Pavlik Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Chyba muszę zmienić płyn na jakiejś innej marki, bo ten Orlenowski coś nie chce współpracować: http://www.youtube.com/watch?v=yyPj7BgZEtw&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Masakra jakaś... Moja budżetowa wersja NW z Autolandu z marketowym płynem w ogóle się nie maże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 9 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Gtechniq jasno mówi że po aplikacji G1 przez krótki czas mogą tworzyć się smugi podczas pracy wycieraczek , ale z tego co widzę to na RainX też smuży więc coś nie tak z płynem/wycieraczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Pavlik, a jak było przed aplikacją autolandu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Pavlik, zmien piora albo poczekaj ze 2 tygodnie, u mnie po G1 absolutnie nic takiego sie nie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Piora sa w bardzo dobrej kondycji. Jakos odczekam, zmienie plyn i zobaczymy, bo w deszczu bylo ok. Moze ten ma za duzo glikolu i sie tak maze? Ogolnie musze mocno zmoczyc szybe aby uniknac tych mazow. [ Dodano: 9 Grudzień 2011, 20:26 ] A na Autolandzie to juz calkiem tragedia, dalem film w odpowiednim watku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Moze ten ma za duzo glikolu Nie powinno miec wplywu. Ogolem po NV moze tworzyc sie lekka mgielka, ale to na moment, max 1-2sekundy. Moze autolandcos tu miesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek _b Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 takie smugi widoczne wieczorem w świetle reflektorów mijanych aut , miałem po NW Unique jak źle wypolerowałem szybe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 spons, Ty jesteś tu chemikiem ale ja też stawiam na glikol.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 bo ten Orlenowski coś nie chce współpracować: mam identycznie po tym z bliskiej. po przemyciu jest gorzej niż przed, na szybie tworzy się matowy film, o zaciekach jak z soku malinowego do wody na całej szybie poza obszarem pracy wycieraczek nie wspomnę wlałem około 3 litrów i teraz się męczę bo nie mam jak tego spuścić ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Nie jestem Ale wiem ze alkohol poprostu nie reaguje ze zwiazana na dobre powloka Plyn moze natomiast zawierac sjakis inny zwiazek ktory robi cyrk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 spons, Ale glikol jest alkoholem ciężkim który powoli paruje a jego nadmiar wpływa na takie zachowanie roztworów w których się znajduje Tak czy siak Pavliku płyn do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Musial by byc w jakis sposob tlusty co ciezko jest mi sobie wyobrazic w przypadku alkoholu Skonsultuje i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 spons, Glikol może być nawet oleisty EOT i sorki za offa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 spons, Glikol może być nawet oleisty Ehh, trzeba bylo sluchac pani na chemii Tak czy siak, dam znac jakos w przyszlym tygodniu bo to ciekawa sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 MrMuscle psiknięty z atomizera na szybę w Volvo, gdzie kiedyś była położona NW Autolandu, spowodował, że wszystkie mazy zniknęły. Ale wystarczył jeden psik zimowego płynu aby znów mieć mleko na szybie. Tak więc problem może być w zimowym płynie made for Orlen, zresztą mazanie się szyb pojawiło się dokładnie w momencie przejścia z letniego na zimowy. Ale na Citro już tak łatwo nie było. Na chwilę obecną pozostawiłem samochód w garażu, jutro wyczyszczę i spoleruję szybę jeszcze raz, chyba że na to już jest za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Pavlik, spróbuj 1Z - u mnie to on normalnie zimowy król. i tak to powinno mniej więcej wyglądać u Ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Próby z 1Z nie przyniosły zamierzonego rezultatu, smużenie jak było tak jest. Dziś nie wytrzymałem i w ruch poszedł DAS i FF3000. Diagnoza tego smużenia, wg mnie: źle przygotowana szyba, tak pod NW Autolandu jak i później G4 i RainX. Szyba została oczyszczona Menzerną i NU-glassem, czy coś położę? muszę się z tym przespać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Z okazji nadchodzących świąt (a jednocześnie chrztu córeczki) w domu miałem generalne sprzątanie. Wpadłem na szatański pomysł wyszorowania kabiny prysznicowej i położenia na szkło jakiejś "niewidzialnej wycieraczki". W moich okolicach udało mi się znaleźć tylko produkt bardzo marketowy: K2 Vizio Plus Pierwsze wrażenie: śmierdzi identycznie jak 4nano Premium Vision, nakłada się go równie łatwo i równie łatwo dał się spolerować. Co więcej: woda spływa ze szkła elegancko mimo, że nie rozpędziłem kabiny prysznicowej do +60km/h Na szybach w samochodzie jeszcze nie testowałem, ale może już niebawem. Producent uczciwie przestrzega, że środek MOŻE pozostawiać mgiełkę po przetarciu wycieraczkami. Jak za 7 złotych które wydałem na ten środek to robi robotę. A jeśli będzie smużył pod wycieraczkami to będzie czym smarować boczne i tylną szybę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Duruś 601 i 111 w 2 warstwach, ale na razie nic powiedzieć nie mogę, bo dzisiaj pierwszy dzień deszczu i ogólnie jeżdżę tylko po mieście góra 60/h. Trochę smuży po przetarciu wycieraczkami, ale minimalnie i coraz mniej. Na szybach od 1,5 tygodnia. Jak tam się sprawuje sealant na szybie? Bo zastanawiam się nad nałożeniem FK lub TW Gloss Guard na szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 kedar, na bocznych FK daje rade, na przedniej mazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 18 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Dzięki k24 o taką informację mi chodziło. Tylko zastanawiam się czym różni się sealant na szyby, a ten do lakieru, bo np. Car-Lack to sealant na szyby. Dobrze rozumiem? Chyba zdecyduję się na zestaw Rain-X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Grudnia 2011 Partner forum Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 kedar, Już wcześniej było to poruszane i wyszło że nie warto zamieniać przeznaczenia. Car-Lack Long Life Sealant : sealant na lakier Car-LAck Glass Sealing Kit: sealant i cleaner do szyb Te dwa Sealanty mają kompletnie inne konsystencje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dziś położyłem na szyby Gtechniq G1. Przednia szyba 3 warstwy Boczne 1 warstwa Tył 2 warstwy O ile z bokami i tyłem nie było problemu przy polerowaniu, tak przy przedniej trzeba było się namachać. Dodatkowo korzystałem z ledlensera żeby niczego przy polerowaniu nie pominąć. Za jakiś czas napiszę jak się sprawuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gtechniq Mike Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dziś położyłem na szyby Gtechniq G1. Przednia szyba 3 warstwy Boczne 1 warstwa Tył 2 warstwy O ile z bokami i tyłem nie było problemu przy polerowaniu, tak przy przedniej trzeba było się namachać. Dodatkowo korzystałem z ledlensera żeby niczego przy polerowaniu nie pominąć. Ilość warstw zgodna z zaleceniem a zużyłeś cały G1 i G2? Pytam ponieważ przy wycieraniu pozostałości G1, nie należy oszczędzać G2. Mam na myśl, nie bać się, że warstwa G1 zostanie usunięta tylko nasączać bawełnianą szmatkę i polerować, często zmieniając na czystą stronę szmatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się