Tal Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 kurcze a widzisz ja zakupiłem letnie a zimowki też chwalą ...nic trzeba przetestować w trasie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 a już pisałem esej na ten tema a pożniej kasowałem , pisałem i w końcu chyba dodam temat do ignorowanych bo nie mogę wielu wypowiedzi czytać ...się nie czaj tylko pisz kto będzie potrafił, to skorzysta, kto nie, to nie... a zawsze to opinia więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 dzikins Dokładnie, najwięcej tutaj piszę osób z silnikami 1.4(bez urazy), który jeżdżą "przepisowo" więc dla mnie taka opinia jest nie przydatna. Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ja mogę polecić Conti Spot Contact 5 (225/45 R17 XL) Kiedyś jeździłem na starych dobrych Premium Contact 2 ... i mimo że bieżnika było ubogo to byłem bardzo zadowolony czy to deszcz czy nie. Potem kupiłem Fuldy ... chciałem zaoszczędzić - i się przejechałem, bardzo słabe opony (na mokrej nawierzchni szczególnie). Potem doszedłem do wniosku że na oponach nie powinno się oszczędzać, pomijam fakt bezpieczeństwa itd ale też przyjemność z jazdy powinna być na jakimś poziomie ... Teraz mam Conti SC 5 i złego słowa nie mogę powiedzieć. Trzymają że . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Continentale to chyba najbardziej wszechstronne opony jakie do tej pory miałem - i na suchym i na mokrym radzą sobie bardzo dobrze. Do tego są dość żywotne gdzie gumy innych firm potrafią znikać w oczach pomimo dość spokojnej jazdy. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 dzikins Dokładnie, najwięcej tutaj piszę osób z silnikami 1.4(bez urazy), który jeżdżą "przepisowo" więc dla mnie taka opinia jest nie przydatna. Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię Czyli rozumiem, ze wg Ciebie osoby ze slabymi silnikami nie sa w stanie zerwac przyczepnosci na asfalcie? Czy tez wyczuc zachowania samochodu na mokrej nawierzchni? Chyba sobie zartujesz. Mysle, ze predzej jak osoby z mocnymi autami 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Hey ja za to zakupiłem wszędzie zachwalane opony z Indonezji (nie chinskie) firmy Zeetex za 205/55/16 zapłaciłem 201 zł za sztukę na oponeo we wtorek montuje Dokładnie taki sam rozmiar szukałem i postawiłem jednak na bardziej renomowaną markę i kupiłem vredesteiny sportrac 5 poniżej 1000 pln z dostawą. Dla mnie niecałe 200pln to za mała różnica żeby tego nie dopłacić do kompletu. Zeetexy miała moja żona w 147 ale tam było 17 cali i cena była baaaardzo promocyjna ponad rok temu bo za te 17ki zaplaciłem mniej niż Ty za 16ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 dzikins Dokładnie, najwięcej tutaj piszę osób z silnikami 1.4(bez urazy), który jeżdżą "przepisowo" więc dla mnie taka opinia jest nie przydatna. Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię Czyli rozumiem, ze wg Ciebie osoby ze slabymi silnikami nie sa w stanie zerwac przyczepnosci na asfalcie? Czy tez wyczuc zachowania samochodu na mokrej nawierzchni? Chyba sobie zartujesz. Mysle, ze predzej jak osoby z mocnymi autami 4x4. Jeżeli nie widzisz różnicy w testowaniu opon na 200 a 90konnym,to o czym rozmawiać? Tak i tym i tym rozpędzisz się do 130,tylko jednym dzieje się to częściej,drugim niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas123w Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 200 kucy do 130 będzie bardziej zrywało przyczepność i bardziej zdzierać opony niżeli auta, które rozpędzają się do 130 stosunkowo wolno. Do takich małych pojemności nie ma chyba większego sensu inwestować w jakieś super gumy tylko celować w średnią półkę. Patrzeć jak zachowują się w deszczu, droga hamowania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Do tego są dość żywotne gdzie gumy innych firm potrafią znikać w oczach pomimo dość spokojnej jazdy. Pozwolę sobie dodać, że jeśli mowa o seri Sport Contact, to akurat te nie znikają, tylko raczej wyparowują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 gruby_RS, dobra dobra, Ty masz drehmomentu 460, u mnie 420 i w pół sezonu koło połowy przodków w Cincinatti zeszło, nie jesteśmy typowymi użytkownikami i w sumie nasza opinia nie jest ważna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Wszystkie Conti poza eco,są na max.2 sezony i ew. trzeci do dobicia na tyle A,że eco zupełnie nie trzymają,to się nie ścierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 A,że eco zupełnie nie trzymają,to się nie ścierają Zamykam Toretto, znaczy geno - 2.0 TTTTTTSI czy 1.2 TSI jeden pies albo trwałość albo performęs, ile można to wałkować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 gruby_RS, winning is winning No więc nie biadol, że Ci guma ucieka w oczach ja się cieszę, bo na kolejny sezon nareszcie się pozbędę obecnych i założę coś normalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 potrzebuję do auta mamy letnie opony 195/65 R16 w jakiejś rozsądnej cenie. Mama jeździ raczej spokojnie ktoś może coś ciekawego polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Czyli rozumiem, ze wg Ciebie osoby ze slabymi silnikami nie sa w stanie zerwac przyczepnosci na asfalcie? Czy tez wyczuc zachowania samochodu na mokrej nawierzchni? Chyba sobie zartujesz. Mysle, ze predzej jak osoby z mocnymi autami 4x4. Krzychu bronisz tego 1.2 jak niepodległości Ile kompletów opon zużywasz w sezon? 