mati73 Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Zawsze można wybrać xl, ja mam uniroyal RS3 xl i nie zauważyłem aby auto nadmiernie pływało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Miałem kiedyś Rain Sporty 3 w rozmiarze 225/40ZR18 XL i szczerze powiem jakiegoś nadmiernego pływania nie odczuwałem ale zapewne zależy to od rozmiaru opony i masy auta. Jedno przyznam przez miękką mieszankę były dość głośne i szybko się zużywały. Dziś dotarły FALKEN Azenis FK510 . Po raz kolejny zamówiłem opony tam gdzie znalazłem najtaniej i znów zero problemów. Opony z ostatniego tygodnia listopada 2017r. Jedynie czas oczekiwania był tydzień jednak sprzedający o tym uprzedzał. Zaoszczędzone prawie 2stówy w porównaniu do najpopularniejszego portalu z oponami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Wow 2 stowki to ładna oszczędność przy komplecie opon będzie na kosmetyki o ile pamiętam u mnie one były w tym samym rozmiarze za 68 euro od sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Na zimowych Dunlopach Winter Sport 5 zaoszczędziłem jeszcze więcej bo o ile pamiętam jakieś 5 stów w stosunku do wspomnianego portalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyox Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Panowie i Panie, szukam opon w rozmiarze 225/45 R18 nośność 95Auto: Renault Grand Scenic II 2.0T 163 KM.Myślałem nad czymś do 350 złWpadły mi w oko:Sava intensa UHP2Nexen N'fara SU1Może ktoś jeździł na takich oponach? Jak wrażenia? A może macie jakieś inne ciekawe propozycje?W zeszłym sezonie jeździłem na Pirelli cinturato p7 w znacznie innym rozmiarze bo 205/60 R16 i na mokrym przy szybkim ruszaniu potrafiły zaboksować. W zakrętach na suchym i mokrym trzymały super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Tutaj masz test w którym Sava brała udział. IMO jak na budżetówkę całkiem znośnie wypadła. To jest bliźniacza opona do Dębicy Presto UHP2. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 1 godzinę temu, Pływak napisał: Zaoszczędzone prawie 2stówy w porównaniu do najpopularniejszego portalu z oponami Też tak chciałem zaoszczędzić na zimowych oponach i kosztowało mnie to 3 tygodnie nerwów i telefonów. Właściciel odbierał telefony, ale jego tłumaczenia i ciągłe zapewnienia, że towar został wysłany nie miało końca, na szczęście udało się że oddali pieniądze. Jak się później okazało nie był to odosobniony przypadek bo znalazłem komentarze innych klientów którzy mieli takie same problemy jak ja. NIE POLECAM, A WRĘCZ KATEGORYCZNIE ODRADZAM KUPOWANIA W FIRMIE "MAGMA" https://magmasklep.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Panowie czy ma ktoś doświadczenie względem zużywania się Continetalów a Dunlopów ? Zawsze brałem opony Conti ale po 2 góra 3 sezonach nadają się do wymiany (a robię koło 10 tyś rocznie). Planuję teraz kupić Dunlopy Sport Maxx RT 2 bo już mam dość Conti... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubotek Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Czekam na odpowiedź bo myśle nad ContiSportContact 5 do swojej corsy OPC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Jak chcecie super trwałość to podobno z testów wynika ze nowe PremiumContact 6 gniotą wytrzymałością konkurencje. Przyczepność pewnie ciut gorsza od sportcontactów ale coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 23 minuty temu, Ubotek napisał: Czekam na odpowiedź bo myśle nad ContiSportContact 5 do swojej corsy OPC Zastanów się nad 6, 5 zjechała mi do wskaźników po niecałych 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 1 godzinę temu, Ubotek napisał: Czekam na odpowiedź bo myśle nad ContiSportContact 5 do swojej corsy OPC Zerknij na Michelina Pilot sport 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Nie wiem jak 4 ale 3 w RS zbyt długo nie wytrzymały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Trudno żeby sportowa opona w sportowym aucie wytrzymywała tyle co w miejskim aucie opona ze średniej pólki. Coś za coś. Dunlopy Maxx RT2 są niezłe w kwesti zuzycia jeśli już o tym mowa, znajomy ma w e60 