Geno Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 ? A4 jest w Mini, UG9 w Aygo, to chyba mogę powiedzieć co myśle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 To ciekawe.. A coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Poczekam z ostatecznymi osądami do śniegu, bo na razie jeździłem tylko na deszczu ze śniegiem i suchej nawierzchni. Letnie Conti a UG9 w Aygo to bardziej miękka mieszanka, zachowanie na drodze to samo, cichsze, zero odgłosów opon. A4 są tak kur3wsko głośne, ze nie wiem kto to dopuścił do sprzedaży. Do tego trakcyjnie mają problem z przeniesieniem czegokolwiek na asfalt, na mokrym pływają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 geno, jakieś 2 lata temu myślałem żeby takie alpiny sobie właśnie sprawić do siebie, ale po przeczytaniu opinii w internetach odpuściłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 26 Listopada 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 geno, ojciec ma UG9 w GTi i narzeka, ze na mokrym bardzo szybko zalacza sie ABS. Nie wiem czy to kwestia elektoniki czy gumy, ale tak dziwnie. Nie to, ze zle, tylko jest po prostu zaskoczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 damianTDCi, powiedz mi jeszcze jak zachowują się te Dunlopy na mokrej nawierzchni i błocie pośniegowym ogólnie jestem raczej na nie zdecydowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 krd, w Aygo ładnie hamują, ale to wiadomo, ze przy takiej masie nie muszą się jakoś bardziej starać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 damianTDCi, powiedz mi jeszcze jak zachowują się te Dunlopy na mokrej nawierzchni i błocie pośniegowym ogólnie jestem raczej na nie zdecydowany Na mokrym nie mam zastrzeżeń Klasa przyczepność na mokrej nawierzchni jest określona jako B, więc jak na zimówkę to bardzo dobrze. W tamtym roku było mało śniegu, ale jak już coś spadło to dawały radę na śniegu jaki i na błocie pośniegowym. Alpin A4 w porównaniu do UG9 to jest jakiś chłam Miałem kiedyś A3 i to jak z biegiem czasu traciły właściwości głównie na śniegu skutecznie mnie zniechęciło do michelinów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 na zimę tylko dunlop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 damianTDCi, kubik, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Poczekam z ostatecznymi osądami do śniegu, bo na razie jeździłem tylko na deszczu ze śniegiem i suchej nawierzchni. Letnie Conti a UG9 w Aygo to bardziej miękka mieszanka, zachowanie na drodze to samo, cichsze, zero odgłosów opon. A4 są tak kur3wsko głośne, ze nie wiem kto to dopuścił do sprzedaży. Do tego trakcyjnie mają problem z przeniesieniem czegokolwiek na asfalt, na mokrym pływają. Nie znam co prawda UG9 ale zjeździłem dwa komplety A4 i jestem kompletnie zdumiony tym co piszesz o tych oponach. Fakt że miałem je w samochodzie który w żadnym wypadku nie przypomina MINI ale nie były głośne a na mokrym samochód zachowywał się jak mastodont, nie wiem co musiałbym zrobić żeby wytrącić go z równowagi. Na śniegu baaardzo dobrze, lepiej niż UG8. Trwałość - rewelacja. Używałem opon w rozmiarze 205/55R16 XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 No to czekam, może się poprawią Obecnie jest straszna kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 geno, tak naprawdę to temperatury nie pozwalają im się wykazać. Dla mnie Michał zawsze był niedoścignionym ideałem ale jak już hejtujemy to na zimę tylko bridgestone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Arekkaz, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyprianmeister Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Teraz coś nietypowego. Co powiecie o Nokian Hakkapeliitta R2 SUV w rozmiarze 265/60/R18 ? Miał ktoś do czynienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 geno, u mnie michały też cieniutko. Na śniegu jeszcze nie wiem, ale obecne warunki i lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarek Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Miałem wcześniej nowe A4 i złego słowa nie powiem. Na śniegu bardzo dobrze się spisywały i nie kojarzę, aby były szczególnie głośne. Jeździły na dieslu, więc mógł trochę zagłuszać Teraz mam A5 i pomimo, że bieżnik wyglądał na głośny, to chodzą cichutko. Wydaje mi się, że nawet ciszej niż moje letnie Michelin Energy Savery. Zobaczymy później jak zrobią pare km. Jak zależy, aby opona była jak najcichsza, to należy szukać opon z bieżnikiem asymetrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 zegarek, ... a nie kierunkowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Panowie, odnośnie kół Lepsze zimówki zakładać na przód czy tył? Samochód przednionapędowy, 80% jazda po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cortezo87 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Panowie, odnośnie kółLepsze zimówki zakładać na przód czy tył? Samochód przednionapędowy, 80% jazda po mieście Na przód lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piteks Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 buka poczytaj te temat http://eko-jazda.info/536/zimowki-na-przod-czy-na-tyl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jeżeli nie boisz się i potrafisz wychodzić z poślizgów to lepsze na przód w innym przypadku dla bezpieczeństwa wrzuć na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jak kolega wyżej, jeżeli tylna oś straci przyczepność tracisz panowanie nad pojazdem. Ponadto nie wyczujesz aquaplaningu kół osi tylnej w przeciwieństwie do kół przedniej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ile razy za kółkiem FWD uciekł Wam tył do tego stopnia,że zrobiło się gorąco,a ile podczas zwykłego hamowania? Sprawa oczywista tylko przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 kubik, wszystko zależy od tego ile mamy mocy do przeniesienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się