,5-6 pomaranczowaym dalej mam wieksze rysy ? Pora na futro czy dluzej jeszcze ciac ?
wojti91zmc Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2014 Ja robilem miękkim czarnym farecla jeden z najtańszych .1minute na 1 a później minute na 2 poziomie i na 3 poziomie minute...nie mam pojęcia ,maskę na słońcu robilem ,może żle pracuje bo to moja pierwsza poletka.jakieś rady?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się