Skocz do zawartości

Jakie opony polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem kiedyś Rain Sporty 3 w rozmiarze 225/40ZR18 XL i szczerze powiem jakiegoś nadmiernego pływania nie odczuwałem ale zapewne zależy to od rozmiaru opony i masy auta. Jedno przyznam przez miękką mieszankę były dość głośne i szybko się zużywały.

 

Dziś dotarły FALKEN Azenis FK510 . Po raz kolejny zamówiłem opony tam gdzie znalazłem najtaniej i znów zero problemów. Opony z ostatniego tygodnia listopada 2017r. Jedynie czas oczekiwania był tydzień jednak sprzedający o tym uprzedzał. Zaoszczędzone prawie 2stówy w porównaniu do najpopularniejszego portalu z oponami ;)

 

kXyFwIE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, szukam opon w rozmiarze 225/45 R18 nośność 95

Auto: Renault Grand Scenic II 2.0T 163 KM.

Myślałem nad czymś do 350 zł

Wpadły mi w oko:
Sava intensa UHP2
Nexen N'fara SU1

Może ktoś jeździł na takich oponach?
Jak wrażenia? A może macie jakieś inne ciekawe propozycje?

W zeszłym sezonie jeździłem na Pirelli cinturato p7 w znacznie innym rozmiarze bo 205/60 R16 i na mokrym przy szybkim ruszaniu potrafiły zaboksować. W zakrętach na suchym i mokrym trzymały super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pływak napisał:

Zaoszczędzone prawie 2stówy w porównaniu do najpopularniejszego portalu z oponami ;)

Też tak chciałem zaoszczędzić na zimowych oponach i kosztowało mnie to 3 tygodnie nerwów i telefonów. Właściciel odbierał telefony, ale jego tłumaczenia i ciągłe zapewnienia, że towar został wysłany nie miało końca, na szczęście udało się że oddali pieniądze. Jak się później okazało nie był to odosobniony przypadek bo znalazłem komentarze innych klientów którzy mieli takie same problemy jak ja.

NIE POLECAM, A WRĘCZ KATEGORYCZNIE ODRADZAM KUPOWANIA W FIRMIE "MAGMA" https://magmasklep.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ma ktoś doświadczenie względem zużywania się Continetalów a Dunlopów ?

 

Zawsze brałem opony Conti ale po 2 góra 3 sezonach nadają się do wymiany (a robię koło 10 tyś rocznie). Planuję teraz kupić Dunlopy Sport Maxx RT 2 bo już mam dość Conti...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, W1Michal napisał:

Trudno żeby sportowa opona w sportowym aucie wytrzymywała tyle co w miejskim aucie opona ze średniej pólki. Coś za coś. Dunlopy Maxx RT2 są niezłe w kwesti zuzycia jeśli już o tym mowa, znajomy ma w e60 3,0d

Właśnie dlatego teraz użytkuje Dunlopy Maxx RT2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, W1Michal napisał:

Trudno żeby sportowa opona w sportowym aucie wytrzymywała tyle co w miejskim aucie opona ze średniej pólki. Coś za coś. Dunlopy Maxx RT2 są niezłe w kwesti zuzycia jeśli już o tym mowa, znajomy ma w e60 3,0d

Raczej "sportowa" w aucie "sportowym", a pytanie było o kapcie do ST i OPC czyli aut z mocną ośką, a tam każda dobra opona UHP będzie szybko znikać. Albo ktoś chce bezkompromisową przyczepność i bierze coś "sportowego" albo idzie na kompromis i wybiera np PremiumContact zamiast SportContact.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem "bez kompromisu". To że one sie na mokrym nie nadają to ja wiem. I raczej jak ktoś sie decyduje na zakup takich opon to raczej powinien posiadać wiedze o ich zachowaniu na mokrej drodze (chyba że ktoś ma sportowy wózek i zero pojecia o oponach być może są i tacy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest o oponach do dupowozów, a nie na track day. Oponą bezkompromisową do codziennego użytku jest opona, która sprawdzi się latem w każdych warunkach, a nie taka przy której uważnie musimy śledzić prognozę pogody. Pilot SportCup 2 były montowane w Megane RS Trophy i o ile do bicia rekordu na Nurburgringu się nadały to do codziennej jazdy niekoniecznie, a uwierz, ze jak laik przeczyta, ze to opona "bezkompromisowa" to jest w stanie taka kupić do auta na co dzień... ale po poleceniu oleju wyczynowego do passka w tdiku już mnie na tym forum nic nie zdziwi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Pływak napisał:

ale po poleceniu oleju wyczynowego do passka w tdiku już mnie na tym forum nic nie zdziwi :D

Hola hola :D  Było mówione tyle razy, wyczynówka to tylko były jajca i eksperyment był, a nie na poważnie.

W pasku jutro popłynie Amsoil jak będzie czas na wymianę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jagmar napisał:

Panowie czy ma ktoś doświadczenie względem zużywania się Continetalów a Dunlopów ?

 

Zawsze brałem opony Conti ale po 2 góra 3 sezonach nadają się do wymiany (a robię koło 10 tyś rocznie). Planuję teraz kupić Dunlopy Sport Maxx RT 2 bo już mam dość Conti...

No to moje doświadczenia są takie, że właśnie wróciłem do Conti :D . W poprzednim aucie miałem Dunlop Sport Maxx RT i miały problem z trakcją przy ruszaniu na mokrym. Teraz do nowego auta kupiłem Conti PremiumContact5 (fabryka mi dała michałki energy saver, ale je sprzedałem:mrgreen:) (w rozmiarze 205/55 R16 nie ma jeszcze "6").  Już zrobiłem próbę gdy zrobiło się ciepło tydzień temu :mrgreen: i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.