3,0d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ja na PS 3 zrobiłem ok 45 tyś,ale sportowej to ja bym jej nie nazwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusc Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 A jakieś opinie na temat, Kumho Ecsta Le Sport KU39 w balonie 205/55/16? Cena 182pln za sztukę. Ewentualnie co innego, do wolnego kombi? Wolałbym z rantem ochronnym. Warto dopłacać z 40% do kompletu Dunlop Sportmaxx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 41 minut temu, W1Michal napisał: Trudno żeby sportowa opona w sportowym aucie wytrzymywała tyle co w miejskim aucie opona ze średniej pólki. Coś za coś. Dunlopy Maxx RT2 są niezłe w kwesti zuzycia jeśli już o tym mowa, znajomy ma w e60 3,0d Właśnie dlatego teraz użytkuje Dunlopy Maxx RT2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 44 minuty temu, W1Michal napisał: Trudno żeby sportowa opona w sportowym aucie wytrzymywała tyle co w miejskim aucie opona ze średniej pólki. Coś za coś. Dunlopy Maxx RT2 są niezłe w kwesti zuzycia jeśli już o tym mowa, znajomy ma w e60 3,0d Raczej "sportowa" w aucie "sportowym", a pytanie było o kapcie do ST i OPC czyli aut z mocną ośką, a tam każda dobra opona UHP będzie szybko znikać. Albo ktoś chce bezkompromisową przyczepność i bierze coś "sportowego" albo idzie na kompromis i wybiera np PremiumContact zamiast SportContact. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Dzięki Porozglądam się za tymi oponami. Zostawił bym jakis punkt reputacji ale nie ma tu takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Pilot Sport 4 to nie sportowa ? to powiedzmy mająca aspiracje sportowej. Kompromis to Maxx RT2. Jak ktoś chce bez kompromisu to zawsze można założyć Sport Cup 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Tak Pilot Sport Cup 2, które na mokrym przebije większość klasy średniej Dla przykładu droga hamowania na mokrym FK510 vs Pilot sport Cup 2 w BMW M2 29,1 vs 37,9 Nie polecaj czegoś czego nie znasz bo komuś krzywdę zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Napisałem "bez kompromisu". To że one sie na mokrym nie nadają to ja wiem. I raczej jak ktoś sie decyduje na zakup takich opon to raczej powinien posiadać wiedze o ich zachowaniu na mokrej drodze (chyba że ktoś ma sportowy wózek i zero pojecia o oponach być może są i tacy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Temat jest o oponach do dupowozów, a nie na track day. Oponą bezkompromisową do codziennego użytku jest opona, która sprawdzi się latem w każdych warunkach, a nie taka przy której uważnie musimy śledzić prognozę pogody. Pilot SportCup 2 były montowane w Megane RS Trophy i o ile do bicia rekordu na Nurburgringu się nadały to do codziennej jazdy niekoniecznie, a uwierz, ze jak laik przeczyta, ze to opona "bezkompromisowa" to jest w stanie taka kupić do auta na co dzień... ale po poleceniu oleju wyczynowego do passka w tdiku już mnie na tym forum nic nie zdziwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 27 minut temu, Pływak napisał: ale po poleceniu oleju wyczynowego do passka w tdiku już mnie na tym forum nic nie zdziwi Hola hola Było mówione tyle razy, wyczynówka to tylko były jajca i eksperyment był, a nie na poważnie. W pasku jutro popłynie Amsoil jak będzie czas na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piteks Opublikowano 19 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 5 godzin temu, jagmar napisał: Panowie czy ma ktoś doświadczenie względem zużywania się Continetalów a Dunlopów ? Zawsze brałem opony Conti ale po 2 góra 3 sezonach nadają się do wymiany (a robię koło 10 tyś rocznie). Planuję teraz kupić Dunlopy Sport Maxx RT 2 bo już mam dość Conti... No to moje doświadczenia są takie, że właśnie wróciłem do Conti . W poprzednim aucie miałem Dunlop Sport Maxx RT i miały problem z trakcją przy ruszaniu na mokrym. Teraz do nowego auta kupiłem Conti PremiumContact5 (fabryka mi dała michałki energy saver, ale je sprzedałem) (w rozmiarze 205/55 R16 nie ma jeszcze "6"). Już zrobiłem próbę gdy zrobiło się ciepło tydzień temu i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się