Skocz do zawartości

Jaki preparat hydrofobowy - NW, niewidzialna wycieraczka


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Gtechniq jasno mówi że po aplikacji G1 przez krótki czas mogą tworzyć się smugi podczas pracy wycieraczek , ale z tego co widzę to na RainX też smuży więc coś nie tak z płynem/wycieraczkami.

Opublikowano

Piora sa w bardzo dobrej kondycji. Jakos odczekam, zmienie plyn i zobaczymy, bo w deszczu bylo ok. Moze ten ma za duzo glikolu i sie tak maze? Ogolnie musze mocno zmoczyc szybe aby uniknac tych mazow.

 

[ Dodano: 9 Grudzień 2011, 20:26 ]

A na Autolandzie to juz calkiem tragedia, dalem film w odpowiednim watku.

Opublikowano
Moze ten ma za duzo glikolu

 

Nie powinno miec wplywu. Ogolem po NV moze tworzyc sie lekka mgielka, ale to na moment, max 1-2sekundy. Moze autolandcos tu miesza :o

Opublikowano

takie smugi widoczne wieczorem w świetle reflektorów mijanych aut , miałem po NW Unique jak źle wypolerowałem szybe :/

Opublikowano
bo ten Orlenowski coś nie chce współpracować:

 

mam identycznie po tym z bliskiej. po przemyciu jest gorzej niż przed, na szybie tworzy się matowy film, o zaciekach jak z soku malinowego do wody na całej szybie poza obszarem pracy wycieraczek nie wspomnę :/:/:/

wlałem około 3 litrów i teraz się męczę bo nie mam jak tego spuścić ;/ :wallbash::wallbash:

Opublikowano

spons, Ale glikol jest alkoholem ciężkim który powoli paruje a jego nadmiar wpływa na takie zachowanie roztworów w których się znajduje :-]

 

Tak czy siak Pavliku płyn do kosza :P

Opublikowano
spons, Glikol może być nawet oleisty

 

Ehh, trzeba bylo sluchac pani na chemii :P Tak czy siak, dam znac jakos w przyszlym tygodniu bo to ciekawa sprawa ;)

Opublikowano

MrMuscle psiknięty z atomizera na szybę w Volvo, gdzie kiedyś była położona NW Autolandu, spowodował, że wszystkie mazy zniknęły. Ale wystarczył jeden psik zimowego płynu aby znów mieć mleko na szybie. Tak więc problem może być w zimowym płynie made for Orlen, zresztą mazanie się szyb pojawiło się dokładnie w momencie przejścia z letniego na zimowy.

Ale na Citro już tak łatwo nie było. Na chwilę obecną pozostawiłem samochód w garażu, jutro wyczyszczę i spoleruję szybę jeszcze raz, chyba że na to już jest za późno :/

Opublikowano

Pavlik, spróbuj 1Z - u mnie to on normalnie zimowy król.

 

 

 

i tak to powinno mniej więcej wyglądać u Ciebie...

Opublikowano

Próby z 1Z nie przyniosły zamierzonego rezultatu, smużenie jak było tak jest. Dziś nie wytrzymałem i w ruch poszedł DAS i FF3000.

 

Diagnoza tego smużenia, wg mnie: źle przygotowana szyba, tak pod NW Autolandu jak i później G4 i RainX.

Szyba została oczyszczona Menzerną i NU-glassem, czy coś położę? muszę się z tym przespać :idea:

Opublikowano

Z okazji nadchodzących świąt (a jednocześnie chrztu córeczki) w domu miałem generalne sprzątanie. Wpadłem na szatański pomysł wyszorowania kabiny prysznicowej i położenia na szkło jakiejś "niewidzialnej wycieraczki".

W moich okolicach udało mi się znaleźć tylko produkt bardzo marketowy: K2 Vizio Plus

vizioplus.jpg

 

Pierwsze wrażenie: śmierdzi identycznie jak 4nano Premium Vision, nakłada się go równie łatwo i równie łatwo dał się spolerować.

Co więcej: woda spływa ze szkła elegancko mimo, że nie rozpędziłem kabiny prysznicowej do +60km/h :)

Na szybach w samochodzie jeszcze nie testowałem, ale może już niebawem.

Producent uczciwie przestrzega, że środek MOŻE pozostawiać mgiełkę po przetarciu wycieraczkami.

Jak za 7 złotych które wydałem na ten środek to robi robotę. A jeśli będzie smużył pod wycieraczkami to będzie czym smarować boczne i tylną szybę :)

Opublikowano
Duruś 601 i 111 w 2 warstwach, ale na razie nic powiedzieć nie mogę, bo dzisiaj pierwszy dzień deszczu i ogólnie jeżdżę tylko po mieście góra 60/h. Trochę smuży po przetarciu wycieraczkami, ale minimalnie i coraz mniej. Na szybach od 1,5 tygodnia.

Jak tam się sprawuje sealant na szybie? Bo zastanawiam się nad nałożeniem FK lub TW Gloss Guard na szyby.

Opublikowano

Dzięki k24 o taką informację mi chodziło. Tylko zastanawiam się czym różni się sealant na szyby, a ten do lakieru, bo np. Car-Lack to sealant na szyby. Dobrze rozumiem? Chyba zdecyduję się na zestaw Rain-X.

  • Partner forum
Opublikowano

kedar, Już wcześniej było to poruszane i wyszło że nie warto zamieniać przeznaczenia.

 

Car-Lack Long Life Sealant : sealant na lakier

Car-LAck Glass Sealing Kit: sealant i cleaner do szyb

 

Te dwa Sealanty mają kompletnie inne konsystencje.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś położyłem na szyby Gtechniq G1.

Przednia szyba 3 warstwy

Boczne 1 warstwa

Tył 2 warstwy

O ile z bokami i tyłem nie było problemu przy polerowaniu, tak przy przedniej trzeba było się namachać. Dodatkowo korzystałem z ledlensera żeby niczego przy polerowaniu nie pominąć.

 

Za jakiś czas napiszę jak się sprawuje.

Opublikowano
Dziś położyłem na szyby Gtechniq G1.

Przednia szyba 3 warstwy

Boczne 1 warstwa

Tył 2 warstwy

O ile z bokami i tyłem nie było problemu przy polerowaniu, tak przy przedniej trzeba było się namachać. Dodatkowo korzystałem z ledlensera żeby niczego przy polerowaniu nie pominąć.

 

Ilość warstw zgodna z zaleceniem a zużyłeś cały G1 i G2?

Pytam ponieważ przy wycieraniu pozostałości G1, nie należy oszczędzać G2. Mam na myśl, nie bać się, że warstwa G1 zostanie usunięta tylko nasączać bawełnianą szmatkę i polerować, często zmieniając na czystą stronę szmatki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.