0,3 rozumiem ???? Ja miałem nic nie pisać i nie zaglądać ale nie wytrzymuję wielu bzdur z tego wątku Parę opon w paru samochodach zużyłem ale po Audi A2 żony jakoś nie mogę skojarzyć czy opony były dobre czy złe bo po 3 sezonach poprostu kupiłem nowe i tyle i co poweidzieć przy samochodzie o mocy 75km jedynie trzymała jak zła , zero poślizgów, na mokrym i suchym - czyli wniosek jaki ?? super guma ? NIE po prostu charakter auta nie pozwolił po prostu przebadania jej konkretnie Dodam dla potomnych którzy lubią pojeździć na chwilę obecną poza Michałki Michelin Pilot Super Sport na niczym lepszym nie jeździłem Przetestowana na ulicy i torze Po małym rozgrzaniu nie do oderwania, szybciej się wyząbkuje niż puści A co do uniwersalnych dobrych opon nigdy nie zawiodły mnie Continental sportcontact 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShineON Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Michałki Michelin Pilot Super Sport RE70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 dzinkins, a "zwykłe" Pilot Sport? bo Super Sport raczej się nie znajdzie w rozmiarze 17 cali, choć podobno występują Ja zjeździłem dwa komplety ContiSportContact3, a teraz kupiłem GY Asymmetric2 i... jeszcze daję im szansę się "ułożyć", ale albo mam coś w zawieszeniu po zimie nie teges, albo jednak wyraźnie łatwiej gubią przyczepność... za to są zdecydowanie bardziej ciche (choć w przedziale 170-180km\h "łapią" jakiś dziwny hałas). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Dołączam się do pytania nt. zwykłych Michelin Pilot Sport 3. Mam je u siebie w ośce, ale nie potrafię się z nimi dogadać Może ktoś inny ma jakieś wrażenia z użytkowania ich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jeśli ktoś z Was szuka niedrogich opon, mogę polecić Wam produkty firmy Nexen. Zmieniłem zajechane letnie Micheliny i w tym sezonie jeździłem na zimowych i letnich N'fera SU4. Jestem miło zaskoczony stosunkiem ceny do jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemox6 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ja polecam Uniroyal RainSport 3 Kupiłem komplet 205/55/16 za 1 tys i to chyba najlepsze w stosunku Cena/Jakość Na suchym trzyma się bardzo dobrze a na mokrym jeszcze nie testowałem ale pewnie też bardzo dobrze tylko zobaczymy jak ze ścieralnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Oj tam Mariusz, przesadzasz Prawdę mówiąc moc jedno- tu można porównywać trakcję, rejslodżiki itd, druga sprawa to sam samochód- układ kierowniczy, wyważenie, nastawy itp co sprawia, że opona, a nie podwozie jest czymś co na ogranicza. W E36 na torze i nie tylko 'kilka' kompletów w różnych wymiarach zajeździłem, ale specjalnych różnic pomiędzy samymi gumami nie widziałem- jedne trochę lepiej inne trochę gorzej (może poza slickami, tu była wyraźna różnica) ale generalnie fura prowadziła się podobnie, z kolei w E87, która ma bidne 140KM przelatałem na 4 różnych gumach i na każdej jeździło się zupełnie inaczej: 205/55/16: dunlop'y SP sport (straszny chłam, mieszanka do dupy, jedyny plus to sztywna ścianka boczna) Contiwinter TS850- moim zdaniem nr1 na zimę; 225/45/17: slicki i Goodyear Eagle F1 Assymetric 2. Mimo identycznych wymiarów przepaść w zachowaniu samochodu. Na slicku każdy najmniejszy ruch kierownicą powodował natychmiastowy skręt, zupełnie inne auto. Chociaż z GY jestem bardzo zadowolony Czasami sama moc i 'performance' na torze nie do końca daje lepszą opinię o oponie, chociaż tak naprawdę, żeby mieć obiektywne porównanie trzeba by było pojeździć kilkoma furami tego samego dnia na tym samym torze na kilku różnych kompletach Swoją drogą, czy słabe auto nie jest w stanie 'wycisnąć' opony? Byłem niedawno w afryce na zamkniętym odcinku drogi... 210 na dojeździe, 140 na wejściu, w zakręcie między 110-120 http://www.youtube.com/watch?v=bWOJNFeHB-o&feature=youtu.be Coś tam popiskiwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 dunlop'y SP sport (straszny chłam, mieszanka do dupy, jedyny plus to sztywna ścianka boczna) A który konkretnie model, bo jest ich parę i który rok produkcji? Teraz założyłem na przód MAXX bez dodatkowych oznaczeń w rozmiarze 215/45R17. Bardzo fajnie się jeździ, po założeniu musiałem się przyzwyczaić, bo na początku było strasznie nerwowo. Każdy ruch kierownicy momentalnie zmieniający tor jazdy przy poprzednich oponach odbywało się to bardziej płynnie. Na mokrym też dobrze trzymają drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 damianTDCi, SP Sport 01 i sport maxx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 maxx jest jeszcze GT i RT i te drugie imho dużo lepiej kleją szczególnie na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się