Skocz do zawartości

OPINIE o sklepie MX NOWICKI


mx_nowicki

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

@adzik9 z tego, co wynika w systemie, zamówienie nie zostało przeklikane do końca więc nie otrzymaliśmy żadnej informacji o złożonym zamówieniu, dlatego produkty dalej wiszą w Twoim koszyku. Proszę przeklikać zamówienie do końca i wtedy zostanie wysłane.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 26.05.2020 o 09:42, Błachu napisał:

Taki mały pro tip. W ostatnich dwóch paczkach miałem produkty rozlane pomimo, że korki były zaklejone taśma. Dobrze by było aby osoba szykująca produkty sprawdzała czy zakrętka jest do końca zakręcona 🙂

U mnie w paczce było podobnie lało się "Adbl IC" oraz "SG Citrus oil" -  citrus przez czas transportu pożarł swoją etykietę.

Jedynym rozwiązaniem jest chyba oznaczenie góry opakowania i opisanie "nie obracać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, miki1998a napisał:

Jedynym rozwiązaniem jest chyba oznaczenie góry opakowania i opisanie "nie obracać"

niezbyt madre, i realne, ale jest taki jeden sposob, pewny, ciekawe kiedy producenci np.  @adbl @shinygarage na to wpadná??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, yas napisał:

niezbyt madre, i realne, ale jest taki jeden sposob, pewny, ciekawe kiedy producenci np.  @adbl @shinygarage na to wpadná??

Może sposób jest niezbyt mądry ale jest powszechnie stosowany i skuteczny

Screenshot_20200708-130645.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 26.05.2020 o 09:42, Błachu napisał:

Taki mały pro tip. W ostatnich dwóch paczkach miałem produkty rozlane pomimo, że korki były zaklejone taśma. Dobrze by było aby osoba szykująca produkty sprawdzała czy zakrętka jest do końca zakręcona 🙂


Również miałem z tym problem, pierwsze zamowienie od MX Nowicki i z zamówionych czterech produktów dwa przyszły praktycznie puste... Rozmawiałeś z kimkolwiek na ten temat? Sklep jakoś się do tego odniósł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Streat napisał:

@dimiC zadzwoń lub napisz do sklepu, ja mialem podobna sytuacje to podeszli naprawde profi do sprawy 

Wiem, wiem. Napisałem, wysłałem fotki co się wydarzyło i będę dzwonić w poniedziałek żeby porozmawiać. Chyba ostatnie czego się spodziewałem po otworzeniu paczki to to, ze część produktów będzie pusta 😂 W każdym razie dziwna sytuacja, bo nawet jeśli wezmę teraz produkt, który się wylał w trakcie wysyłki i dokręcę z całej siły nakrętkę to i tak puszcza powietrze, które jest w butelce. Wadliwe nakrętki i puszczają nawet kiedy są dokręcone? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na początku odniosę się do tematu z naklejkami. Firma kurierska DHL, z którą współpracujemy, niestety nie zezwala na wysyłkę standardowych paczek z taką naklejką. Każda oklejona w ten sposób paczka wiązałaby się z oznaczeniem NST => NIESTANDARD, a to podnosi z automatu koszty dla nas i dla klientów.

Staramy się pakować produkty najlepiej, jak tylko potrafimy. Każdy korek jest ręcznie przez nas dokręcany.

Podejrzewam, że problem rozlanych produktów dotyczy marki Detailer's Magic. Niestety ze względu na wadliwe korki oraz gwinty, które po prostu pękają, zdecydowaliśmy się każdy produkt DM przelewać do pustej butelki HDPE z korkiem, a oryginalną butelkę i ewentualny atomizer dorzucać do paczki. Przy produktach DM na naszej stronie widnieje odpowiednia notatka  na ten temat.

Pozdro! Dzięki, że jesteście z nami.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • Moderator

Zachęcony filmem z premiery Revive na YT skusiłem się i zrobiłem małe zamówienie.

Paczka spakowana perfekcyjnie, wszystko całe, tylko po rozpakowaniu zauważyłem wgniecenie na puszcze z woskiem Revive... Mam nadzieję, że to specjalne, ręczne sygnowanie z fabryki, które podkreśla wyjątkowość produktu, a nie że po prostu komuś puszka spadła na podłogę 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.